Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
focvis #47597 üzenetére
Olyan régóta regnálnak?? Ez 1kicsit megnyugtató, akkor utalok. THX!!
(a bakjaid várják a polcon, h valamilyen formában eljussanak hozzád!!
)
#47598rbalint88:
Az a helyzet, h a Marso-tól rendeltem négy gumát, több mint egy hete, de semmi sem történt azóta. Egyik ismerősöm egy ilyen szervizponton dolgozik, utánanézett a rendelésemnek, kiderült, h szállítás közbeni ponton eladták másnak. Na, tőlük sem veszek többet. Az Automax-ot ismerem, többször vásároltam már náluk, való igaz, h Q...va nagy raktárral, készlettel rendelkeznek. Mindezek okán 1x sem sikerült "friss" gumikat beszerezni tőlük, 8-14 hónapos. A AKH szerintem nem olcsó, és most alig van készletük az én méretemben. -
-
Sziasztok!!
Rendelt már valaki a gumik.hu-ról?? Úgy látom a giga-gumik.hu egy és ugyanaz cég. Olyan bizalmatlan az oldal.
-
-
MC Pite
veterán
válasz
maglew #47586 üzenetére
Nem tudok...
Inkább normálisabb autószerelőknek szokott lenni univerzális diagnosztika, ami hozzá tudja tanítani. Ha kell. Nekem 2 márkakóklernél 2-2 ember (1 vélemény nem vélemény) azt mondta a Megane esetén hogy tanítani kell. Gumisok nem tudták, és 11-14ért ajánlottak klónozós szenzort. A valóságban a 6500Ft-os gyári tpms-t berakod, gurulsz párszázmétert, és megy. Nyilván kerék felcseréléskor is megy.
Kifizettem a márkakóklereknél a feltanítást, mentem haza csomiban az új szett kerékkel, autón még a régi (ne ők rakják fel, mert rábasszák az 5 éves rozsdára az agyon). Hazafelé látom, hogy hát, ezek a nyomásértékek az autón,és nem a csomiban lévő kerekeké. Felhívtam őket hogy ez nem sikerült annyira. Mondták hogy hupszi, rakjam fel az új szettet, menjek vissza, és soron kívül megcsinálják.
Felraktam, és mire kiértem az utcából, az új, már autón lévő szett értékeit mutatta.
Ismerősöknél ugyanezt látom más autókkal, tippelgetnek a márkakóklerek is, és fingjuk sincs. Hihetetlen... -
-
MC Pite
veterán
válasz
maglew #47580 üzenetére
Nem muszáj 4 évszakost, bár ha van két 6-7 éves szetted, és nem pályázol (gyorsan) sokat, egy jó négyévszakos is jó lehet.
Azt kell kitalálnod, hogy az átlag 1-3 havas napra, vagy a többire legyen inkább hangolva (nem tudjuk hol laksz). [link]
Én a CC+ - GY 4S g3 vonalról választanék, a sima Quattac tűnik mostani időkhöz a legjobbnak, lásd tesztek a tyrereviews.co.uk-n. Illetve kisautón talán fontosabb a zaj mint a kopás (nelünk 208on 4S2 van, nem hangosabb egy télitől, sőt, de a nyáriak kicsit halkabbak szoktak lenni tőle).Én a 7. évét taposó tpms szenzornak már nem adnék sokat, körbe kell nézni. Klónozni tudják bő tizesért, de van amikhez a gyári sincs egy tizes, és tanítani se kell. Sajna a márkaszervizek ilyen irányú ismeretei, khm; olyanok mint mással is
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
maglew #47580 üzenetére
Vredestein Quatrac, Goodyear Vector 4Seasons gen3, Conti AllSeasonContact.
AKH gumisok dragak, de jok, lattak mar TPMS-t. Automax es partnerei ugyanez a kavehaz.
mivel pont 2015-ben volt generaciovaltasa az i20-nak es mas meretu gumit hasznal a ket generacio, ezert nem tudok pontos linkeket kuldeni, hogy melyikre honnan eri meg valamelyik gumit megrendelni. -
rbalint88
addikt
válasz
maglew #47575 üzenetére
Ha meg a gyari gumik vannak rajta, akkor ideje negyevszakosra valtani. Mennyi km van benne?
TPMS szelep elettartamara kb 5-6 evet szoktak megadni, nagyjabol addig legalabb kibirja az elem. Ettol fuggetlenul amig nincs baja, felesleges cserelni, nem ritkan elmennek 8-10 evet is. -
maglew
aktív tag
Sziasztok. Hyundai i20 (2015) gépkocsimon jelenleg Michelin gumik vannak gyárilag felrakva.
Problémám, hogy valami miatt a baloldalon az első és a hátsó gumik szélei jobban kopottak (3mm) mint a másik oldali gumik. (futómű állításkor derült ki)
Namost a leszedés és a futóműállítás óta kanyarokban csikorog a gumi.
Mi lehet az oka?Úgy hallottam hogy nem nagyon szerencsés össze vissza cserélgetni a gumikat, de azt meg lehet oldani hogy a jobb hátsó gumit felrakom bal elsőnek? ( Miért nem lehet cserélgetni amúgy?)
Végül olyan kérdésem lenne hogy a szelepeknél van ez a TPMS szelep ami a keréknyomást hivatott ellenőrizni. Ha új gumit rakok a felnire akkor a TPMS szelepet le kell szerelnem, vagy átszerelhető ez? vagy ilyenkor szelepet is kell cserélnem 25 ezer / db áron?
köszi a tippeket
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #47571 üzenetére
Igen, csak a google elso talatot dobtam be.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #47567 üzenetére
Ezzel nincs tapasztalatom de a Michelin az tuti jo: [link]
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Részben ON: gondolkozom egy autós kompresszor beszerzésén. Hol kezdődik, ami már megvehető? Egy ilyesmi még rossz ötlet? [link] Ami szempont, hogy ne csavaros legyen a szelep, hanem karos. Az jópofa, hogy adnak gumimatrachoz fejet, nyaranta jól jöhet.
-
j.bravo
addikt
-
Kurfürst
csendes tag
Ha 80% nyár és a kopás fontos szempont, akkor a paraméterek alapján egyértelműen Michelin CC+ a választás.
Nekem télen se volt vele semmi bajom, 2 év és 25 000 km alatt sosem csúsztam vele, de ugye nem is nagyon volt komoly tél. Kopás alig, az is inkább a hajtott kerekeken.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
185/65 R15 méretben melyik a jobb választás, vagy mind a kettő jó ?
Pro kontra ?
Semperit SpeedLife 3 vagy Vredestein Ultrac. Megéri a jóval drágább árat a Semperit ? -
Zirowe
nagyúr
Írtam három gumisnak, eddig egytől jött válasz, mondta, hogy nincs probléma.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zirowe #47545 üzenetére
A H2 az a felni pántprofiljának (peremének) kialakítását jelző kód. Valójában a felni szilárdságát mutatja, a J a személyautó kódja, a H az a nehezebb járművekre való nagyobb szilárdságú felnit jelöli.
A kerékőr a kerékcsavaranya helyére megy szóval olyan méretű kell amilyen méretű amúgy menne fel. Itt nincs hirdetés de FB marketplace és/vagy jófogáson találsz hozzávalót biztosan.
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, 2010es faceliftes C4P 1.6hdi az alany.
Szeretnék venni hozzá aufelnit, ahogy néztem a gyári leírást, 4x108 6.5Jx16 ET26 65.1mm méret kell.
Amit találtam: alutec 4x108 6.5Jx16h2 ET25 65mm
Ez jó lesz rá?
Mit jelöl a h2?
Jelenleg fél éves nexen 215/55R16 V N-Blue 4S WH17 XL gumik vannak a kocsin, ezeket raknám át az új felnikre.
Illetve milyen méretű kerékőr szükséges hozzá vagy van-e vkinek jó áron? -
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
Kis méretben nekünk annyira nem volt erős Quatrac5(ami kb középre hangolt), a Nexen télen nyáron jobban teljesít.
GY-t venném ha téli 1-3 napos hótól félsz jobban, Hankook 4S2-őt venném ebben a méretben ha inkább nyáron mész többet/normálisabb sebességgel/pályán. Elvileg relatív gyorsan kopik, pár hsz-el fentebb értekeztünk erről/mértem.
Tyrerevies elég alapos tesztjén (225ös méretben!) az európai havas, és a brit szinte hó nélküli rangsorolásban is a második helyen végzett; nekem a Nexennel van téli és nyári összehasonlítási alapom, télen kicsit jobb a Nexen, nyáron kicsit jobb a Hankook; ez utóbbit választottuk nejem autójára.A Conti ASC inkább közép-télies szvsz mint közepes/kiegyensúlyozott (téli szettnek nekem nem elég erős, arra GY kerül fel évek óta; egész évre meg nálam más a prió, így mindig kiesik a kosárból). 'Vakon' a Dunlop papucsát merném esetleg bevállalni, sajna még nem találtam róla tesztet. Kis méretben eleve nem nagyon tesztelnek mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #47540 üzenetére
Nokian amúgy sem egy nagy durranás, jó a Conti 4S csak nyáron jobb nála egy CC+ és télen meg jobb nála az új GY 4S.
-
avl
senior tag
köszi a fentieket, igen, ilyesmi relativ - plane sajat nyuzasbol következtetett, plane ez vagy hasonlo meret: 175/65R14 - összevetesek erdekelnek.
tesztekben a GY Vector 4season Gen3 -t latom nyerönek (ha árat nem nézek), csak nem tudom "megéri-e", persze erre marha nehéz tuttit mondani, elég 1 eset, ha a jobb gumival nincs kocc, masikkal meg kocc lenne
30+ éves a jogsim, több 100e km, sajat hibas koccom nem volt még -
szabonagyur
félisten
A Conti kiegyensúlyozott az is egy jó irány (cserébe se hóban se nyáron nem az igazi egy télies/nyárias 4S gumihoz képest).
Én pl ugyanazon az autón (ami ugye majdnem Jazz) sokkal jobbnak látom, mint ami előtte volt Nokian téli és nyári szettek pedig nem voltak agyon futottak azok sem.
-
Qru
MODERÁTOR
A CC+ az elég nyárias az télen elég gyenge, főleg 4-5 évesen leszel bajban vele. Inkább a téliesebb GY felé mennék. Az max nyáron nyikorogni fog de nem 60-al veszed a kanyart hanem csak 55-el na bumm. Viszont ha télen megcsúszol ott nincs mozgástér, csak utas leszel a saját kocsidban. Nekem bevált a CC de én télen alig használom. A Conti kiegyensúlyozott az is egy jó irány (cserébe se hóban se nyáron nem az igazi egy télies/nyárias 4S gumihoz képest).
-
avl
senior tag
válasz
FollowTheORI #47536 üzenetére
az biztos, hogy eddig Michelinjeim (több szett, nyari es teli is volt már, de 4evszakos semiböl sem ...eljött ennek is az ideje [?]) a tartossag/kopas szempontbol kiemelkedöek voltak (nyari Yokohama, teli Firestone -hoz, nyari GY-hoz kepest - kb. ezek ebben a sorrendben gyengültek nekem, mind ilyen kisauton)
-
avl
senior tag
köszi. persze, azert is van az is a listamon :-)
amiben bizonytalan vagyok: megeri-e a felarat, milyen szempontbol mennyire felülteljesitö a dragabb GY, Michi, Conti ?
pl.: fogyasztas (gördülesi ellenallas) szempontbol ?
tartossag ? (nyari GY EfficientGrip Compact 175/65R14 nekem csalodas akar a gyarilag volt Yokohama-hoz, akar korabbi - teli is, nyari is - Michelinekhez kepest)
szaraz tapadas/biztonsag ?
nedves tapi/biztonsag ?
havon ?
... -
-
avl
senior tag
tovabbra is morfondirozok 175/65 R14-es 4evszakos gumin Jazz-ra.
"atlagos" felhasznalas
nem muszaj mindig (pl. ha nagy ho van) mennem
6-8-10e km / év (covid persze befolyasolta), ennek 60-80%-a nyaron, palyan (meleg-forro burkolat)
szeretnem, ha nem elkopna, 6-7-8 év alatt (igen, akár eddig is használom, hasznaltam pl. nyarit siman 9 evig is)teszteket ismerek, felhasznaloi velemenyeket lattam mar, persze ebböl sosem elég ;-)
ilyenek jönnek szóba: (nagyon) esetleg Nexen, leginkabb GY 4seasons gen3, Vredi Quatrac5, Continental AllSeasonContact, Michi Cross Climate+
vajon melyik es mennyivel a "legjobb" ?
pl. automax-nal GY 20500 Ft, Conti 19500 Ft, Vredi 16990 Ft, Nexen 15991 Ft -
vass1024
tag
Sziasztok!
Skoda Fabia I Combi (6y5 - 2005 - 1.4 Benzin 74kw) -ra szeretnék nyári gumit venni, jelenlegi nyári gumi 185/60 R14, a téli 175/65 R14 (ezek szereintem a gyári gumi méretek).
A borzasztó rossz utakra való tekintettel arra gondoltam, hogy az új nyári lehetne 185/65 R14. Kicsit ballonosabb legyen a gumi és jobban vegye a gödröket, az átmérő különbség itt még nem olyan nagy.
Kérdésem az lenne, hogy van-e ennek értelme? Vagy a mostani kopott, öreg gumimnál egy ugyanolyan új gumi is fényévékkel jobban veszi a szar utat?
Köszi a válaszokat! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MC Pite #47528 üzenetére
Teljesen jó és mérvadó a maga nemében (egy nehezebb autón biztos jobban kopna). Sokkal reálisabb mint egy tesztpályán mért 50 km megtétele után arányosítani a gumi teljes élettartamára a kopást.
Amúgy szimpatikus amiket írsz a Hankook 4S-ről. Eddig vegyes a tapasztalat velük mert Skodán a télijük gyenge, a Hondán meg nagyon pöpec a nyárijuk. De hát minden fronton nem lehetnek ők az ászok. -
MC Pite
veterán
Egy átlag Golf sem olyan kőnehéz, kb 1,25t. Mindenesetre csak ezzel tudok szolgálni
.
Bár igaz, nem is mindenütt mérték, lehet ezért van egyes helyeken jobb helyezése* (pl AB előválogatón a 'csak' fékezéses eredmény alapján 3., összesítettben 2020ban 7.): All tests.
Ahol nézték, ott egy 1,5 Golf8 kombi szintén 1,26t körül van.
Mindenesetre úgy tűnik, hogy nem nehéz autókra és nem sok (évi 5-10k) futásra egész jó, és nem para a kopás.
Szívják is a vérem a kollégák, mert nálam a Hankook mindig kimaradt(nem nagyon csípem), nem volt általában olyan gumija, ami nekem bejött volna, és a költséghatékony verziókat mikor kérdezték, ritkán mondtam rá hogy ez fasza, azt vedd; inkább azt hogy én mást vennék.
Felénk sokan úgy vannak vele, hogy Hankookkal kezdik a keresgélést, mert az ősmagyar gumi... (A többi itthon gyártott gumi, pl amit kb mellettünk gyártanak, az meg nem 'magyar', ezt nem értem annyira, de vannak még ilyen dolgok..)*:
1st: 2020 Auto Bild SUV All Season Tyre Test (215/60 R16)
2nd: 2020 Tyre Reviews All Season Tyre Test (225/45 R17)
3rd: 2020 All Season Tyre Market Overview - 32 Tyre Braking Test (205/55 R16)
3rd: 2020 Auto Express All Season Tyre Test (225/45 R17)
7th: 2020 Auto Bild All Season Tyre Test (205/55 R16)
5th: 2019 Auto Bild All Season Tyre Test (225/45 R17)
5th: 2019 ACE GTU All Season Tyre Test (205/60 R16)
7th: 2019 Auto Express All Season Tyre Test (205/55 R16)
8th: 2019 All Season Tyre Performance Overview (225/45 R17)
4th: 2018 27 All Season Tyre Shootout (195/65 R15)
5th: 7 of the best all season tyres (205/55 R16)
5th: 2018 Auto Bild All Season Tyre Test (195/65 R15)[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
MC Pite #47520 üzenetére
Rámértem most a Hankook 4S²-re(185/65R15 1t kisautón), a 12k km után a hétből (hátul még ennyi volt) elől 6,6-6,7mm a profilmélység (nem szoktam nyugdíjas módon menni, veztech tréning, vészfékezés volt vele, normális gyorsítás és határozott lassítás a jellemző használat). Ahhoz képest hogy mennyire gyorsan kopós elvileg, azért annyira nem vészes szerintem. Következő cserénél megint mérek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
simonjoe #47518 üzenetére
Ha elegedett vagy amugy a Barummal akkor mardj annal, nem rossz gumi a maga szintjen. Csak csered at 10 ezrenkent. De egy Semperit jobb valasztas alig dragabb de jobn gumi sokkal.
Superb-en Barum? Az vmi fapad lehet, a mienk kozepes felszereltsegu de mar az is Conti PC5-ot kapott.
[ Szerkesztve ]
-
köszi!
Igen, ezt rendeltem, 26318HUF/db.
Barum BRAVURIS 5HM 235/45 R17 XL FR 97YSajnos Goodyear-t nem találtam a méretemben, Semperit van, de 7eHUF-al drágább mint a Barum. A Skodákat ezzel a gumikkal láttam, igaz tavaly, Budaörsön a Lagermax telephelyén! Nem hallottam, nem urban-legend, ezt én magam láttam.
Na, jól belevertétek a csúfot ebbe a Barum-ba, már nem mondom vissza, a következő más lesz, feltettem a listába ezt a két típust amit írtál, mindkettő szimmetrikus, lehet cserélgetni őket, bár a Semperit is Conti csoportos gumi. A Goodyear-al felpiszkáltál, de tényleg nem találok sehol a méretemben!
-
MC Pite
veterán
válasz
simonjoe #47518 üzenetére
Méretet nem írsz, és csak a Sportcontacton rugózol (ott az Eco és Premiumcontact, utóbbi való leginkább az autóra).
Primacy4-et vennnék ha a zaj és kopás fontos és sokat mennék (nehéz autóval). De tyrereviewson hamar találsz egy csomó jó gumitesztet adott méretből.
Az más kérdés hogy hol olvastál erről jót... All tests Én előző autót Barum nyárival vettem, utána az Enegy Saver+ is érezhetően jobb volt (185/65R15), de a BluResponse meg aztán ég és föld volt már hozzá képest. (Ja várj, van egy tippen, autónavigátor kicsit sem fura tesztjeiben esetleg lehet hogy tök jónak tűnt, ok, csak mindenütt másutt mást látok, meg a max hatvanas fékezés is egy vicc.)Én amúgy 208on most cseréltem (november óta, 12k) az elsőt és hátsót(centír, alig kellett korrigálni), és kicsit változott a hang elsőre (utána családdal voltunk vásárolni, akkor nem tűnt fel, majd figyelem). Ez ugye eléggé kopós fajta, de nincs egy tonna, szemre nem láttam kopási rendellenességet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
simonjoe #47518 üzenetére
Abszolút elfogadhatók az érveid, kopásálló gumi kell neked. Ebben jelenleg a Goodyear EfficientGrip Performance 2 a legjobb, de pl. a Semperit Speed-Life 3 se rossz.
Ha történetesen Barum Bravuris 5HM-et rendeltél, arról azért nincs ilyen adat, mert nem került bele a tesztelési TOP 20-ba, de sajnos nem is szokott. Kb. egy Laufenn kategória, legfeljebb később öregszik anyaga. Egyébként nem hinném, hogy a Skodák gyári gumija lenne, azok inkább már második garnitúrák.
[ Szerkesztve ]
-
...igen, azt.
Jó reggelt!!
De, tényleg ezt találom közhelyesen ár-értékarányában a legjobbnak. Persze ha tudtok ajánlani más konkrét típust szívesen veszem. Azt is láttam már, h pl. az új Octávia RS, vagy a Superb-eken is ez a papucs van gyárilag. Gondolom a hazai gyártás miatt, meg ha annyira szar lenne, csak nem tennék ezekre a "nagyobb" típusokra.
Végtére is neten rendeltem nem kötelező átvennem, csak legyen valami elfogadható alternatíva ebben az árfekvésben. Q...vára nem akarok 46eHUF/db áras (SportContact) gumikat koptatni. Mint írtam, h a mi vezetési stílusunknak ez nem annyira rossz, az autós sem egy rakéta, ami igényelne top gumikat. Vagy nem jól látom?? -
válasz
2ozzmexy #47513 üzenetére
Szia(sztok)!!
Igen igazad-igazatok van, tényleg fűrészfogasodásnak nevezte a Conti mérnöke is. Öregszem, elfelejtettem.
Az a helyzet, h valami köztes, számunkra elfogadható megoldás kellett, ezt a típust én kerestem, a tartóssága és az ára miatt. Sport Contact volt az előd, de a jelenség ugyan ez volt, annyi különbséggel, h Q...va drága/db (15eHUF-al), és már 40k körüli futásnál kuka. Mivel tényleg sokat megyünk (ma átugrottunk Zágrábba, de előtte még Pécsen tízóraiztunk, így lett 822km) Nagyon nem mindegy, h mennyi időnkét mekkora összeg megy a kútba. Nem száguldozunk, nem vezetünk extrém módon, szóval nem lenne rossz erre a felhasználási módra ez a guma. Ne is érts félre, szívesen adnék többet érte, ha valóban megérné. A bringámon is Continental van, 47eHUF egy garnitúra belőle, de cserébe kapok egy jó defekttűrést és extra kopásállóságot, 12-15k-t tudok velük gurulni. A felcserélésben igazad lehet, idáig nem figyeltem a futást, valszeg már akkor cserélgettem amikor már késő volt. A nyomásról is írtatok, a Conti-s emberke azt javasolta, h semmi esetre sem toljam a nyomást az előírt érték fölé, mert az is nagyban hozzájárul ehhez a fajta kopáshoz.
Most nem rakatom még fel az új papucsokat addig míg egy futóműves át nem nézi. Tartok attól, h az itthoni utak tettek abban is kárt. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
simonjoe #47493 üzenetére
Szevasz Joe! 😊
Normális, engedd el ezt a kérdést, a Barum a Continental harmad vonalas márkája, tehát low-budget kategória. Szinte az összes nagy bódés VAG ezt csinálja, a Passat mindegyik karosszéria változata ilyen, a kombinál jön elő leghamarabb. Fűrészfogas kopás a neve, a kagylosat lengescsillapito vagy kerékagy csapágy okozza. A Barum ilyen, de bármilyen harmadvonalas abroncs ilyen lesz,ezt le kell nyelni. Sorry.Próbálj ki egy Semperit szettet ha maradnál Conti vonalon,az kicsit drágább, de a fűrészfogas kopás ellen az sem véd. 10ezrenkent cseréld az elsőket a hatsokra és fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #47509 üzenetére
Visszakerestem az akkori hsz-ekre, pont akkor lett fűrészfogas, amikor a gyári nyomáson használtam.
Most 1,5-2 évvel később úgy látszik, +0,1 barral nem jön elő. 🤷♂️ -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #47507 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- Külpolitika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest