Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[amne]
senior tag
Ok akkor erre még válaszolok mert sok mindent félreértettél aztán befejeztem.
1. Igen porba fingóként én is vezettem fater öléből a varnyúnkat, épp 200-al mentünk ofkorz. De ez nem ugyanaz mint amikor valakinek jogosítványa van és úgy tesz meg jó pár km-t.
2. ''jóvagy matekbol 170=200?'' Igen jó vagyok matekból valszeg ezért vettek fel egyetemre is olyan szakra ami ezzel a témakörrel is foglalkozik többek között. Ellenben te ezt nem mondhatod el magadról a és az olvasási képességedről. != jelentését majd valaki elmagyarázza egyszer neked is.
3. bírságot nem akasztok senki nyakába.
4. ''mellesleg egy magdasabb oktán számu benzinnel ne becsüld le az 1.6os Focust uyganis jobb a sebesség indexe mint a 2.0-nak'' - ezt egyrész nem értem csak érteni vélem de akkor hülyeség. -
TexT-BoY
addikt
és de
vezettem már Senicet nemis 1x
mellesleg lehet megbeszélem faterral hogy ülj be mellé egy balatoni kuruccanáshoz ... aztán tudod a végén előkerül a zacsko amit telerakhastsz ..![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
ja sokszor mikor nagymuterhoz megyünk vagy nyaralni stb... sőt este mikor haza megyünk akkor a rákoczi uton is
jóvagy matekbol 170=200?
amugy egyenesben gyál @pest szakaszon is mentünk 19x-et de ne beszélgessünk még a végáén eljössz hozzánk és a nyakunkba varsz egy csomo birságot...
mellesleg egy magdasabb oktán számu benzinnel ne becsüld le az 1.6os Focust uyganis jobb a sebesség indexe mint a 2.0-nak de te mondom mindehez jobban értessz
arrol nemis beszélve hogy mindez 5.be 4000res fordulaton és a tiltás meg 6600nál van
amugy 130al lehet menni vele 3asban 5000res fordulattal...
[Szerkesztve] -
süti5
őstag
Autópályán Fiat Uno 1.1-es teljesen sík részen 158 km/h. Igaz, kicsit imbolygott, de ennyi volt, mer bátyám azzal volt elfoglalva, hogy nézze, én meg vezettem

Szóval 1.6-ostól 170 simán... -
Gismo
addikt
A mi Ignisünk is menne 2kilót!
170-el próbálva lett és 4000-es fordulaton megy! Ha azt 6.5-7K(leszabályzásig) -ig lehet pörgetni akkor azis 2kiló felett van! De kpróbálnám! Hál'istennek Continental EcoContact gumi van rajta! Az bírja! -
[amne]
senior tag
''sokszor megyünk mind2vel 200km-körüli sebességgel'' - tehát akkor úgy tervezitek meg az útvonalaitokat hogy végig leejtős legyen, vagy legalábbis sokszor, oda-vissza gondolom. Az meg hogy mi van megadva az egy dolog, hogy valójában mennyit megy az meg egy másik.
Nem, nem vagyok benne biztos hogy jobban tudom, de kettőnket az különböztet meg hogy én már vezettem autót párszor, míg te még nem (...szerencsére).
Volkovy: 170 != 200.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
pedig hidd el!
1.6os focussal nyomultunk asszem a m3ason és enyhe lejtön megy az 200felett is
amugy az autonak az adatainál 201km/h van megadva gyári értéknek erre varj gombot!
de te biztos jobban tudod te ott voltál
de inkább a ringbe vagy utos topicban vitassuk meg hogy 1.6os focussal mimindent ellehet érni!
[Szerkesztve] -
[amne]
senior tag
válasz
GumisPeter
#90
üzenetére
Na jó lejtőn még el tudom képzelni mert egy nagyon lájtos is elég nagy sebesség eléréséhez (mentünk mi még évekkel ezelőtt wartburgal, kétüteművel, 140-et úgy hogy koppant a mutató) de sík terepen a 180-at se tudom kinézni egy 100 lovas motorból. Bár ha vmi 18 colos abroncsot rárakunk fél óra alatt lehet eléri 280-at is.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Gismo
addikt
Vredstein Snow+-t tud vki Ignsre valót? Lehetőleg jó olcsón!
Köcce!
De jöhet vmi hasonló extrém mintájú gumma is! -
micro
addikt
válasz
GumisPeter
#83
üzenetére
Ha lehet mind a háromról, hogy lássam a különbséget.
-
[amne]
senior tag
válasz
GumisPeter
#84
üzenetére
Másik dolog hogy 1,6-os focus esetleg zuhanórepülésben éri el a 190-et, nem hogy a 200-at, tehát nem véletlenül 190-es indexű gumi van rajta, kétlem hogy a 170-et megkarcolja az a kocsi (~1200 kg) egy 1,6-os, 100 lovas motorra.
A mail köszönöm, utána nézek az általad ajánlott gumiknak már amennyire tudok, megnézem esetleg tudok e ingyen szerezni acél felnit 15''-st vagy marad a 16-os téli gumi. Még jelentkezem
-
TexT-BoY
addikt
válasz
GumisPeter
#84
üzenetére
iertam ~200km/h
amugy anyámnak a szar rotexével ami 150es indexü
mentünk 160al hévizre és annyi volt hogy némláttad mivan mögötted a tükörben annyira rázott
amug ymeg mért? 3szakember ajánlotta a barumot és a matadort mind 3ban maximálsian megbizunk -
maniac
senior tag
válasz
GumisPeter
#82
üzenetére
s akkor milyen gumit ajanlanal (nyarit) helyette? azert olcso is legyen meg jo is
, masik hogy gondolom akkor a masik 3 mxt meg kuka
-
GumisPeter
senior tag
-
TexT-BoY
addikt
válasz
GumisPeter
#73
üzenetére
azért a barumnak eggyes darabjai jók nagyonis
pl a Polaris 2 az nagyon ottvan a szeren anyám és apám szerint is
amugy apámnak Ford 1.6os 1998-as Focuson:
téli: 175/65 R14 Matador MP 58 Winterra
nyári: 185/65 R14 dayton D200
mind2 gumival maxon elégedett sokszor megyünk mind2vel 200km-körüli sebességgel
és egyébkéntis elég soprtossan vezet apám
amig Mislejn
enrgy vot fent 2x törte meg az autót aztán kilett dobva és ezekvannak cserélgetve azota nagyon elégedett... -
micro
addikt
válasz
GumisPeter
#61
üzenetére
Esetleg tudsz nekem irányárakat írni ilyen méretű gumikról?
-
GumisPeter
senior tag
Sok oka van.
1, rosszabb vezethetőség
2,gyenge minőség
3,hosszabb fékút
4,rosszabb kanyarstabilitás
5, vizen drámai viselkedés
6,gyors és nem egyenletes kopás
7,az olcsóbb gumikkal szerelt autóknál gyakori hibaként elhúz az autó.
Ennek oka a gumi szerkezetében keresendő.
8, hamar elöregszik
9, hangos
10,sok a garanciális hiba
stb....
Üdv -
Gismo
addikt
válasz
GumisPeter
#69
üzenetére
Jó az az alufelni! 5K-ért tudok lemezfelnit! az már megoldódott!
De gumi kéne olcsón! jó mintájú! -
Gismo
addikt
válasz
GumisPeter
#69
üzenetére
Mert? Nemhiszem, hogy annyra szarok lennének!
-
GumisPeter
senior tag
Ha nagyobb akkor lefelé csal az óra.
De itt egy link, ahol mindenki kinézheti a megfelelő váltóméretét.
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Amugy a gyári mérettől nem nagyon érdemes eltérni.
Ki van az találva, nem véletlenül akkora amekkora.
Amugy gyorsulás szempontjából jobb az alacsony, (kisebb a gumi kerülete) könnyebben leforgatja az adott sebesség fokozatot a moci, viszont csökken a végsebesség.
Fogyasztásban nem lesz különbség, csak amennyit csal az óra.
Üdv -
Gismo
addikt
válasz
GumisPeter
#65
üzenetére
Mér a Trayal,Matador, Barum, Rosava, Debica... gumikkal mi a gond?
-
Gismo
addikt
válasz
GumisPeter
#65
üzenetére
az autó alapból alufelnis ezért kéne lemez felni is!
Ezért nemtudunk a gumi árához tenni! -
GumisPeter
senior tag
Ebben a méretben ennél olcsóbb gumi olyan minőség is.

Barum ,Matador és a tesco/praktiker féle gumik.
Ezekkel nem kívánok foglalkozni.
Viszont lenne egy javaslatom.
Feltételezem, hogy nem alufelnivel szerelt az autó.
Ez esetben szvsz pénzkidobás a komplett kerék.
Annyival nem olcsóbb a komplett kerék cseréje, hogy megérje.
A komplett kereket is szoktuk centrirozni.
Ez igy 7-800ft / kerék.
A gumiszerelés viszont 1000-1200ft/kerék.
Tehát a megtakaritás komplett kerék esetén: 1200- ft/ szezon.
Ez évi 2400- ft jelent.
A 4 felni árából 14 évig lehetne szerelni a gumikat.
Igy inkább azt javasolnám, hogy a felni árából inkább a gumihoz kéne tenni és akkor már jó is.
Üdv -
maniac
senior tag
Nekem egy olyan kerdesem lenne hogy hol lehetne olcson Michelin MXT gumit venni no meg mennyiert (suzuki swift 1.6glx-re, ha jol emlexem 14''-es). Ugyanis sikerult egy parkolas kovetkezteben sikeresen kilyukasztanom aztan apamat azert szeretnem karpotolni egy ujjal
(ja igen nyari gumi) -
TitiRii
senior tag
válasz
GumisPeter
#61
üzenetére
tényleg
ha a gyárinál nagyobb a kerék átmérőja akkor a km óra felfele vagy lefele csal(én gondolom lefele) csak hogy nem téved e
miért érdemes nagyobb illetve kisebb kerékátmérő a gyárinál(gyorsulás végsebesség, fogyasztás) -
GumisPeter
senior tag
Most nézem, hogy ez B corsa.
Arra inkább a 185/55R14 (ez egy drága méret) vagy a 175/60R14 való. (+0.6% az eltérés a gyárihoz képest)
Ezekkel a méretekkel nem fog csalni az óra.
De amúgy általában a B corsara inkább a 185/60r14-et teszik fel , mert sokkal olcsóbb, mint a többi méret . Viszont csak +2,7% a difi a gyárihoz képest, ami szintén nem jelentős eltérés.
Üdv -
Gismo
addikt
válasz
GumisPeter
#56
üzenetére
Megjött! De egy kicsit drágák! Oan 10-11K körül nincs?
-
micro
addikt
válasz
GumisPeter
#58
üzenetére
Nyárra.
A téli még jó állaptban van.
Ezzel a mérettel nem fog kevesebbet mutatni a sebességmérő? -
-
GumisPeter
senior tag
Elvileg a fék méretétől függ a kerék mérete.
Sok olyan autó van, amre a gyári 16'' helyett fel lehet tenni a 15'' télre.
Egy komplet 15-ös kerék annyiba kerül, mint egy 16-os gumi.
Meg kellene tudnod, felmegy-e rá a 15-ös:
Elvileg ha a pótkerék is 16'' akkor nem valószinű, de egy próbát megér.
Lehet csak egy optikai extra a 16'' rajta.
Emilben dobok listát.
Üdv -
micro
addikt
válasz
GumisPeter
#51
üzenetére
Szia!
Szerinted B Corsára érdemes a gyári 13-as helyett 14-es gumit tenni?
Van rá való lemezfenim, és a most kellene gumit cserélni nemsokára. -
[amne]
senior tag
válasz
GumisPeter
#34
üzenetére
205/55r16, nem is tudtam hogy forgalmazzák ezt kisebben is.
-
Yutani
nagyúr
válasz
GumisPeter
#51
üzenetére
Köszi mindent!
-
Gismo
addikt
E-mailben tudsz írni Ignis lemezfelnire és 175/65 R14 méretű gumira ajánlatot?
Köcce! -
válasz
GumisPeter
#48
üzenetére
Kösz!
Még nem jött mail, de lehet, hogy csak a freemail tetűlassú megint.
Majd válaszolok. -
Yutani
nagyúr
Egy kis segítség kéne: péntek este az esőben, csúcsforgalomban beledurrantam egy kib*szott kátyuba Békásmegyeren. A hátsó gumi kiszakadt az oldalán, javíthatatlan, a kf felni picit megütődött. Az első kf felni eléggé behajlott, a gumi pedig oldalszálszakadásos lett, de nem eresztett le. Most hátul van a pótkerék, elöl pedig imádkozom, hogy ki ne durrranjon, amíg hazaérek Csepelre.
Nem tud valaki egy nonstop gumiszervizt, Óbuda és Csepel között valahol, ahol van Bridgestone gumi? -
ByB
addikt
Nem baj a lényeget már tudjuk, hogy merre keressünk!!!
Jövőhét elején foglak keresni kerékügyben, asszem személyesen, úgy is sokat járok arra!
Jó munkát! -
süti5
őstag
válasz
GumisPeter
#43
üzenetére
Köszi. Tényleg folyamatosan ráz, és a gumis sem centrírozta, azt mondta, felesleges. Michelinre lett ráfutózva, pápai terepgumis cég által.
-
GumisPeter
senior tag
Szeva.
Tudtommal mélység határ nincs.
A kresz elöirja, hogy a gumiban kell lenni ''E'' jelzésnek.
Ha ez valamiféle futózott gumi, akkor valószinüleg egy normál gumira rántották rá az uj futót.Az szabályos.
De ezek a gumik gyakorlatilag kiegyensúlyozhatatlanok, ezért ne is menj vele többet, mert szétrázza a gépet.
Leginkább a lengéscsillapitót veri szét.Mivel ez a kerék sik aszfalton is üt.Tehgát állandóan ját a gátló.
Üdv -
TitiRii
senior tag
válasz
GumisPeter
#41
üzenetére
okés
bár gondolhatod hogy nem összel kell nekem a gumikat csinálni :
dmajd tavasszal lesz ebből ugyis csak motor
csak ilyenkor hátha akciosak a gumik, tudod szezon vége
mellesleg azon gondolkodok
hogy choper gumi nem lenen e nekem jó
elvégra nekem csak a tapado felület számít és az életartam, a sebeség határ nem mivel ha meg gebedek se megy gyorsabban ez a traktor 150 nél
(szvsz aki enduroval e fölé akar menni az elmebeteg...) -
válasz
GumisPeter
#38
üzenetére
Ok. És mit gondolsz arról, hogy csak a hajtott kerekeken cserélni le a nyárit télite, a hátsókon maradna a nyári? Mennyi lenne egy pár téli gumi, ami nem a legszarabb, de nem is hipercsúcs...
-
TitiRii
senior tag
msot nézem
elöl valami Avon márka képviselete van fent(ami nem kcisit kopott már)
erröl ki tud valamit?
imme az elsö gumim
avon am24 csak az enyém már inkább egy pálya gumira kezd hasonlítani olyan sima
-
GumisPeter
senior tag
Szia.
Nagyon nincs jó tapasztalatom a 4 évszakos gumikról.
Mint minden baromságot, ezt is az amcsik találták ki.
Ott mondjuk vannak olyan területek, ahol a tél 15-20'C.
Ott még rendben is van.
De itt nem jó.
Ezek a gumik egy nyári keverékből és téli vagy télies mintával vannak megáldva.
7'C alatt a nyári keverék betonkeményre szilárdul és hiába van téli ''rece'' rajta, nem tudnak mozogni a leamekllák.
Ezért semmit sem ér.
Amellet semmi sporolást nem eredményez, mert az télen nyárin kopik.Míg a téli szett alatt a nyári pihen.
Ezért inkább egy olcsóbb középkategóriás téli és egy ugyanilyen nyári, mint a 4 évszakos semmiresemjó izé.
Üdv -
válasz
GumisPeter
#35
üzenetére
#22?
-
TitiRii
senior tag
na találtam képet a siracrol


ilyen van most hátul 120/90 17be, és kéne elöre egy 90/90 21re
ezen felül ha sikerül füzetnem 17 es kereket előre
és hátra is egy vastagabb pántopsatt akkor ezekre kéne egy 150-160 körüli gumi méretbe, nem tudom pontosna, majd adgya magát hogya lántol mi a legnagyobb ami elfér benne hátul elöl meg ügye a villa távolság (kb 120 ig ok előre)
valami ilyesmire gondoltam(ezt kizárolag vársoban aszfalton használnám)
a supermoto gumikkal az a bajom hogyazt vegyesre tervezték, én meg csakis aszfalton mennék a 17 es kerekekkel, szóval nekem egy sport gumi a jobb tapadás érdekében joban feküdne itt, vagy elég lenen iylen célokra egy tura gumi is szted?
[Szerkesztve] -
válasz
GumisPeter
#29
üzenetére
#22?
-
TexT-BoY
addikt
válasz
GumisPeter
#29
üzenetére
polyak_Da@c2.hu ez jó!
-
Gambit
őstag
válasz
GumisPeter
#27
üzenetére
Nagyon köszi! Most úgysem aktuális, lassan elrakom a gépet télire.
-
süti5
őstag
válasz
GumisPeter
#24
üzenetére
Van egy Unom, amire télen néha felszerelek előre nehézterep gumikat. Ezzel mászok hegyet meg ilyenek. A kérdésem az lenne, hogy sokat árt -e a futóműnek, hogyha közúton megyek ilyennel - nem olyan sokat, úgy 60-70-el, mert nagyon ráz efölött. A bütykök úgy 1,5 centisek a méret 155/70 R13. Ja meg azt is kérdezném, hogy szerinted ez szabályos közúton? Tehát van valami határ ''profilmélységben'' felfelé is?

-
GumisPeter
senior tag
Szeva.
Motorgumiban max annyit tudok segiteni, hogy kicsit olcsóbban beszerzem illetve megmondom hová tudsz érte menni.
Szerelni/centrirozni csak tavasztól tudok motort.
Inkább motoros forumokon érdeklődd meg melyik a legjobb az adott tipushoz.
De ne tesztek alapján, felhasználoktól!
Amúgy a Bridgestone nagyon jónak számit!
Méreted tipusonként:
GS 500, U 2001 WVBK Elöl: 110/70-17 TL 54H
Hátúl: 130/70-17 TL 62H MT75
GS 500 E,EU GM 51 B Elöl: 110/70-17 TL 54H
Hátúl: 130/70-17 TL 62H
GS 500 E GS 500 E Elöl: 100/90-19 TL 57H
Hátúl: 120/90-18 TL 65H
GS 500 F '04 Elöl: 110/70-17 TL 54H
Hátúl: 130/70-17 TL 62H
Üdv
[Szerkesztve] -
TitiRii
senior tag
válasz
GumisPeter
#24
üzenetére
ebben lehet valami

tehát akkor a motoromra se érdemes vastag nagyon peres gumikat vennem mert akkro minden kanyarba döntök majd és ful gázon megyek?
lehet tényleg nem tudnám megálni..
mindenesetre egy michelin sirak 90/90 21 es gumi mindenféle képp érdekel
hátul enek a párja van az vadi uj, elöl meg már lassan jó hogy nem vásznas
motor kereken is tudsz cserélni gumit?(küllös)
esetleg tudsz olyan kolegádat aki motor kerekekkel foglalkozik? küllö füzés, centirozás? -
GumisPeter
senior tag
Ennek oka egyszerű.
Ahól a gázon álltál a Michelinnel, ott a Barummal már rég elvetted.
Ezért bírt ki 2 nyarat a Barum.
Ez pont olyan, mint amikor azzal jönnek a userek, hogy amiota fennt van a 185 helyett a 215/40r17, többet fogyaszt az autó.
Nem azért fogyaszt többet.
Ahol a régivel a féken állt, ott az új gumival még váltott egyet felfelé és simán elfért az adott kanyarban.Ezért fogyaszt többet.
Üdv -
válasz
GumisPeter
#20
üzenetére
Szia! Audi 100 szivarra kellene nekem gumi.
Mit gondolsz a vegyes, tehát téli-nyári gumikról? Van neked ilyen? Mennyibe fáj két darab? Olyan kellene, ami sokáig bírja, betartom a sebességkorlátozást, úgyhogy nem kell, hogy 200-nál is tapadjon, inkább a hosszú élettartam a lényeg.
R14 195/60-as nyári van most rajta, de lassan csere érettek az elsők. -
TexT-BoY
addikt
válasz
GumisPeter
#20
üzenetére
LOL valami hülye emalicimem van megadva

pls a polyak_da@c2.hu-ra küldeni KÖSZI! és sry
de szvsz ird ide csak az árakat halványan
-
pweisz
senior tag
válasz
GumisPeter
#14
üzenetére
Aham, sajnos az a veszély nem áll fön hogy mostanában normális gumi legyen az autón. Apukám intézi az ilyesmi dolgokat, meg hát a legtöbbet ő megy vele. De az a gumi, nem is tudom milyen márkájú, debica, vagy barum, vagy valami hasonló, de kegyetlen szar.5eFt -volt darabja, de annyit se ér. Aztmondta a gumis a 4 közül egynek nincs amorf alakja, és ráz is tőle kicsit az autó egyébbként, gumis szerint egyébbként a renaultok-nak amúgyis érzékeny ilyenre a futőmüvük.
-
[amne]
senior tag
válasz
GumisPeter
#14
üzenetére
Egy VW Touran-ra milyen téli abroncsot ajánlanál, mindenféle elektornikai segd berendezés van benne, vezetési stílus meg mondjuk .. dinamikus, lendületes
Esetleg egy árat is írhatnál mellé ''ha tudsz'' 
-
Gambit
őstag
válasz
GumisPeter
#6
üzenetére
Esetleg meg tudnád mondani, hogy motorokra melyik fajta a legjobb? Vagy motorgunikkal nem foglalkozol? A méretet nem tudom, tök láma vagyok hozzá, GS500-as mociról van szó. Bridgestone van rajta gyárilag. Az jónak számít?
-
GumisPeter
senior tag
Hali.
Ez a jó vagy jobb kérdés, függ az autó felépitésétől is.
Hajtás, súlypont, tömeg, vezetési stilus, elektronikai kiegészitők, stb...
Nem minden Michelin gumi jó.
Bármennyire is a legnagyobb gumiscég, Ők is tudnak hibázni.
Nyáriban az Exalto ami nem sikerült valami jól, illetve régebben a Classic mintázat volt gyenge.
Jelenlegi gumijai közül a téli Alpin2 az, amit nem nagyon javasolnék.
Saját tapasztalatok alapján .
Egyszerüen taknyos időben emelkedőn elsőkerekes autón nem tud kapaszkodni.
Fékhatás kanyarstabilitás hihetetlen, de ha szarúl indul a gép, akkor ezek már nem kárpótólnak.
Persze egy kipörgésgátlós autón lehet, hogy jól müxik, de egy alap ''astra kocsin'', az utána vett , olcsóbb -amde szintén Michelin csoport tag- Kleber Krisalp HP kenterbe verte a full Michelint.
Ezért nem értek egyet a különböző gumitesztekkel.
Ott mindig egy adott tipuson végeznek teszteket, nem ritkán a teszt megrendelője képviselte márka nyeri a tesztet.
Igy inkább az ügyfeleim és saját tapasztalataimra hagyatkozom.
Üdv -
TitiRii
senior tag
-
TitiRii
senior tag
válasz
GumisPeter
#6
üzenetére
szivesen
rögtön lenen kérdésem:
annak idején mig volt kocsim
michelin mxt volt rajta
nagyon jol tapadt, de nyikorgott midnen kanyarban és egy nyár alat totál szétkopott
a barumok nem tartottak olyan jol kanyarban meg hamar kipörögtek a csikorgásnak is sokkal mélyebb inkább darálos hangja volt viszont 2 nyarat is lazán kibirtak
tehát a jo és drága gumi ezek szerint rövid élettartalmu is?
-
-
TexT-BoY
addikt
válasz
GumisPeter
#6
üzenetére
na srác?
a másikban irtam még hogy érdekelne 185/65 R15ös cucc felnivel
kb ezek:
Dayton D200 , D300
Michelin akármi
Pirelli akármi
Goodyears akármi (ezekröl no tapasztalat)
egy REnault Sencire kéne a gumi még mindigf várom az ajánlatod (árakat csak ugy jelzésként tüntesd fel
) -
TitiRii
senior tag
mi számit reklámnak?
ha valaki be irja hogy tud olcson?
vagy ha valaki akar venni, és valaki ad neki tanácsot hogy itt és itt enyiért és enyiért tudgya megtenni?
mint az utobira rengeteg topicban van példa szintugy mig az elöbbire is szép számmal
szerk:
Ez esetben én is elnézést kérek ezért, és töröltem a hozá szolásom eme részét
[Szerkesztve] -
-
GumisPeter
senior tag
Szeva!
Thx!
Remélem itt már nem lesz gond.
A hwsw-n szerintem rájöttek, ez is egy olyan szolgáltatás, ami jó a site látogatóinak.
Persze nekem is jó , de ez kölcsönös.
Mindenki jól jár, ha vesz ha nem vesz.
Mert bármi gondja van gumival, szivesen segitek.
Elmondom tapasztalataimat, 15év gumizás után már van egyfajta kialakult világképem a gumikról.
Tehát nem csak üzleti, inkább szakmai és üzleti irányú ez a topic. -
TitiRii
senior tag
nem értem eme agreszivitást a moderátorok felöl
ezzel az erővel nem is tudom hány nagyon népszerü topicot, a korcsolyátol kezdve az autos, motoros topic ig be lehetne zárni..(megjegyzem nem egyett pl moderátorok is aktivan látogatnak, söt a motoros topicot egyenesen moderátor nyitotta)
melelsleg
én nem árulok semmit, mint látod, és az elöbbi topicbol kifolyolag az következik hogy mároedig igens is akik kerekeken közlekednek szükségük van egy olyna topicra ahol a gumik minöségéről falytáirol megvitathatyák tapasztalataikat, szaktudásuk, esetleg hol éremes venni és stb
és még csak nem is reklámoztam semmit.. -
vtechun
veterán
hát nemtom, de Michelin az nem véletlenűl olyan drága amilyen...Nekünk a kis Fiat Uno-nkon 10 év alatt futott 90 000 km-t, tehát nagyon jól bírja, és ezt mint kissé szakmabeli is mondom...mert dolgoztam gumijavító műhelyben (apám vállalkozása volt), meg az unokatesóméknak is az van (műhely)
-
TitiRii
senior tag
Nos tehát remélhetőleg ez a moderátor uraknak is meg fog felelni, és GumisPeter barátunk is vissza tér ide,
Itt kötetlenül a gumikrol, márkák fajták minöség gyártás mit honann hol hogyan és stb röl folyhat az eszme csevej, és ugy gondolom árakat feltüntetni,mint támpont, semmiféle szabályal nem ellenkezik, aki meg esetleg venni akar, az majd megkeresi a megfelelö embereket e mailban privátban telefonon stb

Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Mozilla Firefox
- Battlefield 6
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z390 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Corsair 550W
- LG 34WQ500-B - 34" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 100Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- Xiaomi Redmi 13C 8/256 mint az új, garanciával eladó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

vezettem már Senicet nemis 1x



a barumok nem tartottak olyan jol kanyarban meg hamar kipörögtek a csikorgásnak is sokkal mélyebb inkább darálos hangja volt viszont 2 nyarat is lazán kibirtak


