Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23596) jarlax


jarlax
tag

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy adott egy Acer Predator laptop, aminek meghalt a GPU hűtése, és már előtte kiesett a "W" billentyűje. Visszaküldtem garanciás szervizbe, ahol visszaírtak, hogy a GPU hűtést cserélik gariba, viszont a billentyűt 52e Ft-ért cserélik ki, mivel szerintük azt mechanikai sérülés érte. Írtam nekik, hogy egy billentyűt szerintem csak mechanikai sérülés érheti, mivel folyamatosan "ütik, verik" de ezt bírnia kellene. A válasz, szerintük akkor is mi vagyunk a hibásak, mert valószínű hogy kipattant a bill, és utána mi valahogy eltörtük az alatta lévő dolgokat. Erre írtam, hogy az meg se fordul a fejükbe, hogy eleve eltört alatta minden, és azért esett ki? Válasz, kivizsgálják újra, de az is azt állapította meg, hogy mi vagyunk a hibásak. Szerintetek tudok még mit tenni, vagy nyugodjak bele? 52 e Ft-ot nem szívesen fizetnék 1 billentyűért (tudom, hogy valószínűleg az egészet tudják csak cserélni, azért lehet ennyi).
A terméket Telekomon keresztül vettük, 1,5 éve, 3 év garancia van rá, és még nem volt szervizbe ezelőtt. Vásárlási érték: 510.000,- Ft
Válaszokat előre is köszönöm.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.