Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Picco:] ASUS - ezt most tenyleg miert kellett?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pemethe
csendes tag
Na írtam PNY-nek. Ezt válaszolták:
Dear customer,
We are really sorry about it but we cannot help on this matter sorry.
Your reseller is supposed to give you your card back or a new one.
We couldn’t know if they have sent us your card .
Cery sorry again but you should check that with your reseller .
Cordialement
Regards,
Cécile
Nem tudom pontosan értelmezni, de ezek szerint azt írják, hogy nem tudhatják, hogy elküdték-e a kártyámat nekik, és érdeklődjek vagy ellenőrizzem a viszonteladónál? Most akkor se a gyártó se az Alza nem tájékoztat, hogy hova került a kártyám?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- SAMSUNG 55CU7172 Crystal 4K UHD SMART LED TV+Garancia!
- Megkimélt Apple iPhone 12 Mini 64GB Fekete, kártyafüggetlen
- Ritkaság! DELL PRECISION 5530 Érintőképernyő / 4K IPS / i7-8850H / 16GB DDR4 / NVMe SSD / P1000 4GB
- ÚJ! Macbook Pro 16" - 2023, M3 Pro, 18/512GB, 2 ciklus, Apple garancia (72)
- ÚJ! Macbook Pro 14" - 2023, M2 Pro, 16/512GB, 5 ciklus, garancia (02)