Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
asdf_
veterán
Tehát jól értem, tudathasadásost játszik az Edigital? Garis hiba jelentkeztekor lepattint a g**be, menjél csak a gyártói szervizhez, az gyorsabb, aztán amikor a gyártói szerviz nem gyorsabb és tetülassú (es nem mellesleg nem tesze eleget annak aminek kellene, lévén nekik csomagolás nélkül is be kellett volna tudni szálítaniuk a saját szervizükbe a TV-t, így tehát most, visszaúton ugyanúgy meg kéne tudniuk oldani anélkü, tehát lényegtelen, hogy nem ért még oda a rendelt csomagolás, hozzák a TV-t és kész, a plusz csomagolás árát meg buktadl), akkor meg de hát miért nem hozánk fordult, és miért nem rajtunk keresztül gariztatott? Tudnak élni...
Ha megvan, hogy mikor kontaktoltál velük (email, telefon), én rákérdeznék, hogy baszkikáim, én nálatok jelentkeztem, olvassátok el, halgassátok vissza, TI MONDTÁTOK, hogy menjek a gyártói szervizhez.