Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22135) asdf_ válasza umfrider (#22127) üzenetére


asdf_
veterán

Tehát jól értem, tudathasadásost játszik az Edigital? Garis hiba jelentkeztekor lepattint a g**be, menjél csak a gyártói szervizhez, az gyorsabb, aztán amikor a gyártói szerviz nem gyorsabb és tetülassú (es nem mellesleg nem tesze eleget annak aminek kellene, lévén nekik csomagolás nélkül is be kellett volna tudni szálítaniuk a saját szervizükbe a TV-t, így tehát most, visszaúton ugyanúgy meg kéne tudniuk oldani anélkü, tehát lényegtelen, hogy nem ért még oda a rendelt csomagolás, hozzák a TV-t és kész, a plusz csomagolás árát meg buktadl), akkor meg de hát miért nem hozánk fordult, és miért nem rajtunk keresztül gariztatott? Tudnak élni...

Ha megvan, hogy mikor kontaktoltál velük (email, telefon), én rákérdeznék, hogy baszkikáim, én nálatok jelentkeztem, olvassátok el, halgassátok vissza, TI MONDTÁTOK, hogy menjek a gyártói szervizhez.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.