Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [hcl:] Heinner Sandstone HSVC-H18.5 porszívó mentés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] Fogyásom története
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
umfrider
senior tag
Sziasztok!
edigital válasz megérkezett:
"""Elsősorban elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért. A termék garanciális javításával kapcsolatban tett panaszait megkaptuk. A márkaszervizben végzett javításra nincsen rálátásunk, ezáltal nem tudjuk a folyamatokat meggyorsítani. Mivel a terméket Ön szállítatta el a szervizbe, így közvetlenül Önnek tudnak információt kiadni a javítás állapotáról.
Kérjük, hog a javítással kapcsolatos kérdéseivel a javítást végző szervizt keresse fel.
A termék vételárát csak a szakszerviztől kapott szakvélemény alapján tudjuk jóváírni, annak hiányában nincs rá módunk.
A csomagolással kapcsolatos panaszával az elszállítást nem vállaló futrászolgálattal tud egyeztetni.
Amennyiben az Extreme Digital ingyenes Garanciafutár szolgáltatását vette volna igénybe, akkor nem került volna plusz költségébe a termék szervizbe szállítása.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért."""
Sajnos hasonlóra számítottam, de bíztam benne, hogy másképp alakul.
Edigital telefonos üf szolgálat azt mondotta, hogy nincs lehetőség náluk garancia futár kérésre, mert ezt minden esetben a szervíz végzi. Sőt, ha gyorsítani szeretnék a folyamaton, akkor közvetlen a szervízt keressem. Ezt megtettem, hiszen ha van egy televazióm, akkor fogyasztóként a lehető leggyrosabb garanciális megoldást keresek és választok.
Tegyük fel megrendelem a garanciafutárt mégis (vagyis meg lehet rendelni). Majd kijön, nem veszi át a csomagot, ezt követően azt mondják, hogy kell a gyári doboz. Ugyan ott tartok, ahol a part szakad. Most annyival előrébb vagyunk, hogy a TV készen van.
Mit gondoltok? Reagáljak edigitalnak, írjak panaszt Cordonnak, fogyasztóvédelem, vagy békéltető?
(szívesen feltöltöm az 5 oldalas panaszt is. Szerintem f@szán összefoglaltam mindent)
Köszi a választ
[ Szerkesztve ]
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Bontatlan, Google gari, akár beszámítással
- Eladó Intel 13600KF + 4070TI + DDR5 32GB 6GMT Ram + 512 gb nvme ssd
- Sony FE 35mm f/1.4 GM (Sony E) + NiSi 67 mm
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Samsung Galaxy A41 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával