Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21600) Haja


Haja
tag

Sziasztok!

Adott egy Philips TV, 2 év garanciával, ami júniusban jár le. Márciusban elszállt a HDMI rész. Szerviz el is vitte, megjavították (ssb csere, gsc, scc végrehajtása). Pár hétig működött, bár mintha felhősebb lett volna a képernyő, de alapvetően ment. Viszont úgy egy hete elkezdett újraindulgatni. Először csak az okos TV rész használata esetén, aztán már a TV box nézésekor is. Van, amikor nem lehetett kikapcsolni. Van, amikor bekapcsolni nem lehet. Aztán folyamatosan újraindul. De most épp az Android Recovery szöveges indítóképernyőt nézem... (már lefuttattam, de nagyon úgy néz ki, hogy végtelen ciklusba került.). Szóval használhatatlan.
Pénteken bementem az MM-be, hogy ez van, egyszer már szervizelték, de csak rosszabb lett és szeretnék cserét/pénzt vissza (nincs már ez a TV) kérni, mert nem igazán bízom benne, hogy ez jobb lesz. Mondták, a szervizzel egyeztessek. Végül vettek fel jegyzőkönyvet erről. Meglepetésemre reagáltak is rá :), viszont azt írják "A termék visszavétele, cégünknek aránytalan többlet költséggel járna, ezért a termék cseréjét nem tudom teljesíteni." , és küldjem el a szerviznek, vagy ők elküldik. Gondoltam, hö, hát miért nekem mivel jár, hogy van egy használhatatlan TV-m?
Kérdés, hogy ezt meddig lehet játszani? Egy javított termék újra elromlik, akkor meddig lehet küldözgetni? Verjem az asztalt, hogy már pedig de, pénz vissza, vagy ezt most még megtehetik?
Van rajta gari kiterjesztés is, de mivel a alap garancia időn belül vagyunk, ez nem hiszem, hogy számít.

Előre is kössz! Üdv!
Haja

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.