Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Haja
tag
Sziasztok!
Adott egy Philips TV, 2 év garanciával, ami júniusban jár le. Márciusban elszállt a HDMI rész. Szerviz el is vitte, megjavították (ssb csere, gsc, scc végrehajtása). Pár hétig működött, bár mintha felhősebb lett volna a képernyő, de alapvetően ment. Viszont úgy egy hete elkezdett újraindulgatni. Először csak az okos TV rész használata esetén, aztán már a TV box nézésekor is. Van, amikor nem lehetett kikapcsolni. Van, amikor bekapcsolni nem lehet. Aztán folyamatosan újraindul. De most épp az Android Recovery szöveges indítóképernyőt nézem... (már lefuttattam, de nagyon úgy néz ki, hogy végtelen ciklusba került.). Szóval használhatatlan.
Pénteken bementem az MM-be, hogy ez van, egyszer már szervizelték, de csak rosszabb lett és szeretnék cserét/pénzt vissza (nincs már ez a TV) kérni, mert nem igazán bízom benne, hogy ez jobb lesz. Mondták, a szervizzel egyeztessek. Végül vettek fel jegyzőkönyvet erről. Meglepetésemre reagáltak is rá , viszont azt írják "A termék visszavétele, cégünknek aránytalan többlet költséggel járna, ezért a termék cseréjét nem tudom teljesíteni." , és küldjem el a szerviznek, vagy ők elküldik. Gondoltam, hö, hát miért nekem mivel jár, hogy van egy használhatatlan TV-m?
Kérdés, hogy ezt meddig lehet játszani? Egy javított termék újra elromlik, akkor meddig lehet küldözgetni? Verjem az asztalt, hogy már pedig de, pénz vissza, vagy ezt most még megtehetik?
Van rajta gari kiterjesztés is, de mivel a alap garancia időn belül vagyunk, ez nem hiszem, hogy számít.
Előre is kössz! Üdv!
Haja
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5