Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Edina92
újonc
Ezt amúgy le is beszéltem a biztosítók hölggyel hogy ha nincs alkatrész akkor baj e hogy ha várni kell rá mondtam hogy nem baj csak legyen kész. Vissza szeretném kérni a tabletet úgy ahogy elküldtem vagy teljesen mindegy csak adják vissza aztán elküldöm egy markaszervizbe aztán ha ott megtudják csinálni már jobban jártam. Soha többet nem kotok rá biztosítást a mediamarktnal....