Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21577) Sz_Imre


Sz_Imre
senior tag

Üdv!

Volna egy problémám, 2018.08.01 vettem (internetes vásárlás) egy Electrolux Hűtőszekrényt (br.: 109.900 Ft) a Márkabolt.hu (Domotherm Kft.)-nél 2 év garanciával. A hűtőgép elromlott, a szerviz elvitte javításra és kb 1 hét után közölték, hogy nem javítható és kaptak engedélyt a készülékcserére mivel még garanciás. Ma felhívtam az üzletet ahol vettem a terméket és elmondtam neki a problémát és az közölte, hogy akkor menjek be az üzlettbe, mert ott lehet elintézni a dolgot. Persze nekem ez így nem igazán jó 1. mivel vidéki vagyok és az 200km+ lenne az utazás ami nem éri meg, a 2. a járvány miatt most nem akarok csak azért elutazni. Persze nem értem, hogy ha le szkenneltem volna a dokumentumot az miért nem lett volna jó. A kérdés hogy ilyenkor mi a teendő? Illetve ilyenkor visszalehet-e kérni a vételárat?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.