Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21572) asdf_ válasza kispx (#21564) üzenetére


asdf_
veterán

Márciusban rendeltem a gépet, a rendelést sem hamarkodták el, és a nem is azt a memóriamodult rakták bele, amit megrendeltem.
Él még a fent megnevezett jogszabály? Mit jelent a jelentősen elhúzódó javítási idő?

Az megvan, hogy van ez a koronavirus nevu ize, alltak a gyarak, a szallitas stb. , hogy a szamtech cuccok bazinagy szazaleka kinabol jon, meg hogy 360 kornyeken van/volt az euro meg ilyenek?
A masik ramrol egyeztetni kellett volna, ez egyertelmu, de szerintem orultek, hogy tudtak valamit a gepedbe szerezni (hogy most epp kingmaxot vagy kingstont kaptal, ha azonos orajelu, akkor kb. halalmindegy, de teny, hogy szo nelkul ilyet nem csinalunk).
Az elhuzodo javitasra pedig szerintem siman lehet pingvinezni vis maiorral, hogy tessek korbenezni mi van a vilagban, mostanaban kb. semminek a garizasa nincs meg 15 napon belul. Felreertes ne essek, nem azt mondom, hogy nyaljunk barnaig a kiskereknek, de azert cselekedjunk mar ugy, meg legyenek mar olyan elvarasaink, mintha minimalisan is kepben lennenk azzal, hogy mi most a helyzet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.