Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21565) Kaci84 válasza kispx (#21564) üzenetére


Kaci84
őstag

Sajnos a törekedni kell arra az nem határidő. Ha jelentősen letelt ez az idő akkor lehet lépni.
Ha úgy érzed sok idő telt el, akkor a fogyasztóvédelem honlapján lehet online ügyet indítani, ha van ügyfélkapú regisztráció. Valószínüleg a békéltető testülethez irányítanak majd át, szóval ott is kezdhettsz. Esetleg elötte email vagy telefonos érdeklődés. Sajnos a jelentősen elhúzodó javítás idejét a hatóság is a körülményekhez képest értékeli. Most meg pont a vírus miatt jobban elfogadják a kifogásokat. Egy tértivevényes levél sem árt, de arra is 30 napuk van reagállni, szóval lassan örlő malmok ezek sajnos.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.