Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21557) Kaci84 válasza chopin42 (#21555) üzenetére


Kaci84
őstag

Talán a legolcsóbb megoldás ha online ügyet indítasz a fogyasztóvédelem oldalán csatolva a bizonyítékokat. Ez ingyenes, de ha nem fogadják el a videót úgyis visszadobják, ha meg elfogadják jók az esélyeid. Jogilag is ez talán a legreálisabb.
14 napos elállás itt nem játszik, mert elvileg nem teljesítették a veled kötött szerződést, hibás terméket küldtek, szóval más módon, de elállhatsz vagy kérhetsz cserét. Kérheted még a videót az elcsomagolásról is, hogy lásd tényleg hibátlanul csomagolták-e el. Persze ha létezik ilyen és ki is adják. Alzánál elég vaskalaposak ragaszkodnak a szabályokhoz még a rosszul tudottakhoz is. Szóval küld egy levelet nekik,hogy hibás teljesítés miatt visszaküldöd, akár vissza is küldheted és ha nemet mondanak akkor kell jogi útra menni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.