Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21555) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Már leírtam ezt, de azóta sem történt semmi...
Röviden: Alza.hu, szedvicsütő, 9900 postával, április 8.. Megjött, kívül sértetlen a fólia, a doboz is 95%os (általános állapotú, tudjuk, milyenek a szállítócégek...), de semmi komoly sérülés, horpadás. A kibontást videóztam. A doboz kinyitása után hullottak a darabok a dobozból, a sütő egyik oldala ripityára törve, tetején ujjnyomok. Azonnal hívtam az alzát, tanács: segítő@-nak email. Megírtam, képeket, videót csatoltam. Aznap nem jött válasz. Másnap sem, Leghamarabb április 10-én nagypénteken jött e-mail, hogy "vegyem fel a postával a kapcsolatot 3 napon belül", de húsvét volt, spam mappába jött, így csak április 16-án írtam a postának, dokumentumokkal, képekkel. Sablon válasz jött, 30 napjuk van kivizsgálni. Itt lett elegem. Azóta többször hívtam az alzát, írtam nekik e-mail-t, mindig lepattintanak, hogy először rendezzem a postával.
Kérdéseim:
MIÉRT kéne a postára várnom, mikor EGYÉRTELMŰ, hogy visszacsomagolt, bontott, sérült cuccot kaptam, mely a szállítás előtt sérült meg? (bizonyítékokkal alátámasztva, többször is jeleztem nekik).
Nem kellett volna azonnal cserét ajánlaniuk?
Milyen jogszabályokra hivatkozzak?
Már jeleztem nekik, hogyha kell, békéltető, majd megyek tovább, ha az sem vezet eredményre. Továbbra is csak a a postát szajkózzák. Erre Időközben jeleztem az indoklás nélküli elállást, erre 14 napom van, hogy visszaküldjem, igaz?
Erre ma jött sms (3 mnap+2 hétvége), idézem: "A 21.04.2020 napon tett AVRA20292514 sz. panaszodhoz a terméket még nem kaptuk meg, ezért nem tudjuk folytatni a kérelmed feldolgozását". Ez mi a tököm?
Bocs, hogy hosszú lett, de igyekeztem minden részletre kitérni, összefoglalva, tucatnyi e-mail és legalább 4 telefon után (plusz a postai telefonok, email-ek) ott tartok, hogy "reklamáljak a postánál".
Már elegem van. Kérem, ha valaki tud valami okosat, segítsen, nagyon nincs kedvem békéltetővel szarakodni, de ha kell, megteszem.(jó, hogy nem tv/mosógép/hűtő...)

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.