Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21531) A_ScHuLcZ


A_ScHuLcZ
addikt

Sziasztok,

Nagyméretű NAS-ba való (WD Red) merevlemezem meghibásodott. Általában nincs szerencsém a műszaki cuccokkal, jellemzően gari lejárta után rövid idővel szoktak tönkremenni, most azonban más a helyzet, a bolti 36 hónapos gariból még egy bő hónap hátra van. A gyártó oldalán megnéztem, szériaszám alapján 2020.04.27-ig garanciális a diszk.

Mivel én a bolttól vásároltam, és a számlán/garipapíron a vásárlástól számított 36 hónap van feltüntetve, értelemszerűen nem a gyártó oldalán látható infókkal kell foglalkoznom.

Felmerült bennem, hogy érhet-e valamilyen hátrány, ha nem azonnal, hanem a gyártói gari lejárta után, de még a bolti gari előtt viszem vissza szervízbe?

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.