Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20626) axlfsi


axlfsi
veterán

Sziasztok!

Meg bujom az osszefoglalot, hatha talalok egyertelmu valaszt a kerdesemre, de adig is, engedelmetekkel, feltennem azt, hatha nagyon trivialis a valaszt. A rovid tortenet:

Samsung Gear S3 Frontier SAMSUNG okosoram meghibasodott. Egyertelmu kijelzohiba (ezt kesobb a SES-ban is "bevallotta" az elado, tipikus szeriahiba), a bejelentest, eloszor telefonon az ugyfelszolgalatnal majd tanacsukra, szemelyesen tettem meg es adtam le a keszuleket javitasra, a hivatalos markaboltban. Ez 2019.08.28-n volt. Akkor ott azt josoltak, hogy 1-15. het a javitas.
Azota tobbszor is erdeklodtem, de altalaban csak visszahivast igertek, ami nem tortent meg. Most (ma) ismet hivtam a hivatalos SAMSUNG 80-as szamot, majd ki varakoztatas utan azt a valaszt kaptam, hogy erdeklodjek magam a szerviznel, "hatha szerencsesebb leszek" (wtf?!) es a kisholgy megadta a SAMSUNG hivatalos szerviz 80-as szamat. Ott egy automata fogadott es elmondta kit hivtam, majd, hogy varjak a kollega jelentkezesere, vegigcsorgott es annyi. Senki nem vette fel.

Kerdesem az lenne, hogy vajon mennyit varakoztathatnak a javitassal? Bekelteto meg mindenfele jogi utakon kell bandukolnom vagy odamehetek a boltba es kerhetem az ora cserejet barmire is hivatkozva? Ket nap mulva lesz 3. hete, hogy leadtam. Tudom, nem a vilag, de az, hogy keptelenek tajekoztatni, hol tart a javitas, egyszeruen nonszensz es nem hiszem, hogy ennyire tehetetlenek vagyunk fogyasztok, de hirtelen nem is tudom, hogy merre tovabb.

Koszonom elore is!

*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.