Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- moongoose: Mennyire tűnik kamunak ez a weboldal? http://kymera.hu/
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #6996 üzenetére
Tényleg a magyar nagydíjon volt.Beugrott.Én örülök hogy kimi lett a bajnok,az hogy bernie ezzel mennyit "bukik" az nem érdekel.
-
Motion_Blur
félisten
Description ECU Input/ Output Primary Control Category
Engine air valve pressure 1 Input Engine
Engine air valve pressure 2 Input Engine
Engine air valve tank pressure Input Engine
Airbox air pressure Input Engine
Air valve pressure control Output Engine
Ambient air temperature Input Engine
Cam sensor Input Engine
Crank sensor 1 Input Engine
Crank sensor 2 Input Engine
Ignition drives Output Engine
Injector drives Output Engine
Injector supply voltage Input Engine
Fuel Pump drive 1 Output Engine
Fuel Pump drive 2 Output Engine
Fuel Pump drive 3 Output Engine
UEGO Sensor left bank Input Engine
UEGO Sensor right bank Input Engine
UEGO Sensor Heater Left Output Engine
UEGO Sensor Heater Right Output Engine
Gearshift servo-valve drive Output Gearbox
Gearbox shift drum position 1 Input Gearbox
Gearbox shift drum position 2 Input Gearbox
Gearbox input shaft speed Input Gearbox
Reverse solenoid Output Gearbox
Clutch servo-valve drive Output Clutch
Clutch position 1 Input Clutch
Clutch position 2 Input Clutch
Clutch actuator hydraulic pressure Input Clutch
Differential servo-valve drive Output Differential
Lateral Acceleration Input Differential
Longitudinal Acceleration Input Differential
Differential actuator hydraulic pressure Input Differential
Throttle servo-valve drive Output Throttle
Engine throttle position 1 Input Throttle
Engine throttle position 2 Input Throttle
Hand controller demand Input Throttle
Throttle Pedal Input 1 Input Throttle
Throttle Pedal Input 2 Input Throttle
Front Brake pressure Input Throttle
Rear Brake pressure Input Throttle
Hand controller enable Input Throttle
Hydraulic System pressure Input System
Lap Trigger Input System
Garage Mode Select Input System
Engine kill ignition switch Input System
Front Left Wheel speed Input System
Front Right Wheel speed Input System
Rear Left Wheel speed Input System
Rear Right Wheel speed Input System
Power Management Control 1 Output Power Manage
Power Management Control 2 Output Power Manage
Power Management Control 3 Output Power Manage
Fuel Flap Solenoid drive Output Ancillary
Rear Light drive Output Ancillary
Neutral Finder lock-out drive Output Ancillary
Neutral Finder activation drive Output Ancillary
Squirt Jet solenoid 1 Output Ancillary
Squirt Jet solenoid 2 Output Ancillary
Gearbox oil pressure Input Alarm
Engine oil pressure Input Alarm
Engine crankcase pressure Input Alarm
Engine coolant pressure Input Alarm
Fuel Pressure Input Alarm
Fuel Collector Pressure Input Alarm
Fuel Collector Level Input Alarm
Gearbox oil temperature Input Alarm
Engine oil temperature Input Alarm
Engine coolant temperature Input Alarm
Fuel Temperature Input Alarm
Exhaust Temperature Left Input Alarm
Exhaust Temperature Right Input Alarm
Diagnostic Output 1 Output Diagnostic
Diagnostic Output 2 Output Diagnostic
Spare Servo Valve Output 1 Output Spare
Spare Servo Valve Output 2 Output Spare
Spare Analogue Input 1 Input Spare
Spare Analogue Input 2 Input Spare
Spare Analogue Input 3 Input Spare
Spare Analogue Input 4 Input Spare
Spare Analogue Input 5 Input Spare
Spare Analogue Input 6 Input Spare
Spare Switch Input 1 Input Spare
Spare Switch Input 2 Input Spare
Spare Switch Input 3 Input Spare
Spare Speed Input 1 Input Spare
Spare Speed Input 2 Input Spare
Spare Speed Input 3 Input Spare
Spare High Side Drive 1 Output Spare
Spare High Side Drive 2 Output Spare
Spare Low Side Drive 1 Output Spare
Spare Low Side Drive 2 Output Spare
Spare Low Side Drive 3 Output Spare
Spare Low Side Drive 4 Output Spare
Spare LVDT 1 Input Spare
Spare LVDT 2 Input Spare
Spare PT1000 1 Input Spare
Spare PT1000 2 Input Sparemod:
-
hunnylander
őstag
Ha már Bernie-ről esett szó:
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #6991 üzenetére
Mekkora kép
-
Motion_Blur
félisten
válasz
manutdzoli #6995 üzenetére
A Magyar Nagydíj rajtrácsán kérdezte meg Szujó, hogy ki a mai kedvence, arra válaszolta, hogy Kimi.
Ő egyértelműen Hamkót akarta/akarja VB-nek, mert ő hozza a legtöbb pénzt.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Oliverda #6975 üzenetére
Én is egyetértek Bernie-vel.Teljesen felesleges volt kockáztatnia a mekinek.El is vesztették a címet.Egyébként Bernie-t sem értem,hisz volt vele egy interjú,és kérdezték hogy ki a kedvence,és ő azt válaszolta hogy kimi.Mostmár hogy hamilton jobban hozza a pénzt neki szurkol vagy mi?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6992 üzenetére
Frank Williams-nek nem tetszene ez a "perfect harmony".
Williams: meg se próbáld, Ron
Nico csak a csapattal együtt eladó -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #6991 üzenetére
...Ebony and ivory live together in perfect harmony...
-
hunnylander
őstag
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #6988 üzenetére
(#6984) venember83
Leírta.
Gyorsan pörög a topik és el lesz felejtve. Én minek eröltessem magam? Leírom normálisan és azt is gyorsan elfelejted.Másnál már megcsináltam h normális hangnemben írtam.. (utána már olyan stílusban válaszoltam mint ő) Bocsánaot kért. És pár hónappal késő az maradt meg benne h hülyeségeket beszélek mint akkor....
Most írjam le azt amit venember83 és egy két gondolottal még kiegészíteném, de minek tegyem? Úgy is jössz a hülyeségaiddel.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #6987 üzenetére
Mondtam én, hogy véletlenül vannak ott. Nem.
Lényegtelen, hogyan kerültek fel. Ami jó, az jó.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6986 üzenetére
Ezek a vidik is biztosan titokban készültek, és csak véletlenül kerültek fel youtube-ra. Kicsit már uncsi
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6984 üzenetére
Hamilton-nak is volt igazi nyilatkozata a kérdéses dologgal kapcsolatban. Aztán meg már elment DJ-zni amikor a kanadai újságíró még javában szenvedhetett az anyagának leadásával.
És igen, Hamilton igazi nyilatkozata amit a munkájukat normálisan végző újságírók kérdéseire adott, és amit az autosport.com igazi újságírói villám gyorsan leközöltek a verseny leintése után, sokkal szavahihetőbb, mint egy újságiró kreálmánya, aki be is ismerte a felelőtlen hibáját, és közelében nem volt Hamilton-nak.
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #6979 üzenetére
"Ebben a dologban én vagyok az objektív." LOL
Én nem mondom magamat objaktívnek, de az h te magadat annak tartod....... Ez már annyira vicces.....
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #6982 üzenetére
Igen, szavahiheto forras az szamodra, amelyik leirja a McLaren altal kiadott megfontolt nyilatkozatot s nem gondolkodik, ebben az esetben tenyleg szavahiheto a medium, csak a forras <ertsd: McLaren> nem az. Igen, a Ferrari is sokszor allit valotlant, most ne gyere ezzel. Ennyit belatsz vagy ez mar kotozkodes es csomokereses?
De biztos csak nekem buzlik itt valami a valto korul, meg az alulporgetett motor korul. Tema befejezve reszemrol, nyugodtan valaszolj <ertsd: elolvasom s nem zarom le egyoldaluan a vitat>, tovabbi szep estet.
mod: helyesbites, kiegeszites.
-
cancerf7
tag
idönként vissza-vissza olvasok itt, ahogy most is. vannak akik megsértődnek azon ha nem osztják a véleményüket. sőt még ők oktatnak!!! elszomorító!!! 1-2 csípős beszólásért vagy vélemény különbség miatt még nem kellene megsértődni, pláne nem oktatni sztem.
másképp látjuk a dolgokat ennyi
ferraris szép estét mindenkinek!!!!! -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6980 üzenetére
Egy fenét hiszek el mindent, és nem is lehetek mindig objektív sem.
De ez esetben, már több szavahihető forrás is cáfolta ezt a kacsát. És utálom, hogy egyeseknek másból sem áll a fórumozás, csak kötözködésből, és a kákán is csomót keresnek.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #6979 üzenetére
Te meg johiszemuen szubjektiv, mindent elhiszel. Szoval senki se objektiv, en sem nevezem magam annak
S nem is sertodok meg, ha valaki azt allitja rolam, h nem latom objetkiven a dolgokat.
mod: helyesbites.
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #6974 üzenetére
"úgyszintén magadat járatod le"
Na megint kezded, és megint ezzel az elborult fanatizmusoddal.
#6976
Szvsz te lovagolsz a szavakon.... -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6967 üzenetére
Ne lovagolj már a szavakon te is, amikor ez a hír amúgy is fordított anyag. Az eredeti francia vagy angol valószínűleg érthetőbb. De a lényeget, a kulcsfontosságú dolgot azt kreálta, és pont azon áll vagy bukik a kérdés. Nem tudhatod, hogy mekkora terjedelmű tudósítást adott le, (valószínűleg az egész futamról szólót). Szóval e kérdéses mondat, ha jól van fordítva azt jelenti, hogy a tudósítás többi része megfelel a valóságnak és abban szavahihető. Vagyis kéri szépen, hogy ne rugják ki.
-
Oliverda
félisten
válasz
manutdzoli #6969 üzenetére
Ez pontosan így van. Már csak az a kérdés hogy valójában miért hívták be... persze ezt sosem tudjuk meg.
-
hunnylander
őstag
A hibás publikációt leközlő Luc Domenjoz szerdán elismerte, hogy nem beszélt Lewis Hamiltonnal és elmagyarázta, hogy más újságírók és állítólagos McLaren-mérnökök információira hagyatkozva írta meg a valótlan cikket.
Ha tudsz angolul, már közvetlenül a verseny után elolvashattad, mit mondott Hamilton.
Q & A with Lewis Hamilton (Sunday, October 21st 2007, 20:17 GMT)
Azzal meg úgyszintén magadat járatod le, ha bevetted, hogy egy F1-es autónál vezetés közben a hüvelykujjad rácsúszat egy gombra (nem is tehetnék 'jobb' helyre), és egyetlenegy apró érintéstől használhatatlanná teszi az autót fél percre. Minimum üresben kell állnia az autónak egy ilyen funkció aktiválásához, és nem is a hüvelykujj közvetlen közelébe tehetik, ha egyáltalán egygombos művelet. De ezt már akkor kiveséztük amikor ez a kacsa először hápogott, csak egyesek nem figyelnek és javíthatatlan kötekedők.
Hamilton-ék már korábban közölték, hogy ez a hír "absolute rubbish". A McLaren sajtószóvivője, úgyszintén már korábban cáfolta ezt az álhírt, kijelentve, hogy Hamilton nem is nyilatkozott a kanadai La Presse-nek. És ma, az újságíró bocsánatkérésével és hibájának elismerésével ez a kacsa végképp kimúlt.
-
AMD Power
titán
válasz
manutdzoli #6969 üzenetére
Ebben van valami.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #6932 üzenetére
Mivel én is elékeztem egy ilyen cikkre, csak azért is rákerestem:
" ...a szerződtetés egyik akadály lehet a pilóta édesapja, Keke Rosberg. Az egykori világbajnok ugyanis vonakodhat attól, hogy tehetséges fia, aki a második szezonját tölti a Forma-1-ben, Hamiltonnal kerüljön egy gárdához..."
-
MPowerPH
félisten
Jó újra látni, itt már mindenki olyan megkönnyebbült.[link]
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #6964 üzenetére
Igaz,nem mind1 a kettő.Ecclestone szerint Dennis miatt bukta el hamiton a címet
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #6964 üzenetére
Igazad van de most már mind1 sajnos.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #6964 üzenetére
"Voltak más, ellenőrizhető információim és kitartok a tudósításom mellett, de az időzavar miatt hibát követtem el, hogy felhasználtam az idézetet." - tehat kitart mellette, csak azert ker bocsanatot, mert nem beszelt Hamiltonnal s nem egyeztetett, formai hiba. Ugyanakkor ez a tudositas mar valotlan infokrol es cikkrol is beszel.
Nagy zavar az egesz, itt se fogunk semmit se megtudni.
-
AMD Power
titán
Bocsánatot kért a Hamiltont "idéző" újságíró
Őszintén szólva szerintem tök mind1 ez már.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #6705 üzenetére
Akkor most vagy jól írtam vagy ebben a cikkben is tévednek, de itt is azt írják:
a csapatok alapvetően csak két hivatalos forrásból juthatnak hozzá a hőmérsékleti adatokhoz: egyrészt a FOM által élőben rajzolt grafikonról (ez szerepel a formula1.com időmérő-monitorján is), másrészt az FIA által megbízott meteorológiai cégtől, a Météo France-tól.
Interlagos-ban is ez történt: a Météo France 1-2 fokkal alacsonyabb hőmérsékletet jelentett, mint a FOM. [link] -
brownus
veterán
köszi az isteneknek és kiminek és a ferrarinak is!
sztem olyan autót kap ajandékba, mivel sokat piál, hogyha elfogy az üzemanyag a tankból csak belepisál egy jóízűt és megy tovább
ez szuper zöld lesz
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #6923 üzenetére
Glock, vagy Sutil. Rosberg nem hülye hogy tönkeretegye a karrierjét. Lelkileg Hamilton mellett van a csapat, így bárki kerülne oda nagyon nehéz dolga lenne.
-
JJános
addikt
Elolvastam. Némi túlzásokkal, és némi ferdítésekkel, de érdekesen irta le az utolsó futamot, és a benzin mizériát.
Szerintem ha a benzint valaki sokkal mélyebbre hűti, amivel gyorsabban betölti, vagy több fér a tankba, vagy gyorsabb lesz tőle az autó(5-6 Lóerő) szal azt gondolom sok előnyt jelent. nem három kör előny, hanem egy tanknyi. Mert ha sokkal jobban le van hűtve, akkor mindvégig, amíg ki nem fogy, előnye van azzal szemben, aki betartja a szabályokat.
5-6 lóerőt nem tudom mennyi, egy ilyen gépnél, de előny. És ha melegszik is később a tartályban, de lassabban melegszik, mint aki betartja a szabályokat. ezt szvsz. nem jól látta az ujságíró. -
-
Vigneau
félisten
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Költségkimélés? Tudod Te, mennyit kell költeni egy 10 éves autóra - motorra? Főleg, ha műszaki - generálozás - előtt áll...
-
soulcube
aktív tag
DJ Hamilton : [link]
-
eXodus
őstag
Pár dolgot ki akartam emelni de túl sok lett volna úgy is. Érdemes elolvasni.
-
ToBeY
nagyúr
"Räikkönen kivételes pilóta, hűséges és nagyon odaadóan végzi a munkáját. Jutalmat fogok adni neki, persze nem pénzt, hiszen az szerepel a szerződésében, de ajándékot fog kapni."
Biztos egy vodka gyárat add neki majd Montezemolo
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
venember83 #6943 üzenetére
Meg akkor már esélyes lenne egy finn jeges pályás verseny is szöges gumikkal.
Huhh...elképzeltem a dolgot és nekem tetszene.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #6935 üzenetére
Örülök, hogy jól érzed magad. Ja és köszönjük, hogy tanítasz minket. Azért mindjárt más a topik hangulata, hogy van egy valódi szakértő is közöttünk.
-
eXodus
őstag
Montezemolo: jöhet a nyolcliteres motor is
""Keserű világbajnokság volt, nehéz pillanatokkal. Megfordult a fejemben, hogy jövőre nyolc literes motorral indulunk. A csapatunkat ugyan kizárnák a bajnokságból, de a versenyzők továbbra is a győzelemért harcolhatnának.""
áááá ez kemény.
Mennyire igaza van!!
-
JJános
addikt
válasz
Zé_Mester #6931 üzenetére
Nekem is tetszene ez a négyes páros. Ezekkel a pilótákkal, mind a négy csapat nagyon erős lenne. Remélem jövőre mind a négy autó nagyon jó lesz. Még Vettelnek kéne egy jó autót szerezni.
Nagyon bírnám, ha legalább olyan jó idény lenne a jövő évi, mint az idei év volt.
Komolyan mondom, az utolsó versenyen kerülgetett a szívinfarktus, annyira izgultam. Még egy horror, vagy egy kemény krimiben sincs ekkora izgalom, bár nem nézek ilyen filmeket.
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #6932 üzenetére
Tudni kell, hogy Hamilton 2000-2001-ben már megtépázta Nico önbizalmát. Amit apuci sem felejtett még el. Úgyszintén Keke jól sejti, hogy Hamilton már jövőre méginkább favorizálva lesz, és nem szeretné fiát másodhegedűsnek, ami az egész karrierjét tönkre is teheti. Tudjuk, hogyan szokták végezni a másodhegedűsök. Hiába voltak nagyon tehetségesek, lesüllyednek és elvesztik fényüket. Keke nem akarja, hogy a fia is így járjon.
Ez szerintem érthető is. A mostani szezon azért sejteni engedi hogy Hamilton lesz a csapatban a favorit.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #6935 üzenetére
Pszt, nem a linkkel van baja
2002: Swiss Formula Ford Champion with SSPT Racing with 12 poles and 12 wins in 12 races. -> szep
-
hunnylander
őstag
Talán nem tudtad megkülönböztetni a kettőt. Kinézed Keke-ből, hogy azt mondja féltem a Rosberg nevet meg a génjeimet.
Nem szó szerint idéztem, szóval a zárójeles javaslatodat alkalmazd magadra. Senki sem zárójelez, ha egy általa megismert dolgot saját maga közöl idézetek nélkül.
Te meg például megtanulhatnád a magyar nyelv egyik legalapvetőbb szabályát, hogy ne véts kapitális hibákat.
Ha tudnám a linket, adtam volna. Ha lenne kedvem tűt keresni a szénakazalban, szintén adtam volna. Nem értem mi nem tetszik abban, hogy nem kaptál linket. Nem kaptál fals infót. Valóban olvastam. Lehet, hogy neked szokásod hazudni, de nekem nem.
-
hunnylander
őstag
Sutil 'adatlapja' (in english)
Azt kell mondjam, hogy ez több mint elég méltóvá válnik egy Mclaren vezetésére.
Meglehet jól muzsikálnának együtt. Lewis szeret gitározni, Adrian meg kiválóan zongorázik.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #6932 üzenetére
hazudnék ha azt mondanám hogy tényleg egy linket vártam tőled. folytasd csak de ha lehet ne fals információkkal tömd tele a fórumot, köszönöm. a saját véleményedet pedig ezentúl tedd tripla zárójelbe h tudjuk mit nem kell elolvasni. mégegyszer köszi.
-
hunnylander
őstag
Kicsit régebben volt, meg egy más fő témájú cikk kontextusában volt mellékesen megemlítve. Csak annyiban vagyok biztos, hogy valamelyik magyar F1-es hírportálon olvastam.
Amit tőlem idéztél, abból az első mondatom, amit olvastam (illetve ez volt a lényege). A második mondatom az már a saját kommentárom.
Tudni kell, hogy Hamilton 2000-2001-ben már megtépázta Nico önbizalmát. Amit apuci sem felejtett még el. Úgyszintén Keke jól sejti, hogy Hamilton már jövőre méginkább favorizálva lesz, és nem szeretné fiát másodhegedűsnek, ami az egész karrierjét tönkre is teheti. Tudjuk, hogyan szokták végezni a másodhegedűsök. Hiába voltak nagyon tehetségesek, lesüllyednek és elvesztik fényüket. Keke nem akarja, hogy a fia is így járjon.
-
Zé_Mester
őstag
Állat lenne a jövő év ha így nézne ki
Ferrari : K.Raikkönen - F.Massa
McLaren : L.Hamilton - N.Rosberg
Renault : F.Alonso - H.Kovalainen
BMW : R.Kubica - N.Heidfeldmár csak azért is lenne mókás ez a felállás, mert a Renault tuti életre kapna megint, mert Alonso rengeteg mindent tudna javítani rajta
a BMW szépen kezd felzárkózni az élcsapatokhoz, a következő évben számolni kell velük is.
a McLarennél odab@szna a Hamilton - Rosberg duett, a Ferrarinál meg ugyancsak.izgalmas lenne sztem így a következő szezon
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #6923 üzenetére
Olvastam hogy Keke Rosberg nem szeretné, ha a fia egy csapatba kerülne Hamilton-nal. Nem akarja hogy szégyen érje a Rosberg nevet, és a 'versenyzői géneket'.
hol olvastad? linket esetleg?
-
hunnylander
őstag
válasz
szabozeee #6927 üzenetére
Ron Dennis nem fogja szórni a pénzt egy új pilótára, akit amúgy is csak Lewis segédjének szán.. A BMW meg semmi pénzért nem mond le Vettel-ről, már emlegették. A jelenlegi BMW párosból nem nézek ki VB címet, csak ha a BMW csoda folytán fejére nőne a Ferrari-McLaren duónak.
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #6922 üzenetére
Nem hiszem, hogy Ralf kellene a Mercinek, és legkevésbé, hogy segítene Haminak, vagy második pilóta lenne.
Lonzi meg csak menjen el.
Rosberg szerintem is esélyes, és jónak tartom.
-
szabozeee
aktív tag
válasz
hunnylander #6926 üzenetére
A mai forma 1-ben semmi sem lehetetlen, tehát ha nem is sok 1-2% esélye van neki is. A pénz nagy úr, ha rá esne a választás biztos hogy megegyeznének.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
AMD Power #6921 üzenetére
Reméljük hogy nem Ralf. Neki már rég nem kellene az F1-ben lennie, kicsit lelassult az utóbbi években.
A Rosberg - Hamilton duó nem lenne gyenge
Rosberg elmebeteg, Hamilton meg krva gyors.Vettel vagy Sutil is lehetséges, de sztem nem ők lesznek azok.
de ki tudja.......
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #6921 üzenetére
Nálam Sutil a befutó. Olvastam hogy Keke Rosberg nem szeretné, ha a fia egy csapatba kerülne Hamilton-nal. Nem akarja hogy szégyen érje a Rosberg nevet, és a 'versenyzői géneket'.
Persze ettől még Nico számára lehet, hogy az atyai jótanács 'falrahányt borsó', az egészséges önbizalma miatt.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #6920 üzenetére
Rosberg lesz szerintem.
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #6911 üzenetére
Ralf-ot kizárhatjuk. 1. Mert nem felel meg a "Lewis, német kiadásban" kategóriának, amiben a 'fiatal tehetség' jelző is benne van. 2. Ralf már régebben dicsekedett vele, hogy marad az F1-ben, már meg is van a szerződése, de még nem mondhatja el. Erős tippem: Force India.
Az a német szerintem Rosberg vagy Sutil lesz (és mindkettő jóban is van Hamilton-nal, mindkettő korábbi csapattárs valamilyen versenysorozatból), persze előbb Alonso-nak mennie kell, és az még nem 100%, mert egyszerűen nem szeretne lecsúszni egy középcsapatba. A kirúgása meg kacifántos lehet, ha ő nem akarja.
-
Chili7
őstag
válasz
manutdzoli #6905 üzenetére
Most inkább egy tényszerű hozzászólásra várnék! Bocs!
-
Jadro
veterán
válasz
venember83 #6915 üzenetére
Lehet hogy mostanság nincsenek korszakalkotó újítások, de ez nem azt jelenti hogy nem lesznek a jövőben sem. A motorfejlesztés befagyasztása ezt gátolja. Igaz, hogy ez csak egy része az autónak.
Pohártartónak meg lennie kell, hisz a pilóták isznak verseny közben.
AMD: Lehet hogy ez is csak trükk! Majd ha bejelentik hivatalosan.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #6916 üzenetére
És?
-
hunnylander
őstag
A Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug elmondta: Amennyiben egy hely felszabadulna a csapatnál, "egy olyan fickót szeretnék mint Lewis, német kiadásban."
Megelőztetek.
-
venember83
nagyúr
Innen indul a csúcsfejlesztések zöme az autóiparba. -> pohartartok? Mar reg nem errol szol az F1, nehez lenne olyan ujitast mondani ami utobbi 5 evben erkezett meg az autokba a F1 jovoltabol. Mondjuk a Ferrari Enzo hatso felfuggesztes, de mar az F40nel is ilyen volt, szoval nem szamit s kulonben is, hetkoznapi autokrol kene szo legyen. Karbon fekek? Felautomata sebvalto? Kezi kuplung? Szenszalas kasztni? Egyik sem praktikus utcai autonal.
De tenyleg marhasag a fejlesztesek befagyasztasa, ettol ugysem lesznek vb-jeloltek a gyengebb autoban ulok? Aki F1be jon az szamol a koltsegekkel s azert lep be, mert egy exkluziv tarsasagban akar lenni, exkluzivitas pedig draga.
*&%# kivan, megyek melozni...
-
Jadro
veterán
válasz
venember83 #6910 üzenetére
De mostansag mintha leszokott volna rola, nem?
Mintha.. De szerintem csak nem jutott eszébe a sok Gyula cseszegetés közben.
Más: Gondolkodom ezen a motorfejlesztés befagyasztáson. Az F1 pont a fejlesztésekről szól. Innen indul a csúcsfejlesztések zöme az autóiparba. Ennek fényében érdekes elgondolás. Az más kérdés hogy a versenyekre nézve milyen hatással lesz. Nem ártana kicsit összehozni a mezőnyt.
-
AMD Power
titán
Sajtó: Ralf Schumacher a McLaren-Mercedesnél?
"Norbert Haug: ...egy olyan fickót szeretnék mint Lewis, német kiadásban."
Ez akkor már biztosan azt jelenti ,hogy Alonso elmegy a Mercitől!!!
-
venember83
nagyúr
ja, palikos ragogumi-effektus...
De mostansag mintha leszokott volna rola, nem?
AMD Power: ne tapsikolj, lehet jon Vettel vagy Sutil, inkabb utobbira tippelek... RS nem is tudom miben hasonlit LH-ra... Alonso viszont remeljuk megy szerencset probalni mashol, eleg szar sors ketszeres vilagbajnoknak...
-
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #6878 üzenetére
Azt nem arra érti, hanem arra, hogy az elöl lévő jó ütemben halad, jól gyorsít ki vagy az időkülönbséget is növeli valamelyest.
Próbáltam ezt kihámozni a dologból, de sajnos nem így van. Figyeld meg egyszer, hogy minden kanyarban csorgó nyállal képes örülni annak hoyg a kanyarban a követő autó hogy rá tud esni az előtte haladóra és utána meg szinte tapsol hogy az első "elhúz. És jön a következő kanyar..
Na mindegy.
Értem hogy a Wéber meg altató. Ne mis mondtam hogy ő a legjobb megoldás. Palik lekesedése rendben van, csak amikor ez hülyeséggel párosul akkor sok tud lenni. Valahogy ötvözni kellene a kettőt. Persze hogy milyen arányban az megint más kérdés.
Akinek nem tetszik a stílusa, ne hallgassa.
Igen, ez lenne a megoldás, de nincs nagyon alternatíva úgyhogy marad ez. Akkor örülök amikor Palik nincs, mert éppen a Dakaron küzd a homokdűnékkel.
-
AMD Power
titán
Bárcsak minden Brit újonc ilyen jól kezdené az első évadját.
-
Jadro
veterán
válasz
Zé_Mester #6874 üzenetére
nem tudom te ezt hol álmodtad hogy Palik ilyet mondott volna valamelyik futamon.
No akkor csak figyelj, minden második versenyen előjön nála ez a feloldhatatlan probléma!
mihez ért?
F1 Szimulátor világbajnok??????
Te nagyon leragadtál valahol. Azóta azért nyert már pl Clio kupát és most a Seat Leon szuperkupában versenyez, nem is rosszul. Tehát versenyez, van valami köze hozzá. Erre céloztam.
Attól, hogy Palik ült F1-es autóban, attól még beszélhet marhaságokat. Meg is teszi rendesen. Egy ideig még lehet is röhögni rajta, de ez már túl sok a "jóból"
A Gyula alázását meg ne is említsük. Baráti borozgatáson biztosan elmegy, de ez egy közvetítés lenne vagy mi a fene.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Ez egy vicc szerintem. Nem lenne szabad ennyire vissza szorítani a fejlesztéseket.
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #6903 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy mikori állapotokat konzerválnak?
-
AMD Power
titán
Tíz évre befagyasztották a motorfejlesztést
Nem túlzás ez egy kicsit?
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Háztartási gépek
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hálózati / IP kamera
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Windows 11
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- További aktív témák...
- BONTATLAN ÚJ Gamiac HS-71 7.1 csatornás gamer fejhallgató (fekete)
- Latitude 5440 14" FHD IPS érintő i5-1245U 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- JÁTÉKOS Asus NVIDIA 2gb Intel core i7-8550u 16gb ddr4 256gb ssd +1TB hdd win11
- Acer Nitro V 15 Laptop i5-13420H 8 GB RAM 512 GB SSD, RTX 4050 Dobozos, 3 ÉV GARANCIA
- Dell Precision 5530 / i7-8850h / 16gb ram / 512gb SSD / Nvidia 4gb dedikált / Világitó Bill
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest