- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
sh4d0w
félisten
válasz
Motion_Blur #40889 üzenetére
Hé, a Gyulus kimaradt a csapatból...
-
sh4d0w
félisten
válasz
#70869248 #37481 üzenetére
Simán el tudom képzelni, hogy a FIA-nak tele a tudata a McLarennel, gyakorlatilag 2007 márciusa óta annyi rossz fát tettek a tűzre, hogy hűha.
Jelen esetben abban sem vagyok biztos, amit Whitmarsh állít, nevezetesen hogy nem tudták, hogy a stewardok nem hallották a beszélgetést Hamilton és a box között. A Hamiltonra rászólás meg nekem úgy tűnik, hogy előbb helytelenül értelmezték az SC mögötti haladás szabályait, majd amikor erre rájöttek, elszaladtak Whitinghoz, hogy Trulli szabálytalan volt (erre persze semmi bizonyíték nincs és gyanítom, ha van is, örökre páncélszerkényben marad). Valsz Hamilton és a McLaren megtarthatta volna a pozícióját, ha nem akarják átverni a sportfelügyelőket, hiszen a Toyota nem fellebbezett Trulli büntetése miatt. Ekkor legfeljebb erkölcsi vesztesek lettek volna a wokingiak, lévén gusztustalan dolgot csináltak, de nem akartak becsapni senkit (úgy értem Trullin kívül); most még ezt sem mondhatják el magukról, a sorozat első versenyéről kizáratták magukat, és azt is sejtem, hogy jó sok szimpatizánst (és néhány jövőbeli szponzort) veszítettek.
Belengették már, hogy még jöhetnek szankciók a hazudozás miatt, szerintem egészen biztosan nem ártana nekik egy kis pihenő (amit már a kémbotrány után meg kellett volna kapniuk). Sajnos pénz beszél, ezért ha kapnak is addicionális büntetést, az megint vmi olyasmi lesz, mint a kémbotrány után: gyakorlatilag egy kis ejnye-bejnye némi pénzmaggal megtámogatva, és ezzel a dolog letudva.
Henkei: nem tudom, ki fia-borja vagy, de basszál le.
-
sh4d0w
félisten
Azon tűnődöm, hogy a McLarennek meddig engedik még, hogy folytassák a kisded játékaikat? Kémbotrány, tavalyi sorozatos büntik, idén már az első futamon nekiálltak hazudozni...
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #37278 üzenetére
A tiedet sem támasztja alá semmi, miszerint nem a McLaren szaladt Whitinghoz... úgyhogy le lehet rólam szakadni.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #37270 üzenetére
eeeee, téves!
"Trulli kicsúszott a végén a Safety Car alatt, és Lewisnak nem volt más választása, mint megelőznie őt" - közölte Martin Whitmarsh, a wokingiak csapatfőnöke a BBC-vel. - "Ezután Trulli visszavette a helyét, ami tilos, és tudom, hogy az FIA jelenleg is vizsgálja az ügyet."
Tehát gerinces McLaren módra ez úgy nézett ki, hogy elébb helytelen szabályértelmezés miatt utasították Hamiltont, hogy engedje vissza Trullit maga elé, majd mivel rájöttek, hogy rosszul értelmezték a szabályt, rohantak Whitinghoz, hogy "hahó, csalt az olasz!"...
-
sh4d0w
félisten
válasz
ChromeX #28597 üzenetére
Addigra már tökmindegy volt. Idén már korábban is volt gond a lámpás irányítással, most meg már Massa elindult, mire visszanyomták a lámpát pirosra, de akkor már a pilóta nem azt nézi, ez biztos. Aztán a pilóta még vár körülbelül 100 évet a boxutca végén, mire a csapat észbekap, hogy gáz van... a pilóta nem tépheti le a csövet, hiszen ha kiszáll az autójából, akkor feladta a versenyt.
Hulló fejeket akarok látni Maranellóban, remélem Montezemolo igazi olaszos temperamentummal küld el mindenkit melegebb helyekre, aki felelős a hibákért.
Igen, az előbb elfelejtettem: Piquet vonuljon vissza az évad után, vagy nevezzen be Trabanttal - egyszerűen elfogadhatatlan az idei teljesítménye.
-
sh4d0w
félisten
De jó, Szingapúr rámutatott a Forma-1-es szabályok némelyikének fogyatékosságára - gondolok itt a boxutcát érintőekre SC esetén...
A Ferrarinál meg ha nem hullanak fejek, akkor változás sem lesz. Lassan-lassan visszaérnek olyan mélyre, ahonnan indultak a Schumacher-éra előtt. Nincsenek jó taktikai döntések, megbízhatatlan, de legalább lassú az autó (elsősorban hűvösebb viszonyok között), a boxutcai irányítás hajítófát nem ér. Paliknak kivételesen igaza van az alkalmazandó fizikai korláttal szemben (nyalóka). A csapat nem első alkalommal teszi tönkre valamelyik versenyző versenyét, ráfér egy tatarozás a társaságra.
Alonso: gratula.
-
sh4d0w
félisten
válasz
#70869248 #27385 üzenetére
Azért előzze meg tisztán, mert megteheti, mert a társa sem azért van a pályán, hogy rommá törje - jó esetben csak - az autóját. Elhiszem, hogy Glock megpróbálja, ha lehetőséget lát rá, de Hamilton annyival jobbnak tartja magát mindenkinél, valamint az autója is annyival jobb a Toyotánál, hogy nincs szükség arra, hogy a többieket lelökdösse a pályáról. Nem az ívet fogta le egyébként Hamilton, hanem már amikor mellette volt, nekiállt kiszorítani Glock-ot a pályáról - és ez méretes különbség.
Te talán valóban nem problémáztál a Kimi-féle eseten, de tán Te vagy az egyetlen Hamilton- vagy McLaren-drukker, aki ezt nem tette meg.
-
sh4d0w
félisten
válasz
#70869248 #27375 üzenetére
Előzze meg tisztán; a múltkor ő volt felháborodva, hogy Kimi nem hagyott neki helyet egy sikánban, ahol ha valaki az ideális íven megy, nem is lehet. Most ez egy egyenes szakasz volt, ő nem hagyott helyet Glock-nak, holott neki lett volna lehetősége rá, most mégsem sír...
hunnylander: hanyagoljál, jó? Én átsiklok a hozzászólásaid felett e topicban, legyél szíves kövesd a példámat.
-
-
sh4d0w
félisten
válasz
Motion_Blur #26097 üzenetére
Czollner olyan szánalmas. Részt vett vmi egyformaautós kupán, ahol pontosan egy ilyen levágásért és az előny vissza nem adásáért kizárták a versenyből. Utána csináltak vele interjút és kijelentette, hogy a versenybíróságnak még nem sikerült olyan döntést hoznia, amivel ő egyetértene...
-
sh4d0w
félisten
válasz
c.zsolti #26078 üzenetére
Csak addicionális információ akart lenni részemről az idézet, semmi több.
Oliverda: büntetésként - legalábbis az általam látott kivonat alapján - három dolog jöhet szóba: drive through, stop & go, 10 rajthely. Ebből az első kettőt 5 körön belül már nem lehet kiszabni, helyette +25mp. A 10 rajthelyet tán lehetett volna osztani - és én változatlanul állítom, hogy korrektebb lett volna -, de az nem szolgálja a mostani vezetők (Bernie, Mosley és Tsai Rt.) pénzügyi érdekeit. Annak következményeképpen, hogy most 2 pont van a vb első két helyezettje között, az utolsó 5 futamon bőven jöhetnek izgalmas futamok - több néző, több reklámbevétel, több megrendelés az ott reklámozott cégeknek, szolgáltatásoknak. Pénz beszél, kutya ugat, a szurkolók véleménye meg századrangú szempont.
[ Módosította: Pompi ]
-
sh4d0w
félisten
Trulli:
"...Felipe Massához hasonlóan a toyotás Jarno Trulli is úgy véli, Lewis Hamilton Spában szabálytalanul előzte meg Kimi Räikkönen Ferrariját. "Véleményem szerint Hamilton előnyhöz jutott a sikán levágásával. Ha a pályán maradt volna, nem tudott volna elég lendületet szerezni ahhoz, hogy megelőzze a Ferrarit" - nyilatkozta Trulli a Gazzetta dello Sportnak, majd a 2005-ös olaszországi esetre célozva, ahol Räikkönen hasonló körülmények között utasította maga mögé Fernando Alonsót, hozzátette: "Éppúgy, ahogy Monzában az első sikán átvágásával egy másik autó szélárnyékába lehet kerülni, aztán a Roggiánál ki lehet fékezni." Hamilton azzal védekezett, hogy kénytelen volt a bukótérbe menekülni, mert Räikkönen nem hagyott neki helyet, de Trulli szerint ez nem mentség. "Ha kívülről próbálsz előzni, azt csakis a saját felelősségedre teheted, mert az ideális ív azé, aki belül van. Ha elfogy a helyed, el kell venned a gázt" - mondta. - "Ha a bukótér helyett fal lett volna ott, vajon Lewis akkor is megpróbálkozik a támadással? Különben is, ha kavicságy lett volna a bukótérben, a koszossá váló gumik miatt esélye sem lett volna azonnal előzésbe kezdeni, miután visszatért a pályára." A McLarennél ma döntik el végleg. hogy fellebbeznek-e Hamilton 25 másodperces büntetése ellen..." (forrás: www.a5.hu)
-
sh4d0w
félisten
válasz
prmcsk #26068 üzenetére
Nem kell világbajnoknak lennie, én ilyet nem mondtam, de hogy nem a világ - szerintem - legrosszabb pilótájának véleményét fogom elfogadni, az is biztos. Michael valóban nem formálhat mérvadó véleményt, mivel érintett az ügyben - lévén a Ferrari alkalmazottja. Laudáról én nem mondtam semmit, számomra az ő véleménye olyan, mintha Te mondanál bármiről véleményt a Forma-1-ben - ugyanis versenyezni már nem láttam, az meg nekem nem jelent semmit, hogy a Ferrarinak 2 vb-címet nyert, mivel én nem Ferrari-, hanem Kimi-drukker vagyok (csapatban egyébként tavalyig a McLaren-nek szurkoltam...).
Érdekes egyébként azon országok sajtótermékeit szemügyre venni, akik nem közvetlenül érintettek az ügyben - gondolok itt a francia és a spanyol sajtóra elsősorban.
-
sh4d0w
félisten
válasz
PazsitZ #26064 üzenetére
Büntetlenül valóban nem kéne hagyni, az precedenst teremthet. Én Kimi-drukker létemre is azt mondtam, hogy a győzelem elvétele tán nem ez az a bünti, amit ki kellene szabni, köv. futamon 10 rajthely tán megfelelőbb lett volna. Az nem kérdés számomra, hogy ez büntetendő, inkább csak a büntetés mértékén lepődtem meg.
Oliverda: ez a 25 mp a pénzről szól. Így lehetett szorossá tenni a vb-t 5 futammal a vége előtt, Hamilton tálcán kínálta a megoldást az F-1 urainak. A versenyzői kvalitásait én nem vitatom, csak az a mérhetetlen arrogancia és nagyképűség idegesít, amiknek egyre inkább jeleit adja.
[ Módosította: Pompi ]
-
sh4d0w
félisten
válasz
Vandit. #25896 üzenetére
Dávid Sándor, a "hozzáértő"... Ott letette tavaly a névjegyét, amikor kijelentette, hogy nem számít a gumi, nem számít a motor, nem számít a kasztni, csak a pilóta számít... Igaza lenne, ha a GP2-ről beszélt volna, de Forma-1-hez hívták a stúdióba... Aztán amikor még augusztusban is azt írta, hogy Kimit meg kellett volna büntetni a monacói balesetért, akkor reméltem, hogy többet nem hívják meg a reteklubba, mert vállalhatatlan... de remélem, most már többet tényleg nem látjuk viszont a "szakértő urat".
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
válasz
AMD Power #25879 üzenetére
Ah, milyen meglepő, hogy a német sajtó egy német csapat oldalára áll...
A szabálytalanság azonban szabálytalanság, ami büntetést von maga után. A mértékén lehet vitatkozni, de magának a szabálytalanságnak a tényén - szigorúan szvsz - felesleges. Nem történt volna semmi, ha Hamilton vár még 2-3 kanyart, hiszen szemmel láthatóan jobban tudta adoptálni a körülményeket, mint Kimi. Ha nem arcos-harcos módjára akar átgázolni a Ferrarin, most nem lehetne erről beszélni...
-
sh4d0w
félisten
válasz
Motion_Blur #25621 üzenetére
Jaja, 5 km-re a pálya aszfaltcsíkjától...
-
sh4d0w
félisten
válasz
Motion_Blur #25589 üzenetére
Remélhetőleg Hamilton most már ráébred, hogy a szabályokat be kell tartani... eddig elég sok "bakit" megúszott.
Jamie alias Oliverda: nem lett még 1000 alkalommal kitárgyalva, hogy az csapathiba volt és más a büntetési tétele, mint a Hamilton által elkövetett vétségnek?
-
sh4d0w
félisten
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Igen, én is most olvastam máshol (gondolom ugyanott). Ezek alapján a Ferrari óvása jogos, de a büntinál nagyon bölcsnek kellene lenni (ami nem nagyon mondható el az ebben illetékesekről).
-
sh4d0w
félisten
válasz
janeko #25379 üzenetére
Sutilt lökte ki, azért haraptam rá. Ott egyébként miért is kellett volna büntetni Kimit? Egy versenybalesetért?
[I]"...Adrian Sutil nagyon csalódott volt, hogy néhány körrel a Monaco Nagydíj vége előtt fel kellett adnia a küzdelmet. A Force India versenyzője szomorú, mégsem okolja Kimi Räikkönent.
"Csalódott vagyok. Nagyon fáj. Nagyszerű versenyünk volt és nem hibáztunk. A stratégia tökéletes volt, minden rendben ment. Sikerült leggyorsabb kört teljesítenem a verseny alatt. Ez volt a csapatunk legjobb teljesítménye hosszú idő óta.
Nagyon szomorúak vagyunk. Mindenki a könnyeivel küszködött, mert rossz véget ért a verseny. Kiminek problémái voltak, így nekem jött, ami tönkretette a versenyemet, de igazi sportemberhez méltóan elnézést kért." –jelentette ki Sutil.
"Elfogadtam a bocsánatkérését. Kimi remek versenyző. Ilyen előfordul, versenybaleset volt. Nem hiszem, hogy túl későn fékezett. Nehéz körülmények uralkodtak és egyszerűen elvesztette az uralmat az autó felett."
Az ütközésben a hátsó felfüggesztés megsérült, így Sutil a boxban feladni kényszerült a versenyt..." (forrás: www.formula.hu)[/I]
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
De, nem tett érte semmit, ezt a futamot Kiminek kellett volna nyernie. Szerintem nem adta vissza neki azt az előnyt, amennyivel hátrébb volt a finn mögött, amikor levágta a sikánt - innentől fogva nagyon könnyű a következő kanyarban megelőzni...
A nyilatkozata meg igazi ripacs, amikor ő csinál ilyet, az nem baj, csak ha vele csinálják... undorító...
-
sh4d0w
félisten
Szegény Kimi... legalább ne egy olyan pilóta nyert volna, aki az égvilágon semmit nem tett a győzelemért...
-
sh4d0w
félisten
válasz
Dragbajnok #24507 üzenetére
Ez egy marhaság. A fórum hozzászólások között ott vannak azok az érvek, mérhető apróságok, amiket - legalábbis az írás szerint - figyelmen kívül hagytak. Már a cikk címe is érdekes, mert arról esik a legkevesebb szó, de a néhány km-es sebességkülönbségből levonni a következtetést, miszerint "egyes csapatok" nem hagytak fel a motorfejlesztéssel, ismétlem: marhaság.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Gambit #20639 üzenetére
Kubicával nagyjából egyetértek, de még benne van a pakliban egy újabb betli a 2-2 McLarentől és Ferraritól. Attól nem tartok, hogy Hamilton nagyon ellép, a Ferrari technikailag fejlettebnek tűnik. Lassan azonban valóban eljön az ideje a színvallásnak a vörösöknél... és ha félreteszem a szimpátiámat, akkor nem tudom, kit is kellene választani. Kimi kiegyensúlyozottabnak tűnik Massánál, de mintha nem "harapna annyira", mint tavaly. Massa időnként hihetetlen tempóra képes, de csak időnként. Év elején gödörben volt, feltápászkodott a földről, erre Silverstone-ban akkorát betlizik, mint amekkora az ottani eső volt. Vezethetetlen autóra panaszkodott - dehát az ő dolga, hogy az autó be legyen állítva a versenyre, nem másé.
-
sh4d0w
félisten
Nyilván nem csak rá vonatkozik a kérés, hogy ne csinálja, de ő az, aki indokoltnak látja ezen tevékenységet.
Ha vétettem a fórumszabályzat, a moderációs elvek, esetleg a netikett ellen, akkor figyelmeztess, erre vannak eszközeid. Ha nem, akkor nem értem a "viszafogodtabb" érvelésre való felszólítást (egyébként "visszafogottabb").
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #20611 üzenetére
Én momentán céges hálózatról vagyok, de ez nem jelent semmit. Mint írtam, lehet, hogy a modemesek nem is nézik a topicot, mióta teleszórtad nagyméretű képekkel...
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #20603 üzenetére
Azért ezt már nem gondolhatod komolyan... Kekeckedés, hogy ne szúrjál be 200K-s képeket? Mindenki kussoljon, ha nem olyat szól, ami neked tetszik? Komolyan mondom, nevezzük át hunnylander topicjára a Forma-1-es topicot...
Tudomásul kell venned, hogy nem mindenki egyforma. Te kivártad, amíg a modemes sebességgel lejönnek a képek, más nem várja ki, ráadásul egy alapvetően fórum jellegű oldalon nem számíthat rá, hogy vki "szakmaiság" címszó alatt relatíve nagy képekkel hányja tele a topicot. Ha viszont letiltja a képek megjelenését, akkor nem fogja érteni, miről beszélgettek... Inkább tedd be a kép linkjét, írd mellé zárójelben a körülbelüli méretet és el tudja dönteni, hogy kivárja-e a megjelenést, vagy sem... és ha elenyésző kisebbségről beszélsz, akkor esetleg erről mutathatnál valami adatot, milyen a megoszlása itthon a modemes és a szélessávú előfizetéseknek... Az is lehet, hogy azért nem nyafognak, mert amikor látták, hogy még 100 év, mire betöltődik az oldal, inkább elhúzott innen... Demokrácia van, többség dönt - azaz Te döntöttél a demokrácia nevében, hogy nagy képeket szúrsz be... No comment...!
Néha gondolkodj már kicsit, mielőtt ekkora marhaságokat írsz!
-
sh4d0w
félisten
válasz
[CS]Blade2 #20323 üzenetére
Nem azt tartom hibának, hogy meghagyták a kopott gumit, az bejöhetett volna adott esetben. Szerintem a hiba az volt, amikor látták, hogy mennyire lassú és nem hívták vissza, hanem hagyták, hadd veszítsen 5-6 helyet.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #20316 üzenetére
Valószínűleg az ellendrukkerek azért ellendrukkerek, mert nincs bennük empátia, sőt, teljes unszimpátia van.
A Ferrari meg mintha visszatérne a 21 év sikertelen időszakához. '79-től estek keltek, '95-ben odakerült egy angol-francia-német trió, akik befuttatták a csapatot ismét, visszaterelték a helyes útra. Most, hogy visszakerült az olaszok kezébe az irányítás, megint jönnek a hülyeségek; még az rendben, hogy elsőre nem cseréltek kereket Kimminek, de azt már nem fogom fel, miért nem hívták vissza, amikor a mögötte jövők körönként 5-8 másodperceket vertek rá... Persze Brawn megmutatta, hogy is kell taktikázni, le a kalappal!
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
válasz
AMD Power #19289 üzenetére
Ebben az általad idézett mondatban csak az a baj, hogy ki van ragadva a szövegkörnyezetből. Ez az ominózus mondat ugyanis arra hivatott, hogy Hamilton-t védje egy olyan témakörben, ami alapvetően nem erről szól. Felvetették, hogy a tapasztalatlansága miatt hibázik sokat, erre jött vmelyik McLaren fejes ezzel a válaszzal... csak a kérdés nem ez volt.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #7870 üzenetére
El vagy tévedve, fórumtárs.
1. Az, hogy nem profitáltak, durván meredek kijelentés. Nem tudhatod, hogy a Ferrari-adatokat látva a versenymérnököknek milyen új ötleteik támadtak az autók beállításait illetően. Ezenkívül van néhány érdekes e-mail is, amit bizonyítékként használtak a WSMC-nél.
2. Ez említésre sem méltó marhaság.
3. Elmondhatnád, Interlagosban mi különleges történt...
A végéhez pedig: én nem vagyok Ferrari-drukker, egészen tavalyig McLaren- és Raikönnen-drukker voltam, utóbbi még ma is, de a kémügy kirobbanásáig is odafigyeltem az Ezüst Nyilakra, tehát a mondatot értelmetlenné vált, még mielőtt leírtad volna. A szabályokról pedig azt tartom, hogy azért vannak, hogy ne fejetlenség legyen a versenyeken. Ha egy szabály nincs kellőképpen jól megfogalmazva, azt pontosítani kell, de akkor is alkalmazni kell azokat, ha valamelyik csapat súlyosan vét a szabályokban megfogalmazottak ellen és esetleg súlyos anyagi érdekek sérülnek (tudom, ez utópia).
Én egészen egyszerűen RD-ék hazugságait és a képmutatásukat nem bírom.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #7856 üzenetére
1. Most mondjam, hogy magasról teszek rá, mivel védekezik Mill? Ha szerintük a szabály az szabály, akkor lehetne alkalmazni akkor is, ha őket érinti hátrányosan, azaz ki kellene zárni a két McLaren-pilótát - merthogy ők profitálták a legtöbbet a kémügy során megszerzett Ferrari-adatokból, ha máshogy nem, hát közvetve.
2. A McLaren nem volt felhatalmazva a Ferrari-adatok birtoklására, ezzel már önmagában, az információk felhasználása nélkül is olyan hibát vétettek, ami kétéves Forma-1-es szereplésükbe kerülhetett volna.
3. Engem nem a kiskapuk érdekelnek, hanem a tiszta verseny. Azért furcsa, hogy tavaly a Hondát két versenyre elmeszelték szabálytalan tank miatt, miközben sokkal súlyosabb vétségért a McLaren gyakorlatilag semmit nem kapott.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #7828 üzenetére
Akkor figyelj:
"...Mill így érvelt: "A pilóta talán teljesen ártatlan, de profitál a szabálytalan autóból. Ha a csapatot diszkvalifikálják, az a helyes, ha a pilóta is elveszíti a pontjait."..." (forrás: index.hu)Ennek értelmében a McLaren két pilótáját ki kell zárni a világbajnokságból és nincs miről beszélni sem a sajtóban, sem itt, sem a fellebviteli bíróság előtt. Mocskos, hazug csapat a McLaren, Ron Dennis és Whitmarsh elvitték a pálmát, megosztva...
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #6091 üzenetére
Nekem is Senna az örök bajnok, eddig McLaren- és Kimi-drukker voltam - ebből az évad során a Kimi-drukkerség maradt meg; RD-ék gusztustalankodtak annyit az év folyamán (és még most is folytatják), hogy mostanra elérték: egyáltalán nem szimpatizálok velük a közeljövőben.
-
sh4d0w
félisten
válasz
manutdzoli #3781 üzenetére
Ha el is van kopva a gumi, attól még elfordul a kerék, legfeljebb oldalirányban megcsúszik. Ahogyan néztem a felső kamerás ismétlést, csúszás nem volt, de kerékfordulás sem nagyon. Szerintem a csapat hibája mellett ő is hibázott, amikor azt az utolsó kanyart tán túl nagy sebességgel akarta bevenni; hirtelen alulkormányzottá vált az autó, nem volt más, csak a kavicságy.
Persze ettől még bődületes hiba a McLarentől, de így legalább Kimi előtt ott az esély a címre - még ha ő van a legrosszabb helyzetben is.
Számolgattam kicsit, hogy előfordulhat-e, hogy mindhármuknak 110 pontjuk legyen, de sajna nem - pedig az igazán izgalmas végjáték lenne.
-
sh4d0w
félisten
Offiziell: Ralf Schumacher verlässt Toyota!
Azaz Ralf elhagyja a Toyotát év végén... de szvsz 5 évvel ezelőtt kellett volna elhagynia a Forma-1-et...
-
sh4d0w
félisten
Vki meg tudja mondani, miért büntették meg Vettelt és Kubicát? Sima versenybaleset volt mindkettő...?! Vagy ezentúl tilos előzésbe fogni és mindenkinek ott kutyakötelessége befutni, ahonnan elindult? Akkor legyen csak Q, verseny nélkül...
-
sh4d0w
félisten
válasz
george11 #1027 üzenetére
Ne lovagoljunk már szavakon, amik ráadásul még nem is bizonyítják, hogy igazad van
Ha csak egy ember birtokol másik csapattól származó technikai információt, akkor azt a csapat egésze birtokolja, de RD elismerte, hogy ő is ismerte az információk meglétét; ő pedig a csapatvezető, tehát megint csak elmondható, hogy az egész csapat tisztában volt a helyzettel.
Nem kell, hogy higyjél nekünk, csak nézz utána... -
sh4d0w
félisten
A cikk írója azt írta, hogy ''öngólt is lőhet'', ami nyitva hagyja a lehetőséget arra, hogy a Ferrarit is megbüntessék, ha van miért. Ellenben ettől még aggályos az információ megszerzése, ami fölött nem lehet szemet hunyni. Pl. bűnszövetkezetbe beépült rendőr ha ártatlant öl, az nem büntetendő?
Én egyébként azt mondom, hogy ha vki vét a szabályok ellen, azt büntessék meg ''érdemei'' szerint, legyen az vörös, szürke, kék, sárga, fehér stb. autó. Én csak attól tartok, hogy nem lesz komoly, elrettentő büntetés, mert túl sok nagycsapat lehet érintve az ügyben. Csak pl. ilyenkor az a kérdés, hogy amikor a Hondát elmeszelték 2 futamra a szabálytalan üzemanyagtank miatt, akkor most sokkal súlyosabb vétségekért kvázi ejnye-bejnye lesz?
Ron Dennis eljárása meg minden, csak nem úri angol modor. Szerintem a felmenői között lehettek magyarok; ''ha megdöglik a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is''. Mellesleg aki elhiszi az angolokról a fair play-t (nem csak itt, hanem akárhol), az súlyos tévedésben van.
AMD Power: b-type közelebb jár az igazsághoz. Pénzt csak akkor ad a szponzor, ha van nézettség, mert akkor látszik a reklámja.
[Szerkesztve] -
sh4d0w
félisten
MUHAHAHA [link]
-
sh4d0w
félisten
Ezt az iszákos-dolgot igazán elfelejthetnétek. Mika és MSC is ugyanúgy megitták a magukét (mindketten beismerték), legfeljebb videó nem készült róluk. De megkérdem: most akkor beesik az eső? Kit érdekel, hogy mennyit és mit iszik, ha a pályán a teljesítménye lenyűgöző...?!
-
sh4d0w
félisten
válasz
dragonfx #893 üzenetére
Jah, ilyen ''apróságokat'' meg felejtsünk el, hogy lényegesen nehezebb volt az autója a McLareneknél, meg a BMW-knél is, ráadásul a tartalékautó volt - tényleg, tehetségtelen amatőr az a Kimi gyerek...
venember: hagyd, úgysem értik néhányan az ipari kémkedés fogalmát...
[Szerkesztve] -
sh4d0w
félisten
Értelek, a baj csak az, hogy attól, hogy egy akármilyen szabályba ütköző cselekedet nem bizonyítható, még nem jelenti azt, hogy az illető személy vagy társaság még nem vétett, csak azt, hogy ügyesen tüntette el a bizonyítékokat - legyen szó akár maffiózóról, akár politikusról, akár Forma-1-es csapatról. A pályán eldőlő bajnoksággal ugyanez a baj - legalábbis jelenleg. Szvsz az FIA akkor hibázott nagyot, amikor még júliusban kimondták, hogy a McLaren bűnös, de nem büntették meg őket. Vagy akkor kellett volna büntetni, vagy azt mondani, hogy nem látják bűnösnek a McLarent - de fenntartják a jogot a további vizsgálódásra. Most már képtelenség jó döntést hozni, amivel a nagy többség egyetért, függetlenül attól, hogy kinek drukkol.
[Szerkesztve] -
sh4d0w
félisten
Ezt csak Ron Dennis tudja. Bizonyítani ezt még nehezebb lesz, ugyanis azt, hogy egy mérnök fejében milyen új gondolatok indulnak el, ha meglátja egy másik csapat technikai adatait, csak ő maga tudja, senki más. Hogy aztán ez eredményben meglátszik-e, vagy sem, már megint egy külön kérdés.
Az meg egy harmadik fejezet, hogy bármilyen ítélet is születik, fanyalgás lesz belőle. A McLaren vétett a szabályok ellen, ezen kár vitatkozni - jogosulatlanul birtokolták ugyanis a Ferrari adatait. Ha azonban elveszik a McLaren pontjait, akkor a fanyalgás abból lesz, hogy a Ferrarinak ajándékoztak egy címet; ha csak részlegesen, akkor maga a Ferrari (és persze a tifosik) rántja össze a szemöldökét; ha egyáltalán nem, akkor az lesz az üzenet, hogy ilyet szabadon lehet csinálni.
Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max