- bambano: Bambanő háza tája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
Aktív témák
-
-
-
válasz
soulcube #30250 üzenetére
Az előző héten a lehető legjobb volt számára a rajtsorrend, mégis feleslegesen kockáztatott.....
Ezzel a mercivel az uccsó három futamon lazán biztosíthatta volna a végső győzelmét. De mivel érthetetlenül türelmetlen volt most már tényleg kell némi kockázatot vállalnia és ez nem a rajtsorrendtől függ majd, hanem az első kör utáni pozíciójától....
A nyilatkozatát az előző heti ugyanilyen, és a verseny után már fenntartással fogadom. -
JJános
addikt
válasz
soulcube #29957 üzenetére
Érdekes javaslatok, de nekem bejönne.
11 órai kezdés europában. Ebédre egy kis izgalom. A bosszankodás is elmúlna estig.(talán)
Új pontrendszer, handykepp-el. Kinában meglátjuk mózli mit lép.
r1E3S3E7T: Heidfeld jobb lenne, ha csendben maradna. Én a BMW helyében nem adnék alá autót.
-
Nowhereman
őstag
válasz
soulcube #29857 üzenetére
Szerinted ez nem elég a semmiért?! Bourdais remekül nyomta, és az agyonsztárolt csapattársa elött végzet, és miközben ő az életbenmaradásért küzd. Szerintem ez volt az F1 történetének legvisszataszítóbb bírói döntése.
Magam részéről pedig csak azt remélem, hogy végül Kubica lesz a világbajnok, mert a még esélyes három közül egyedül ő érdemli meg!
-
ronaldo
őstag
válasz
soulcube #29424 üzenetére
Ez már csak a rajtból kiindulva sem állja meg a helyét. Ott ha hamilton normálisan viselkedik, akkor kb. 5.-nek fordul (jóindulattal) és a versenytempót figyelve nem látom miért hozott volna pontokat.
Persze aztán lehet, nem vagyok médium, de valahogy pont ez nézett ki legkevésbé a rajt után.
-
ronaldo
őstag
válasz
soulcube #29374 üzenetére
Lehet!
De lenne egy észrevételem. Kimi ha jól láttam (lehet, hogy nem) 30 körre kapott üzemanyagot. Ugyanakkor vagy Alonso vagy Kubica pedig 20-ra.Legalábbis valami hasonlót láttam. Ami mondjuk félig hihető, mert a Renault 4-5 tizedre van a kiállás előtti gyors köröktől, míg a többiek majd 1mp-re.
Mod: Kubica és Kimi 1.20-n kívül, közben Alonso 1.19 közepét autózik folyamatosan. Növeli is a rést közte és Kubica között, most már 10mp. Kubicát meg 5mp-vel követi Kimi.
-
ronaldo
őstag
válasz
soulcube #29370 üzenetére
Ahogy nézem nemhogy pontszerzés, de hamilton megelőzés se lesz. Beragadt Massa Button mögé és nem fogja tudni megelőzni. Közben mögötte Hamilton jön fel, 6-7-8-9 tized mp-ket ad neki.
Nem figyeltem mennyi benyát kapott Massa, de valószínűleg vége. Ha hárman kiesnek, egy 7. hely lehet, amúgy esélytelen. Nem látom Massában, hogy harapna...
mod2: na, mégis megelőzte?
-
hunnylander
őstag
válasz
soulcube #29149 üzenetére
Szeret felhobe burkolozni, de iden talan meglathatjuk a futam alatt is.
-
-
ronaldo
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
soulcube #27787 üzenetére
Igen, de neki kell kiszurnia a szabalytalan eseteket es jelentenie a stewardoknak.
Igen leragott csont, 10000x.
De remelhetoleg holnap mar erdekesebb tema lesz Szingapur, mert jonnek az elso fotok es a sajtotajekoztato. Es pont Lewist is belevalogattak.
Remenykedjetek, hogy az ujsagirok nem akarjak majd kerdezni a hetfo-keddi dolgokrol. Van egy erzesem, hogy nem birjak ki szo nelkul.
En Lewis helyeben mondanam is minden ilyen kerdesre: Next question, please!
-
hunnylander
őstag
válasz
soulcube #27783 üzenetére
akinek amúgy sincs semmi köze ehhez.
Eppenhogy van, mert o jelenti a szabalytalan eseteket is o a RACE DIRECTOR, es jobban is ert a dolgokhoz, mint a (gyakorta) dilettans stewardok (Belgiumban mindharom egy zsiros nemzeti testulet elen terpeszkedo igazgato volt, 0 F1-es tapasztalattal). Elvegre Charlie Whiting tartja az eligazitasokat a versenyzok szamara, hogy egy adott palyan, mit es hogyan szabad.
Akinek egy kicsit sem gyanus CW felhaborito hibaja*, az nagyon el van rugaszkodva korantsem tokeletes vilagunk talajatol es egy rozsaszin utopisztikus alomvilagban lebeg.
* A McLaren felrevezetese; ha okezza, miert jelenti. Vagy mondja azt, hogy nem tudom, tegyetek belatasotok szerint vagy azt, hogy engedjetek vissza Kimit. De ne csalja kelepcebe oket ugy hogy nehany percel kesobb pont o jelenti fel oket. Ha o nem jelenti, NINCS UGY! Vagy o nem is akarta, csak valaki megkerte ra?
En eddig gerincesebbnek, tiszteletremeltobbnak ismertem ot.
-
JJános
addikt
válasz
soulcube #27715 üzenetére
Bocs, hogy evvel a témával foglalkozok, nehéz megemészteni.
Még az esetről: Valszeg igazad van. De. Amikor Hami levágta a kanyart, és Kimi Hami mögé ért, Hami több kocsi hosszal Kimi előtt volt. Majd Kimi útólérte, nyilván mert Hami hagyta, majd átment Kimi Hami előtt, keresztben. Hol van itt az előny? Ha teljes terjedelmével Hami előtt ment, és át keresztbe, akkor miért beszélünk arról, hogy Hami előnyhöz jutott. Akkor abban a pillanatban Kimi gyorsabban ment, mert leelőzte Hamit, és .......Hami is elkezdte nyomni, aztán. Ez nem előny. Arról most ne beszéljünk, hogy Hami úgyis lehagyta volna, hiszen az egész mezőnyt lehagyta, Vettel kivételével.
Más kérdés, hogy az okos pilóta, és csapat azt mondja, nah hagyok még előnyt.
És most már befejezem, és elfelejtem, és bocsi. -
Iron Funeral
őstag
válasz
soulcube #27624 üzenetére
Lehet egyedül vagyok a dologgal de ha nem Kimi akkor inkább Lajos legyen VB, Maszat olyan kis haszonleső az én szememben, vagy kitorpedózták előle Rajkót, vagy leszakadt a kipufogója, szárazra lövik be az autót, akkor amikor egész hétvégén fél méteren állt a pályán a víz... meg mittudomén. Mondjuk a Ferrari is hibás, hogy ennyire nyomták Massát, holott nem az ő autóján volt az "1". Remélem értitek, hogy mire gondolok.
Tavalay még érthető volt mert új volt a versenyzőpáros, de idén nem az... bár ha a McLaren tavalyi sorsára akartak jutni akkor jól csinálták
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
soulcube #27546 üzenetére
Korlátlan fejlesztésnél persze lennének 2000 lóerős motorok, de olyan aero-val hogy még úgy is tapadna, és biztonságos lenne, csak nem merik megjátszani, mert lehet nem mindenki tudna jót csinálni, és ha egyszer rossz irányba megy a fejlesztés, az végzetes lenne egy csapatnak.
A költségek úgyis maradnak, mert nem lehet szabályozni, ha lehetne is, az több pénzt emésztene fel, mint amennyivel le tudnák húzni a költségeket. kb. Minden F1-ben dolgozó ember mellé kellene 1 felügyelő non-stop munkaidőbe. -
JJános
addikt
válasz
soulcube #27192 üzenetére
Erre céloztam ma reggel! Igen a Torro vezet a Red Bull Racing előtt!
Nagyon szép volt Vettel! Már régóta drukkolok neked, érdemes volt! Nagyon örülök.
Hami sajna valami miatt lelassult, pedig szépen ment.
DC megint nagyon halovány volt. Ezt az idényt már nem kellett volna elkezdeni, vagy befejezni.
Aktív témák
Hirdetés
- Iqos cigaretta
- Mobil flották
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- GC24 - Bemutatkozott a Dying Light: The Beast
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Lépj egy szintet felfelé gamingben! Kamatmentes rèszletre is!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged