Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bb71

    őstag

    válasz szoszo75 #36319 üzenetére

    Szia!

    Én UPC-től jöttem, 1 hónappal a hűség lejárta előtt megkötöttem a szerződést Digihez úgy, hogy ráírták a szerződésre a hűség lejárta után kérjék el a számot. És 30 napot írt rá a fickó bekötési határidőnek.
    A szépséghiba csak annyi volt, hogy a 30. napon jöttek ténylegesen bekötni...
    A számhordozást pedig még csúnyábban - még ha törtvényes is - intézték, a 8-ik napon küldték CSAK el a számhordozási kérelmet a UPC-nek... nem hamarabb. Jelzem, ekkor már nem volt hűségem, hamarabb is megléphették volna.

    Flashget-nek:
    egy dolog nagyon nem tetszik itt a Diginél: már 2x fordult elő, hogy net nem volt - a LED sem világított a routeren -, elsőre - mint újszülött - be is jelentettem, másnap reggelre lett magától, erre kb. 80 óra múlva becsöngetett a szerelő, hogy jött javítani! Mondtam nincs itt probléma elmehet...
    Rutinos lett a fickó, másnap egy másik probléma miatt - már nem is tudom mi volt - már csak felhívott, hogy jöjjön-e... :C akkor sem kellett.

    Most szombaton este megint elment a net, be sem jelentettem... minek, újraindítottam a routert - azonnal nem lett jó, de 10-20 perc múlva meg igen...

    Egy kérdést is feltettem a Digi online-nal kapcsolatban a weblapon: nincs válasz több, mint egy hete...

    A 72 órát sem tartják be - felénk -, és a kommunikáció katasztrofális. UPC-nél a hibabejelentés vonalon értelmes emberek voltak mindig, lehetett velük műszaki dolgokról kommunikálni, itt csak felveszi a hibajegyet...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés