Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52374 üzenetére
Javaslom keress ra a hoszivattyus futesre es annak hianyara. Ja ez egy Kona tesztbol van:
A teljes utastér temperálása rengeteg áramot elemészt, egyszer a 374 kilométeres hatótáv a fűtés bekapcsolásakor azonnal 284-re esett,Amugy neztem Tesla 3 tesztet autopalya 120, telen mar csak 250 korul volt a hatotav. Az messze van a 450-tol.
A minuszokat kifelejtettetek a kepletbol pedig egeszen jelentos tenyezo!Ez pedig tobb mint gyonyoru:
The automobile club tested the cars at 20 degrees and 95 degrees, comparing the range to when they were tested at 75 degrees Fahrenheit, according to a report on the study.
At 20 degrees, the average driving range fell by 12% when the car’s cabin heater was not used. When the heater was turned on, the range dropped by 41%, AAA said.
For example, AAA’s testers determined that the Tesla’s range when fully charged at 75 degrees was 239 miles, but it fell 91 miles, or 38%, at 20 degrees.
Csodas az elektromos auto papiron 450 ja telen csak 150.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Metal topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen