Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/talydi.gif)
Tálydi
senior tag
Bocsáss meg.
Tagolom inkább .
Volt v8-as e30, volt turbós fütyölős e34, és volt köpködő tűzes e34 is, ez egybe kicsit durva lenne.
Amúgy bármilyen motor valamennyire tartós házilagos turbósítása önmagában túllépi a milliót, adott esetben nem is kicsivel, ismereteim szerint. Persze a néhai calibrások (no offense 001) megoldották ezt pár 100k-ból is, csak azok nem voltak túl tartósak, sőt, inkább 1/1000 annyit bírtak, szinte túlzás nélkül.
Eeeeh, what’s up, doc?