Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
stickermajom
addikt
Csak el kellett volna hoznom az SG Fruit Snowt.
Srácok!
Van valami 6-7 után is nyitva tartó hely, ahonnan ma be lehetne szerezni valami jó cuccot?
Weres, köszi a válaszod!
weres78
senior tag
Erősen lúgos apc, áztatva lehozza, főleg ha már nem friss. Sokkal egyszerűbb (én így szoktam) lepolírozni... Közepes paszta + közepes szivacs seperc alatt leszedi, és még a felület is szép lesz!
stickermajom
Semmi közöm hozzá, de szerintem ne kapkodj. Gondold át mit szeretnél, esetleg kérdezz rá itt, és azt vedd amire szükséged van. Az esetek többségében évekre veszed a cuccokat, ne használj ilyen sokáig olyat amit nem szeretsz...
Gondold át ,aztán rakj össze egy csomagot polirtech.hu - ról, őket csak ajánlani tudom! Kérdezhetsz is tőlük nyugodtan!
[ Szerkesztve ]
szatyor1972
tag
Szia!
Köszönöm a választ, tegnap este felraktam az első réteget ma hajnalban pedig a másodikat.
Végezetül ment rá egy a Sonax brilliant shine.
Boldognak lenni nem azt jelenti, hogy minden tökéletes!
RP1980
tag
Minap láttam egy videot, ott Koch Chemie Eulex-el permetezve simán leszedték
weres78
senior tag
Na ezt ki is próbálom azonnal...
stickermajom
addikt
Köszi! Eddig megvolt a határozott elképzelés, be is szereztem mindent az elmúlt hónapokban, de ez a Yellow Snow bántja a waxot dolog elkerülte a figyelmem.
A hétvégi ~700km-es túra miatt kapkodnék csak, hogy utána le tudjam csapatni a retket meg a bogarakat valami valóban PH semleges habbal.
Elvileg a Green Star is képes leszedni a Fusso-t. Azt nem tudom hogy milyen hígításba, de leszedi az is.
iPhone 13 Pro Max
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Valamiért eddig tök elkerülte a figyelmem ez a csoport, pedig most a ti tudásotokra lenne szükségem
Adott egy S60-as Volvo, aminek az előző tulaj kissé lehorzsolta a jobb elejét. A díszléc cserés lesz, azt most hagyjuk. A lokhárítón fél kisujj körömnyi részen jött le az ezüstmetál fény, ami miatt ha nem muszáj nem fényeztetném újra az elemet. Van erre megoldás okosban, vagy csak ne nézzek oda, oszt' csá?
Másik kérdésem, hogy beltér ápoló szerek közül melyikkel boldogul el egy magamfajta tapasztalatlan emberke, hogy ne okozzak kárt a félbőr ülésekben? Nagyon kívánnak már valamilyen ápolószert, talán még sosem volt kinyalva a bele szegény kocsinak A műszerfal és ajtókárpitok jó állapotban vannak, de azokon is átmennék, ha már dolgozom vele.
Az összefoglalót olvastam, de mivel ez félig bőr és félig szövet, lehet hogy más a leányzó fekvése, nagyon nem vágom a témát.
+1: felületi mikrokarcokat kézzel is el tudok távolítani a kilincs és a csomagtér nyitó környékéről, vagy már ahhoz is javallott egy korongos gép beszerzése?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
lacos001
senior tag
Hi
Ha már igy téma, mit mosunk le, mit nem....
Ha ezzel be van kencézve minden azt én leszedem róla az előmosós majd samponos mosással?
Tehát ha takariom az autót mindig kencézzem újra? Ezzel még nem is foglalkoztam, bár 12 hónap elvileg...de azt szerintem hagyjuk.
Mint irtam, kerámia ment fel rá kb egy hónapja,ez a saját magam bekenem, azt jól van...[link] de mi van ha csak a fehér Gyeon Cure az, ami rámegy a végén?
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Én nem cseréltetném az elemet őszintén szólva. Hibajavító festék + fogpiszkáló és egész korrekt módon helyrehozható szvsz.
A belső tér takarításával kapcsolatban pont érdeklődött nemrég egy fórumtárs privátban is. Neki az alábbit írtam. Egy logoutos szösszenetben is összefoglaltam már korábban a tapasztalataimat.
Üvegekre ilyen törlőkendőt használók (Cuies Kft. nevű cégtől rendeltem, de elvileg a keztorlobolt.hu-n is ilyet lehet rendelni). Üvegtiszító szernek az Autoglym Fast Glass nevű lötyije vált be.
Kemény műanyagok tisztítását nedves, esetleg enyhén szappanos, mosószeres kendővel kezdem. Ha makacs a beleült kosz, akkor koszradírt is szoktam használni adott foltra koncetrálva (ezel óvatosan, a gumis bevonatot leszedheti). Száradást követően Autoglym Vinyl & Rubber Care elnevezésű műanyag ápolóval szoktam a felületet áttörölni.
Bőr felületet először Autogylmes bőrtisztítóval tisztítom, majd Autoglymnek a Leather Balmjával kenem át két rétegben fél (az első réteg felvitele után várok fél-egy napot, utánna jöhet a második réteg). Ha beszívta rendesen magába a bőr az ápolót (újabb fél-egy nap), akkor egy rétegben át szoktam kenni a felületet CarPro által gyártott PERL higított oldatával (1:10-1:8 arányba higítottam ioncserélt vízzel, ha jól rémlik), hogy a bevonat miatt nehezebben koszolódjanak.
Az S60-ban elég sok műbőrrel bevont felület van többek között a műszerfalon, illetve az ajtókárpitokon is. Ezekre (takarítást követően) legutóbb próbaképpen felvittem egy réteg bőrápolót. Meglepetésemre magukba szívták és felpuhultak. Száradást követeőn kaptak egy rétegben PERL-t ezek a felületek is.
A kárpit a legnehezbb. Ugyanis vajszínű. A szőnyegek meg világos mogyoró színben "kényeztetnek". Próbálkoztam sok mindennel, de alapvető gond volt, hogy csak elkentem, illetve eloszlattam a koszt és nagyobb felületen terült el, ha kárpittisztító folyadékkal/habbal és ronggyal mentem nekik. Legutóbb Vanish kárpittisztítóval és puha sörtéjű kefével mentem nekik, majd kárpittisztító géppel szívtam ki a lötyit. Így jó eredményt kaptam, nem maradtak foltosak.
A szőnyegek gyakrabban koszolódnak. Azokból a foltokat porszívózást követően Koch Chemie által gyártott Green Star nevű szerrel (1:10 arányban higítva ioncserélt vízzel) átítatott ronggyal szedtem ki. Alkalomadtán viszont ezeknek sem árt egy géppel való kárpittisztítás. A Green Starral vigyázni kell, nagyon erős cucc, sok mindent old. Lényeg, hogy bőrre, vagy bevonatolt műanyagra ne nagyon használd!
Tetőkárpitnak még nem mentem neki, csak apróbb pöttyöket szedtem ki belőle Koch Chemie-s ronggyal óvatosan dörzsölve.
A fenti szerek közül szerintem egyedül a Koch Chemie Green Star az, amivel nagyon csínján kell bánni, mert tud károkat is okozni. Természetesen a teljes tisztítás alatt ajánlatos gumikesztyűben tevékenykedni.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Èn minden mosás után használom a Sonax BSD-t . Mától nem használom szeptember közepèig . Akkor felvishem a Fussot újra . Aztán , ezt kb fèl èvente megismètlem azt hiszem .
Többször olvastam , hogy mosogatószerrel mossátok az autót waxolás előtt. Mièrt nem autósamponnal ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
weres78
senior tag
Van aki azzal mossa, elvileg a jar leszed mindent.
Kipróbáltam én is, semmivel sem találtam jobbnak (sőt), mint az előmosót amit használok...
Johnny_vT
senior tag
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
RP1980
tag
Szerintem a Jar csak a zsírtalanításban segíthet, meg talán a természetes waxot leszedi,de nekem a Fusso-t meg sem gyengítette.
RP1980
tag
Hatott?
RP1980
tag
A lökösön szerintem is hibajavító festék. Előtte mindenképp zsírtalaníts! Aztán ha nagyon precízen akarod becsiszolhatod, és felpolírozhatod.
De vannak cégek akik spot javítással foglalkoznak, tapasztalatom azonban nincs velük kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Johnny_vT
senior tag
Én is hibajavító festékre gondoltam elsőre, de annyira proli megoldásként élt a fejemben, hogy megvártam amíg valaki más ajánlja
Amúgy szerintem az lesz, hogy ha ezeket a kis dolgokat javítottam, akkor elviszem egy műhelybe alaposan kifaszázni. Ők kipolírozzák a hátsó lökösön lévő enyhébb horzsolásokat is (az tényleg csak felületi), meg az egyéb köröm- és kulcskarcokat. Annyit megér, én meg még nem merek magam nekiesni
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
weres78
senior tag
Frissen valamit csinált, de nem szedte le.
Holnap kipróbálom, ha egy napot köt a fusso...
stickermajom
addikt
Csak egy megjegyzés: ha a Wolf Yellow Snow bántja a waxot, akkor ezt lehet a topic összefoglalójában is kéne jelezni.
Formaster
Topikgazda
Nos mivel személyes tapasztalatom, vagy teszt nincs vele, csak néhány fórumtárs elbeszélése alapján állítom, így nem akarok ilyet egy összefoglalóban közzé tenni, ez egy termékre vonatkozó rossz hír keltése lenne. Viszont az összefoglalóból kikerült, mint ajánlott termék, sajnos nekem is nemrég jutott a tudomásomra. Ettől függetlenül próbáld ki és számolj be róla.
Sziasztok!
Újonnan vásárolt, egyedi gyártású autóm ma jött meg. Előtte felhívtak, hogy a jobb első ajtón egy kisebb hiba található. Kb. egy cm-s körben fel van a lapp pattogva. Azonnal mentem az autót megnézni. Két dolgot javasoltak. vagy teljesen kicserélik az egész ajtót úgy ahogy van, vagy pedig a sérülést újra fényezik egy tenyérnyi helyen és semmit nem fogok észrevenni a javításból. A fullos ajtócserét azért nem annyira javasolták, mert lehet picit eltérne a szín (színpigmentek vagy miket említett az értékesítő), valamint átkellene szerelni a tükröt, elektronikát, stb. Premium Carsos Danit felhívtam, ő is a vényetés javítását javasolta, mondta, hogy az teljesen jó, jól megfogják csinálni. Max azon a javított részen 20-30 mikronnal több lesz, de ha jól csinálják, lehet ennyi sem. Ahogy néztem a kocsit, a gyári festés picikét rücskös ugyebár, a javított rész is ilyen lesz, vagy az teljesen sima és látni lehet a javítást? Egy autókereskedő barátom mondta, hogy csak a gyári festés rücsis, amit utólag javítanak az teljesen sima és észrevehető a különbség.
Mi a véleményetek?
Köszönöm
Képek a hibáról:
Your car, your life ;)
lacos001
senior tag
Azt hiszem levizsgázott ez a kerámiás cucc.
Fullos takaritáson átesett a jószág és minden ugyan olyan a felületén.
Tökéletesen megérte azt az 50€-t.
Formaster
Topikgazda
Ha jól látom ez egy horpadásos sérülés, amit a jó ég tudja, hogy fognak javítani. Ha a lemezt flexelik, hegesztik, ponthegesztéssel kihúzzák, akkor sérül a gyári galván réteg. Ha kittelik, az még rosszabb, egyszer ki fog repedni.
Az én szubjektív véleményem, hogy az új ajtót kérném ebben az esetben. A színeltérés pedig nem megengedett, addig nem veszem át, amíg nem tudnak gyári színben átatni egy novicsentó autót. Te nem egy javított autót kértél és kapásból értékvesztést borítékolhatsz eladásnál. Persze nem akarnak ajtó cserét, mert az nekik idő és munka, de pont leszarnám mások kínját, verjék le a gyártón, a szállító biztosítóján, van magán a dalai lámán. A boltban sem veszem meg a penészes sajtot, mert annak még le lehet vágni a szélét (kivéve ha camembert )
Nem tudom. Én horpadast nem láttam. Lefújják azt a részt és felpolirozzak. Azt mondták így lesz a legjobb. Lehet valami madár ürülék marta fel? Majd meglátom hogy javítják ki. Ha nem úgy hogy jó legyen majd akkor más lépést választok.
Your car, your life ;)
Madárszar ilyet nem csinál. Ez szerintem szállítás közben sérült meg, amikor vették le vagy rakták fel a trailer-re.
iPhone 13 Pro Max
Formaster
Topikgazda
Ha nincs horpadás akkor csak árnyjáték. Ezt 2D-ben egy monitor elől nehéz megmondani. A döntés a tiéd, ha nincs horpadás én sem cseréltetném. De a színeltérésből nem engednék. Volt itt egy ugyanilyen téma egy vacsiúj X6M-el, történetesen a srác is kint él svájcban, ismerem. Neki szintén szállítási sérülés és ugyan 98%-ban helyes a szín, a metál szemcsék mégsem úgy állnak be, ezért látni a szpotolást, de alig észrevehetően. Ő úgy hagyta, elfogadott valami ajándékot cserében. Nekem egy 150K eurós autó esetében elfogadhatatlan lenne.
szerk: (#35425) jozsi252 egyet értek, nekem képről továbbra is úgy fest, hogy az horpadt is minimálisan.
[ Szerkesztve ]
Én biztos hogy ajtócserét kértem volna. Gondolom a kocsi legalább 7-8 milliós ársávba helyezkedik el, ennyi nem fér bele. Még át sem veszem de már javítják?? Ajtócsere drágább azért nem akarták azt a megoldást, meg utána magyarázkodni kellene.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Ha új ajtót kérnek akkor a szín nem lenne tökéletes, a pigmentek miatt. Ezt mondta az értékesítő. Mondta ha új ajtót kerek akkor az lesz. De ha új ajtót is kérnék, akkor az új ajtó két oldalára fujnanak lakkot, hogy szintben legyen a többi elemmel. nagyon nem tudom mit csináljak. Javítsák ki és ha nem lesz megfelelő akkor kérjek ajtó cserét? Prémium caros Dani is azt mondta hogy az új ajtó macerasabb lenne.a javítás tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
SG3rg0
őstag
Ezen a szinten már nem az ertekesitővel kéne tárgyalnod, hanem egy Vagépes vezetővel. Lehet az egy kicsi hiba horpadas vagy bármi. De a lényeg nem a pici szón van. Hanem egy 6 7 milliós kupacon van egy kaki.
Formaster
Topikgazda
Tök mindegy, így is úgy is fújni kell, szóval a pigmentek akkor is pigmentek, ha új vagy javított az ajtót fújsz. Egyszerű, ha horpadt, gyűrődött, akkor (ÉN) cseréltetném, ha nem akkor fújják meg színhelyesre. A te döntésed, de úgyis döntöttél már, mert a kereskedő meg a prémiumosdani... Csak akkor minek koptatjuk a billentyűt Persze hallgass meg több véleményt és dönts magad, de ész érvek szerint, ne a prémiumosdani meg a díler VS Formaster/Józsi legyen a mérleg két oldalán, hanem a szavak értelme. Kittelt, flexelt, galvánsérült elem sosem lesz olyan mint a gyári, mint ahogy az utánfújt sem, ha régi ködölt elem, ha új.
Közbe előzőbe hozzászólásba valamit javítani akartam, és utolsó bekezdést töröltem. Szóval a javítás várhatóan úgy fog zajlani hogy lecsiszolnak egy nagyobb részt a sérülés körül, a sérülést kipucolják rendesen, kap egy kittet hogy színbe hozzák a felülettel, aztán meg alapozzák fújják stb. Így is úgy is fújni kell, tök mindegy hogy a lecsiszolt részt vagy az új ajtót. Gondolom hogy nem a gyárból fog jönni a sorról az új ajtó ahol a kocsikat is fújja a gép.
De tényleg a te döntésed, de az ember azért vesz új kocsit borsos áron hogy először is kapjon egy makulátlan autót.
Ismerős egy Skodával járt hasonló módon, csak neki a lökös sérült meg szállítás közben. Kicserélték neki, illetve még kiharcolt egy szett gumit felnivel együtt amiért várni kellett még a kocsira pár napot. De ezt már a szalon tulajával beszélte meg, nem az értékesítővel.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
weres78
senior tag
Ha javítva lesz az autó, akkor az értékcsökkenést von maga után. Még ha nagyon profin csinálják, akkor is...
Rendeljenek gyárilag színrefújt autót. Ha ez nem megy, akkor bőségesen kárpótoltasd magad.
Egyébként a belejavítás nem fog látszani, ott jók lesznek a pigmentek... És egyébként is, mi az, hogy a Te döntésed? Te ha jól sejtem új, sérülésmentes autót vásárolnál, vagyis neki ezt kell adnia a pénzedért. Vagyis ez nem az autó amiért Te fizetnél, tehát az autó és a probléma is az eladóé.
Egyébként én lehúznűám őket párszázezer forinttal és bejavíttatanám azt a hibát. Ő hibázott, ő fizet. Fél év múlva meg emlékezni sem fogsz arra a karcolásra...
Köszönöm szépen a részletes válaszokat. A döntés nincs kobe vésve. hétfőn hívnak fel hogy akkor mi legyen. javítás vagy ajtó csere. Lehet maradok a javításnal és ha az nem lesz megfelelő akkor kérek ajtó cserét. Ezt hétfőn meg is fogom mondani. Sajnos a kereskedő nem tehet erről ő nagyon rendes srác. Az meg hogy kinél mikor és hol keletkezett a sérülés az rejtély. A kamionos nem tudott róla állítása szerint
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
newmoonlight
senior tag
Nem szeretnék illúziókat rombolni, de a szalonban átvett új autóknak kb. 10%-a sérült. Ezeket többnyire úgy javítják ki, hogy a (boldog) tulaj erről egy mukkot nem tud.
Én is azt mondom, hogy lehúzni a kereskedőt amennyire lehet, aztán kijavíttatni a hibát (pontszerűen) potom áron. Majd amikor 1-2 év múlva lesz rajta öt másik (parkolóban, meg imitt-amott) összeszedett hasonló sérülés, erre már nem is fogsz emlékezni.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
Szállítás során sérült a kereskedőnek ehhez semmi köze.
Csinálhatta volna hogy kijavíttatja és én észre sem veszem, de amint átvette az autót azonnal hívott hogy van egy sérülés. Van egy másik sérülés is a bal hátsó ajtó gumi alatti részén de az viccesen kicsi. Két pici karc de javítják azt is.de az tényleg elenyésző.
Your car, your life ;)
Formaster
Topikgazda
Neked sincs, sérült, kész, oldják meg tökéletesre. Bírom amikor valaki a kereskedőt védi, mert cuki, meg rendes, meg aranyos. Ő csak a pénzes zsákot látja benned és ő él belőled, nem fordítva. Én amúgy megmondom őszintén, hogy sokat gondolkodtam, hogy ha szalon autót vennék és sérült lenne, átvenném-e egyáltalán. Egyetlen féle képpen, ha hoznak egy gyárilag fújt elemet, máskülönben húzza a pöcölőjére. Nem kell a legolcsóbb szállítókkal dolgozni és akkor nem lesznek ilyen problémák. Legfőképp az enyém nem lesz, mert ha új autót vennék, akkor úgy szeretnék lefeküdni aludni az első este, hogy egy makulátlan autóba fingottam bele. Ezért fizetem ki a felárat, ami egy 0km-es autóval jár, különben vehetnék 1-2 éves alig futottat is, hozzáteszem vennék is, nekem nem kenyerem ez a felesleges értékvesztés, főleg hogy sorra hallom az szebbnél szebb átadásokat.
Formaster
Topikgazda
Hozzá teszem, hogy nem arról van szó, hogy nem lehet ezzel a tudattal együtt élni, de azért vesz az ember szalon autót, hogy ne kelljen. Én használtan vettem az autómat az alábbi hibával, egy óra hagyta karc, alapozóig hatolva. Emiatt eszméletlen jó áron kaptam az autót és a mai napig így van, lassan 5 éve. Ha lesz rá időm megpróbálom lejavítani, de egyenlőre annyira sem zavar, hogy időt szenteljek rá. Ott van és kész, de ha le fogom javítani azt tisztességesen akarom csinálni.
És akkor essek neki a kereskedőknek aki lehet hogy tényleg nem tehet róla? Javítás ha nem lesz jó akkor ajtó csere szerintem. Egyből nem akarok ajtó cserét, mert azt is ki tudja hogy szerelik össze. Új ajtóba át kell tenni a hangszórót elektronikát üveget burkolatot tükröt stb. Ki tudja hogy ezeket hogy raknak össze.
Egyébként javításnal mit kellene flexelni illetve miért sérülne a galvan? Laikus vagyok sajnos ezekhez.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
Egyébként az autó már forgalomba van helyezve. Rendszám meg van biztosítás él. ezeket előre megcsináltuk hogy ha megjön a kocsi akkor ezekkel ne legyen gond. Szóval szerintem nekem nincs olyan opció hogy nem veszem át az autót és rendelek újat. Ha újat rendelnek sem lenne rá garancia hogy 100% ig sérülés mentes lenne.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
Formaster
Topikgazda
Ha horpadás van, akkor lecsiszolják fémig, majd ponthegesztővel kihúzzák, esetleg megkapalálják és kikittelik. Előbbinél lejön a galván réteg a lemezről, már ha Fordéknál egyáltalán van. Senki nem mondta h ess neki bárkinek, te dolgod, hogy smint kezeled a dolgot. Tök diplomatikusan is lehet közölni, hogy te egy makulátlan autót kértél. Az összerakás meg alap legó, a gyárban is alulképzett betanitott munkások csinálják, akik fejenként 3 csavart ismernek, azt hajtják be napi 12 órában, nem agysebészek.
Amúgy senki nem mondja h ezt vagy azt tedd, én leírtam, hogy részemről nem venném át, sőt részemről szalon autót sem vennék. Mindenki a saját döntése után menjen. A véleményeket kérted, de magad dönts, viszont ha nem kérsz valami kompenzációt magadra vess.
weres78
senior tag
Ne ess neki, mert ahogy mondod, normális, tehát szükségtelen. Egyszerűen mondd mit szeretnél. Te a kereskedővel vagy kapcsolatban, semmi közöd ahhoz ki b@szott el mit, ez az ő problémájuk, oldják meg.
Ha étteremben kihoz egy kedves pincér egy levest amiben úszik egy légy...
Van aki megeszi...
Van aki kiszedi a legyet, és megeszi a maradékot...
Van aki odahívja a pincért és kulturáltan megmutatja, elmondja mi a probléma...
Van aki a séfet hivatja...
Van aki a tulajdonost...
Vérmérséklet függő ki mit tesz.
Ha nekem a kedves pincér úgy hozza oda a levest, akkor kérek mást és aznap ingyen eszünk.
Aztán hogy ezt kinek a béréből hogyan rendezik, az nem érdekel...
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Horpadást rég nem így javítanak.
tibbike01
őstag
Ezzel van valakinek tapasztalata? Merjem megvenni?
Formaster
Topikgazda
Akkor?
Formaster
Topikgazda
Igen, ismerem ezt a módszert, de kötve hiszem, hogy ezt alkalmaznák, főleg hogy az nem egy sima horpadásnak tűnik.
MunezXBK
nagyúr
Attól még a horpadást roncsolásmentesen javítják.
weres78
senior tag
Hát nem mindenhol, főleg itt Magyarországon...
Bízok benne, hogy normálisan kifogják javítani. Majd hétfőn el is fogom mondani, ha felhívnak, hogy a javítást csak akkor fogadom el, ha tökéletes. Ha nem, akkor jöhet az ajtócsere, ami szerintük nem lenne tökéletes színben. Mutatták a mondit, hogy a műanyag és a fém fényezett elemek színe eltér. Nos, én ezt nemk igazán vettem észre, pedig piszok jó szemem van. Mutattok még ott több autót, hogy nézzem meg, hogy a különböző elemek színe eltér és ha ajtócsere lenne, akkor az sem lenne tökéletes. feltennék az új ajtót, lakkal lafújnák a két szélét a többihez és ennyi.
Az autó lehet a kamionon sérült, lehet még a gyártás után, lehet, hogy a vasúti szállítás során, ezt már senki nem tudja. Felajánlották az ajtócserét, valamint az első éves szervizet ingyen. De lehet kérem, hogy a második is legyen ingyenes. Nagyon mondták, hogy ez a hiba nem nagy dolog, simán javítják, észre sem fogom venni, hát kíváncsi leszek.
Your car, your life ;)