Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Johnny_vT
senior tag
+ (#35499) BigBlackDog
Köszi a tanácsokat!
A sérült részt érdemes előtte finom (800-1000) smirglivel előkészíteni, hogy jobban tapadjon a festék?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
weres78
senior tag
Boll, Sika, nem jut több eszembe... Ezek 2k/liter áron vannak, nagy különbség nincs köztük.
Ha tutira mész és megéri akkor Teroson. Ezzel van hosszú távú tapasztalat, hibátlan. Cserébe 2x annyiba kerül.
Megfelelő rétegvastagsághoz egy nagyobb kerékjáratba belemegy majd' egy liter...
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
j.bravo
addikt
Nemrég tapasztaltam ezt. Szép lett (sokkal szebb a közepes-világos szürke felületnél ami előtte volt) a kilincs illetve a szélvédő és géptető közötti rész, de tényleg nem teljesen egyenletes; máshogy törik a fényt a más irányból kent csíkok. Kell némi ráérzés hogy viszonylag egyenletes legyen, illetve ne legyen nagyon meleg.
Gondoltam arra is hogy esetleg vizes szivaccsal kéne próbálkozni, vagy icipicit hígítani a lötyin valahogy és két rétegben felkenni.
Whatever.
d4d
tag
Használom a Sonax matt műszerfalápolóját (300 milis) és hasonló tapasztalatom volt, ott követtem el a hibát hogy meleg felületet akartam vele ápolni. Akárhogy próbáltam visszatörölni, akármekkora mennyiséget vittem fel, mindig csíkos, foltos maradt. Másnap reggel amikor szépen lehűlt minden műanyag felület belül, már semmi probléma nem volt, úgyhogy ápolásnál, takarításnál mindig figyelek hogy ne meleg felületeken szórakozzak. Ablaktisztításnál szintén.
Mosókban hogy oldják meg az ilyesmit? Pl utcáról beesve egy motormosás? vagy az "olvadás" szélén álló műszerfal és belső műanyag elemek takarítása/ápolása ilyenkor nyáron?
elemlampa.blog.hu
1stVikman
senior tag
Horpadás javítva, 90-95%-osnak mondanám. Felület végigsimítva egyenesnek érződik, csak kicsi fénytörés látható, ha mozog az ember. Majd dobok fel képeket később, ha gép előtt leszek.
weres78
senior tag
Az nem kőfelverődés gátló, inkább alvázvédő (korrózió gátló).
Ilyetkeress. De ehhez kell pisztoly is!
Nem teljesen jó a link, de a Terotex S3000 ami kell, vagy annak az utóda.
[ Szerkesztve ]
1stVikman
senior tag
Ha valakit érdekel itt nézhet több képet róla:
Mega
Szerintem kihozták belőle, amit lehetett.
Kb.40-50 perc volt a művelet. Kicsit megijesztették polírral, szép lett de a mélyebb karcok nem teljesen jöttek ki..
Negatívumként annyit írnék, hogy a szétverődött pasztamaradványokat, illetve ahová fel-tapadókorongozták az eszközöket, azok nyomait, nem törölgették le rendesen.
Árat ha szabad írni irányadónak: 5000 Ft volt ez a konkrét sérülés eltüntetés.
Horpadás nagyságától, helyétől, méretétől stb. függően változik a javítás költsége.
legionarcart
újonc
Formaster
Topikgazda
Nem értem miért kéne. Akinek ez kell, az kérje ezt. Ha valaki nem tudja felfogni miben más egy 4h polírt mint egy 12-18-30 órás munka, annak nincs is rá szüksége. Mellesleg aki azt hiszi, hogy ma kevesebb, mint 4k órabérrel tisztességes munkát lehet végezni, az kérje is ezt.
Petyyyyy
addikt
Pontosan.
Már csak azt nem értem hogy történhet hogy egy J Astra gazdája vetemedik ilyesmire. A MTA nem rendes tagjai általában a G-t hajtják. Itt azért több "észre" számítottam volna.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Szín is elég érzékeny, aha ja.. gondolom lakk fekete kocsi volt.
Azért egy scangrip lámpával megmutatnám neki hogy a nagy “szakember” akihez vitte milyen munkát végzett.
iPhone 13 Pro Max
Formaster
Topikgazda
Kidobja majd a nap is, ha leázik róla a maradék paszta. De megnyugtatlak vanaz a réteg akit nem érdekel, nekik való ez a szolgáltatás. Rokonom dicsekedett a 100 frankos polírral, de mondom figyelj már tiszta hologram a kocsi. Á nem baj, csak akkor ha rásüt a nap
ACAB95
tag
Üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy egy 2cm felületen mélyebben átrozsdásodott panel szakszerű javítás után kb mennyit bír? Alany egy németből behozott 2007-es Audi A4.
"Ami nem öl meg, az megerősít."
weres78
senior tag
Ugyanott nem volna szabad újra rozsdálnia évekig. 4-5 évig minimum... Persze csak ha valóban szakszerű az a javítás.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Tegnap átvettem a Mondeot. A korábban kitárgyalt hibát tökéletesen javították. Alaposan átnéztem, 100%-os a javítás. Jegyzőkönyvet kaptam a hibáról és javításról, valamint az első ingyenes szervíz benne van a rendszerben és erről is kaptam papírt. Úgy gondolom, hogy nagyon korrektek voltak és minden okés ezzel a misoklci Ford Vagéppel.
Your car, your life ;)
proof88
addikt
Lehet most nem leszek népszerű, ma bementem az Obiba hogy nézzek autóápolási szereket. Nem értek hozzá, de a mostani kocsimnál már zavar hogy az önkiszolgáló mosóban érintés nélkül nem tudok leszedni minden mocskot, ezért az alábbiakat vettem hogy egy kis pluszt adjak a kocsinak:
- Prelix felnitisztító spray, a kocsi lemosását követően gondoltam vele megtisztítani a felnit;
- Turtle Wax tyre & bumper gel, a kocsi lemosását követően gondoltam a gumik külsejét bekenni vele szivacsra applikálva, mert régen tetszett hogy ha elvittem kézi mosásra a kocsit akkor lekezelték a gumit is valamivel, gondoltam ezzel megpróbálkozok én magam is .. illetve ha jól gondolom ezzel az ajtó/ablak körüli gumikédert is lehet kezelni hogy ne öregedjen meg nagyon;
- Turtle Wax Leather wipes és Dashboard wipes törlőkendők, az egyik bőrre, a másik műanyag felületekre. Igazából a kocsimban nem sok bőr felület van, a középső könyöklő vagyis kartámasz bőr, meg a kormányon is bőr van, bár azt írják hogy kormányra ne, mert csúszhat tőle.
Remélem nem lőttem nagyon mellé, arra figyeltem hogy ne vegyek szilikonos cuccokat mert azoktól óva int mindenki.
Viszont a kocsiban sok műanyag felület ilyen enyhén puha, szóval nem teljesen kemény, kicsit lágyabb. Remélem nem szedi szét ezt a dashboard wipe.
stickermajom
addikt
Na Wolfék rendesek voltak, szó nélkül becserélték a Yellow Snow-t APC-re. Snow foamnak marad az SG Fruit egyelőre.
[ Szerkesztve ]
máyköl
veterán
pincer01
csendes tag
Srácok!
Gumiabroncs tisztítás ügyben kérnem ki a tanácsotokat.
Nem tudom miért nézz ki a gumi minden kurva mosás után.
Mostam körecset apc.Mostam Valet pro pre wash felni mosó kefe.
Autómosó sampon is pipa.
Igaz utoljára be volt kencézve AG V&RC-el.
Valahogy nem nyerte el a tetszésemet mert nekem vastag gumi van a gépen és nem mutat jól.
Miutan lekopott nem is erőltetem.
A gumi két éves.Mondjuk a tárcsám eléggé porol és sokszor a gumin is látszódik.
Tehát szeretnek egy normális gumi színt kapni.
Minden ötletet szívesen fogadok és előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
Betondzsungel
d4d
tag
szerintem a körecset édes kevés lesz a gumi oldalfalának alapos tisztításához, valami erősebb kefe kell oda, nálam jobb híján egy kb 200 ftos körömkefe van segítségemre ilyenkor + APC.
+ az Autoglym Vinyl & Rubber Care elsősorban beltérre, motortér műanyag elemeire és kédergumira való. Az AG Tyre Dressing szép látványt ad de nem tart sokáig (vízbázisú).
Mindenesetre akármilyen ápolót találsz, sokáig nem lesz ugyanolyan a látvány, pláne ha poros utakon is közlekedsz. Nem hiszem hogy létezik olyan csoda ápolószer ami mindent leperget magáról. Sajnos ez ilyen. Én amikor rá voltam kattanva napi szinten (akár többször is) tisztítottam a felnit (enni is lehetett róla olyan volt ) és a gumikat is 1-2 naponta újra kentem vagy inkább felfrissítettem. Nem azért mert lekopott róla az ápolószer csak már nem azt a látványt nyújtotta, főleg a futófelülethez közeli részeken.
elemlampa.blog.hu
Formaster
Topikgazda
Ahogy d4d is mondja, először is egy rendes gyökérkefe kell. Úgy néz ki az alapos mosás, hogy amikor a felnit befújod felnitisztítóval, akkor alaposan a gumit is, hisz a retek nagy része itt is fékpor. Ha leveretted vízzel mehet rá egy tömény APC, előmosó vagy valami nagyon durva szer, ami kissé habzik is és alaposan átkeféled, majd levereted. Ezután, ha leszáradt az autó és a gumik is csont szárazok, mehet rá ápolószer. Jómagam a Sonax gél alapú gumiápolót használom és ez két nagymosás közt simán kitart, ami úgy 1 hónap és ~1500km.
pincer01
csendes tag
Köszi srácok!Nem akarok rá gumi ápolót mert nekem az csicsa.
Igaz hogy felni tisztítót nem nagyon akartam a gumira fujkálni mert fostam tőle hogy nem tesz jót neki,igaz ph semleges de nem is gondoltam erre.
Akkor lefujkálom gumit is vele és alapos sika mika keményebb kefével.
[ Szerkesztve ]
Betondzsungel
Mehet nyugodtan. Én wax előtt a kocsit is telibe szoktam fújni IronX-el. Semmi baja nem lesz tőle. Csak 3 szabályt kell betartani, ne a napon, ne felhevült kocsit, ne száradjon rá.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
cOxeR
Ármester
Szlalomozz vele pár kilométert forszírozott tempóban, le kell jönnie magától.
Szerk: párszáz méter is elég lehet, a lényeg hogy radírozd le éles kanyarodásokkal.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Ezt próbáltam, nem igazán nyert, nagyobb tempót is toltam éjjel a pályán (2xx-es előjelűt), hátha a centrifugális erő segít... most úgy is megyek, még teszek rá kísérletet, pár körforgalom úgy is útba esik...
Formaster
Topikgazda
Közútkezelő, kartérítési igény, nap, óra, perc feljegyezve. Túl korán nyitották meg az utat. Ha szerencséd van kapsz kis pénzt, egyébként nem tudom milyen messze vagy a 0-ástól, az a darált beton ami ott van talan lekaparja, csak eleget kell szlalomozni Éjszaka hiába probálod, hideg az aszfalt, ez csak melegen fog lejönni. Vegyszer fejtős, esetleg ha leszeded a gumit és manuálisan lekapargatod csavarhuzóval, akkor mire végzel akár kitépheted az össes hajad is.
cOxeR
Ármester
Gondolod ér bármit is. Ez is kb az a szitu, hogy ha nem hívsz rendőrt, akkor nem is történt meg...
Amúgy M7-re kanyarodtam fel a dugóba... régi útszakasz, de ott volt egy púpos rész a híd hézagolásnál, ami kátrányos volt, tuti ott szedtem be...
Picit megkapargatom, meg megyek vele aztán kiderül...
Konkrétan a nulláson járok, Gyömrő-csepel vonal, most is az lesz, megyek dolgozni.
FeRRaR1
őstag
Aki figyelemmel követi a Nürburgring Nordschleife egyik, ha nem a legfontosabb vloggerét, Mishát. A mai részben szerepel az autóm 7:50-től. Illetve a legelején a pár másodperces ízelítőben.
[ Szerkesztve ]
Formaster
Topikgazda
Személyesen meg tudom erősíteni, hogy az tényleg egy spéci motor. Eleinte kicsit kédkedtem, mikor anno posztoltad a keresztmotoros V8-at, de azóta, hogy vittél mashogy látom a leányzót. Érdekes gépet raktak össze Volvoék, egy V8, ami kb olyan pörgős, mint egy R1-es sportmotor Kár, hogy vége a szép időknek, az újakban megállt a tudomány a 2.0T-nél, pedig annyira jó felszereltségű, minőségi belterű autókat csinálnak most, hogy még el is csábulnék, ha lenne alattuk valami értemes vas. RIP V8, hate downsizing...
FeRRaR1
őstag
MunezXBK
nagyúr
Én ezért sajnáltam eladni a 2.5 V6 TDI-t, ugyanúgy mosolyogva szálltam ki minden út után.
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Asszony autoja bent maradt a fa alatt,es erosen rafolyt a gyanta. Beleegve nincs, de nem friss. Muanyag eleg es a fenyezes ia kapott. A kerdesem hogy denaturalt szesszel mindket feluletet kezelhetem? Vagy van esetleg mas modja az eltavolitasnak?
Koszi!
zsolti1
csendes tag
Sziasztok
http://lotuscleaning.eu/50-es-ajandek-koszonetkent/
nem tudom milyen minőséget képvisel de
lehet féláron megéri.
i-sti
senior tag
Por törlése műszerfalról milyen ronggyal/anyaggal a leghatásosabb?
Illetve ez valóban 1200gsm lenne? Nagyon hasonló az AutoCare 800-ához.
Hol lehetne hatásosan használni egy ilyen törlőt?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
ssj81
aktív tag
FeRRaR1
őstag
Pont lemaradtam, láttam hogy készülődnek, de nem tudtam hogy mire. Előtte 2 órával jöttem el kb.
Nanolex termékeket mutatnak be: https://youtu.be/znyG2o-U9yw
Kicsit bohóckodós, napon csinálják a videó miatt, de van benne pár érdekesség.
Szerencsére a kocsiról nem maradtam le fejemen röhögni ér
d4d
tag
mikroszálas, de ha nagyon poros minden akkor megfelelő lépések szerintem így néznek ki,
1. porszívó + ecset (ajánlom a különböző lazúr ecseteket, ezeknek nagyon finom puha sörtéi vannak). Így a legkisebb résekből is ki lehet szedni a port, össze se lehet hasonlítani a végeredményt egy felületes, kendős áttörléssel.
2. jöhet a mikroszálas és valami beltér tisztító, apc stb szükség esetén az ecsetet itt is be lehet vetni, de ide már nem árt valami keményebb sörtéjű cucc, a lazúr ecsetek nedvesen nem az igaziak. Lehet trükközni is pl a sörtéket visszavágni így elérhető a kívánt keménység.
3. ápolás
4. ez nem feltétlen szükséges, de én még egyszer átfutok az egészen az ecset porszívó párossal, mert minimális por úgy is visszakerül a 2-3. lépés után, főleg ha nem újak a kendők.
elemlampa.blog.hu
i-sti
senior tag
Köszönöm a választ.
Novum Forum Siculorum
j.bravo
addikt
Tyű, utasként mennyire "gyomorforgató" élmény? Vagy az adrenalin úgyis elnyomja?
Whatever.
FeRRaR1
őstag
[link] & [link] & [link] Röviden: előtte 2 órája nem ettem direkt, ha kajáltam volna 100% hányás. Ilyen oldal gyorsulásra és irány váltásra autóversenyzők lehetnek felkészülve. Hiába mondtam biztos nem, meg szerencsétlenek akik mondják ezt, de hamar megértettem hogy miért vannak rosszul napi szinten a 720S taxiban Aki nem hiszi, próbálja ki, egyébként is nagyon megéri
Hali!
A mai nap elvittem a Mondeot Pestre a premium carhoz kerámiára, valamint a kocsi eleje és néhány elem kővédő fóliát fog kapni. A korábban kibeszélt javított hibára rámértünk, volt, ahol 500 mikront mutatott a festékvastagság mérő. Elvileg kapott pici szórógittet, de nagyon szépen meglett csinálva, egyedül Dani látta a javítást, a magam fajta laikusok észre sem veszik, csak a hozzá értő profik. Kedd este vagy szerda reggel megyek a kocsiért, akkor majd teszek fel róla képeket.
Your car, your life ;)
stickermajom
addikt
Azért 500 mikron elég sok.
[ Szerkesztve ]
Gitt miatt ennyi. Nem sajnálták belőle az anyagot az egyszer tuti.
iPhone 13 Pro Max
stickermajom
addikt
Az oké, hogy a gitt, de legutóbb nem arról volt szó, hogy csak meg kell fújni kicsit, mert nem komoly a sérülés?
Igen, meglapődtem, hogy olyan sok. Bár írták, hogy csak minimális polírt kapott a kocsi (hologramos is szépen), mert Pesten úgyis fellesz polírozva rendesen. Hozzátenném, hogy a kocsi koszos, poros volt, valamint kapni fog teljes, 3 lépcsős polírt is. Bár ettől nem igen lesz kevesebb az 500 mikron.
Your car, your life ;)
Igen, pontosan erről volt szó. De hát most ért a meglepetés, hogy ilyen sok, na mindegy. Szalonban meg is akartam nézni a mikront átvétel előtt, de a vastagságmérőt valaki elállította és nem tudták kalibrálni, ott szórakozott előttem az értékesítő csávó, sehogy nem tudta bekalibrálni, pedig ott voltak a mintakorongok is, a mérőműszer össze-vissza értékeket mutatott.
Your car, your life ;)
MunezXBK
nagyúr
Nahát, de érdekes.