Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A Vulkan az EA-nek azért nagyon jó opció, mert eleve van egy kitesztelt és validált Mantle kódjuk. Ez nagyjából 4000 sor, de a Mantle és Vulkan függvények 90+%-a megegyezik, tehát számukra a portolás nagyrészt annyi lenne, hogy a függvénynevekben a gr-t lecserélik vk-ra. Ez rendkívül költségkímélő, illetve nyilván sok hiba is kizárható.
    Másrészt az EA szerintem a DX11-et már dobná, mert csak állandó problémájuk van vele. A Vulkan elérhető lesz Windows 7-re is, így gyakorlatilag úgy tudják dobni a DX11-et, hogy még mindig elérik a potenciális vásárlóbázis nagy részét. A DX12-vel ez nem lehetséges, mert Windows 10-hez van kötve az API.
    Egyébként a DX12-t be lehet építeni, de most két ugyanolyan funkcionalitást kínáló API-t validálni felesleges. A Vulkan ráadásul kézenfekvő az OpenCL C és C++ direkt támogatása miatt, amit DX12-ben nem lehet egyszerűen megoldani.

Új hozzászólás Aktív témák