Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #15802 üzenetére

    A GFLOPS/TFLOPS csak egy szám. Kb. annyi hatása van a teljesítményre, mint a shaderek számának. A program oldalán ez nem csak számháború.
    Itt maga a problémakör tök egyszerű. A DX11-ben írtál egy programot, leadtad a gyártóknak, akik agyontesztelték az early kódokat és szállították a dev csatornákon neked a drivert. Beleraktad te a munkaórát és belerakták a gyártók. A DX12-ben ez megszűnt. Leadhatod a programod, de abba felesleges a gyártóknak munkaórát ölni, mert a kernel driver hiánya miatt csak például complier bugfixelni tudnak. Innentől kezdve az az architektúra kapja a legnagyobb teljesítményt, amelyiken a fejlesztők eltöltötték a legtöbb munkaórát. Ez multiplatform fejlesztésnél a GCN.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés