Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kalacskepu: Elrontott Radeon X1950 Pro megjavítása
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Én és a számítógép
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #11131 üzenetére
A Keplerrel akkor nincs és nem is lesz baj, ha a fejlesztő minden shadert rá tud optimalizálni. Mindenki ismeri ennek az architektúrának a gyenge pontját, és emiatt mindenki tudja hogyan kell kezelni. Lényegében arról van szó, hogy a multiprocesszoron belül normál ütemezéssel csak a magok 66,7%-a etethető, így a maradék 33,3%-ra független feladatokat kell találni. A legtöbb shaderben ezt viszonylag egyszerű kivitelezni. Egy DICE-nak ez nem jelenthet problémát, mert az elmúlt években már kitapasztalták. Ez csak akkor gond, amikor a shadert az NV szállítja és nem lehet optimalizálni. Az NV-nek az az érdeke, hogy a Kepler már ne teljesítsen. Alapvetően emiatt vezették be a GameWorksöt, ha jön egy új architektúra, akkor szoftveresen képesek legyenek mesterségesen kivégezni az előzőt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Akció! HP Elitedesk 800 G1 USDT számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD 4600 WIN
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Motorola Edge 40 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest