Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1401) attiLANte válasza Abu85 (#1398) üzenetére


attiLANte
tag

Vagy esetleg megbicsaklott valahol a hosszútávú stratégia - nem úgy alakulnak a dolgok egyéb frontokon (Tegra, Ion), ahogy tervezték. Időben jobban elhúzódik az átállás/felfutás, így hát kiderül, hogy mégsem annyira érdektelen a PC-s 3D piac és igyekeznek menteni a menthetőt - visszaszerezni valamennyit az elvesztett részesedésből.
(Egyébiránt a fölös készletet eladhatnák kulcstartónak is... :B )
Nem baj, ezzel mi csak jól járhatunk - végre.

(#1402) Crytek válasza Bluegene (#1394) üzenetére


Crytek
veterán

Te melyik bolygón élsz hogy ilyeneket feltételezel az atiról?

"6770: 40K" Ha 65 ezer alatt lesz az ára akkor már örülhetünk.De kétlem!

Next PC Upgrade: 2022

(#1403) Bluegene válasza Crytek (#1402) üzenetére


Bluegene
addikt

Miért a 3850 35K és a 4850 38K volt Magyarorszáon mikor megjelent, akkori felső közép

ez pedig ráadásul középkategória, a 6770 elődje az 5770 kb 40K végfelhasználói árral jött

jó legyen 50K

65K és/vagy felette pedig a 6850 lesz, persze nagyobb teljesitménnyel, de majd meglátjuk

jó a 40K tényleg túl optimista volt, az 5770 árából indultam ki

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#1404) Crytek válasza Bluegene (#1403) üzenetére


Crytek
veterán

Ha a 6770 jobb lesz mint a GTX 460 és már a 5850-et is kaparássza akkor miért adni olcson?
Ez lenne az értelemszerű ,mert akkor kutya nem venné az nvidiát.
De ha a mostani hd árakat nézem ati elvan szédülve.

Majd novemberben meglátjuk én mindenképpen megvárom!

Next PC Upgrade: 2022

(#1405) ittakary válasza Bluegene (#1403) üzenetére


ittakary
nagyúr

a lópikulát volt a 4870 38. 45ért már jó vételnek számított

(#1406) Bluegene válasza ittakary (#1405) üzenetére


Bluegene
addikt

tanulj meg olvasni :((( ki beszélt itt 4870-ről?

Crytek:Ha a 6770 jobb lesz mint a GTX 460 és már a 5850-et is kaparássza akkor miért adni olcson?
Ez lenne az értelemszerű ,mert akkor kutya nem venné az nvidiát.
én is ezt mondom, olcsón adja hogy befűtsön a zöldeknek, most már talán nincsenek gyártási problémák a TSMC-nél, igy jöhet az invázió

azért lesz olcsóbb, mert idővel amúgyis esnek az árak, sztem 6770 40-45-50K lesz és ez középkategóia

[ Szerkesztve ]

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#1407) Crytek válasza Bluegene (#1406) üzenetére


Crytek
veterán

Bárcsak neked lenne igazad.De a pénz nagy úr!

Next PC Upgrade: 2022

(#1408) Bluegene válasza Crytek (#1407) üzenetére


Bluegene
addikt

jó persze amig ujdonság addig extra profitot raknak rá a kereskedők, kell várni 2-4 hetet és beáll az ára amit mondtam

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#1409) csucsbicep válasza Bluegene (#1408) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Remélem, hogy igazad lesz. Már ha lenyomja az 5850 árát, az is jó...

(#1410) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1411) zuchy válasza Oliverda (#1410) üzenetére


zuchy
őstag

Ez már majdnem hivatalosnak tekinthető, ha csak nem manipulálta meg valaki.
A Cayman-ról is ki lehet deríteni pár dolgot. Ha igaz ez... 4xx(x4) Szerintem.
480(x4) Valószínűsíthető.

[ Szerkesztve ]

PC-STYLE.hu

(#1412) oliba válasza zuchy (#1411) üzenetére


oliba
őstag

Én azt 6-osnak látom, mármint 6x(8)x(0) x4, mert a homályos 4-es nem olyan, mint elöl a homályos feltételezett 6-os.

[ Szerkesztve ]

(#1413) Crytek


Crytek
veterán

Jaj de nehéz már várni!

[ Szerkesztve ]

Next PC Upgrade: 2022

(#1414) cowboy_bebop válasza Crytek (#1413) üzenetére


cowboy_bebop
őstag

Pláne novemberig. :( Radeon HD 6000 Series Launch Delayed to November

[ Szerkesztve ]

(#1415) gbors válasza zuchy (#1411) üzenetére


gbors
nagyúr

nekem az a gyanúm, hogy az AMD fordított irányból támadja a pletykálkodást - több eltérő hivatalosnak tűnő anyagot szivárogtatnak ki :DDD

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1416) aram01


aram01
nagyúr

szevasztok most álltam neki építeni az új gépem(még csak fejben :D ) de már most bajban vagyok a vga kártyákkal NV párti voltam az első 3850 em ig utána 4850 és 5770 de ez most mindegy lényeg hogy 5850-et vettem volna és abból is vapor x-et de nem tudom hogy érdemes e most vennem.Mikor jönnek ki az új kártyák? 5-ös vagy 6-os sorozatot böngésszem? 6770 szimpi lenne de 55k nálam a plafon.Valaki nyissa már fel a szemem,várjak még a gépépítéssel 1 hónapot vagy csak a vga vásárlással?
köszi fiúk előre is

Jah sokan a 460 1gb-ot ajánlják hogy most az a best buy de nekem valami veres kéne ;]

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1417) Abu85 válasza aram01 (#1416) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Várd meg a HD 6000-et. Az okokról nem beszélhetek, de címszavakban: HD3D+HDMI 1.4a, UVD3 ...

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1418) aram01 válasza Abu85 (#1417) üzenetére


aram01
nagyúr

Értem,és van már valami tuti időpont,hogy mikor robban a vörös bomba?

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1419) Abu85 válasza aram01 (#1418) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Október 14-én lesz bejelentés.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1420) aram01 válasza Abu85 (#1419) üzenetére


aram01
nagyúr

az már nincs olyan messze addig már féllábbon is kibírom.
köszi az infókat(be is dobom a topicot a kedvencek közé) ;)

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1421) Crytek válasza Abu85 (#1419) üzenetére


Crytek
veterán

Bejelentik majd amit eddig is "szivárogtattak".Engem az ára ami érdekel remélem azzal kapcsolatba is csacsognak valamit!

Next PC Upgrade: 2022

(#1422) Atom_Anti válasza aram01 (#1420) üzenetére


Atom_Anti
senior tag

Remélem mobil változatuk is jön hamarosan és építenek rá egy-két csinos laptopot. Amúgy meg nem az volt hogy a Cayman jön hamarabb :F Meg általában a csúcs GPU-t hozzák ki leghamarabb és majd csak később a középkategóriásokat...

(#1423) aram01 válasza Atom_Anti (#1422) üzenetére


aram01
nagyúr

Igen,de ha már kijön a csúcs,talán egy kicsit elkezdi lefelé tolni az ex csúcsokat.Meg szerintem az ATI kiszór mindent,hogy megfojtsa a zöldeket.(Javítsatok ki ha tévedek)

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1424) DeckardCain


DeckardCain
senior tag

(#1425) keIdor


keIdor
titán

Na, várom ám már én is ezeket! HD4870 X2 meghalt->gariban, meg 2 hétig használtam egy HD5970-et, de sajnáltam érte a 120k-t, úgyhogy nem vettem meg. Most már megvárom ezeket. Az X2 helyett nem tudom mit kapok, de ha nem 5870, akkor eladó lesz akármi jön...

Jó lenne már valami biztos infó, mert gyönge a GTX-460. :O

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1426) Alastair' válasza keIdor (#1425) üzenetére


Alastair'
nagyúr

Ugyan már papa, térj vissza a zöld gyökereidhez, felejtsd el az atit. Legyen újra az nV a nyerő.

Alister from Hell

(#1427) keIdor válasza Alastair' (#1426) üzenetére


keIdor
titán

GTX-480 200W TDP-vel lennének nálam a nyerők.:) 8800GTX óta valahogy nem a legjobbak... most ez a GTX-460 jó kártya lett, de nem egy felső kategória...

Amúgy nem lenne rossz, csak Bad Company 2-zni ne akarj vele, mert elhasal.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1428) Atom_Anti válasza keIdor (#1425) üzenetére


Atom_Anti
senior tag

HD4870 X2 -ért szerintem HD5970 jár hiszen az a kategória megfelelője ;). El ne fogadj valami gyenge Geforcot :N.

(#1429) Abu85 válasza Atom_Anti (#1428) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez inkább attól függ, hogy mennyiért vette. Ha nem fér bele az árba, akkor nem adnak HD 5970-et.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1430) aram01 válasza keIdor (#1427) üzenetére


aram01
nagyúr

nekem is a bc2-re kiélezett kártya kell úgyhogy a 460 kuka.6770 lenne talán a jó választás de hogy egy hetet csúszik a bejelentés az nem oké.Költeném már a pénzt ;]

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1431) keIdor válasza aram01 (#1430) üzenetére


keIdor
titán

Nem biztos, hogy olyan izom lesz ám az.:) Mindjárt megkeresem a Chiphell táblázatot, amit láttam.

Abu: Így igaz... sajnos nem én vettem újonnan, csak a 2. tulajdonos voltam. 80k értékben kell kapnom valamit.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1432) keIdor


keIdor
titán

Itt is van. Szerintem nekik lehet hinni, mert még sosem írtak hülyeséget. Mindig el szokták találni az elnevezéseket, teljesítményt, mindent. Legalábbis eddig...

ch

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1433) aram01 válasza keIdor (#1432) üzenetére


aram01
nagyúr

hátha minden kötél szakad 5850 lesz a befutó de azért majd előtte vetek egy pillantást a 6850 árcédulájára is

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1434) rocket válasza Abu85 (#1417) üzenetére


rocket
nagyúr

Amiket felsoroltal cimszavakban a felhasznalok kb. 2%-at erdeklik.

Cimszo az inkabb a tesszellacio, ami nem jott ossze elsore, masodikra osszejon ;)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1435) Abu85 válasza rocket (#1434) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Gondolod, hogy a VP8-as kodek támogatása 2%? Manapság mindenki videót néz az interneten, és HTML5 vagy WebM felületen ez az egyetlen út a gyorsításra. :) A 3D az valóban rétegfícsőr, mint az Eyefinity.

A DX12-ben valszeg össze fog jönni. Talán alkalmazni is lehet a játékokban úgy, hogy a karakter ne süllyedjen bele a talajba. ;) Sajna a DX11-ben durván elbaszarintoták a dolgot. A Siggraph-on volt róla szó, hogy mit kell változtatni. Kell a vertex shader elé, és mögé is egy tesszellátor motor. Mögötte megvan, míg előtte csak a Xenosos motor létezik, ami nem a legjobb a mikropoligon renderingre. Az alapok megfelelőek, de szükséges elé egy diagnosztikai motor, mert a vertex shadernek nem tesz majd jót, hogy tízszer annyi dolga lesz.

Esetleg ha már változtatunk, akkor nem árt az árnyalási problémákra is megoldást találni. A renderelés elvégezhető Quadpixelekben.

Nem is érdemes ide pazarolni a tranzisztorokat, mert sok eredménye a játékokban nem lesz. Persze a professzionális piacon már hasznos fícsőr. Az a gond, hogy a gyártók marketingben ráálltak a tesszellálásra, és a júzerek várják a Heaven szintű megváltást, persze fogalmuk sincs, hogy ez nem lehetséges a DX11 alatt. :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1436) csucsbicep válasza keIdor (#1432) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Érdekes, hogy melyik melyikkel van pariban.

(#1437) smkb válasza Abu85 (#1435) üzenetére


smkb
őstag

Pedig egy éve ez még micsoda fontos dolog volt, és mennyire temetve volt a GF100, mert hogy nem lesz benne fixfunkciós tesszelláció (most mellékes hogy lett, és hogy erős)... mára meg mellékes lett, és mindössze egy bencsmárk progiban van igazán kihasználva... azért ez valahol szánalmas ám a nagy DX11-nek, és az előzetes DX11 meg tesszelláció hype-oknak.... :)

(#1438) csucsbicep válasza smkb (#1437) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

unigine heaven-ben tényleg látványos dx10hez képest.

(#1439) simlisgumis válasza keIdor (#1425) üzenetére


simlisgumis
tag

Kb 3 hete gariztattam egy msi 4870x2 oc,javíthatatlan lett,cserét nem tudtak adni, netto 50 ezerért írták jóvá! Lett belőle 5850

[ Szerkesztve ]

(#1440) keIdor válasza simlisgumis (#1439) üzenetére


keIdor
titán

Akkor jobban jártál, mivel ha meghúzod ugyanott vagy és csak 1 GPU.
Igaz hogy a CF rengeteget fejlődött 1-2 év alatt, de még mindig vannak olyan helyzetek, amikor jobb az 1 GPU.
A fele akkora fogyasztás szintén jó.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1441) Abu85 válasza smkb (#1437) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Én is azt hittem, hogy jó dolog lesz. Az AVP egyik fejlesztője mondta, hogy szívás az egész. El is mesélte, hogy az AVP-ben volt több tesszellációs szint. Ezt láthattad is az előzetesből. A Medium volt a karakterekre, és a High a felületre, valamint a karakterekre. Ebből maradt egy medium közeli szint a karakterekre, mert High-on nagyon ronda volt, amikor az Alien fél karja is eltűnt a tesszellált falban. Nyilván elképzelve messze nem lehet szép. A Heavenben is ezért nem járkál senki azokon az utakon, mert bokáig besüllyednének.

A gyártóknak hypeolni kell a tesszellációt. Az, hogy ez szánalmas-e más kérdés. Nyilván üzletileg fontos szempont, és sokan nem tudják, hogy lehet-e alkalmazni. Na de majd talán a DX12 ... Tessellation done right! :DDD

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1442) schwartz válasza Abu85 (#1435) üzenetére


schwartz
addikt

Eddig azt mondtad a DX11 lesz az utolso mert a fix funkcios futoszalagbol tobbet nem lehet kihozni. Akkor, hogy is van ez?

If he dies, he dies.

(#1443) keIdor válasza schwartz (#1442) üzenetére


keIdor
titán

Ezt már én is kérdeztem, de úgy tűnik mégis lesz 12. Szerintem csak azért, hogy az új kártyáknál tudjanak ráírni megint valamit a dobozra nagybetűvel. A DX10 óta vicc a DirectX, mert a DX9 óta én semmi látványos fejlődést nem vettem észre.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1444) Abu85 válasza schwartz (#1442) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Inkább azt mondtam, hogy a geometrikus transzformációkból nem lehet kihozni többet, mert a mikropoligon render az utolsó lépcső. A DX-ek fejlődnek tovább, mert kell egy API a gyártóknak. Meg is van az irányvonal a DirectCompute-on belül. Ez még nem olyan fejlett, mint mondjuk az OpenCL (a fejlettséget a benne rejlő lehetőségekre értem), de némi megkötéssel lehet egy szoftveres futószalagot írni benne. A kötött futószalag megmarad mindig, mert a szoftver renderingnek is meg van a hátránya. Nem mindegy, hogy minden architektúrához tervezel egy kódot, vagy használod a DX futószalagját, amihez tervezik az architektúrát. Előbbi esett mellett azért van Tim Sweeney, mert pontosan tudja, hogy mennyire költséges, és komoly meló, megírni egy szoftver rendert több különböző architektúrához pedig pláne szívás. Már most is elgondolkodtató, egy komplett motor licenszelésének lehetősége, mert anyagilag lehet, hogy többe van, mint egy saját fejlesztés, de az idő szempontjából összehasonlíthatatlan előny. Mivel a szoftver render több pénzt és időt igényel, gyakorlatilag borítékolható, hogy nem sok motor marad a piacon, és azt fogják vásárolgatni/licenszelni a kiadók.
Például Sweeney mellett van ellenvélemény is. Andrew Richards például továbbra is amellett áll ki, hogy a kötött futószalag jobb dolog, mert generációnként továbbfejleszthető és könnyebb vele bánni, gyakorlatilag minden szempontból. Nyilván a kipukkadt Larrabee-lufi eléggé komoly problémákat is felvet ezzel a szoftver renderrel kapcsolatban, mert az nyilvánvaló, hogy a HPC-piacon baromira felesleges számos olyan rész, ami egy GPU-nak kell, de ezek nélkül jelenleg nem GPU a GPU a PC tekintetében. A DX12 valószínűleg megoldja a DX11 tesszellálással kapcsolatos problémáit, mert van bőven ilyen. Persze ha ez meg lesz oldva, akkor ott lesz a millió dolláros kérdés: elértük, hogy a triangle kisebb, mint a pixel (mikropoligon rendering), innen hova tovább? :) A DX12-ben talán olyan szempontból is érdemes gondolkodni a problémán, hogy a DirectCompute képességeit kiterjesszük. Egyelőre a kötött futószalagon belül a pixel shaderhez van hozzárendelve a rendszer egyfajta kiegészítésként. Lehet használni még a renderelés előtt is, de logikailag csak az inputba lehet bekötni az eredményt. Talán érdemes lenne egy olyat megoldani, hogy a DirectCompute felületen végzett munka bárhova beköthető legyen, ez azt a szabadságot adná meg a fejlesztőknek, hogy igény esetén lecseréljék a futószalag egy részét. Persze lehet, hogy ebből csak a DX13-ban lesz valami.

(#1443) Keldor papa: A DX9 SM3.0 alatt bármit meg lehet oldani, ami ma a modern grafikához kell. Az egyetlen probléma a flexibilitás, és a szükséges teljesítmény. Ezt javítja a DX10 és a DX11, majd a DX...
Csak egy egyszerű példával élve ott az AMD-nek a HDAO algoritmusa. Ez letölthető a DX SDK-ban. Az a jó ebben az algoritmusban, hogy szépen skálázható, így nagyon jó összehasonlítást ad a DX verziókra. DX9-ben is lefut, csak borzalmasan lassú, mivel semmi olyan dolgot nem használhat, ami növelné a sebességet. DX10.1-ben már négyszeres sebesség érhető el a Gather4 által, míg DX11-ben a LDS ezt a tempót is a háromszorosára emeli. Persze ez az effektre levetített gyorsulás, mert egy játékban más is renderelésre kerül, de a BattleForge alatt látható, hogy mennyit gyorsul a rendszer a DX10-től a DX11-ig +45-55%-ot lehet mérni. A többi játéknál (nem mindben) ez nincs meg, mert a fejlesztők úgy döntöttek, hogy DX11 alatt eleve lassú lenne az effekt, így nem is engedélyezték. Lényegében maradhatott volna a DX9 SM3 is, mert közel ugyanarra a látványvilágra képes, de mindezt feleakkora sebesség mellett. És még akkor ott van a DX11 egyik legjobb fícsőre, amit még nem is implementáltak teljesen a gyártók a driverbe. Ugye ez a rajzolási parancsok többszálú feldolgozása. Mondjuk eddig csak a Civ 5 támogatja ezt a funkciót.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1445) smkb válasza keIdor (#1443) üzenetére


smkb
őstag

"A DX10 óta vicc a DirectX, mert a DX9 óta én semmi látványos fejlődést nem vettem észre."

Dehogynem! Látványosan csökkent az fps, pedig mennyivel gyorsabb minden DX11-ben... :) így legalább rohanhatunk majd a legújabb vgakert, amik DX11-ben már hozzák azt, amit évekkel korábban DX9-ben megszoktunk :)

[ Szerkesztve ]

(#1446) gbors válasza Abu85 (#1444) üzenetére


gbors
nagyúr

szerintem inkább az a millió dolláros kérdés, hogy miért egy fix futószalagos rendszerben kínlódunk a nagyobb szabadsági fok megteremtésével, és miért nem egy flexibilis rendszerben csináljuk meg a jelenlegi fix futószalagot - pl. egy specifikus API formájában.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1447) S-Attila válasza Abu85 (#1419) üzenetére


S-Attila
aktív tag

Október 14-én, 06:01-kor lesz kikerül egy hír a te neveddel a címlapra? :)

(#1448) Abu85 válasza S-Attila (#1447) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem biztos. A rendezvény lesz akkor. Nem tudjuk, hogy az NDA akkor jár-e le. Amint ki lehet rakni kirakjuk a hírt. :)

(#1446) gbors: Mert a fejlenlegi futószalag már két API-ban is kész van, csak a pénzt vinné ha valaki ezt átültetni egy harmadik felületre. Felesleges munka lenne. A futószalag problémáira kell összpontosítani.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1449) aram01 válasza Abu85 (#1448) üzenetére


aram01
nagyúr

az itt a nagy kérdés:hogy a kihirdetés után mennyivel juthatunk mi hozzá a kártyákhoz?mert ha megint hiánycikk lesz hetekig,ne adj isten hónapokig,na az fasza lesz.

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#1450) hugo chávez válasza Abu85 (#1441) üzenetére


hugo chávez
aktív tag

Ööö, eddig nem arról volt szó, hogy megoldható a normális (felületi+karakter) tesszelláció DX11-ben, csak akkor el kell felejteni a visszaskálázódást DX10-DX9-re (aminek véleményem szerint amúgy sincs már értelme 2010 végén-2011 elején)?

Egyébként szerintem, (meg mások is írták már a fórumon), mivel a DirectX-et is, meg az X360-at is a Microsoft csinálja, ezért amíg ki nem jön az új generációs Microsoft konzol (talán 2013 körül), addig nem érdekük a komolyabb előrelépés a látványban PC-n, mert akkor kevesebb konzolt tudnának eladni és, ha ki is adnak egy új DX-et, mondjuk a Windows 8(?)-hoz, azt csak azért, hogy jobban fogyjon az új oprendszer (földművesvakítás), de jelentős különbség (szerintem, de ne így legyen) nem lesz a DX11-hez képest.

"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.