Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60001) PuMbA válasza X2N (#59996) üzenetére


PuMbA
titán

Marketinghez épp nem kell programozó :) Abu pedig azt ecsetelte nem reg, hogy annyira unatkoznak a driver írók, hogy átírták az OpenGL és régi DirectX implementációt. Ez igaz is, hiszen az AMD diát készített róla. Valami akkor itt nem stimmel ;]

[ Szerkesztve ]

(#60002) Abu85 válasza PuMbA (#60001) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Stimmel az, csak még mindig elavult adatokból áll a tréning.

Az AMD driver nem tartalmaz túl sok implementációt. Van egy PAL, és arra épül benne négy API is, csak egy-egy ICD van a PAL fölé rakva. Ilyen formában négy API-t is ugyanazzal a low-level kóddal támogat az AMD. Emiatt írták újra az OpenGL-t és a DirectX 11-et, mert nem volt munka az explicit API-kon. Konkrétan mérni is lehet, hogy mennyivel kisebb a DirectX 12 overhead az AMD-nél. De ez nem újdonság, már az előző évben is kiderült. Persze a ChatGPT nem rendelkezik 2022-es adatokkal. Még a 2021-es adatai is hiányosak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60003) HSM válasza Yutani (#59993) üzenetére


HSM
félisten

"Standard, High textures, FSR Quality" beállításon szerintem egész szép, és 30-40 FPS között rohan. Nem tudom, mit kellene tudnia egy 6.5 éve bemutatott, már akkor is csak erős középkategóriás GPU-nak egy friss AAA-s címben, ha ez nem elég jó... :DDD

(#60004) PuMbA válasza Abu85 (#60002) üzenetére


PuMbA
titán

Na megjött a Forspoken PC teszt: [link] RTAO nem működik, csak a cutscene-ekben, de ettől függetlenül játék közben is csökkenti az fps-t :DDD (PS5-ön is csak cutscene-ekben látszik)

[ Szerkesztve ]

(#60005) Abu85 válasza PuMbA (#60004) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Rossz helyen nézik. Az RTAO lényege az, hogy a kamerához közel legyen finomabb az AO. A távoli területeket a CACAO elintézi, az közelre nem optimális, és itt jön képbe az, hogy hibrid megoltást tervezett a Forspoken, aminél a CACAO arra lett kigyúrva, hogy a távoli elemeket jól kezelje, míg a közeli részeket az RTAO úgyis felülírja, és jobb eredményt fog adni.

Ezen jól látható a különbség. Nyilván olyan helyeken, ahol ők keresik nem fog látszódni, mert full sötét minden. De az RTAO-val a CACAO fake árnyékai eltűnnek, ami nyilván szándékos, mivel közelről nem az az eredmény az optimális, amit a CACAO ad. De az RTAO korrigálja. Távolról már nem kell annyit korrigálni, mert optimális a CACAO.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60006) PuMbA válasza Abu85 (#60005) üzenetére


PuMbA
titán

Akkor viszont a kérdésem továbbra is: Miért ilyen prev-prev-gen a megvilágítás? Világít minden fal, mint a karácsonyfa, pedig sötétebbnek kellene lennie ott, ahova kevés fény jutna. Ez borzalmasan néz ki 2023-ban. Évekkel ezelőtt jobb Ambient Occlusiont láthattunk már játékokban. Én fogom a fejem szégyenemben, hogy az AMD hogy adhatja ehhez a nevét.

[ Szerkesztve ]

(#60007) Abu85 válasza PuMbA (#60006) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Forspoken a saját GI implementációját használja. Annak a kódnak a továbbfejlesztését, amit még Agni's Philosophy techdemóhoz terveztek kb. egy évtizede. Azt nem tudni, hogy ezt mennyire erőteljesen működtetik, mert végül olyan extrém terhelésű részecskeeffektekkel dolgozik maga a Forspoken, hogy egy csomó sebességet maga a harc visz el, hogy mindenféle csili-vili effekt történik körülötted.

Egy időben volt szó róla, hogy a gyári GI helyett megkapja a GPUOpen-féle GI-1.0-t, de utóbbi még nincs bevethető állapotban. A teljesítménye marha jó, mert komplex BVH-val 3,1 ms alatt számolja egy 6900 XT és 3,4 ms alatt egy 3080, tehát extrém gyors RTGI megvalósításnak számít, de valószínűleg még van annyi bug az eljárásban, hogy production ready szinten most még nem éri meg alkalmazni. De erre majd áttérhetnek, ha akarnak.

AO-ból egyébként, ha akarnak áttérhetnek GTAO-ra a CACAO helyett. Az a gond, hogy annak a teljesítményigénye sokkal nagyobb, és ugye a koncepció az volt, hogy ne a CACAO és az RTAO működjön külön-külön, hanem együtt működjenek, és úgy már jobb ez a kombó a GTAO-nál, miközben alig igényel több erőforrást nála. Tudnának egyébként csak RTAO-t is alkalmazni, erre maga a rendszer képes lenne, csak akkor a mostani szinthez viszonyítva még mínusz 20-30 fps.

A másik lehetőség, hogy visszaveszik a részecskeeffekteket, mert azok kb. a képszámításhoz szükséges idő felét elviszik. És akkor az egész harc sokkal kevésbé lenne látványos, mert nem lenne effektezve. De mivel a játék fő eleme a harcrendszere, így inkább ezek vannak középpontban, és minden mást megpróbálnak olcsón megoldani, hogy legyen számítási kapacitás azokra az extrém erőforrás-igényes "harci" effektekre. A kettő együtt a mai hardvereken még nem megy, túl korlátozott a számítási kapacitás hozzá.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60008) Petykemano


Petykemano
veterán

'
Az AMD Q4-ben összességében nem rontott az előző negyedévhez képest. Úgy tűnik Q4-ben már nem romlott tovább a piac helyzete.
Aaz éves összehasonlításban a Gaming szegmensnél.azt írják, a GPU eladások csökkentek, amit részben kompenzált a semi-custom növekedése. Negyedéves összehasonlításban nincs csökkenés, sőt, még nőtt is a margó. Feltételezve, hogy Q3-ról Q4-re nem változott az eladások összetétele (gaming), ez arra enged köbetkeztetni, hogy a költségek valójában tovább csökkentek. Viszont mivel a bevételt sikerült tartani, ez megmagyarázza, hogy miért állt meg a GPU árak csökkenése.

Hasonló stabilizációt várok az nvidia esetén is.

Viszont... valaki találkozott inventory adattal?

[ Szerkesztve ]

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#60009) S_x96x_S válasza Petykemano (#60008) üzenetére


S_x96x_S
őstag

(#AMD Q4)
És az AMD is rámegy az AI-ra... :K :K :K

- "MI300 sampling this Q, launch in 2H"
- "2+ Exaflop El Capitan is MI300"
- "Client and gaming will decline - 2H22 was rebalance, made progress exit Q4. Will still ship below consumption in 1Q. Grow in 2H, but overall client will decline. Gaming similar. But console demand is strong."
- "So to confirm, AMD doesn't have capacity constraints in DC or client any more. There is still some capacity constraint in embedded for older-gen 28nm+ Xilinx stuff that's still got 10+ years lifecycle. That's a wrap, will work on an article soon"

"""
Q: Goldman Sachs - AMD gaining share in mature markets. In AI, haven't shown - at what point do we see AI strategy in P&L?
A: Believe that AI is huge driver of compute growth. For our product sets for AI, MI300 of course on GPU training. Launched Ryzen AI in PC, expect additional AI acceleration in server. See it broadly in roadmaps. When we talk about DC ambitions, see it as an opportunity.
First user of MI300 will be supercomputers, and large cloud vendors to qualify MI300 for workloads, contribute to P&L in 2024.
"""
( via https://twitter.com/IanCutress/status/1620552720511008770 )

(spekuláció)
én már ki is találtam mi lesz az MI300 -as
consumer verziójának a neve: csakis "ThreadMI" :R


EDIT:
> Viszont... valaki találkozott inventory adattal?

Inventory - dolgoznak rajta ..

Q: UBS - Client, competitor uses rebates. For AMD, that's more in legacy parts? Any AMD impact?
A: Parts of ecosystem, OEM, retail, distribution, all working through elevated inventory.
Made good progress, have good visibility, as it relates to pricing - it matters most when clearing older products is more competitive. Modelling client GMs to be under corp, that's different to prev modelling.

"Q: Drivers of long term revenue given more mix embedded and DC vs lower client?
A: Margin driven by mix, expansion as market grow. Sequential Q4 to Q1 is a mix. Client inventory clearance, especially older products. Margin expansion in 2H."

Q: Bernstein - FY GMs, 2H?
A: Embedded and DC have strong 2H GM. Major headwind is client. 1H22 vs 1H23 impact was client inventory correction - into 2H, normalization in client will help to expand GM. Depends on how the client segment recovers to drive GM.

[ Szerkesztve ]

Mottó: "A verseny jó!"

(#60011) PuMbA válasza Abu85 (#60007) üzenetére


PuMbA
titán

Így már minden érthető :R Az a baj, hogy az inkonzisztens grafika még egy játéknál se vált be és egyből kiszúrja az ember szemét, hogy a játék sok helyen 10 évvel ezelőttinek néz ki. A részecske effekt meg annyira durva egyes esetekben, hogy majdnem felezi az fps-t harc közben. Ezért fut bűn rosszul konzolon és PC-n is. Az AMD nagyon rosszul választott, mert ha ez alapján kell megítélnünk, akkor ez egy gyászos produkció.

[ Szerkesztve ]

(#60012) PuMbA válasza #32839680 (#60010) üzenetére


PuMbA
titán

"Azok az extrém látványos harci effektek mitől jobbak mint amit az Infamous: Second Son kitolt magából 2014-ben egy PS4-en?"

A legtöbb effekt semennyivel :DDD De lehet, hogy ez az AMD taktikája, hogy vegyél 7900XTX-et.

[ Szerkesztve ]

(#60013) Busterftw válasza Petykemano (#60008) üzenetére


Busterftw
veterán

A konzol az Embedded vagy Gaming?

(#60014) Petykemano válasza Busterftw (#60013) üzenetére


Petykemano
veterán

szerintem a konzol az gaming szegmensbe tartozik

The Data Center segment primarily includes server microprocessors (CPUs) and graphics processing units (GPUs), data processing units (DPUs), Field Programmable Gate Arrays (FPGAs) and Adaptive System-on-Chip (SoC) products for data centers.

The Client segment primarily includes CPUs, accelerated processing units that integrate microprocessors and GPUs (APUs), and chipsets for desktop and notebook personal computers.

The Gaming segment primarily includes discrete GPUs, semi-custom SoC products and development services.

The Embedded segment primarily includes embedded CPUs and GPUs, FPGAs, and Adaptive SoC products.

From time to time, the Company may also sell or license portions of its IP portfolio.

All Other category primarily includes certain expenses and credits that are not allocated to any of the operating segments, such as acquisition-related intangible asset amortization expense, employee stock-based compensation expense, acquisition-related costs and licensing gain.
[link]

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#60015) Abu85 válasza #32839680 (#60010) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Úgy körülbelül százszor több részecskével számolnak. Emellett maga a rendszer, ami a részecskeeffektekre van nem olyan szimpla, mint az Infamousben volt, hanem a részecskék kölcsönhatásba léphetnek egymással, reagálhatnak egymásra, és kiválthatnak különböző hatásokat a szimulációjuk során. Tehát a Forspoken rendszere részben erőteljes szimuláció is, míg az Infamous rendszere inkább szimpla effektre volt jó. A szimuláció jellemzően nagyon teljesítménygyilkos szokott lenni, és ez most is így van.

#60011 PuMbA : Igen, de ez koncepció. Maga a részecskerendszer úgy lett felépítve, hogy minden korábbinál komplexebb legyen, és ez sajnos viszi a teljesítményt is. Viszont manapság erre is képesek a hardverek, tehát ez egy előrelépés is a maga területén.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60016) PuMbA válasza Abu85 (#60015) üzenetére


PuMbA
titán

"Viszont manapság erre is képesek a hardverek, tehát ez egy előrelépés is a maga területén."

Csak egy high-end PC képes, de konzol vagy konzol szintű PC nem. 60 fps-es módban szépen 45fps-re dippel a PS5. 30fps módban is lemegy 21fps-re. Kevés fps-sel bármire képes bármilyen hardver, ez nem nagy felfedezés a fejlesztők részéről :D Majd 1-2 év múlva valószínűleg használhatóra tudják reszelni, de mostani formában ez csak arra jó, hogy csúcshardvert adjanak el.

[ Szerkesztve ]

(#60018) PuMbA válasza #32839680 (#60017) üzenetére


PuMbA
titán

Ja. Ezt lehet magyarázni jobbra-balra, de akik játszani akarnának a játékkal és helyette egy szaggatáshalmazt látnak 10 éves grafikai elemekkel, annak mit mondasz? Meg, hogy előrelépés... Az AMD nem arról szól, hogy okosba megoldják és sokkal gyorsabban fut minden, mint NVIDIA-n? Már árnyaltabb szemmel fogom figyelni, hogy mi lesz a Snowdrop 2 csoda HPRT-vel.

[ Szerkesztve ]

(#60019) fLeSs válasza Petykemano (#60008) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Évesen $1.955 -> $3.771 milliárd.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#60020) Abu85 válasza #32839680 (#60017) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem. Ennek a lényege olyan jellegű részecskerendszer kialakítása, amely sokkal jobban kezelhető, és sokkal valósabb hatást generál. Nem csak a Luminous megy erre, hanem az Unreal Engine is, például a Niagarával. Az efféle rendszerek előnye az alkalmazhatóság és a skálázhatóság, de a hátrányuk, hogy a korábbi rém egyszerű rendszerekkel szemben eszik az erőforrást, hiszen jóval bonyolultabb a szimuláció maga.

De ha nem trükköznél ilye formában, akkor meg maradna a brute force, ami még ennél is jobban megenné a hardvert, tehát nem véletlenül megy az egész ipar arra, amerre a Forspoken vitte a részecskerendszert. A különbség annyi, hogy a Forspoken volt ebből a szempontból az első fecske, de nem az utolsó.

#60018 PuMbA : A HPRT az nem is fog futni NVIDIA-n, hiszen a Geforce-ok nem támogatják a HIP-et. Valószínűleg lesz egy szimpla DXR fallback is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60021) PuMbA válasza Abu85 (#60020) üzenetére


PuMbA
titán

Azért jó megtapasztalni, hogy az AMD-nél se megy minden vajsimán első implementációra :) A folyamat teljesen ugyanaz, mint a DXR-nél, hogy először lassú, aztán lesz belőle egy optimalizált valami.

[ Szerkesztve ]

(#60022) Abu85 válasza PuMbA (#60021) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD a részeskerendszerbe nem adott semmit. Ilyeneket egy GPU-kat kiadó cég nem szokott fejleszteni, mert nagyon motorspecifikus az egész, így nem lehetne licencelni, ahogy a többi effektet.
A HPRT meg igazából egy marketingnév egy alternatív raytracing API-ra. Az nem effekt, hanem konkrétan a DXR egyes részeit teljesen kiváltó rendszer. Kb. hasonló, mint a Mantle, csak nem komplett grafikus API, hanem specifikusan egy problémára koncentrál.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60023) S_x96x_S válasza PuMbA (#60016) üzenetére


S_x96x_S
őstag

> Csak egy high-end PC képes, de konzol vagy konzol szintű PC nem

pontosítanám, hogy

a high-end PC és a konzol nem kőbe vésett fogalmak,
pl. a PS3 CELL a maga idejében elég high-end volt .. mindenféle kutatásra is használták.
Valamint a High-end PC is más az Intel és az AMD szerint.

pl. Az AMD szerint az igazi High-End Desktop a Threadripper :-)
TRX40 : "The ultimate platform for PC enthusiasts, featuring exclusive PCIe 4.0® connectivity for high-end desktops"
de sokan az 12 és 16 magos Ryzen procis konfigot is annak tekintik, mivel pariban van az Intel Workstation-ös modeljeivel ..

"Ryzen CPU family is AMD’s mainstream processor line" ....

[ Szerkesztve ]

Mottó: "A verseny jó!"

(#60024) Petykemano válasza fLeSs (#60019) üzenetére


Petykemano
veterán

Köszi, akkor ott is van felhalmozott készlet. Persze valószínűleg ez nem mind GPU.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#60025) awexco válasza Petykemano (#60024) üzenetére


awexco
őstag

Számomra a gaming nem tiszta ...
client az ryzen .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#60026) Abu85 válasza awexco (#60025) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Gaming az a VGA-k, a konzolok, az egyéb bármi gaming rendszerek, illetve a kapcsolódó licencek, szoftver vagy hardver.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60027) awexco válasza Abu85 (#60026) üzenetére


awexco
őstag

a konzolok az semi-custom az én értelmezésemben ...

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#60028) Abu85 válasza awexco (#60027) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem, a konzolok az gaming.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60029) awexco válasza Abu85 (#60028) üzenetére


awexco
őstag

Nagyon bezuhant ... a gaming ... Bár a xilinxel ai miatt jó lóra ültek fel . Most nagyon nyomják .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#60030) Abu85 válasza awexco (#60029) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A gaming alig esett. A Client zuhant be, ami a procik és a rendszerchipek.

A gaming a konzolok miatt egy normát követ mindig. A konzolos megrendelések a Q3-ban a legnagyobbak, aztán Q4-ben kisebbek, Q1-ben pedig a legkisebbek, és Q2-ben növekednek, majd Q3 megint csúcs. Minden évben ugyanez.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60031) Petykemano válasza Abu85 (#60030) üzenetére


Petykemano
veterán

Mennyi lehet:
- a Clientben az asztali és a notebook?
- gamingben a gpu részesedés a konzolhoz képest?

Itt gyorsan hozzá is teszem, hogy a napokban volt pár cikk arról, hogy a PS5 elérhetősége mostanában normalizálódott. De ez azt jelenti, hogy csak az utolsó negyedévben megtolták a PS5 SoC gyártást, hogy kompenzálják a kieső GPU keresletet?
Viszont ha ez így van és most már marad a polcon PS5, akkor ez a (kozmetikai) eszköz ki fog fulladni 2023Q1-ben - főleg ha Q1-ben amúgy is a leggyengébb a kereslet a konzolok iránt.

[ Szerkesztve ]

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#60032) Abu85 válasza Petykemano (#60031) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem tudni az arányokat.

Ha most normalizálódott a PS5 elérhetősége, akkor a Q2/Q3-ban kellett megtolni a SoC gyártását. A Q4-ben gyártott SoC-ok majd a tavasszal csomagolt PS5-ökben lesznek benne.

Ezért ilyen eltolt ciklusú a gaming részlet. A konzolgyártóknak Q2/Q3-as rendelések kellenek, hogy lefedjék az ünnepi szezont. A Q4-ben gyártott rendszerchipek tavasz előtt nem kerülnek a konzolokba.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60033) Petykemano válasza Abu85 (#60032) üzenetére


Petykemano
veterán

A példa kedvéért: a Q4-es ünnepi szezonban értékesített PS5-höz Q2/Q3-ban kell legyártani a chipet. Ez világos.
De az AMD mikor fizet a Q2/Q3-ban legyárott chipért a TSMC-nek (mikor jelenik meg operating expense-ként)
És a Sony mikor fizet a Q2/Q3-ban legyártott chipért az AMD-nek (mikor jelenik meg revenue-ként)?

De igazából ha úgyse tudjuk az arányokat, akkor mindegy.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#60034) Abu85 válasza Petykemano (#60033) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezek üzleti titkok. A TSMC-nek az AMD manapság amúgy is bonyolultan fizet. Szóval az nehezen követhető. A Sony a PS4-nél megrendeléskor fizetett az AMD-nek, esélyes, hogy a PS5-nél is így van.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60035) Pug válasza Petykemano (#60033) üzenetére


Pug
veterán

Viszonylag "ecceru".

Payment terms alapjan, szinte biztos, hogy atlag 30 (nagyon max kiemelt ugyfelnek nagyon kedvezo szerzodes alapjan atlag 60) napossal operal a TSMC.

[ Szerkesztve ]

(#60036) fLeSs


fLeSs
nagyúr

[link]
Ki nem állhatom ezt a két hazudozó alakot, de az Intel ajánlata kezd érdekes lenni. :D Ha tényleg gyorsultak ~10%-ot (DX11/12-ben) akkor befogták a 6650 XT-t ezzel a kártyával.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#60037) PuMbA válasza fLeSs (#60036) üzenetére


PuMbA
titán

Most már az Intel a fine wine kártya :) 10-15% kiadás óta és még jön gyorsítás....

[ Szerkesztve ]

(#60038) Busterftw válasza fLeSs (#60036) üzenetére


Busterftw
veterán

Epp most neztem Linusek Intel Arc challenge videojat, a 30 nap alatt rengeteg kezdeti hibat orvosolt az Intel.

(#60039) Yany


Yany
addikt

Egy jó összefoglaló a cuccról: @GN

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#60041) Abu85 válasza #32839680 (#60040) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A harcrendszer itt ezt megköveteli. Márpedig a játék legfontosabb része maga a harc, ami egyébként bitang látványos lett.

Azt is meg lehetne csinálni, csak sokkal szarabbul néznének ki a részecskeeffektek.

Ha olyan számítási kapacitás mellett működne a Niagara, mint itt, akkor nyilván az UE-nél is kevesebb számítási kapacitás jutna másra.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60042) Yutani válasza PuMbA (#60037) üzenetére


Yutani
nagyúr

Definíció (van olyan?) szerint nem ez a fine wine. Ezt sz@r szoftveres startnak nevezik. :DDD

#tarcsad

(#60043) Raymond válasza fLeSs (#60036) üzenetére


Raymond
félisten

Epp irtam a masik topicba:

Intel A750 299-299
AMD RX6600 269-289
AMD RX6650XT 299-329

Ez a aktualis piaci kep EUR-ban. Ezen egy 20-as arcsokkentes nem fog segiteni szerintem.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#60045) Abu85 válasza #32839680 (#60044) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából attól függ ez, hogy milyen effektre mennyi ms-ot szánsz. Ha az egyikre többet, akkor a másikra értelemszerűek kevesebb marad.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60047) Yany válasza Abu85 (#60041) üzenetére


Yany
addikt

Nekem ez azért hangzik mellédumának, mert a korábban linkelt videóban is tisztán látszik, hogy az FPS értékek negyede(!) eltűnik csak attól, hogy megmozdítod az egeret/controllert. Ez minden, csak nem részecske-kérdés. Jó eséllyel tele van ilyen buggal/hanyagsággal az egész engine, mert indokolatlan az egészet övező éretlenség-érzés. Nincs az a játék, amiben bármilyen pfx megmagyarázná, hogy miért lassú ÉS csúnya is egyúttal a teljes gém. Ez nonszensz, még technológiát kergető szemmel is, nemhogy játékosként.

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#60048) huskydog17 válasza PuMbA (#60004) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ez egy ritka sz*r PC port lett. A szintén ritka fos RT implementáció (DSOG és Alex szerint ez a legrosszabb, amit eddig valaha láttak) csak egy a sok probléma közül, a port ezer sebből vérzik, és ezért elkérnek 80 eurót.
Ez egy iskolapélda arra, hogy hogyan nem szabad PC portot csinálni.
Az meg csak hab a tortán, hogy a régi DX11-es VXAO jobb minőséget ad, mint az AMD kakaója.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#60049) PuMbA válasza huskydog17 (#60048) üzenetére


PuMbA
titán

A részecske effekteken kívül tényleg nem lehet jót mondani róla :) A karakterek kinézete azért még jó.

[ Szerkesztve ]

(#60050) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Új Adrenalin hol a csecsben van már? Látom 7xxx-es szériára már kijött, de ennyi.
Azt hittem a Forspoken vagy a Dead Space remake megjelenésére időzítik, de nem...

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.