AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18
LOGOUT.hu
Hozzászólások
laci1128
tag
Itt azért van némi kavarodás.
A VBO alatt gondolom az OpenGL Vertex Buffer Objectet érted, ami a D3D-ben Vertex Buffer néven létezik, és ezeken keresztül tudja a 3D-s alkalmazás javasolni a drivernek, hogy töltse fel a csúcspont adatokat jó esetben a grafikus kártya memóriájába. Ennek az elérhetősége függ a használt grafikus API-tól (pl. D3D6-tól már elérhető[1], míg OpenGL esetén pl. a GL_EXT_compiled_vertex_array kiterjesztéssel lehetett hasonló tippeket adni[2], mielőtt a szabványos VBO API az OGL 1.5-be belekerült).
A grafikus API-n és a driver implementáción túl a fejlesztők részéről is az API értelmes használatát igényli, hogy a VB/VBO-kkal busz sávszélességet lehessen spórolni. Amennyiben nem módosulnak az alkalmazás oldalán a csúcspontok a megjelenített képkockák között, ezek használata tényleg csökkentheti a kommunikációt a buszon.
Viszont ez egyáltalán nincsen a hardveres T&L egységhez kötve, és bevethető T&L egységet nélkülöző kártyákon is, pl. TNT2-n[3].
Annyiban igazad van természetesen, hogy a T&L hardver megléte szükséges, de nem elégséges feltétel a gyorsuláshoz, a gyártók szerint a 3D-s alkalmazásoknak valóban használniuk kell a Vertex Buffert (D3D7)[4] vagy a CVA/VBO-t (OGL)[5] és természetesen a megfelelő API hívások (pl. a forgatást a 3D API-ból elvégezni) kellenek ahhoz, hogy ki lehessen használni a kártyán levő T&L egységet. A T&L-hez passzoló helyes szoftveres implementáció pedig valószínűleg nem gond a 3DMark 2000 alatt.
[ Szerkesztve ]
"But at least the code looked good, which is the main thing."
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop