Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petymek
senior tag
válasz Wendelke #46466 üzenetére
Nálam úgy értelmezte, hogy már a tárgyalás befejezése előtt, tehát azon időpont előtt, amit a saját rendszere mutatott, hozott döntést, ráadásul, hiába volt leírva, hogy ha nem fogadom el a javaslatot, vagy nem reagálok rá akkor az 1. opció teljesül, mert a ezt is figyelmen kívül hagyták, és a 2. opció lett.
Nálam a jobb oldalon, az eladó alatt semmi nem volt, egy mondatot nem láttam tőle.Eván keresztül úgy juthatsz élő emberhez talán, ha rákattintassz a "dispute" -ra, majd a felugró ablakba kiválasztod, hogy nem érkezett meg, és elvileg akkor megjelenik egy újabb lehetőségként, hogy ügynökkel akarsz beszélni.
Ez sem kevés idő volt mire ide eljutottam, mert a lehetőségek közül csak olyan választási lehetőségek voltak, hogy a csomag nem érkezett , vagy megérkezett. Az, hogy sérült vagy akármi más a probléma, nem volt opció. Az utóbbi kiválasztásával pedig lehet évával tovább diskurálni. Jól gondold át mit akarsz kiírni magadból, ha sikerül élő embet kerítened, mert 2-3 beszélgetéssel később ez a nagyon kedves éva érzékeli, hogy te már beszéltél ügyintézővel és nincs több lehetőséged, ha még mondadód van írd le, amire egy kis felugró ablakban 60 karakter erejéig van lehetőséged.
Javaslom már az elején kérd el a "csae ID-t", mert előfordul, hogy a chat megszakad.
Bár ahogy tapasztaltam ez sem sokat ér, mert biztosított az egyik ügyintéző, hogy a pénzem segít visszaszerezni (szó szerint), de ehhez képest semmi nem történt.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
válasz skyrush7 #46462 üzenetére
Linkeld már, hol találtad ezt. Az nem fér bele ebbe a vásárlói védelembe, ha az a bajom, hogy törött, és így tulajdonképpen nem felel meg annak amit vettem, mert hisz nem töröttet vásároltam.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
Kértem, és kaptam is segítséget fordításban, egy segítőkész fórumtárstól. Amennyiben egy mondtaban -akár privátban- leírod nekem ezt konkrétan te hogyan fordítod, miszerint az áramköri lapról törtek le az alkatrészek, azt negyon megköszönném. Jelenleg még nem tudom, hogyan jutok appeal lehetőséghez. Azt látom, hogy ketyeg vissza a számláló és várja, hogy megadjam a visszaküldött csomag azonosítóját.
Azonban nem fogom vissza küldeni, még töb költséget csinálva magamnak. Érthetetlen a döntés , miért várják tőlem ezt is a saját költségemen.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
fairi
addikt
válasz silvergod #46490 üzenetére
"nekem az 5 utolsó vitám mind egyre ment..küld vissza az árút 7 nap alatt vagy kifizeti a pénzt az eladónak és záródik minden."
nálam is csinálta, de ha videót küldök akkor felülbírálja. Csináltam egy videót amivel kb látszott a baj, és azonnal kaptam refundot.
Eladót védik és vásárló helyzetét nehezitik. de ha tudod a trükköt, akkor refund lesz belőle és nem kell visszaküldeni.
[ Szerkesztve ]
-
silvergod
őstag
válasz szimi57 #46487 üzenetére
ha belép az ali semmi esélyed visszakapni...nekem az 5 utolsó vitám mind egyre ment..küld vissza az árút 7 nap alatt vagy kifizeti a pénzt az eladónak és záródik minden. úgy néz ki az eladókat "védik",előtte mindent szinte megítélt nekem..ezek is jogosak törött árút küld,teljesen más árút mint amit rendeltem..mind egyformán záródott..küldjem vissza ha akarok pénzt,de ugye mivel 7 nap alatt a helyi postát nem hagyja el nem kiér Kínába ...így zsákutca.
Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod
-
szimi57
őstag
Sziasztok
Volt egy meghiúsult alis rendelésem. Az eladó szerint a fuvarozónál nyoma veszett, a nyomkövetésből is ez látszik. Az eladó kérése, hogy küldjem vissza az (meg nem érkezett) árut az Ali közreműködésével (dispute nyitás). Így tudnám visszakapni a vételárat. Létezik ilyen???A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
silvergod
őstag
megjött egy termék nem azt küldte amit rendeltem,felét refundolná paypalra..nekem megfelel.
van valami buktató ha paypalra fizet vissza? mit kell elküldenem neki hozzá?
kösziIphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod
-
kocsisdavid5
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek special line yw-vel vagy AliExpress Standard Shipping-el érkezik meg hamarabb a csomag? -
Topikgazda
válasz Jester01 #46478 üzenetére
Nem igazán tudjuk elkerülni, ha szerencsék van akkor nem jelölik szállítottra és akkor vissza lehet mondani. Az hogy olcsóbb lenen Kínából a szállítás nem valószínű, de szerintem is jogos lenen ha olcsóbb hogy azt az különbözetet visszaadják. Én még fizetés előtt rákérdezek ha EU-s a raktár hogy van-e és garantálja az onnan való küldést a COVID, a hóesés, földrengés vagy akármi ellenére.
-
Jester01
veterán
Gondolom már ki lett tárgyalva bár összefoglalóban nem látom ... mostanság gyakran akarnak plusz pénzt kicsikarni a szállításra a vírus miatt. Azt írják cancel ha nem akarok fizetni, de inkább hazudjak egy other okkal és ne azt írjam hogy nem tudják szállítani az adott feltételekkel mert az nekik rossz... Múltkori rendelésemben volt egy ilyen, arra rá is nyomtam persze az igazi okkal. Aztán azt mégis megküldték. A mostaniban meg már 4 ilyen is van, háromnak visszaírtam a negyedikre ment a cancel mert ők csak azt írták hogy Franciaország helyett Kínából küldenék inkább (persze a postaköltség különbözetet nem adnák vissza). Kiváncsi vagyok ezekkel mi lesz.
Jester
-
laskr99
addikt
Esetleg 30.5 eurós rendelésre lenne valami kupon? Kicsit lejjebb szorítani az árat
-
skyrush7
aktív tag
[kép]
A Magyar Posta már a jövőben van, legalábbis nálam ma még csak 15. van. -
PhoenixSzG
tag
Ránéztem már az egyik rendelésemre, aminek 2020.11.19. Liege Arrival az utolsó bejegyzése.
Úgy tűnik, hogy automatikusan meghosszabbították a protection time-ot 2021.02.24-re. Pár nappal ezelőtt még 2021.01.25. környékén volt. -
Wendelke
senior tag
Rendben köszi!
Mint feljebb írták, én is kezdő vagyok, egyszer volt egy 2.5 dodós vásárlásom az elmúlt nyáron, abban indítottam disputet, aztán csak most vettem észre , hogy vissza is utalták az összeget. Akkor nem is igazán érdekelt, de most egy kicsit nagyobb az összeg.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Dare2Live
félisten
Köszönöm, értem kezdő vagyok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Topikgazda
válasz Dare2Live #46469 üzenetére
Természetesen Reject, mert a Posta hívás nélkül is azt mondja hogy nem tud róla semmit, főleg ha nem könyvelt küldemény. De amikor egy dispute.t indítok a meg nem érkezésről akkor már eleve beírom hogy egyeztettem a Postával, a szállítóval és nincs információjuk róla.
-
Beni2360
félisten
válasz Dare2Live #46469 üzenetére
Én eleve ha nyitok egy disputét akkor már bele írom, hogy 2x voltama postán kerestetni és a szomszédokat is kérdeztem, stb.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Dare2Live
félisten
Nekem is lenne egy kérdésem. Még soha nem volt disputem 1-2$os dolgokra nem is nyitottam be.
Most egy oktober2ei rendelésre benyitottam, nem jött meg.
"Proposal:
Refund US $ 0.00
Comments:
Friend, if more than 60 days you still not receive goods, please call your post office to check first, and if not there you can open the dispute, normally we will refuse friend first, because we have a lot such orders en route which must refund. We will ask aliexpress to refund you, so you don't need to worry. Any payment refund by aliexpress"Egyértelműen nem fogom felhívni a postát értelme semmi. Gondoljam rejecteljem, avval, hogy full refund?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Wendelke
senior tag
Szia!
Jelenleg így áll a dispute, bár 01.15. van már.
Tudom, hogy nem vagy jövőbelátó, de szerinted az Ali, hogy értelmezi ezt a határidőt?
Az Alinál rákérdezni a dolgokra, csak az Eva-n lehet, vagy van valami e-mail címük, ahol lehet érdeklődni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Torocsik2021
lelkes újonc
válasz BRABUS113 #46464 üzenetére
Az a November 18 egy misztikus nap mert nekem a Banggood csomagom akadt el abban az időpontban a Luxemburg Post -nál. Az ismerőseim közül 3 embernek ugyanez meg egy jó pár külföldi embernek is a hozzászólásokból látva amit Lux Post oldalán írtak. Mondjuk már vissza térítették az árát de szerintem fel sem adták a csomagot ami egy telefon volt. Utána rendeltem itt az Aliexpressen egy másikat Spanyol raktárból 4 nap alatt itt volt GLS hozta
-
BRABUS113
aktív tag
válasz Bacusuz #46459 üzenetére
Nekem is hasonlóan egy csomagom áll november 18 óta, egyszer hátha megindul mint neked
A védelem nem soká lejár, megy majd a dispute összefoglaló szerint és ha egyszer megjön akkor meg megpróbálom intézni az eladóval a fizetést
[ Szerkesztve ]
Steam: BRABUS113 ||| Uplay: BRABUS_113 ||| EAplay: BRABUS113
-
skyrush7
aktív tag
válasz Bacusuz #46461 üzenetére
[kép]
Én a Money Back Guarantee-ra szoktam hivatkozni. A járvány kezdetén, ami nem ért ide 90 nap alatt, mind visszakértem a pénzem (90%-ban jól is tettem).
Szerintem nincs abban semmi rossz, ha erre hivatkozva nyit az ember dispute-ot. Pláne ha az eladó nem hosszabbít protectiont, velem párszor már előfordult. -
Bacusuz
addikt
-
Remekelek28
őstag
Ha vitát inditottam .,hol tudom követni,hogy reagált e az eladó?
-
Manus4
tag
Megjött egy yanwenes csomagom tegnap pont 90 napra, lejárna a védelmi idő, október 24-től semmi nyom nem volt róla, viszont oldalról nyitva volt 3/4 részig, vki megnézte, de mivel számára nem lényeges bigyuszok voltak nem vette el.........azért jó h megjött mert már mástól éppen rendeltem volna újra nem vagyok hajlandó itthon ugyanezt 10*-es áron megvenni
-
petymek
senior tag
V/ mester még egy dolog eszembe jutott. Esetemben a csomag egy továbbított küldemény. A dobozon rajta vannak korábbi kínában történt szállításnak a postai ragasztott papírjai. Újabb bizonyítékként lehet arra hivatkozni?
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz azbest #46450 üzenetére
Futottam ugyanezen köröket és annak lett végeredménye hogy konkrétan megadták hogy milyen számú küldeményekre igaz ez a kártérítés.
Nem tudják hogy miként veszett el ezt írják, mert ha lopás történik náluk akkor jár a kártérítés, ha nem tudják hogy mi lett vele akkor pedig nem.
A fizika csodája, a postai küldemény nem vész el, csak átalakul valamivé amiről nem tudni hogy mi az.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
ááh látom a posta nagyon kreatív. Ezek azok a követett, de nem úgy követett küldemények, amiért nem vállalnak felelősséget, amikor elvesztik. [link]
Persze, eléggé kamu a dolog, mert hogyan lehet bizonyítani, hogy szándékosan lopták el vagy éppen direkt semmisítette meg egy dühös dolgozó. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
Most, hogy már nekünk is van az Alin PP, azzal kell fizetni, plusz 1 védelem, meg a visszaküldést is fizetik, ha kell.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
azbest
félisten
válasz haruspex #46443 üzenetére
Ha magyar oldalon veszett el, akkor az egyik postán papíron kell beadni panaszt az elvesztésről. Nyomtasd ki, hogy mit mutatott a követés. Azt is nyomtasd ki, hogy vásároltad és mennyibe került. ezeket kell csatolni a panasz mellé. Lényegében úgy, mintha vámkezeléshez kéne adatokat, bizonyítékokat bemutatni. Ezzel bizonyítod, hogy megvásároltad, így a te tulajdononod. Ezzel pedig a posta meg kell térítse a vételárat. Nekem is volt egy kézbesítőtől "elveszett" küldeményem hasonlóképpen. [link]
Ha a korábbi is hivatalos ügyként ment és lett azonosítószáma, lehet azt is folytathatod a kiegészítéssel, bizonyítékokkal.
Ezt sokszor nem reklámozzák az ügyintézők, mert azoknak az az érdeke, hogy ne a posta fizessen, hanem mutogassanak a külföldiekre. A külföldiek viszont tudják, hogy itt kell kártérítést fizetniük.
[ Szerkesztve ]
-
haruspex
aktív tag
válasz petymek #46444 üzenetére
Köszi, nekem am. az a tapasztalatom, hogy max újra kell telefonálni, és előbb utóbb kapsz egy normálisabb ügyintézőt, mint azt most nekem is sikerült. Írtam amúgy nekik, csak mire bármit válaszolni fognak lejár az ügy, volt már ilyenem, most nem keresem ki, de olyan 3 hét fele volt mire elküldték az igazolást, ha jól emlékszem.
Az alit amúgy egyre inkább kerülöm én is, inkább kifizetem a BG felárát, ideér, meg még mindig több esély van bármit intézni ha mégsem. (Bár most azt megértem, hogy kínából nem egyértelmű mi a különbség a posták közül egy városon belül, azt hogy nem lehet még normálisan válaszolni sem, azt nem.)
-
petymek
senior tag
válasz haruspex #46443 üzenetére
Talán nem visz előrébb, de ne add fel még. Most én is végigjártam néhány postát, a telefonálgatás mellett. Szerencsére az egyik postán segítőkészek voltak. Bízom benne lesz is eredménye annak amit tanácsoltak, és legalább valamennyi kártérítést kapok majd.
Írj emailt ide: ugyfelszolgalat@posta.hu
Írd le mi történt. A nyomkövetős listát mensd le.
Ügyfélszolgálatot felhívni teljesen felesleges, Mariska néni rögtön a beszélgetés elején elmondta, fogalma nincs mi van, nem is az illetékes részlegen van, és sem kapcsolni nem tudja őket, sem telefonszámot adni hozzájuk.A saját friss dispute tapasztalataim, Ali belesz@rik, vásárlói védelem sehol. Kizárólag mint egy üzenet közvetítő működik csak. A teljesen egyértelműen bizonyítottak ellenére röhejes visszatérítést ígértek, de már a vita befejezése előtt, eltűnt az ajánlat.
Az ügyintézők még tegnap is biztosítottak ,hogy segítenek. Szó szerint abban is, hogy vissza kapjam a pénzem maradéktalanul. Ma már egy másik lkezelően viselkedett, hiába idéztem mit mondtak a kollegák, és kértem ellenőrízze maga is mert meg vannak a beszélgetések azonosÍtói.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
haruspex
aktív tag
Nos úgy néz ki szívok egy csomaggal, leírom hátha más okul belőle, vagy tud tanácsot adni. Novemberben rendeltem, egy dashcamet (talán német raktárból), ami December 2.-án beérkezett a budapesti 3. számú kézbesítő bázisra. Azóta nem is mozdult. Egyszer decemberben már telefonáltam miatta, akkor megígérte az ügyintéző, hogy csinál valamit, ír egy emailt ilyesmit. Ahogy sejthető volt ez nem segített
Az ünnepek után még mindig nem mozdult telefonáltam, egy kicsit furcsának tűnő, de segítőkész hölgy azt mondta, hogy elindítja a keresést. És jött a meglepetés, másnap visszahívott (!), amit ezúton is köszönök. Persze a csomag elveszett, és visszatérést, csak az eladó tudna kérni (vagy nemzetközi keresést). Igazolást nem tud adni.
Leírtam két mondatban az eladónak mi a helyzet, aki persze nem válaszolt, ezért elindítottam a dispute-ot, miszerint nem jött meg a csomag.
Tegnap írtak, hogy elutasították, merthogy a helyi postán van a tracking szerint, még csatoltak egy kedves üzenetet, miszerint menjek be, és vegyem fel.... Plusz poén az ügyben, hogy az általuk ajánlgatott udpate reason gomb nem nagyon van. Mindegy a proposalban leírtam részletesebben a dolgokat, miszerint ahol elvileg van a tracking szerint egy elosztó hely stb... Tippre nagyon nem fogja meghatni őket.Tapasztalatból tudom, hogy emailben esetleg ki lehetne hajtani egy igazolást a postából, ez legutóbb 2-3 hét volt, 6 nap múlva pedig zárják a dispute-ot, úgyhogy kisegítve azzal sem vagyok.
-
petymek
senior tag
Mindkettőt elutasítottam. Már tegnap sem tudtam feltölteni semmit, a határidő lejárta előtt befejezték. Jelenleg ketyeg visszafelé az óra, és csak a visszaküldésre vonatkozóan látok bármit. Ha az idő letelik, a pénz t megkapja az eladó. Fellebezés sehol nem elérhető.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
veze
őstag
válasz petymek #46425 üzenetére
két ajánlatot kaptál
az egyik hogy részleges visszatéritést kapsz ( nevetséges összeggel) ezt el lehet fogadni vagy elutasítani (ezt elutasítottad)
a másik hogy visszaküldöd és teljes visszateritest kapsz, ezt szintén el lehet fogadni vagy elutasítani. Elutasítottad ezt is? mert ha ezt nem ( és abból amit irtál nekem ugy tünik hogy nem) csak a másikat, akkor automatice ezt léptetik majd hatályba.
Ha egyikre sem ragalsz akkor általában a részleges visszatéritéses opcio lép automatice hatályba amikor letelik a várakozási idő ( ezt oda szokták írni , melyik lesz az automatikusan hatályba lépő) Ha ezt elutasítod, a másikat viszont nem, akkor a másik lesz az automatikus , ha közben semmi mást nem teszel ( pl ujabb bizonyíték feltöltése) A döntés után, azért hogy elfogadhasd, vagy elutasítás esetén ujabb bizonyítokaidat feltölthesd , még azt hiszem 3 napod van, aztán zárul le véglegesen Ha ujabb bizonyítékokat töltesz fel ,akkor ujabb esetleg más döntést hozhatnak majd akkor. Majd csak ez után lesz elérhető számodra a "fellebbezés" elérhetősége. addig nem látod ezt a lehetőséget ( mivel még mindig nem zárult le végleg. Az hogy döntést hoztak az egy dolog, azzal még nem lett vége.
Én jártam már ugy, hogy számomra nem kedvező volt a döntés , és a három nap rendelkezésre álló idő alatt ujabb bizonyító videót töltöttem fel és ennek hatására a harmadik napon amikor ujra felülvizsgalják hogy a döntésre mit reagaltal és véglegesen lezárták, számomra lett kedvező a döntés[ Szerkesztve ]
-
-
Wendelke
senior tag
Szia!
Szintén segítség kérés. Beszéltünk róla, hogy én sem jó dispute indokot választottam ki. 01.12-én kellett volna az Alinak valami döntést hoznia, legalább is ez volt a saját határidejük. Ez idáig semmi. Viszont a tracking megint frissült, ez most éppen mi lehet? Vagy trükköznek vele?
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
petymek
senior tag
válasz azbest #46383 üzenetére
Legújabb fejlemény:
Nem fogadtam el a vita "rendezésre" (ami egy vicc) az ajánlatot. Holnap zárult volna a vita.
Ehhez képest ma az fogadott, hogy megegyeztünk az eladóval, ami nem igaz. Amennyiben 7 napon belül nem küldöm vissza a terméket a pénzem teljes összegben ugrott, ami közel 40ezer forintot jelent. Felülvizsgálatra sehol egy link, említés sincs róla.
Felvettem a kapcsolatot élőben az egyik ügynökkel, ő azt mondta nincs, pontosabban nem kellene, hogy lezárva legyen, ezért nem tudok felülvizsgálatot sem kérni. Azt ígérte segít, értesítenek 1 napon belül.Mit tehetek?
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #46422 üzenetére
A tiédre ez a legjobb, ha nem kapnád meg:
A hivatalos nyomkövetőjük. Ennyire komoly.Ha könyvelt akkor valamelyik angol nyelvű a jó, akár a MP is, vagy a Postal Ninja képet vagy a Parcelsapp képet csatolom , amelyiken jobban olvashatóak a bejegyzések. Ami nem könyvelt ahhoz nem igazán jó egyik sem, mert tényleg több logisztika csak kamuzik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #46420 üzenetére
Ezt nem a magyar Posta jegyezte be és a hollandoknak sem kellene. Így érhető ha ezzel is foglalkoznak hogy miért késnek 2-4 heteket a belgiumi tranzit megérkezéstől számolva a csomagok.
Beírják a nemzetközi adatbázisba a nem könyvelt postai küldeményt annak ellenére hogy amelynek a kezelésre előírt magasabb összeget sem kapják meg,
Eleve tudunk mutatni valódi azonosítót, én nem hiszem el ez az az U kezdetű nem könyvelt gyorsabban van szállítva, kezelve mint egy valódi könyvelt küldemény, amelynek a kezelése elsődlegesebb. Aki akarja elhiszi, én nem.Szerintem mivel az lesz az utolsó bejegyzés hogy elküldve és kézbesítés meg nem fog látszódni, ez szintén szállítás közben el lett veszítve kategória. Eleve rajta van címkéjén hogy untracked, szóval akkor mit is követünk?
[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Bocsánat, hogy közbeszúrom a saját rendelésemmel kapcsolatos infot, de idevág. Ez a 71. napnál jár, nyilván hosszabbítani nem lehet, 75-nél automatikusan megérkezettnek veszi és 15 nap van a dispute-ra. Nem tudom ideér-e addig, én azért türelemesen várnék a 10. napig. Attól függetlenül, hogy nem könyvelt küldemény, a posta honlapján be van írva. Ha esetleg mégsem jönne meg, akkor milyen evidenciát érdemes benyújtani (mert itt van információ a szállításról)? Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Tudtok nekem jó töltőt ajánlani, ami frissíti az AAA illetve AA aksikat?
Van itthon Liitokala Li-500 de azt csak tesztet csinál, illetve van egy IPC-IL Conradból. Az utóbbi az OK, valami hasonló és megbízható kellene.
Előre is köszönöm!Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
Topikgazda
válasz dpeti877 #46417 üzenetére
Nagyon sokszor írtam hogy ez nem jó indok, november 14-től nincs információ a szállításról, az én logikám szerint nincs szállítva, elveszett és ezért nem választom azt az indokot hogy vásárlói védelem lejárt, de a csomag szállítva. Ez az eredménye. Mit kellene elfogadni egyébként az Accept-el?
Nincs megfelelő nyomkövetés, mert elveszett, ez a jó indok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Megszűnt ez az opció mindkét félnek, egyedül az AlIexpress központilag nyom rá, ha van indoka, illetve amikor az eladó feladja hirdetést akkor választhat, azután már nem. Bár eddig is a szállítási módokhoz volt kötve a maximum idő, inkább csak kevesebbet állíthatna. 75 nap lett a standard.
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #46411 üzenetére
Nem lehet, kivették ezt az opciót
-
pulutodurumo
addikt
Tényleg nem lehet már védelmi időt hosszabbíttatni? Lejárt egy decemberi EU raktáras cuccom, és kétszer is írtam előtte az eladónak. A 15 napból kívárok egy hetet aztán marad a dispute.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #46409 üzenetére
Szerintem a tied is meg fog ezen a héten.
-
anonymus89
addikt
válasz anonymus89 #46400 üzenetére
Ezek szerint akkor a Tied megmozdult..???
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #46407 üzenetére
Sajnos nincs rálátásunk hogy mi is történik valójában, de annyit tehetünk ha nem érkezik meg a szállítási védelmi idő végéig akkor annak lejártakor visszakérjük a pénzt. Ha aztán befutna akkor meg majd lerendezzük az eladóval. Az enyém tegnap idult ek ide, kíváncsian várom hogy a Magyar Posta mikor érkezteti, pontosabban mikor írják be hogy átvették, mert már ők is nagyon laza stílusban adják elő.
-
Roland8622
aktív tag
Azért is néztem utána ennek az állomásnak, mert már máskor is ott várakozott huzamosabb ideig ahogy visszanéztem pár megérkezett csomagom követését. A Bermudát meg az itt olvasottak alapján írtam, mert sok rá a panasz. Nem a türelmetlenség hozott ide (mint írtam már volt hasonló), csak ez a plusz üzenet kavart be az Ali rendszerén amit nem tudok hova tenni. Max. esetleg az "arrived in your country-t" nem hazánkkal azonosítom, hanem behelyettesítem Európára úgy van értelme.
Akkor marad ez. Igen a vírus miatti protokoll még bekavarhat a történetbe. Abban 100% igazad van, azt a tételt is bele kellett volna kalkulálnom.Köszönöm a válaszod
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #46402 üzenetére
Nem igazán tudod elkerülni, de az hogy nem jön tovább azonnal az még nem Bermuda, az enyém is 18 napig volt ott míg átkerült a holland postához. A Cainaio eljuttatja odáig, aztán a belga és holland postán múlik a továbbítás ide.
Annyit azért érdemes tudni, hogy ott abban a két országban a járvány miatti korlátozások egy kicsit szigorúbbak és ez is befolyásolhatja a hosszabb átmenetei időt. Sajnos nem hülyeség. -
Roland8622
aktív tag
Köszönöm UzziVp és sagesz93
Akkor ez vegyes felvágott. De legalább van pozitívum is ezzel a Liege-el kapcsolatban.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
sagesz93
addikt
válasz Roland8622 #46402 üzenetére
Nekem nov 20 óta ott van a csomag, tehát semmi jóra nem lehet számítani
[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
Üdv
Kis furcsaságba futottam bele. A rendelésem követési száma (LT480441209NL) alapján a csomagom ebben a Bermuda háromszögben van: Arrived Liege.
Itt néztem meg: https://parcelsapp.com/en/ ill. a mobilomon is fent van az app.
Viszont az Alis app-on meg kaptam üzenetet: Shipment Status Updated. Your package (order xxxxxxxxxxxxxxxx) has arrived in your country. Select here for more information. Itt rányomok és azt a rendelésemet mutatja aminek a követési számát beírtam.
Vagy lehet tényleg tovább küldték csak a követési rendszerben nem frissültAmint a Parceles azt írja kicsiny hazánkba beért, utána váltok a Posta appjára ahol szépen lehet is követni. Eddig 99%-ban jó volt.
Rákerestem a Liege szóra, de ahogy nézem csak a baj van vele
Legközelebb a postázási opciónál inkább dobok rá pár dollárt, de megpróbálom elkerülni.
Már ha lehet.(???) Rendre itt ragadnak be a csomagok. Ezt még szilveszter napján rendeltem, szóval jó lenne a szállítási idő, de ez a köztes állomás a hunyó. Talán most írok be ebbe a topicba 3. alkalommal, mert türelmes vagyok, de ezeket a hülyeségeket nem igazán tudom hova tenni.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen routert?
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Battlefield 2042
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
- Dji Osmo Action 4 Adventure Combo új, bontatlan, 2 év garancia
- LG OLED65G29LA 2 év gyári garancia
- Kingston 2x1GB DDR2-800 CL5 hűtőbordás ram párban eladó olcsón
- KÉSZLETRŐL! - Új - 1 to 5 Fan Splitter Hub / Ventilátor Elosztó - PWM 4 PIN
- Philips 51cm 4100 series Slim Led TV 100Hz DVB-T DVB-C hibátlan eladó olcsón
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest