Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
laleeee
őstag
Nem hiszem hogy az aliexpress disputeokat robotok vagy algoritmusok ellenőrzik. Néha tényleg elég unintelligens válaszokat és döntéseket hoznak,de szerintem hibás termékekről szóló videókat és képeket csak emberek tudnak elemezni.
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #45996 üzenetére
Legegyszerűbb ok az ha megsérül a csomagolás, esetleg olyan szállítási konténerben volt amelyben találtak a vámosok problémás csomagot akkor felbontják de nem küldik ki az országból a többit sem, mert az egység csomag már nem az.
Rá kell kérdezni az eladóra hogy újból elküldi-e vagy visszaadja a pénzt és a válasza függvényében megy tovább a dolog. -
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
BUÉK!
Olyan kérdésem lenne, hogy miért lett vissza utasítva a szállítás? Minden oké volt, erre nézem,tegnap vissza utasítva lett.
Egy sapka lett rendelve December 19.-én, nem nagy tétel, durván 2.000 Ft.. De akkor is..
Semmi üzenetet nem kaptam az eladótól. Miért lehet ez?
Képet csatolok : [kép]Köszönöm
Gergő
-
petymek
senior tag
Törökország (török postai szállítás) vámmentes?
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
v-man
őstag
válasz SkyLine3000 #45984 üzenetére
Éjfél után én is próbáltam venni a mobilappon, jött a hiba, azt hittem nincs egyenleg a webkártyán, bár úgy rémlett ennyinek kéne lenni. Reggel beléptem, van is a szükséges pénz, mondom akkor kifizetem gépen (PC, böngésző), ott sem engedi. Próbaképp vettem egy másik terméket, azt simán elsőre engedte. Vettem még egy darabot az elsőnek próbált apróságból (2 usd alatti), az megint nem. Végül kifizettem mindkettőt paypallel. Fura mindenesetre.
XO: aviktorke | Hifi: Primare I22, Topping D70s, Wiim Pro Plus, Yamaha CDX-396, Triangle Elara 07, Topping A30 Pro, Sennheiser HD 58X
-
csendes tag
Én személy szerint óckodom ezen oldalakon való rendeléstől!
Bár lehet velem van a baj!„Barátság és pénz… Tűz és víz!”
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok egyik rendelésemnél dec 04 Hand over to airline Zhengzhou volt az utolsó bejegyzés ma változott végre Dec 31 Linehaul Arrival Liege, Belgium mikor érhet ez ide
-
Vebber
tag
Egy utolsó ebben, a másik kártya mezei OTP maestro, annál nem lettek megcsinálva a szükséges dolgok ehhez a telekódos dologhoz, telefonszám sincs megadva. Így is érdemes lehet vele próbálkozni? Megmondom őszintén, korábban egyszer prtóbáltunk élni az új felhasználó reggel és kuponokkal, miközben nem volt új (tudom, sajnálom), ott ahogy fizetésre került a sor az Alin már másik fióknál használt kártyával, azonnal törölték a rendelést, majd a fiókot is. A kártya egyébként akkor sem volt soha elmentve. A név, cím is más volt, egyedül a kártya volt már korábban másik fióknál használva, mégis kiszúrták.
A rendelésekhez kuponok is lettek használva, van valami türelmi idő, mielőtt nem fizetés miatt törlődik a rendelés?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vebber #45981 üzenetére
Nem, fizethetsz más kártyájával is. Csak ne jegyeztesd meg.
Srácok AliExpressen nem kell a jóváhagyás és az OTP a hunyó. De ne legyen már sok OTP off, nem győzöm átrakni, ha írni akartok róle tegyétek már elev OFF-ra.
Most fizettem itt Erste bankkártyával és nem kellett jóváhagyás.
[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Feleségemnél ugyanez a hiba. Nem tud fizetni az otp-s kártyával. Két napja még tudott fizetni, ma már nem. Akármit próbál, semmi. Persze csinálni ilyenkor nem lehet semmit, jön a 7vége, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Vebber
tag
válasz Flashy #45980 üzenetére
Éjfél előttig, korábban nekem is működött mindig úgy, hogy semmilyen kódot nem kért és ment a fizetés, az után is, hogy ezt kódos dolgot bevezették novemberben.
Ilyenkor mi van? Van amire előleget fizettem, nem keveset, és nem tudom a különbözetet kifizetni.Valószínűsítem, te is próbálgatni fogod. Kérlek jelezd már ha nálad működni kezd.
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok Boldog újévet Kívánok mindenkinek
kaptam egy értesítést az OTP-től hogy internetes bankkártyás vásárláskor a telekódját is meg kell adni ezt idáig nem kérték ez fog vonatkozni a kínából történő vásárlásra is ? hogyan tovább ? -
Flashy
veterán
válasz Vebber #45978 üzenetére
én is az előbb próbáltam és nekem is ugyanez. én végigcsináltam minden azonosítási beállítást, a magyar webshopos vásárlásokra már régóta kéri a plusz megerősítést appon keresztül és működött is, de kínából bármit rendelhettem eddig, sokezer forintnál is simán egy kattintásra átment a fizetés kettős azonosítás nélkül. paypalon keresztül ki tudtam fizetni az aliexpresses vásárlást (appos megerősítés nélkül). az a vicc, még egyet akartam rendelni, az 98 cent lenne, de a paypal 1 dollár alatt nem enged, úgyhogy azt most nem tudom kifizetni egyelőre
-
Topikgazda
válasz Vebber #45978 üzenetére
Ez egy bank miatti hibaüzenet. Az is oka lehet hogy a jóváhagyó akármi nem fut végig vagy el van baltázva a kártyás fizetési rendszerük és eleve az egész nem működik.
Az OTP általános tájékoztatásának a legalján ott van, hogy magát ezt a védelmet a elfogadóhelynek kell beaktiválni, de ez EU-s szint és ha nincs aktiválva akkor a banki oldalnak nem kell működnie.
Eleve gyanús volt nekem amikor olvastam azokat a beállítási dolgok ráerőszakolását az ügyfelekre, míg a többi bank csak jelezte a változást mert azoknál normálisan működik minden különösebb felhasználói beállítás nélkül.
Nem tudsz nem OTP kártyával fizetni?[ Szerkesztve ]
-
Vebber
tag
Igen minden be lett állítva, néhány napja rendeltem is vele banggoodról.
Most fizetésnél Ali mindig hibát dob.
Jól értem, hogy Alihn nem is kellene ez a kódos marhaság?
Pay Pal fiókom van már jó ideje, de nagyon ritkán használom, így nincs rajta állandóan kártya regisztrálva. Most szerettem volna az OTP kártyát hozzáadni, de az sem működik. Ott megkérdezi a kódokat, de hiába gépelem be, nem működik kb. 15 próbálkozásra sem.
OTP-nél senkit nem lehet ma elérni.[ Szerkesztve ]
-
Vebber
tag
BUÉK minden kedves fórumosnak.
Eseleg van arról információ, hogy OTP kártyával miért nem lehet fizetni éjfél óta? Tudom, hogy bevezették a telekódot. Azonban Ali nem irányít át , nem lehet sehol a biztonsági kódokat megadni. Pay Pal pedig nem engedi társítani az OTP mastrcardot, állandóan az a vége, hogy eltávolította a kártyát, így Alin Pay Palon keresztül sem megy a fizetés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HollyBoni #45966 üzenetére
Teljes EU.
Nyavikoltak néhány gyenge teljesítményű kereskedelmi cég lobbistái, aztán hazugságokkal tarkítva sikerült végig vinni. Úgy tálalták hogy ez az EU-s vám szabály kiskapu, ami nyilvánvalóan baromság, mert ami egy törvényben van leírva az nem lehet az.
Minden állam a fogyasztási adón keresztül szereti sarcolni az embereket, mert nagyon egyszerű, itt csak a mohóság mértéke a változó. Természetesen hogy eltöröltették és örülnek neki. +bevétel. -
Topikgazda
válasz HollyBoni #45964 üzenetére
Arról hogy eredetileg a mai naptól lett volna az hogy eltörlésre kerül 22 €-os vám- és áfamentes határ és minden EU-n kívülről jövő küldeményre vámeljárás és áfa kiszabása történik értéktől függetlenül. Akár az 0,1 $-os dologra is.
Ez lett elhalasztva idén július 1-ig. -
veterán
Sziasztok
Vissza nézek kicsit. Segítségre lenne szükségem. Xiaomi routert szeretnék venni ax3600-ast. Február közepére kell. Nyilván olcsón áfa és vámmentesen. Kínai verzió kell nem global az nagyon fontos. Köszi -
Topikgazda
válasz Redneck #45961 üzenetére
Van még félév hátra, folyamatosan változhatnak addig a megoldási lehetőségek és sok mindentől függ, mert lesznek olyan változások is amelyek most nem kaptak figyelmet, pl az EU-s vámolási folyamatok változásai.
Logikusan lehet gondolkodni abban hogy lesznek EU-s raktárbázisok, lehet hogy az AliExpress fog ilyet biztosítani az eladóinak (bizonytalansági tényező az Alibaba elleni kínai vizsgálatok eredménye).
Az is előfordulhat hogy eleve Áfás árat fizetünk már.
Remélhetőleg jól függ működni a NAV online vámolási rendszere (ennek nem lenne akadálya, csak egy kis technikai fejlesztés kell, de erre már van pénz is biztosítva.
Itt a Magyar Posta a bizonytalansági tényező, mert elméletben nekik csak egy értesítőt kellene küldeni, mi levámoljuk magunknak, befizetjük az Áfá-t és várjuk a csomagot.
Mivel nem végez vámeljárást azt nem kell fizetni, de nem tudni hogy az eddig ingyenes értesítőt nem-e fizetőssé teszik, mert kitelik tőlük és hogy a szállítási és kézbesítési kapacitás miként fogja követni a mindent vámolni kell dolgot. Kérdéses még hogy miként kell igazolni feléjük hogy kifizettük az Áfá-t.Például a mától élő és eddig meg sem említett külföldi irányú postai díjak emelkedése és a kézbesítési minőségi mutatók csökkentése nem pozitív irányú fejlemény.
Megint sarcolják a magánügyfeleket, mert ahogy a díjszabáson látszik, akkor olcsóbb ha elektronikus feladójegyzéket használsz, amit cégek tömeges feladására találtak ki és így kényszerítik az embereket arra hogy használják a az ePostakönyv alkalmazásukat (ingyenes) de akkor is be kell vinni a küldeményedet a postára és lényegében minden eddig is megcsinált tevékenységet elvégzik a küldeménnyel. 1 db küldeményről van szó, nem 100 db feladásáról. Ugyan mit nyernek ha ez elektronkusan van könyvelve. Majd tesztelgetem, de a vámolási oldluk is gagyi, még mindig (1,5 éve) nincs kijavítva az a hiba hogy a termék értékét egészre kerekítve lehet beírni és deviza esetén van jelentősége a 44,86 $-nak nem 45-öt fizettünk érte ami már Áfa köteles, persze a szállítási költségnél akár 0,01 $-is beírható.[ Szerkesztve ]
-
Redneck
nagyúr
Köszönöm, majd nézegetem!
Megmondom őszintén nekem ez a 21,37 Eurós rendelés a legdrágább eddig, remélem nem lesz fennakadás. Eddig minden megjött, mondjuk inkább fizettem a "megbízhatóbb" szállításért.Szerinted mi várható az EU-s törvénymódosítás miatt? Szerintem csak annyi hogy az EU-ban még drágább lesz minden (lévén az adott terméket, a kereskedők is a kínaiaktól veszik) de pörög tovább a kínai vásárlások száma. Annyi változás lesz, hogy az EU-s tagállamoknak is csurran-cseppen egy kis áfa.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz Redneck #45959 üzenetére
Megjelenik mindkét helyen, de ezek pontosabbak a követéshez.
Parcelsapp.com linkje. Pontos nyomkövetés, ha több szállító van a folyamatban akkor látható a másik nyomkövetési szám is.Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetés
-
Redneck
nagyúr
-
Topikgazda
Ne beszélj már hülyeséget, megkértem hogy nézz utána hogyan történik a bankkártyás fizetés, nem tetted meg és mondod a magadét.
Ha lesz rá időd tájékozódj. Köszönöm.
Kiindulásnak:
A bankkártyás fizetési műveletek előfeltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank bankkártyát bocsásson az ügyfél rendelkezésére. A bankkártya az ügyfél, mint fizető fél kezdeményezésére a POS terminálon keresztül indítja el a fizetés folyamatát, a kártyának a kedvezményezett (eladó) által történő lehúzásával. A kártyaművelet következő szakaszában az elfogadó (eladó) engedélyezi a kártyabirtokos jóváhagyását követően a tranzakciót, majd továbbítja az elfogadó (eladó) bankja felé. Az elfogadó bank továbbítja az elszámolási rendszerbe a tranzakció adatait, amely kiszámítja a bankközi nettó pozíciókat, és erről értesíti a kiegyenlítő bankot. A kiegyenlítő bank megterheli a bankkártyát kibocsátó bank számláját a nettó tartozás összegével, a kibocsátó bank pedig a saját ügyfele számláját a fizetés összegével. Ezt követően történik meg az elfogadó bank számlájának a jóváírása a nettó követelés összegével. Az elfogadó bank a kereskedő számláján írja jóvá a megvásárolt áru ellenértékét.
Esetleg ez még[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
addikt
-
ToMy_
tag
válasz Laza... #45953 üzenetére
Igen, a kártyaszám egy számlaszámhoz tartozik. De a kártyaszám változik időnként, a számlaszám meg nem.
És a visszairányú tranzakció nem a számlaszámra megy, hanem a kártyaszámra.
Ez nem okítás, hanem pontosítás. Ez volt a kérdés, és ez a válasz arra a kérdésre.A fórumba beletett energiát nem vitatom el V/ fórumtárstól, és igen, én is elismerésre méltónak tartom, viszont a lehető legpontosabb megfogalmazást az ilyen helyeken is mindennél előbbre valónak tartom. És ebbe beletartozik az is, hogy "számlára vagy kártyára".
És az is, hogy az
" Mivel PayPal-os a fizetés, a vissza pénz könyvelését azonnal láthatod, valójában az eladó a neki érkezett pénzt egy az egyben refundként visszatudja küldeni, tőled nem kell információ hogy hova hiszen ott a PayPal-os vásárlási tételnél a refund gomb."
állítás nettó valótlan az Aliexpress-es paypallal fizetett tranzakcióknál, ami szintén pontosításra szorult.Ja igen, és annak is megvan bája, hogy általában egy fórumos vita során mindig jönnek a sidewinderek, akiket senki nem kérdezett, valamint érdemben nem is tesznek hozzá semmit a vitához.
-
Laza...
addikt
És a kártyaszám nem egy szla számhoz tartozik?
Van valami bája annak, hogy egy olyan embert próbálsz okítani, aki sem időt, sem energiát nem sajnál arra, hogy több ezer embernek naprakész infóval szolgáljon, ezredjére is türelemmel leírja mindig-mindig ugyanazt, és mindezek ellenére aki "beletalál" a vénájába, azzal is tud normálisan viselkedni. Irigylem a hidegvérét, annyi szent
Never give up!
-
ToMy_
tag
válasz laleeee #45951 üzenetére
Az Aliexpress csak a pénzügyekhez kapcsolódó dolgokkal foglalkozik.
Nem "ő" küldi neked az árut, és nem "neki" kell küldenie a visszárukat.
Könyvelt küldeményként kell küldeni, praktikusan a becsomagolást is érdemes dokumentálni.
Viszont a visszaküldés költsége több ezer HUF is lehet, súly/méret/jelleg stb. függvényében, és ezt neked kell fizetni, úgyhogy érdemes elgondolkodni, hogy érdemes-e.
Paypal-os fizetésnél lehet ilyen:
[link]
de ezt még a vásárlás előtt kell aktiválni, illetve nem vagyok benne biztos, hogy Aliexpress-es vásárlás visszaküldésénél is ez simán működne.[ Szerkesztve ]
-
laleeee
őstag
És amúgy ha visszaküldök egy terméket,azt az AliExpressnek küldöm vissza vagy a kereskedőnek? Mert akkor a kereskedő így le tudja tagadni hogy megkapta
-
ToMy_
tag
Te tévedsz: nem bankszámlára, hanem arra a kártyaszámra, amiről a fizetés történt. A bankszámla szám sehol nem szerepel és nem látszódik egy bankkártyás tranzakciónál.
Gondolom azért azt nem kell elmagyarázni, hogy milyen a különbségek vannak egy bankszámlára történő átutalás és egy bankkártyás transzfer között. Az nem minden, hogy te a pénzmozgást az adott kártyához tartozó bankszámla kivonaton tudod követni.Az Aliexpress "fikázása" abból állt, hogy megkritizáltam az ügykezelésük pontosságát. Ezt továbbra is fenntartom.
A pénzt visszakapni egy korrektül végigvitt Ali-s dispute-nál hamarabb nem tudom, hogy lehetne, ha van ötleted, akkor tedd közzé, mindenki okulására.
Az Aliexpress dispute-ot - ha már egyszer lezártad az Aliexpress vagy a shop által ott felajánlott megoldással - az adott cikkre már nem lehet újranyitni. Az a lezárás végleges.
Az eladóhoz legkorábban akkor kerül ténylegesen a pénz az Aliexpress-től, ha a tranzakció lezárult, és a vevő elismerte, hogy megérkezett az áru.
Emiatt tudja az Aliexpress "rákényszeríteni" az eladóra a "full refund"-ot, egyszerűen nem tolja tovább neki a pénzt, hanem visszaküldi a vevőnek. Nehogy azt hidd, hogy a dispute-oknál az Ali külön nekiáll kiverni a pénzt a kis shopokból. Jellemzően ezért is mennek viszonylag gyorsan az ilyen jellegű dispute-ok.Na de részemről itt befejeztem, a lényeg itt van lentebb a tanulságok miatt, a verbális kardcsörte meg nem a szívem vágya így szilveszter estéjén. Peace.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem, ez tévedés. A pénz nem bankkártyára megy vissza, hanem arra a bankszámlára amihez a kártya tartozott, hiszen arról lett utalva.
Az egész amit írtál laleeee-nek most az megtévesztő.
Ne kavard már el.
Tedd azt meg hogy körbejárod a témát hogy miként is működik a a bankkártyás fizetés. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Te kezdted fikázni az AliExpress-t már azt elején, most nem idézném, mert nem szoktam úgy fogalmazni. Arra írtam az első mondatomat hogy rossz a támadási irány. nem arra hogy hiányos a tudásod.
Én próbáltam arra irányítani a figyelmedet, hogy van lehetőséged a pénzed visszakapni, felesleges körök futkosása nélkül, de ahogy gondolod.
Az AliExpres dispute megszakítható a 15 napon belül és újra is indítható és lehet változtatni az okokat. A PayPal dispute-nál is változtatható az ok, de a lezárt dispute nem nyitható újra.Abban igazad van hogy nem az látszik hogy az eladó saját PayPal fiókjára ment a pénz, de annak valahogy hozzá kell kerülnie és tudnia kell hogy ki lett fizetve, tehát kap valami értesítést, ahogy eddig is mindig kapott. Van ráhatása, mert akkor nem működne az hogy tudja változtatni az árat.
Én azt látom hogy a pénz egy PayPal fiókra megy amelynek a tulajdonosa az Alipay Singapore E-Commerce Private Limited, az hogy továbbiakban mi a pénz sorsa az valószínűsíthető mint amikor nekem jön be vételár, ha akarom továbbítom a bankszámlámra vagy nem.
Örülök hogy megoldódott, #45944 de úgy tünt hogy segítséget, tanácsot kértél, így elnézést a félreértésért.
Köszönettel vettük a tapasztalat megosztásod.[ Szerkesztve ]
-
ToMy_
tag
válasz laleeee #45945 üzenetére
Azt elvileg tudják, hogy honnét ment a pénz abban a tranzakcióban, tehát nem feltétlenül kellene csatolva lennie, de elvileg ha az EVA-nál próbálsz végigmenni a "not receive refund" ágon, akkor ott rögtön dobja a "Manage Card" opciót, szóval az is lehet, hogy igen, csatolva kell lennie.
A vicc az, hogy csatolni viszont csak úgy nem lehet, csak vásárlási tranzakciónál tudod elmenteni a fizetőeszközödet. Nincs ötletem, hogy ha vásárlás után törölted a kártyát, akkor hogyan tudod "visszatenni" újabb vásárlás nélkül. -
ToMy_
tag
Amúgy végezetül jól zárult a dolog, az Ali a mai napon a "full refund" határozatot hozta az ügyben, miután a dispute-ban a lent írt dolgokat screenshot-okkal alátámasztva felsoroltam.
Úgyhogy ez az ügy jól zárult, de volt benne pár tanulságos dolog, amit érdemes volt megosztani másokkal. -
ToMy_
tag
Akkor még egyszer:
- ahogy az irományomból látszik, nem elsőbálozó vagyok az Aliexpress-en, és csak a tanulságok miatt írtam ide alább ezt a textwall-t, nem azért hogy telesírjam a fórumot.
Azt sem kell elmagyarázni, hogy az Aliexpress csak egy "keret", ami a millió kis shopnak ad egy felületet, illetve a vásárlóknak is szintén. Ezzel tökéletesen tisztában vagyok. Az Ali felügyeli a normál ügymenetet, a vitás kérdésekben dönt, és az "ő" szava a "törvény" kb. ott.
- az Aliexpress-en a Paypal-os fizetés nem az eladónak megy, hanem egy Aliexpress-es Alipay számlára, aztán onnét majd az Ali továbbtolja a shopnak. Ez amúgy a Paypal könyvelésben is látszik, ha volt már ilyened, akkor te is láthatod, hogy az összes PP-s fizetés az Alin ugyanarra az accountra megy. Emiatt a shop nem is tudja-látja, hogy te mivel/hogyan fizettél.1. A shop eleve el sem indította a csomagot, ehelyett adott egy fake tracking id-t. Ne kövesse el senki azt a hibát, hogy nem reklamálja meg azonnal a shopnál, hogy "helló, ez nem az én ID-m, mert látszik, hogy nem Spanyolországból jön, és látszik, hogy a vásárlásnál 1 héttel korábban kreálódott az ID-je".
2. Aztán a shop kb. 2 hétig húzta az időt, meg olyanokat ajánlgatott, hogy válasszak más szart a boltból, megegyező értékben, vagy adjam meg a paypal accountomat, és arra majd ő Aliexpress-en kívül visszautalja a pénzt, én meg zárjam le a dispute-ot. Ez az egyik scam lehetőség, ami tanulságként kiemelhető: ilyet soha semmi esetben sem tegyen senki. A shop az ő saját feléd jövő paypal tranzakcióját bármikor visszavonhatja, mivel a PP szempontjából ez nem refund, hanem csak egy sima transzfer a shoptól hozzád.
És akkor se cikk, se pénz, az Aliexpress-en meg már nem lesz mi alapján dispute-olni, ha közben lezártad a dolgot. Konkrétan a dispute-ban a shop első ajánlata "no return&no refund" volt. Ha erre bólintok rá, akkor se pénz se cikk.
3. Nem tudom, hogy Paypal-lal fizetett Aliexpress-es vásárlást valaki valaha próbált-e dispute-olni a Paypal-nál, de azt az utat csak a legvégső esetben választanám, tekintve hogy nem az küldi az árut, akihez a Paypal-on keresztül utalod a zsetont, meg amúgy a PP dispute-os ügyintézése is lényegesen lassabb. Ez a második dolog, amit érdemes megjegyezni/figyelembe venni: először mindenképpen az Aliexpress-en próbálja a kárvallott végigvinni a dispute-ot, és csak legvégső esetben nekifutni a PP-s dispute-nak.
4. Igen, a problémám elsősorban a shoppal van, de az Ali is elég gyengén teljesített ebben az esetben, egy teljesen differens tracking id-t fogadott el bizonyítéknak a shop részéről. Régebben azért ekkora melléfogásokat nem csináltak az ügykezelésben. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #45937 üzenetére
Megbeszéltük már hogy ez nem kell valósnak tekinteni és az hogy megérkezett nem jelent semmit, a kézbesített állapot számít. A név miatt meg csak annál a logisztikai cégnél reklamálhatsz aki beírta, a posták küldeményt azonosítanak, nem embert, jogtalan nyilvánosságra hozni.
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
kaptam 4 emailt ma az aliról hogy megérkezett a csomagom de a nyomkövetés szerint még csak Dec 2-4 az utolsó dátum is van benne UG867xxxx18BE szinte az összes csomagom bpost-os és mindenhol olvasható a teljes nevem -
Topikgazda
válasz Torocsik2021 #45934 üzenetére
Az valami más volt, hiszen maiak a bejegyzések a szállításról.
-
p.t.r
aktív tag
A daily coins-t nem tudjátok merre süllyesztették el megint?
-
Torocsik2021
lelkes újonc
Köszi ez akkor mai változás mert még tegnap semmi mozgás nem volt
-
Topikgazda
válasz Torocsik2021 #45926 üzenetére
A GLS lenne, itt is nézheted.
Úton van már ide, de most valahol áll. -
storm4
aktív tag
válasz Torocsik2021 #45926 üzenetére
Üdv!
Szerintem GLS lesz :
[link]Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
Torocsik2021
lelkes újonc
Sziasztok! Vettem egy telefont az alin ezt nyomkövetési számot kaptam 37626018232 Spanyol postázás lenne 7 napos a kérdésem hogy ezt melyik futár cég kezeli mert ilyenem még nem volt?
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Ezt az órát szeretném megrendelni, szerintetek megvámolhatják?
-
Topikgazda
Azt mát többször írtam hogy az AliExpressen a regisztrált eladóktól vásárolunk, nem az AliExpress-től ezért probléma általában az eladóval van, azt kell szidni.
Szerintem túl van már bonyolítva.
Mivel PayPal-al fizettél akkor erre a vásárlásra él a vásárlás napjától számolt 180 napig a vásárlói védelmük.
A szavaidból azt veszem ki hogy a pénzt szeretnéd vissza.
A felesleges időhúzás elkerülése érdekében választhatod a dispute okának megváltoztatását, még akár a dispute visszavonását is.
Mivel PayPal-os a fizetés, a vissza pénz könyvelését azonnal láthatod, valójában az eladó a neki érkezett pénzt egy az egyben refundként visszatudja küldeni, tőled nem kell információ hogy hova hiszen ott a PayPal-os vásárlási tételnél a refund gomb.
Ha nem teljesíti azt amit írt, akkor még előfordulhat hogy van időd egy újbóli AliExpress dispute-ra, de 180 napig ott a PayPal védelmi lehetősége. -
Topikgazda
Chat 31-én és ebben az órában 17:56?
1. Ott a leírás az Összefoglalóban hogy mit kel tenned, 9. pont.
2. Írja az eladónak hogy újraküldi-e és mi az új nyomkövetési szám.
3. Ha visszajelzi az eladó hogy meglapta akkor rebndeben lesz, de nem stimmel ez a dispute, nem lényeges hogy visszament -legfeljebb az oka, hogy miért, kinek a hibája- te nem kaptál semmit, így nem kellene várni arra hogy az eladóhoz visszaérjen. -
qqzs
őstag
Evan keresztul hoyg a legegyszerub emberhez jutni?
1. A multkor tok hamar odakerultem es el is rendezett mindent, de most nem sikerul.
Van egy tracking szamom ami mashova erkezett meg. A posta szerint jo helyre erkezett a csomagon teljesen mas nev es cim szerepel úgyhogy valoszinu fake trackinget adtak meg. Ezek azok akik rendeles utan kunyeraltak még extra posta költséget es fenyegettek hogyha nem adok, akkor majd 70-90 napos postaval kuldik. Ez volt 4 hete. szoval ha varok akkor az fog latszani hoyg a csomagot atvettek. A nyomkovetesben latszik is hoyg masik varosban van.
2. Egy honap utan mar postazas utan az egyik tracking azt jelzi hogy canceled. Semmi nem tortent a trackingban. Ezzel mit csinaljak?
3. Egy rosz cim miatt visszakuldott csomagra kaptam egy refund igeretet de Dec 10 ota csak 10 naponta ez jelenik meg mar harmadszor a dispute lapon es refund nem erkezett "AliExpress proposed a new solution"Eladó: GTS450
-
fairi
addikt
"Nem értem egyszerűen, hogy az Ali is hogy lehet ennyire 1 bites, ott a fake tracking id, amiről ordít"
a viták többségét egy AI intézi, teljesen automatikus programra van bízva.
És sztem nem is egy Ai hanem sima döntési fa.Lényegtelen kinek irsz vagy mit csinálsz tényleg csak programokkal vitázhatsz élő cselekvőképes embert nem fogsz találni.
Elvileg ha live chaten kis idő után valódi emberek írnak, de semmiféle hatalmuk nincs.
-
ptdgabi
friss újonc
Sziasztok!
Vásároltam az alixpressen egy e cigit a mai napon minden rendben is volt a pénzt levonták, de a következő üzenet jött a fizetés után:
Fizetés meghiúsult
Ezt a megrendelést számla biztonsági aggályai miatt le kellett zárnunk. Hibakód: CSC_7200053
Javaslat
Kérjük, később rendeljen újra, vagy távolítsa el a kupont, és próbálja újra.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor mit tudok tenni?
A válaszokat előre is köszönöm! -
ToMy_
tag
Aliexpress is kezd elkurvulni, ahogy tapasztalom.
Aktuális sztori, egy "gamer" szék rendelés, spanyol raktárból, 4-7 napos szállítási idő garantálva elvileg a shop részéről, karácsonyi ajándéknak pont kényelmesen ide fog érni.
December 5-én fizetve, Paypal-lel, jött is mindjárt a tracking id. (Már ez fura volt, egy DPD-s, november végi rögzítésű. Mindegy, ezzel akkor nem foglalkoztam, kisebb gondom is nagyobb volt ennél.
December 7-én rámírt a shop az Ali-s messengerben, hogy bocsi, de elfogyott az a színű szék, amit rendeltem, és adott 2 másik opciót, hogy válasszak. Választottam.
December 16-án megint rámírt, hogy amit választottam, az is elfogyott, de van másik színű.
Mondtam, oké, az is jó lesz.
December 18-án megint írt, hogy az is elfogyott, és hogy nagyon sajnálja, és visszaküldi a pénzt.
Mondtam, hogy oké, küldje, megcsináltam a dispute-ot azzal az indoklással, hogy nem küldik a cuccot.
Erre írt, hogy nem úgy van az, és ez nekik nagyon nem jó, és írjam át úgy a dispute-ot, hogy én elrontottam a rendelést, és már nem is kell a szék, meg amúgy is balfasz fehér ember vagyok, kattintgatok összevissza, de valójában nem is akartam rendelni, csak úgy véletlenül elutaltam a pénzt.
Na ekkor berágtam, megírtam nekik, hogy lóf@szt, és a dispute-ban majd szépen leírom az egész sztorit, a fake ID-től kezdve a 2 héten át tartó kamuzáson keresztül a hazudozásra felkéréstől mindent.
Meg is tettem, erre a shop bekamuzta ott, hogy a szállító cégnél a biztonsági vizsgálaton nem ment át a csomag, és az küldte vissza nekik. A legszebb az egészben az, hogy az Ali is megette valahogy ezt a sztorit, valid-ra vették az állításukat.
A shop meg berakott egy olyan offer-t, hogy "no return, no refund", és hogy ha akarok válasszak valami mást a boltjukból. Vagy ha gondolom, akkor adjam meg a paypal accountomat nekik, és majd ők jófejségből Ali-n kívül elküldik a refund-ot.
Úgyhogy most már ott tartok, hogy azon gondolkodok, a Paypal-nál indítok dispute-ot ezek ellen a kis surmók ellen.Nem értem egyszerűen, hogy az Ali is hogy lehet ennyire 1 bites, ott a fake tracking id, amiről ordít, hogy semmi köze a rendelésemhez (amúgy azóta rendszeresen nézem ezt az id-t, egy Kínából Magyarországra indított 0.375 kg súlyú economy parcel, amit dec. 27-én vettek át az itteni vámosok vizsgálatra - annak legalább valszeg örülni fog a megrendelője), ott van a becsatolt privát levelezésünk a shoppal, amiben minden kamuzás végigkövethető.
-
VibeX
tag
Sziasztok.
A Cainiao-nal eddig is unavailable volt a tracking? [kép] Lecsekkoltam egy nyari rendelesemet, ott volt, es Economy Globallal jott a szajre.
Vagy hogy mukodik ez a tracking? Addig nem merem megrendelni a jelenlegi adagot, nem vagyok biztos a szituban. Illetve megeri az Ali standard a plusz felarat (1000+ Ft)? 1k alatti termek eseten nem a legjobb, de ha annyival okesabb, akkor azt valasztom.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Dec 30, 2020 16:26
DPD In transit Veenendaal (NL)
Jól sejtem hogy ez holnap már nem ér ide?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asszociációs játék. :)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Sorozatok
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest