Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 1 hónapja rendeltem magamnak egy terméket az Ali oldaláról. Már nem először és eddig nem volt gondom. Most egy kicsit nagyobb értékű a csomag, persze ennél kell, hogy gond legyen. Szóval kaptam a rendelésnél egy nyomkövetési számot. Amit egészen a mai napig azt hittem, hogy jó. Ma kaptam egy levelet az Ali-tól, hogy értékeljem a kézbesített terméket. A gondom az, hogy én nem kaptam semmit. Persze azonnal felmentem a posta oldalára és beírtam nyomkövetési számot, ahol valóban az szerepel, hogy a 112-es posta kézbesítette. Azonnal telefonálás az MPL-hez, ahol segíteni nem tudtak, csak közölték, amit én is látok a rendszerbe. Illetve megadták a 112-es posta telefonszámát. Hívtam is, de ott nem vették fel a telefont. Visszahívtam az MPL-t, hogy segítsenek, mert semmit nem tudok az állítólag kézbesített csomagról. Azt mondták, hogy menjek be a legközelebbi postára és kérjek személyesen segítséget, mert ott meg tudják nézni, hogy a címemre van-e feladva csomag.
Bementem a postára, persze ott nem tudtak ilyet nézni. Majd kértem, hogy akkor vizsgálják ki és tájékoztassanak, hogy ki vette át az én csomagomat. Majd annyit mondtak, hogy nem biztos, hogy az a nyomkövetési szám valójában az enyém. Kértem adatszolgáltatást is ezzel kapcsolatban, amire csak annyit írtak, hogy azt csak a feladó tudja kezdeményezni. Kérdeztem is, hogy kínából szerintük itt mit fog kezdeményezni az eladó??
Írtam az eladónak is, de eddig nem érkezett válasz. De még fél nap sem telt el, így azon még nem aggódom.
Kérdem én, tudok még valamit tenni? Vagy minden az eladón múlik innentől kezdve??
Még a protection kiterjesztése van hátra és a dispute. De azért idegesít a dolog nagyon. Abban bízom, hogy a tracking number valóban nem az enyém volt és nekem még úton van a termékem...
Előre is köszi a tanácsokat.Üdv: Katsu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest