Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
air
nagyúr
Vagyis nagyrészt sunyi, sumák banda, 1-2 meg tolvaj is.
Persze nem általánosítunk, mert az nem helyes, és nem is igaz. Sőt én személyesen ismerek teljesen korrekt kézbesítő és egyéb postai alkalmazott személyeket. De sajnos rossz a cég közmegítélése, aminek, tegyük hozzá, van némi alapja.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Topikgazda
Én az alábbiak szerint látom a dolgokat.
Van egy küldemény aminek az értéke ismert.
Azt kézbesítésre egy aláírós listán átadják a kézbesítőnek.
Nem kerül kézbesítésre, nincs aláírás a papíron, viszont a műszak végeztével nem tud elszámolni az át nem adott küldeménnyel, mert nincs nála.
A Posta tevékenységének a következőnek kell lenni.
Jelentkezik a címzett, hogy hol a pakk?
A Posta elnézést kérve megkéri, hogy nyilatkozzon a küldemény értékéről és azt a pénzt kifizeti neki, mivel ez egyértelműen aaz ő felelősségük.
A dolgozóval szemben meg lefolytatja az ilyen esetekre szokáso fegyelmi vizsgálatot.Nem arra vár, hogy afeladó a kínai postán keresztül kér igazolást és majd a kínai posta a amgyar posta trehánysága miatt kártalanítja a feladót a saját pénzéből, mert ezek aztán az elvesztési ihügazoláson kivűl nem küldenek mást. Pénzt? Ugyan már.
A címzett meg írogasson, dispute-t indítgasson, látogassa a Magyar Postát és várjon a jó szerencséjére?
Igen, ez a Magyar Posta valósága. Akár Andersen mese is lehetne a MP tevékenysége.[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
Pedig azt hittem tenyleg kamu, az eladoval a kommunikacio nem volt a legjobb.
Akkor gyakorlatilag most a dispute-al semmit nem kell csinalnom, hanem csak varni a csomagra?
Koszonom szepen a segitseget.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Topikgazda
válasz Zirowe #19492 üzenetére
A képen te a megérkezés igazolását adhatod meg, de te már elfogadtad hogy újra küldi, ezt írtad a szövegbe, akkor sajnos meg kell várnod hogy megérkezzen, mert ez látható arra a számra amire azt írtad, hogy kamu, nem jó.
És ők ezt látják, nem jó helyen nézted, még a trackitonline is mutatja
02.06.2017 13:02 Elektronikus értesítés a szállításról China->hungary
03.06.2017 12:00 Elektronikus értesítés a szállításról
05.06.2017 18:31 Küldemény visszaigazolás
05.06.2017 18:46 Megérkezett a feldolgozó központba
05.06.2017 20:15 Belföldi feldolgozásra továbbítva
05.06.2017 20:21 Csomag adatokat regisztrálták
06.06.2017 08:12 LP***********134
06.06.2017 13:12 Átadta Légitársaságnak/SzállítmányozónakA 17track.net nem mindent lát és fordítva is igaz, ezért nézzük 4 helyen.
[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
De éppen ez az, hogy ez most vmi furcsa "döntés", mert nem tudom elfogadni, és a megjelölt időpontokat se nagyon értem.
Ezt látom:
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Topikgazda
válasz JegesEmber20 #19490 üzenetére
Indits dispute-t mert máshogy nem kapod vissza a pénzt. Azt az igazolást bizonyítékként csatold.
Mert nem egészen értem mire várnál. Ha az eladó nem tud róla, nem fog semmit sem tenni.mert elvileg Ő és a Magyar Posta fogja lezongorázn,i hogy ki intézi a kártérítést.
Ez nagyon elvileg dolog, valójában a feladó a kínai postával áll kapcsolatban, ha majd az kéri a magyaroktól az igazolást, hogy elveszett azután lesz majd hónapokkal később kártérítése. Ez nálam a posta esti meséje kategória.a postás próbálta kézbesíteni, viszont elvesztette Nem kell finomkodni, ellopták tőle. Nem lehet egy küldeményt elveszteni.
[ Szerkesztve ]
-
JegesEmber20
aktív tag
Üdv!
Elveszett a csomagom.
Tracking number alapján a rendelt csomagom 2017.06.19-én itt volt a postán, a postás próbálta kézbesíteni, viszont elvesztette. Értesítőt sem hagyott, nem is csöngetett, szomszéd se vette át.
Voltam bent itt a helyi postánál, adtak is egy Tudakozványt, hogy tudnak róla, elveszett, sajnáljuk.
Mondták, hogy küldjem el ezt a feladónak, mert elvileg Ő és a Magyar Posta fogja lezongorázn,i hogy ki intézi a kártérítést.Viszont még 60 napon belül vagyok bőven, indítsak egy disputot, vagy ilyenkor mit tegyek?
-
MrRL19
senior tag
MAsikat felhívtam 8282-est ugyan azt mondta vám alatt és ,h ír a reptéri "kollegáknak"
Elérhetőségek:
A NAV Váminformációs Központja
+36 (1) 250-9570
+36 (40) 346-262Ezek közül vmelyiket érdemes még felhívni hátha többet mondanak ?
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
Igen ezeket írja ,viszont most felhívom őket megint melyik számot érdemesebb felhívni ?
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19485 üzenetére
Még mindig ez van ezekre?
RS855711072NL
2017.05.27. | 13:28 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documentsRS855710871NL
2017.06.16. | 12:52 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documentsAz elsőnek már rég vámolva kellene lennie, mert 21 nap a max. Ha felhívod őket ezt modják amit látunk a nyomkövetőkben?
-
MrRL19
senior tag
Igen van rajtuk csak ,h eddig egyszer sem volt ilyen esetem ,pedig jó pár cipőt rendeltem már igaz így sosem ,h bele rakja a kínai 1 csomagba 2-3db cipőt ...
És ,ha most az a gond akkor mire várjak mi várható ? elveszik ? én meg bukom a jó pár tízezer ft???
(egyébként az nap hívtam a postát azt mondta a hölgy ,h az egyes csomag a héten jön es nem is biztos ,h fizetni kell érte szóval nem is értem már az egészet a másik meg ,h nem rég vették fel az adatokat, most pedig Szerda van 1hónapja várok informálatlanul kb elég kellemetlen főleg ,h családnak lett rendelve... )
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Skillet
addikt
Végre van megint ugreen store kupon. -1$, ha 3$, vagy afölött vásárolok.
Viszont kérdés... vettem egy kupont 50 zsetonért, elhasználtam, de vennék megint, viszont nem engedi. Mennyi idő kell elteljen, hogy újra engedje?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Topikgazda
válasz Zirowe #19482 üzenetére
Az Aliexpres döntését nem kell elfogadni, ha döntött akkor csak a 7 napon belüli fellebezés (Appeal) van.
Akkor általánosságban:
A gombok, lehetőségek a a megnyitott dispute oldalon találhatóak, ahol ezt az ajánlatot is kaptad, de elérhető a My Orders, Refunds & Disputes és az adott vásárlás Status oszlopában a Arbitration ID View DetailIlyesmi lehet:
Ahogy az Összefoglalóban is írva van:
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.
Az átvétel leigazolása utáni 15 napon belül már a Cancel dispute nem igazán használható, létező problémára kérjük, amit orvosolni kell az eladónak.[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
Aziasztok, rendeltem par cuccot aliexpressrol, de a csomag hianyos volt.
Az elado mondta, hogy elkuldi nekem a tobbit is, de amig az eredeti rendes tracking numberrel jott, addig az ujra kamut adott es mar 2 hete semmi info.Nyitottam disputeot, ali nem fogadta el az erveimet, mert szerinte a tracking jo es varjak a megerkezessel.
A proposaljaba azt irja az ali, hogy varjak meg 14 napot, de alapvetoen szerintuk augusztusig kene megjonnie.Ket kerdesem van:
Ha ezt az alis ajanlatot elfogadom, de 14 nap mulva se lesz semmi, akkor tudok meg disputeot nyitni?
Sehol se talalom azt a nyomorek accept gombot, merre kellene lennie?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Cassidey
senior tag
válasz tupacamaru #19479 üzenetére
Köszönöm. Értesítő nincs, hát valamikor majd megkapom, csak vártam nagyon. Szinte így is szerencsésnek érzem magam, annyi rémtörténetet írtatok, már teljesen ráparáztam pár napja.
-
Cassidey
senior tag
Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne, érdemes ma várnom a postásra?
Tracking number: LX370981453CN
A legfrissebb bejegyzés, hogy kézbesítő postához érkezett.
[ Szerkesztve ]
-
ALgore2
tag
Ha zárok egy vitát és várok a termékre, az rossz nekem???
60 napja jön valami, de csak tn lett kérve rá![ Szerkesztve ]
-
Sagaris
csendes tag
Nekem Maestro van lehet az a gondja...Köszi a segítséget
Kis trükk!
Nekem még most se működik, DE!
Amikor rányomtam az other payment methods-ra és feldobja a már beregisztrált (maestro) kártyát és ott nyomok a fizetésre elfogadja!
Így el lehet kerülni, teljesen rendben kifizette semmi gond így! -
peestike
őstag
válasz Peti0501 #19469 üzenetére
Nem kell pánikolni szerintem... Pár nap és minden jó lesz, kibirható. Nekem többször előfordult már, olyan 4 nap volt a leghosszabb kimaradás. Maestro kártya ilyen, max le kell cserélni. Fog az működni.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Peti0501
újonc
SEGÍTSÉG !!! SEGÍTSÉG !!!4
Rendeltem pár napja 10 USD-ért ( most elősször ) az oldalról ! Az óta kb ha a fizetésre megyek mindíg azt írja ki hogy "Rendszerhiba, FIZETÉS MEGHIÚSULT " nem enged fizetni......SEMMIT ! Felhívtam a bankomat is azok azt mondták semmi gond a kártyával nincs letiltva !!!!! 3. napja nem tudok semmit sem venni vele ( MAESTRO fhb bankkártya ) MI LEHET A PROBLÉMA JÓL ÍTOM BE AZ ADATOKAT AZ TUTI !!!!! valaki segíthetne! VALAHOL LETILTOTTA A KÁRTYÁMAT AZ OLDAL AMIT NEMLÁTOK ??????? VAGY MI ???????? -
C0d3r
addikt
válasz Exelsior24 #19464 üzenetére
Choetech-et ajánlom bátran, jó cucc.
Még akkor is, ha hozzávesszük, hogy 1,5 hónap használat után tönkrement. Ez annyiban nyilvánult meg, hogy figyelmes lettem rá, hogy leállt a töltés. Nem robbant szét, nem kapott lángra a teló stb.
Pirospont a cégnek, ugyanis rájuk írtam (természetesen már nincs semmiféle védelem ilyenkor), vázoltam mi történt, küldtem képeket - gondoltam magamba mi baj lehet, max. elhajtanak, papíron jogosan. Zokszó nélkül kaptam a választ, hogy küldenek újat. Hogy mégiscsak legyen valami nyoma a rendszerben, felhoztam, mi lenne ha leadnám a rendelést, de fizetés előtt átállítaná az árat 0,01 dollárra!? Ebbe is belementek.[ Szerkesztve ]
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Ezek az Orico márkájú fali töltők megbízhatóak: [Orico 5V 1A/2A travel charger] ??
Más normálisnak tűnőt nem találtam Allin, és úgy látom ezt a típust azért rendelték jópáran, csak számomra nem túl ismert márka, és nem szeretném ha leégne tőle a ház.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
SirRasor
addikt
Köszönöm a véleményeket, akkor nyugodtan merek vásárolni
Az az egy eset olyan volt, hogy nem jött meg a cucc, írtam az eladónak, majd visszaírta, hogy már pedig feladta és a trackingnél is látszott, hogy valamerre elindult az áru. Sőt, ha jól emlékszem már "in transit" volt írva és onnan semmi, tehát feltételeztem, hogy igazat mondott. Persze nyomhattam volna refundot, de nem tartottam korrektnek, mert nem ő tehetett róla és mivel csak párszáz forint, ezért hagytam veszni.
A 215-ből kb. 20 volt, ami refund, mert nem jött meg. És volt 2db olyan is, ami refund, aztán csak megjött +1 hónapra rá Hát olyankor nyilván szólnom kellett volna az eladónakTotál igazad van; rosszul fogalmaztam. Nyilván nem az ebay meg ali ver át/vagy sem, hanem az ott lévő árusok. Viszont akkor úgy kérdezem inkább, hogy milyen a tendencia: alin sok az átverős árus? De ez a kérdés is értelmét veszti, ha van ott is buyers protection stb.
Sajnos nem párszáz forintos vackokat vennék alin, hanem pont drága lego utánzatokat, tehát ilyen 5-15k értékben/db. Az még kb. a vámon is átcsusszan.
Make Love not war!
-
Topikgazda
válasz SirRasor #19458 üzenetére
Az AliExpress egy virtuális piactér sok eladóval. Az AliExpress nem ver át senkit.
Ebayen 215 vásárláson vagyok túl és csak 1 db 250 ft-os rendelést buktam el.
Miként buktad el, átvertek? A eBay vásárlói védelmét vagy a PayPal vásárlói védelmét az átverés miatt nem használtad?Annyival egészítem ki szmyky válaszát, hogy Kínába 2500-9200 Ft 2 kg-ig visszaküldeni valamit és ezt általában neked kell fizetni, nem térítik vissza.
Annyit kérnék hogy ne az adott cégre eBay, AliExpress értelmezve használd az átverés szót, mert az így nem igaz. Létezik vásárlói védelmük így indokolt esetben visszakapod a pénzed[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz SirRasor #19458 üzenetére
Teljes biztonsággal megadhatod!
Ha egy benzinkúton mersz vele fizetni, akkor az Alin még bátrabban megteheted!
Az Alinak is van vevővédelme, úgyhogy nem fogsz bukni, ha nem érkezik meg valami... De én drágább cuccokat nem javaslok venni, mert ha nem azt küldik vagy hibás, akkor vissza kell küldened, ha teljes visszatérítést akarsz! -
SirRasor
addikt
Üdv mindenkinek!
Mekkora a biztonsági kockázat megadni az *éles* bankkártyám adatait?
Illetve mostanában mennyire átverős az ali? Ebayen 215 vásárláson vagyok túl és csak 1 db 250 ft-os rendelést buktam el. A többi vagy megjött, vagy nem jött meg és refund. Alin mire számítsak? Lehetnek komplikációk?
Mondjuk az a gyanús, hogy van, amit 30-50%-al olcsóbban találok alin, mint ebayen
Make Love not war!
-
Sagaris
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy csütörtök óta payment failed-et ír az aliexpress, másnak is csinálja vagy csak nálam van valami?
Payment falied
Reason: System error
Suggestion: The system is busy. Please try again.Köszi a segítséget!
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19453 üzenetére
Én csak azt nem értem, ha beírjuk az Összefoglalóba hogy mit célszerű beküldeni és miként, akkor úgy beküldve nem kell felesleges köröket futkosni.
Nem azért van az oda írva, mert szeretünk hosszan agyalni, írogatni dolgokat, a szerzett tapasztalatok alapján lett megfogalmazva. Lehet egyedi eljárási módot is kitalálni, de nem mindig hasznos.
Sok vámeljárásos küldemény van kevés emberre, nem várható el tőlük, hogy egy esettel az érintett hibájából 5* annyi időt foglalkozzanak, az aktakupac aljára került az anyagod, majd feldolgozzák. Most ez így sikerült.
Reménykedj, hogy nincs a cipő oldalán ilyen jelés azért áll a dolog mert van.
[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
köszi a válaszokat ,de beküldtem mind2 csomagnak a papírokat a 71tracknél írtak is 2er belekötöttek a dologba ,h nem látni teljesen a fényképet küldtem másikat ezután pedig a rendelés igazolás kellet neki amit megint elküldtem másodjára azóta semmi hír arról szóval nem is értem miért nem feldolgozás alatt van az is ...
(kaptam visszaigazoló emailt is 06.13)
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
nagyúr
válasz MrRL19 #19450 üzenetére
RS855711072NL 2017-05-23 12:00:00 Küldemény információ: Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől
. 2017-05-27 13:28:00 Küldemény információ: Megküldött dokumentumok feldolgozásaRS855710871NL 2017-05-31 14:52:00 Küldemény információ: Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19450 üzenetére
Igen,
Magyar Posta Ügyfélszolgáat:
Lakossági ügyfeleinknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.Első:
Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted
2017.05.23. | 12:00 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
Ez akár 14-15 napig tart a postásoknak, nem a vámosoknak.
Gondolom megkaptad aaz ajánlott levelez is, abban is van elérhetőségi információ.Második:
Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted 2017.05.31. | 14:52
Küld be az adatokatA vámolás allatt álló témában meg az Összefoglalóban is szereplő elérhetőségeken:
Elérhetőségek:
A NAV Váminformációs Központja
+36 (1) 250-9570
+36 (40) 346-262
vam.info@vam.gov.hu
Magyar Posta
+36-1-421-72-35
postaimport@posta.hu[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
Sziasztok
írtam mar jó pér hete ide ezzel kapcsolatban .de már kezdem azt hinni sose ér ide az a két csomag esetleg valahol lehet érdeklődni utána ?
RS855711072NL
RS855710871NL
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Chris Kiki
senior tag
válasz bazsimano #19447 üzenetére
Most érdekes módon tudsz központozva, ékezeteket és mondat eleji nagybetűt használva, rendesen megfogalmazva írni. Ez a kérdés feltevésekor nem sikerült. Ezért értetlenkedtem.
De befejezem az offot, szép napot neked is.Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
bazsimano
őstag
válasz Chris Kiki #19446 üzenetére
Lehetséges.
Szerintem igenis beletartozik az oldal aplikációja a topicba. De inkább megkérem egyik topicgazdát, hogy törölje az előző hozzászólásaimat és megoldom másképp.
A fórum azért van szvsz, hogy másiknak segítsünk, lehet nyugodtan viccelődni, gúnyolódni!
Ezzel nem is szaporítom a szót. Neked megszép napot és hétvégét..
-
Chris Kiki
senior tag
válasz bazsimano #19445 üzenetére
A topik az Aliexpresses tapasztalatokról szól, nem az aplikációról. Amit és ahogy leírtad, meg elég zagyva volt, nekem például nem igazán jött le, hogy mit is szeretnél megtudni. Persze lehet, bennem van a hiba.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
bazsimano
őstag
válasz Chris Kiki #19444 üzenetére
vicces...aliexpress approl van szo. lehet mas is talalkozott ezzel a gonddal.
azert gondoltam, hogy itt gyorsabban kapok valaszt.szerk: a hozzaszolasodat, megsporolhattad volna ennyi erovel!
[ Szerkesztve ]
-
bazsimano
őstag
sziasztok! regebbi iphononnal allandoan elougrik az appban egy ablak h van firssites, de ha rakattintok hogy frissitsen akkor nem talal semmit...valahogy ki tudom loni ezt az ablaktok?
-
Garold
senior tag
Hogyan lehet ezeket a kuponokat beváltani? Az Ali oldalán megtaláltam a leírást, de egyszerűen nem találok olyan terméket vagy eladót ahol felajánlaná a felület a beváltást. Mobil appban használom, ez lenne a gond? Tudsz egy terméket linkelni ahol megy a beváltás?
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
szmyky
aktív tag
Ha személyes az indok, akkor az eladó jobban jön ki a vitából és kevésbé kell tartson az Aliexpress büntetéstől.(ezért erőlteti)
Azonban neked meg előfordulhat, hogy kevesebb vagy semmi részleges refundod nem lesz, csak a visszaküldés lesz, mint opció!
Ezeket nem a mostani vitára mondom, mert ez már eldőlni látszik - ezek jövőbeli tanácsok.[ Szerkesztve ]
-
Fauno
tag
Köszönöm a választ.
A vita jelenleg ott tart, hogy az AliExpress Case Management Team már beavatkozott, így szerintem látják is.
Még nem volt ezidáig olyan vitám, amelybe beavatkozott volna a Case Management Team.Ezért kérdeztem, hogy mitévő legyek?
A Case Management Team már előállt két javaslattal.
1) Nem küldöm vissza (megtartom a terméket) kapok részleges visszatérítést - én ezt elfogadtam.
2) Visszaküldöm a terméket a saját költségemen és kapok teljes visszatérítést. - A eladó elfogadta, én visszautasítottam.A következő üzenetet kaptam az eladótól:
"Dear
You give 5 star first and screenshots give me .
Then change the dispute reason for personal reason ' i don't need this product anymore'
We will refund to you , and next time we will give you discount .
Thank you for your kindly understand.
Best wishes" -
Topikgazda
Mobil app-ba belépve 20$ értékű (10 db 2$) Aliexpress select kupon kérhető.
-
Topikgazda
Az értékelés külön fut.
De ez egyébként baromság, ilyen zsarolásra nincs joga, kérheti hogy pozítivan értékeld a hozzáállását, de ha úgy kérte, ahogy te írod, akkor ezzel már el is baltázta azt.
Mivel ez szabályellenes részemről 1 csillag szokott menni és egy jelzés az ügyfélszolgálat felé, hogy mókás kedvében van az eladó, de nem díjazom a humorát.
Másrészt a pénzed az AliExpressnél van, nem az eladónál, nem ő adja vissza.
Ha személyes okra változtatod, akkor a te hibád lesz a dolog.
Ha egyértelmű az ő hibája, vagy a termék hibás, az AliExpress vissza fogja adni a pénzed, mindegy mit akar az eladó.[ Szerkesztve ]
-
Fauno
tag
Vita alatt tudok valahogy értékelést leadni?
Az eladó azt ajánlotta, hogy értékeljem 5 csillagra és módosítsam a vitát "Személyes okokra", úgy elfogadja a javaslatomat és megadja a refundot. -
mrx1212
tag
Elvileg megoldódott a problémám! Köszönöm!
The status of the Payment for Order No. .....
Based on the dispute results, the payment had been processed. Please check Order No.........
Csak még egy valamit nem tudok a számlámon mennyi idő múlva lesz rajta a pénz körülbelül ?
Valamint az oldalon nincsenek elmentve a bankkártya adataim,ez nem probléma? vagy ők ezt látják rögzítik valahol hogy én anno milyen számlaszámról utaltam? -
Topikgazda
válasz Chris Kiki #19427 üzenetére
Minek hirdet az ilyen? Igazad van, egyetértünk.
Néhány eladó, de nem csak itt, az AliExpressen, hogy ne kelljen meghirdetési költséget fizetni, nem veszi le, ha elfogyott a készlet, be sem állítja a készlet csökkenés számlálót vagy valami ehhez hasonló opciót, azt látjuk, hogy van készlet, aztán mégse. A szabályok szerint csak eladható tétel lehet meghirdetve, de vannak "trükkös" eladók, sajnos. -
C0d3r
addikt
Nem várja, nem kell vele foglalkozni. Ideális esetben 1-2 napon belül bejelöli feladottként.
Ez csak egy lehetőség Neked, mint vásárlónak arra, hogyha soknak találod a várakozási időt/meggondolod magad mert máshol megtaláltad olcsóbban stb., akkor tudd törölni. Ha meg türelmes vagy és igényt tartasz a termékre, meg tudod hosszabbítani a várakozási időt. Amennyiben nem hosszabbítasz és lejár, automatikusan törlődik a rendelés és visszakapod a pénzt. -
Chris Kiki
senior tag
Ja, az Alin igen érdekesen mennek ezek a dolgok, volt is pár vitás esetem is emiatt. Mielőtt megrendeltem megnéztem, hogy hány darab van neki készleten, vagy van-e neki egyátalán készlete az adott termékből. A stock item lista több, mint 5000 darabot mutatott. Remek, akkor menjen. Leadom a megrendelést, kifizetem, erre rám ír, hogy jelenleg kifogyott, nyomjak már egyet az EPT-re, mert csak két hét múlva lesz a termékből. WTF?
A másikat terméket szintén stocklista alapján rendeltem meg. Ott is mutatott néhány ezer darabot raktáron. Nagyon szép, kerek leírás a termékről fotókkal, mindennel. Ez kell nekem! Megrendelem, kifizetem, várok. Néhány nap múlva rám ír, hogy ilyen terméke nincs(!), nem is lesz, válasszak másikat. Mondom neki, nem kell másik, mert amit ajánlott, nyomokban sem hasonlít arra, mint amit én rendeltem. Egy tablet tokról volt szó, az eredeti egy full cover volt szilikon belsővel, bőr külsővel, autómata zárral. Amit ajánlott, az meg egy fedél nélküli ocsmányság. Na itt aztán ment a dispute, full refund, negative feedback. Minek hirdet az ilyen?
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
air
nagyúr
Sziasztok!
Többször vásároltam már az Alin, de most egy érdekes dolgot vettem észre.
A termék státusza "Awaiting Shipment". Ezt értem. Alatta azt írja: "Processing Time remaining: 6 days 22 hours 52 minutes" még talán ezt is értem, bár hogy miért kell 1 hét a feldolgozáshoz, az kicsit furcsa.
Viszont van mellette egy "Extend processing time" gomb. Na, ezt nem értem. Kiterjeszteni a feldolgozási időt?
Többre mint egy hét? Miért tennék ilyet? Mi ebben a logika? Találkozott már valaki ezzel?
Tulajdonképpen mire szolgál ez?Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
blu79
addikt
Sziasztok. Nem tudom volt e már róla szó.... de meg szeretném kérdezni hogy az A2 besorolás az mit jelent ?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
válasz mrx1212 #19417 üzenetére
Én nem találom azokat a szövegeket az általam megadott anyagokban amiket ide írtál.
Mivel az Aliexpress topikba írtál az Összefoglalója ez lenne
A vonatkozó rész:
AliExpress probléma kezelés, dispute indításHa probléma van, akkor az első dolog az, hogy küldünk üzenetet az eladónak és megpróbáljuk úgy rendezni a problémát, hogy ne legyen dispute (vita) belőle.
Természetesen, ha nem lehet vele egyezkedni, akkor indulhat.
Általános szabály hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje (Purchase Protection time) alatt kezdeményezhető, kivéve, ha leigazoljuk a megérkezést, ami után még 15 napon belül lehet dispute-t indítani.
Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.Az átvétel leigazolása utáni 15 napon belül már a Cancel dispute nem igazán használható, létező problémára kérjük, amit orvosolni kell az eladónak.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal)A leírás linkre kattintva meg a nem érkezett meg dolgot kellene csinálni
Nagyon nem jól értelmezed. A vásárlói védelem időkeretén belül lehet dispute-t nyitni.
-
Zoty4
őstag
Sziasztok. Van egy rendelsem 4.6rol ami meg nem erkezett meg, 1 nappal korabban rendelt ugyanilyen termek mar megjott kb 3 hete. Meg van 25 nap vasarloi vedelmem, varjak vagy indithatom a disputot?
-
mrx1212
tag
Elolvastam csak nem értem sajnos
"Itt a lényeges dolgok:
A Reminder 1. pont konkrét dátum, hogy mely nap jár le a vásárlói védelem.
A 2. pont végén a link, amelynek segítségével lehet a vásárlói védelem hosszabbítást kérni, leírás az Összefoglalóban.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .Az Options oszlopban a vita kezdeményezés gomb: Open Dispute.
Ez csak a szállítás megkezdési időponttól számított 10 nap után használható. Dispute leírás az Összefoglalóban."Most akkor ha jól értelmezem megvárom még lejár az idő ás Open Dispute? [
-
mrx1212
tag
Lenne egy kérdésem tőletek
Rendeltem egy órát ami nem jött meg! /Egyébként ez az elő ilyen ügyem,eddig minden megjött!
Pár óra van már csak hátra várjam meg még lejár és utána kell Open Dispute nyitni ?
Hogyan?1. If your order does not arrive on 2017-06-15 , you can apply for a refund by opening a dispute
ˇ"Awaiting delivery
Your order will be closed in: 14 hours 10 minutes "
-
#39868659
törölt tag
-
hevizms
addikt
-
togvau
senior tag
Az aliexpressen beállított default bankkártyát hogy lehet megváltoztatni? Már meg van szüntetve a bankkártya, és még mindig azt ajánlja fel, és mindig other paymenttel kell minden egyes vásárláskor bepögyögni mindent a másik kártyáról.
hitler, sztálin, micro usb
-
#39868659
törölt tag
Sziasztok segitseg kellene. Van egy vitas ugyem nem eredeti termekrol. Nyitottam disputot, leirtam mi van, lehet ellenorizni a gyarto honlapjan ilyen levakaros sorsjegy alapjan az ellenorzo kodot nincs az adatbazisukban. Ez volt a dispute alapja. Az ali elutasitotta. Az ok: Seller has provide the Certificate Of Authority of the brand, which can prove that the product is original. En nem is azt mondtam mind hamis csak azt hogy az enyem.
Es ez az amivel mit is kezdjek szerintetek? Since the seller has provided the authorization file from the brand owner / purchase invoice to prove the item was original, we would like you to provide counter evidences: the official inspection statement from the brand owner.
Mivel nem hagynam annyiban, irtam a kutyu supportnak hogy lehetseges e hogy az ellenorzo kod nincs a rendszerben igy gondolom az AliExpress' Proposal semmikeppen sem accept. De a reject amivel elutasitom azutan mi van?
Ja es a message historyt azt latja az ali support? Mert ott szepen leirtam az eladonak mindent, de az mintha ott se volna a supportnak
Koszonom[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
A török postás tracking esetében a "célországban feldolgozva" a magyar posta nyomkövetőjeben mit jelent? Azt amit mindig is jelentett,hogy itt van nálunk és 1-2 napon belül megkapom,vagy azt hogy a török posta kapta meg és még csak most indul valahonnan?
Mert érdekes hogy pld a 17track mégcsak nem is látja.
RH043707958TR[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Ez igaz.A 19 nap akkor sem lassú,főleg a 33 meg az 50 naphoz képest.
Kinából való vásárlás amugy sem arról híres hogy pár nap alatt itt van.Az átlaghoz képest ez pont jó.Se nem lassú se nem szupergyors.
Ravoltam készülve hogy majd valamikor július közepe felé kapom meg,ahogy itt emlgetve volt hogy a pudingos milyen lassu.Erre itt van.
Ez a lényeg hogy ha valakinek a pudong megjelenik a nyomkövető státuszban,ne temesse azonnal,hisz nem biztos hogy lassú lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #19404 üzenetére
Én a vásárlás napjától számolom, hogy mikor van a kezembe, az hogy 1 hét a szállítás, de két hétig nem adják fel és 1 hétig ül rajta a magyar posta (4 hétig jön), azt az időt is célszerű beleszámolni, a vásárlói védelem ideje is úgy értendő, nem a konkrét szállítást kell számolni szerintem, de a repülőgépnek 12 óra az ideérési ideje, nem 15 nap.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
-
Fauno
tag
Sziasztok!
A vitával kapcsolatosan szeretnék kérdezni.
Van egy vitám, amiben az aliexpress már lépett, két javaslattal.
1. Részleges visszatérítés, és a terméket nem kell visszaküldenem.
2. Teljes visszatérítés, ha a terméket visszaküldömOlyasmit írtak, hogy, ha nem válaszolok, vagy nem értek egyet az eladóval, akkor az első opció kerül végrehajtásra.
" If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed."
A részleges visszatérítést elfogadtam.
Van még más teendőm, hogy megkapjam a részleges visszatérítést?
pl: Szükséges még visszautasítanom a 2. javaslatot?
Az eladó a második javaslatot fogadta el. -
hevizms
addikt
A május 25-en rendelt cuccot ma átvettem.
Pudong-os volt pedig.
Úgy tűnik vannak azért kivételek,szóval ha valakinek ilyen,még nem biztos hogy lassú lesz
RF730973463CN[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest