Elnézést kérek a késlekedésért, de most igyekszem mindenkinek is leróni járandósságomat.
Ennyi hely van a középső szinten a teljesértékű pótkerék fölött, ez "mind befért oda".
Ilyen a szőnyeg, aszem árultak is ilyet a szalonban vagy 20-30k-ért:
Ha tudja valaki hogy ez jár e hozzá vagy csak benne maradt, az majd világosítson fel...
Rögzítettem a pótkereket pénteken, megoldottam a problémát, mint látszik kb 15-16mm-el volt hosszabb a csavar mint kellett volna... találtam egy fém hengert a "kincstárban" (szerszámosládák mélye), így most stabilan bent van a helyén, meg sem tud moccani... Egy Avensis leszorító csavarja, 20 évet várt rá a szekrényben hogy újra használjam...
Mind a 4-et 2,8-ra fújtam... rosszul tettem? A TPMS comfort-ra van állítva, mégis 2,3x-et mér és jobb hátul 2,27-et...
És akkor jön a csemege (kevés cuccal autózok kérem forduljanak el, vagy dobjanak be tovább olvasás előtt vmi erősebb gyümilevet... )
Azt a hungarocell cuccot érdemes megvenni, ám mégsem elengedhetetlen, ne dőljetek be ha valaki ezt mondja:
A zöld szatyorban a trapézemelő van (szintén Avensis gyári tartozék), azért van becsomagolva, mert bezsíroztam mindenét szegénynek és nem akarom hogy összekenje a csomagteret...
Ebben van még elakadásjelző háromszög, mellény, izzókészlet és a vonószem is, de szépen bement a kompresszor, pont belefeszül.
Ez egy pici szerszámkészlet (gyári Avensis szintén, mily' meglepő ), ebben helyeztem el a kerékkulcsot meg a hajtószárat, pár villáskulcs akksisarut lekapni ha kell, kerékék, a csavarhúzó forgatható a másik fele PH fej, ilyen full alap dolgok...
Minden szépen befeszül a helyére, semmi sem tud elmozdulni, úgyhogy mostmár tényleg befejeztem a csomagtartó mutogatását, bár a kesztyűtartó is dugig van...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."