Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz adrian360 #40497 üzenetére
Én élek a gyanúperrel, hogy UPC-nél valami disznóság folyik, rendszeresen megesik hogy több órás folyamatos tökéletes működés után egyszer csak elkezd szaggatni veszettül, miközben a sávszél több mérőoldal szerint is marad a maximális...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
válasz adrian360 #40497 üzenetére
adrian360: De igen. Akkor lehet, hogy tényleg upc-vel van a gond. Érdekes, hogy eddig nem volt ilyen gondom, csak pár napja kezdte el csinálni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
nofi
addikt
Támadással kapcsolatban kérdezném, hogy legtöbbször A (nálam T - grid ftw) moveolok, de ugyebár ez nem minden egységnél válik be. Tegnap pont egy sokadik mass void rayes toss ellen harcoltam a silver liga mocsarában és annyi hydrám volt, hogy már mosolyogva vártam a gg-t. Nem így történt, mert hamar fordult a kocka. Hydrákkal voidok ellen mindig csak egy-egy egységet célzok be. Lehet ez a baj? Mutákat mindig csak szimplán ráküldöm a voidokra, bár azok jóval könnyebben mozognak.
Xbox GT: nozsolt
-
oxox
addikt
move-al menj a voidok ala..ill. ugy, hogy mindegyik hatotavon belul legyen....ha rengeteg hydrad van, akkor nem celszeru fokuszalni, mert ha 5leszed egy lovessel egyet, akkor ne lojje 30...ezt az adott csata donti el....ha nagyon fogsz, akkor erdemes fokuszalgatni...vagy menekulni (infestorral kopkodni a voidokat)
en reggel szaladtam bele egy rakas mutaval mass carrier-be...ott sajnos muszaly fokuszalni, mert a kis bizbaszokat kezdik el loni.[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
BeLucZ
addikt
semmiképp ne fókuszálj, szépen főleg ha creepen vagy alájuk mész gyorsan aztán a move, hadd szóljon, ha túlerő van, pillanatok alatt elfogynak a voidok, de mindenképp túlerő kell zerg részről, move - amove-move-amove csomó egységkompozíciónál jó ez, mass marinet is igy szoktam tolni és kegyetlenül tudnak darálni
carrier más tészta, ott fókuszálni kell az interceptorok miatt és akkor gyorsan fogynak azok is
-
nofi
addikt
Köszönöm a segítséget!
Xbox GT: nozsolt
-
Formaster
addikt
Biztos. Ha van 50 hydrád, akkor annyi fog lőni, amennyi 1 lövésből leszedi. Egész pontosan (12 damage to 250 life) 21 hydra fog 1-et lőni, a többi már más voidra fog célozni, vagy ha nincs több akkor nem lő semmit.
Valahol van erről egy leírás, de passzolom, hogy merre.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz BeLucZ #40505 üzenetére
move-amove helyett move-stop-move-stop, ugyanaz a hatás csak hatékonyabb (klikk-s-klikk-s-klikk-s...) és még attól sem kell félni hogy véletlenül valami egységre vagy épületre nyomod az attack-ot a képernyő másik szélén
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
BeLucZ
addikt
válasz Winner_hun #40516 üzenetére
ez mondjuk igaz akkor maradok annál amit mondtam
-
netpeti98
addikt
New Maps for 2013 Ladder Season 4
Üdv netpeti98
-
Alg
veterán
válasz Winner_hun #40516 üzenetére
stop-nál utánamegy egy darabig, hold-nál nem (legalábbis én úgy vettem észre), de ilyenkor általában nem is szükséges hogy maguktól mászkáljanak, mert azért csinálod hogy te vezéreld a mozgását az egységeknek
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
oxox
addikt
válasz Winner_hun #40514 üzenetére
vannak szavak melyek hibasak a magyar nyelvben, es bojkottalom oket
ilyen tobbek kozott a muszaly, a musliNca, es a Kukker ...de van meg nehany, csak most nem jut az eszembe...ez egyelore Vs egyenlore-t mar magamra eroszakoltam...de pl. az utana-t is szeretnem sokszor ket n-el irni.[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
mikromanus
veterán
Valójában a winfestor intelligencsebb (mint a mosópor). Bárki felett átveszi az uralmat. Leigázza a gyenge akaratrot*
*edit: kivéve az ultrákat
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
oxox
addikt
válasz mikromanus #40522 üzenetére
az ultra nem jedizheto
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz netpeti98 #40518 üzenetére
A régiek közül se a Klontas Mire-ért, sem a Zerus Prime-ért nem fogok egy csepp könnyet sem hullajtani, az biztos... Nagyon elcseszett mapok voltak (főleg az első), nem is volt hosszú életük.
Az újak így első blikkre jónak tűnnek.
[ Szerkesztve ]
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Formaster
addikt
A Korhal Sky Island eléggé terranosnak tűnik, de nekem bejön azért. A Newkirk mintha már lett volna 1v1-ben nem? Talán ez a leg zergesebb, de a Red City az valami borzasztóan OP toss map lesz
-
용 Bob
senior tag
válasz Tuco Ramirez #40524 üzenetére
Pont ezt a két pályát offoltam map settingsben. Új pályák viszont tetszetősek.
MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m
-
föccer
nagyúr
válasz netpeti98 #40518 üzenetére
A korhal sky-ban gondolom csak cross lesz engedélyezve. Egyébként tetszetősek, leszámítva azt, hogy nem szeretem a 4 start locationos 1v1 mapokat.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz Formaster #40530 üzenetére
Nem, nem szokásom. Egyszerűen jobban szeretem, hogy ha nem kell 3 helyen keresnem az ellent.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
mikromanus
veterán
Nálam is vétón van: Az egyik tuti, a másik végül bent maradt, de ott is hajlok a kivágásra. Olyan idióta antizerg/proxybarát mapok, hogy gyomorrontást kapok tőlük.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
addikt
A spawning pool party meddig tart? Egyik hírben sem látok dátumot.
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6750XT, Windows 11
-
Formaster
addikt
szuper, a balance team megint úgy gondolja, hogy valamit nehezíteni kéne a zergek életén, vagy könnyíteni a tossokén.
-
föccer
nagyúr
válasz Formaster #40536 üzenetére
Még szerencse, hogy előbb haza tudja teleportálni a seregét
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40535 üzenetére
Recall, blink stalker, storm, hógolyók vagy simán megindul a seregével és átgázol közben ugyanúgy a zerg expeken, csak utána semmi se marad. Nagyon durva gombócokat tud gyúrni a proti és a recall-lal kb semmit se bukik ha jól csinálja. Különben is ott a phoenix. Fejlesztve röhögve kimicrozza a mutákat. Baráti területen meg nem nagyon lesz ellene funghal. Ha meg váratlanul ér 20 muta, akkor meg is érdemled a buktát.
rohadtul nem kellene már túltápolni minden fajt arra amire van countere. A zvz-ben már amúgy is kinyírták a mutázást. 52,2 DPS egy spore-n? Nevetséges.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
föccer
nagyúr
válasz Formaster #40538 üzenetére
Ha robóra techelt és te megjelensz 20 mutával a bázisán, akkor szemből legyalul és base raceben megver.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
-
adrian360
őstag
válasz mikromanus #40539 üzenetére
blinkstalker egy bizonyos muta szám felett már nem elég. storm alól az új muta könnyen kimozog. 20 muta ellen meg bőven kell phoenix is, és annyira nem könnyű kimikrózni, ha közben a-moveval megjelenik még 100 ling is.
baze tradeben a protoss mindig hátrányban van, mert lassan mozog a serege, a zerg meg szét expeli magát a pályán össze vissza.
de nézzél pár verseny stream-et, nem nagyon látsz olyat hogy muta ling után ne a zerg nyert volna...
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40544 üzenetére
Az alap post baromság. Picsogás a köbön. A phoenix kb keresztbe leszarja a lingeket, így nem igazán értem minek lenne az problémás,. A zela sorfal és stalkerek vagy bármi mögötte meg feltartja a lingeket. Coloval még inkább. A sok archon is gáz a zerg könnyű unitoknak. A táv archonnál meg azonos a mutával, stalker meg messzebb lő. Biztos veszett hatékony 20 muta 20 stalker ellen, de azért én nem ugranék nekik. A gázos unitok mellé a proti keményebb only minmeral unitot tud hozni. Nem kell splash. Így sincs hátrányban a proti.
edit: ja, meg a sentry is elég jól kizárja a lingeket alkalmanként, a pattogó szarokra mutánál is jó a hatása azt hiszem. Nem azt mondom, hogy egyszerű védeni, de semmivel se nehezebb, mint a protoss timing vagy max sereges pushokat zergnek.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Formaster
addikt
válasz mikromanus #40546 üzenetére
persze, csak nem elég ízi a toss, egyszerűbb lenne ha csak ki kéne választani melyik BO-t akarja és magától lejátszaná neki a meccset troll off ...
-
adrian360
őstag
válasz mikromanus #40546 üzenetére
na szóval te már megint arról beszélsz hogy hozzál stalkert archont zelat colot sentryt phonixet meg akármit, csak azért hogy mutát és linget megfogj. érted ? melyik könnyebb két féle egységet maxolni világba, vagy hozni hat féle unitot és azokkal mikrózni is közben ?
igen ha a zerg sereg egyben neki megy a protoss seregnek akkor megdöglik. de nézd protoss szemszögből ülsz a bázisod ban vársz hogy maxolj, mihelyt elindulnál hogy na akkor most szétcsapom a zerget, megjelenik a bázisdban 20 muta. nyomsz egy recallt de mire megjelenik ott a sereged már nincs probe-od és nexusod se, vagy max negyed hp-ja van.
a lingeket phoenix ellen meg arra mondtam, hogy míg a protoss vadul mikrózik a mutáid ellen, fogsz egy rakat lingeket és vakon a-move-olsz a prot bázisra, ilyenkor van mikrozól tovább phonixekkel, és a lingek megesznek a földön, vagy kezeled a lingeket, de akkor meg utolérnek a muták és volt előny nincs előny.
-
Formaster
addikt
válasz adrian360 #40548 üzenetére
Azért IQ-sabb tossok nem ülnek csak úgy a bázisukon. Feltalálták már a dropot, warp gate-et meg a harasst is akár phoenixel akár oracle-el. Ezerszer több a lehetőség toss kézben mint zerg kézben, de ha valakinek ez sem elég akkor tudom sajnálni. Mutát fogni kb bázisonként 3 cannon + 3 stalker, de ez nyilván nagyon sok. Viszont a zergnek fogni egy állandó prism dropot legalább 2 crawler + detector + 5-6 roach bázisonként, ráadásul ez kb free harass a tossnak.
[ Szerkesztve ]
-
용 Bob
senior tag
Ebben a meccsben minden benne van amitől OP a muta vs Protoss, főleg azért, mert halmozottan, többféle unitcomposition-ben próbálja counterelni a zerget, de valahogy mégsem sikerül. Ja és nyert helyzetből kap ki...
Ha mutát láttam mostanában F10,n, mert nem éri meg az ideget, ami a kergetőzéssel jár..ennyi.
[ Szerkesztve ]
MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest