Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43403) Menthirist válasza Fred23 (#43399) üzenetére


Menthirist
veterán

A frostbite nagyon szép és rendkívül jól optimalizált motor. Szvsz az egyik legjobb ma a piacon, ráadásul Repi (Johann Andersson, az egyik vezető fejlesztője a Frostbite-nak) is egy zseni. Viszont ezt rengeteg beégetett fénnyel éri el ezt a játék, és limitált méretű pályákon. Pofátlanul jól néz ki a Battlefront is, de azért mert rendkívül kordában tartott az a tartalom ami a játékban van. A pályák, a fények, a modellek, stb. Csakúgy mint az animációk, a fizika, a ballisztika, és úgy ahogy van az egész hálózati kommunikáció (ráadásul emlékezzünk, ezt is mennyire nehezen tudták összehozni pl a BF4 esetén, mennyi ideig szar volt a multi). Szóval remek motor, de többek között azért, mert még a régi játékokhoz képest is vissza van véve sok dinamizmusból, fizikából, stb, és helyette a látvány kapta a fő hangsúlyt.

dx12 esetében két fő irányvonal van a beépítésre:
1: tegyük a renderelést át dx12-es metódusokra, de semmi több. Eddig xyz11 metódust kellett meghívni, most már xyz12-t. Némi gyorsulás lehet hogy elérhető, de marginális.
2: csináljuk meg alaposan, írjuk át teljesen a motort "job" alapúra, tehát teljes feladat-nyomonkövető és kiosztó rendszerre kell átállni, sok job-thread-del. 4-8-12... ahány magod van. Ezek pedig különféle sorrendben etessék a vga-t ahogy az nyelni képes.
Nem kell említenem melyik a nehezebb munka. Szerencse hogy jó pár modernebb motor már eleve ezt a job rendszert használja a feladatok delegálására, szóval azokba beépíteni sem olyan nehéz jó minőségben. Ha jól emlékszem, némileg a "StarEngine" alapjául szolgáló régi régi Cryengine verzióban is ilyen van már. De ez ugye egy 2011-2012 körüli Cryengine-ből lett leágaztatva, amibe eleinte még kerültek át hivatalos verziónövelések a főágról, amíg nem volt ennyire különböző a két motor, de már régóta akkora a különbség, hogy nem evidens hogy milyen munkával is lehetne átvenni valamit, vagy inkább csak az alapján kellene-e belefejleszteni ebbe a motorba a változtatásokat. Szóval az új Cryengine-ben is van már dx12, de ez nem jelent sokat a StarEngine kapcsán.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.