Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
macy
addikt
Na igen, az nem árt ha van rendes hűtés, nekem is kellene a procira. De még így is húzva van 3.5-ről 4-re. 2560x1440 és 1920x1080 között szinte semmi különbség nincs.
huncut07
csendes tag
Talán úgy lehetne egymáshoz hasonlítani, hogy a Frostbite egy Porshe legújabb változata aminek továbbfejlesztették a már meglévő motorját, meg a futóművét, a StarEngine meg egy Airbus A380 amiből szuperszonikus gépet építenek ami képes 5x megkerülni a Földet egy tankolással
A frostbite nagyon szép és rendkívül jól optimalizált motor. Szvsz az egyik legjobb ma a piacon, ráadásul Repi (Johann Andersson, az egyik vezető fejlesztője a Frostbite-nak) is egy zseni. Viszont ezt rengeteg beégetett fénnyel éri el ezt a játék, és limitált méretű pályákon. Pofátlanul jól néz ki a Battlefront is, de azért mert rendkívül kordában tartott az a tartalom ami a játékban van. A pályák, a fények, a modellek, stb. Csakúgy mint az animációk, a fizika, a ballisztika, és úgy ahogy van az egész hálózati kommunikáció (ráadásul emlékezzünk, ezt is mennyire nehezen tudták összehozni pl a BF4 esetén, mennyi ideig szar volt a multi). Szóval remek motor, de többek között azért, mert még a régi játékokhoz képest is vissza van véve sok dinamizmusból, fizikából, stb, és helyette a látvány kapta a fő hangsúlyt.
dx12 esetében két fő irányvonal van a beépítésre:
1: tegyük a renderelést át dx12-es metódusokra, de semmi több. Eddig xyz11 metódust kellett meghívni, most már xyz12-t. Némi gyorsulás lehet hogy elérhető, de marginális.
2: csináljuk meg alaposan, írjuk át teljesen a motort "job" alapúra, tehát teljes feladat-nyomonkövető és kiosztó rendszerre kell átállni, sok job-thread-del. 4-8-12... ahány magod van. Ezek pedig különféle sorrendben etessék a vga-t ahogy az nyelni képes.
Nem kell említenem melyik a nehezebb munka. Szerencse hogy jó pár modernebb motor már eleve ezt a job rendszert használja a feladatok delegálására, szóval azokba beépíteni sem olyan nehéz jó minőségben. Ha jól emlékszem, némileg a "StarEngine" alapjául szolgáló régi régi Cryengine verzióban is ilyen van már. De ez ugye egy 2011-2012 körüli Cryengine-ből lett leágaztatva, amibe eleinte még kerültek át hivatalos verziónövelések a főágról, amíg nem volt ennyire különböző a két motor, de már régóta akkora a különbség, hogy nem evidens hogy milyen munkával is lehetne átvenni valamit, vagy inkább csak az alapján kellene-e belefejleszteni ebbe a motorba a változtatásokat. Szóval az új Cryengine-ben is van már dx12, de ez nem jelent sokat a StarEngine kapcsán.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
SkyS1gn
félisten
Mert semmi köze a 2-nek egymáshoz, Én is imádom mind2-őt, de nagyon messze van, ahogy felettem is leírták egy egyszerű példán keresztül.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
(#43405) GypsFulvus2 válasza Menthirist (#43403) üzenetére
GypsFulvus2
őstag
A Frostbite is képes nagy pályákat kezelni. A DAI-ban a nyílt világ elég nagy volt. Persze nem egy SC méret, de gondolom azt is át lehetne írni 64 bitesre.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
(#43406) Menthirist válasza GypsFulvus2 (#43405) üzenetére
A DAI esetében is töltésekkel voltak megoldva a pályák közti átmenetek (amennyire hirtelen emlékszem), tehát egy-egy pálya ennél jóval kisebb. De ha belegondolsz, ugye linkelve volt az, amit a planet v2 bemutató során bejártak. ez. És ez a 8km-es táv a teljes skyrim térképének mérete (mégha amúgy a skyrim-ben csalnak is hogy a belterek sokszor nagyobbak a külső méreteknél). És az még négyzetes esetben is 8x8 km-es. A fallout 4 ennél nagyobb, kb 100 négyzetkilométer ha jól tudom, a Witcher 3 pedig egyenesen 130-140 körüli. De ez azt jelenti hogy 8x8 km helyett mondjuk 12x12 km. Szóval mindegy is, mert még ha 100x ekkorák is lennének, tehát 120x120 km-esek, akkor is baromi távol lenne attól, ami az SC-ben vagy más hasonló játékban van.
Átírni biztos át lehetne azt is (mindent át lehet írni), de akkor át kellene írni rengeteg mást is a motorban, úgy mint fénykezelés, rendering, fizika, skybox nélküliség, stb stb stb. Ezt csinálták a CIG-nál vagy 2-3 évig. De még ekkor is el kellene hagyni az előre kiszámolt és beégetett fényinformációkat, amivel rengeteg mai motor eléri a baromi durva látványvilágát.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
SkyS1gn
félisten
Imádom a FB-ot főleg BF-ben mutatkozik meg mindíg mit tud, meg egy háborús settinghez valahogy jobban passzol amit produkál, jól optimalizált stb.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
csiak
tag
Ez egy nagyon jó rész volt, köszönjük szépen!... érdekes belelátni abba a gigacégbe, ahol ekkora izgalommal készülnek a nagy bemutatóra. (nyilván a bemutatón látott szituációkat az ezzel dolgozók egymilliószor látták már, még is feszültek voltak).
"Sok loot disznót győz!"
huncut07
csendes tag
A 32 bit az 2^32=4 294 967 296, a 64 bites pedig 2^64=18 446 744 073 709 551 616-t jelent.Ha elosztod a 2^64-t hatványt a 2^32-gyel, akkor 4294967296-t kapsz, vagyis ennyiszer nagyobb területen képes ugyanolyan pontossággal számolni (4294967296X4294967296=18446744073709551616).
A pontos technológiához nem értek (egy programozó biztos el tudja magyarázni), de csak a számokból látszik, hogy egy 32 bites alapon működő motor kb 4,3 milliárdszor kisebb területet képes megjeleníteni hiba mentessen a 64 biteshez képest.
Biztos át lehet írni Frostbitetot is, meg más motorokat is, de valahogy nem látunk ilyeneket, gondolom, mert elég nehéz.
Aki jobban ért hozzá, mondja meg ha nagyon hülyeséget írtam -az én területem a CNC programozás-, de én így értelmeztem amit erről írtak/mondtak a CIG-s srácok
macy
addikt
Harmadik nekifutásra végre megtaláltam Grimm Hex-et, erre valaki szétlőtte a sejhajomat. Bakker
Volfram42
senior tag
Esetleg steampunk, de az is egyféle Sci-Fi. Az első világháborúhoz nincs köze. Nagyon nincs.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
kicsicsuvi
tag
Ha érdekel, és még nem láttad volna, Scott Manleynek van egy érdekes videója erről: [link]
nem is azért mert nehéz, hanem azért mert nincs rá szükség a legtöbb esetben. Mert ugye a nagy pálya nagy feltöltendő területet is jelent, márpedig ritkán van pénz és idő (befektetési kedv meg aztán pláne), hogy Battlefront minőségű grafikával dekoráljanak ki egy komplett naprendszert, több, földhöz hasonló méretű bolygóval.
Amúgy szerintem nem 3 dimenzióban számoltál. Az hogy egy rendszer 64 bites, az azt jelenti hogy a egy objektum térbeli pozícióját 3 darab 64 bites lebegőpontos számmal írják le. Tehát köbösen kell számolni, 2^32 egységgel lehet x, y és z irányban is nagyobb területet lefedni (azért mondok egységet, mert általában a használt léptéktől függ, hogy miben számolnak, tehát hogy 1.0 érték most egy méter, egy centiméter vagy egy milliméter. Valójában egy ilyen float mantisszája is hatalmas pontosságú (tehát ha pl 1.0 most egy méter, akkor 0.001 egy milliméter, de egy float itt nem áll meg, simán tud több tizedesjegyet, ergo szubmilliméter pontosságot, amire nincs szükség egy játékban. Ezért szokták azt mondani, hogy a 64 bites térbe beleférne a naptól a plútóig minden, szubmilliméteres pontossággal.
Amit szerintem ők is használnak, az a szabványos IEEE 754 dupla pontosságú float, 1 biten tárolva az előjelet, 11-en a karakterisztikát és 52-őn a mantisszát.
De itt 64 bites térleképzésről van szó (amit ráadásul a hajóhoz képest rendereléshez mindig a környező 32 bitre alakítanak, mivel a grafikus kártyák ebben a területben érzik igazán jól magukat), nem pedig 64 bites exe-ről, ami gyakran csak annyit jelent hogy nem csak 4 giga (azaz valóságban 3) ramot lehet megcímeznie egy alkalmazásnak, hanem több mint 4 gigát is (tehát a játék foglalhat mondjuk 7-8 giga ramot a memóriából is akár)
de csuvi videója alaposabban magyaráz
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
huncut07
csendes tag
Ha ezt lefordítom a szakmámra -méghozzá elég szabad fordításban-, talán hasonló logika mentén működik a dolog mint amikor egy bonyolult alkatrésznél a (CNC) géppel a (fő) nullponton(alkatrész referencia pontja) túl több nullpontot is megadok.A gép a saját fizikai méretéből adódó mozgástérben követi a mozgását, de az adott nullpont lokális koordinátája alapján végzi a beprogramozott munkát.
Ha jól értem akkor -SC-ben nézve- a 64 bites precizitást arra használja, hogy globálisan meghatározza a játékos, vagy űrhajó pozícióját, majd ott amikor "lerajzolja" leképezi az már 32bites pontossággal történik? Mert nekem így tűnik értelmesnek, ugyanis a wikin beleolvastam amit a dupla precízióról ír, és hát a végén az volt, hogy 3-tól akár 24szer is többet kell dolgozzon a grafikus kártya ezzel.Na most CR azt mondta, hogy csak nagyon kis teljesítmény csökkenéssel járt a 64 bitre térés.
Biztos, hogy nem ennyire egyszerű, csak eddig ennyire sikerült felfognom.
Na, mindjárt megnézem azt a videót!
SkyS1gn
félisten
Inkább WWII, de amúgy BF mindíg ARMA meg COD között van, megszólalásában és megjelenésében hiteles persze a gameplay a casual, de jól is van ez így.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Marco Corbetta (az egyik nagy koponya a procedurálisan generált bolygó mögött) még 2009-ben villantott (elvileg ő volt) egy ilyen prototípust egy generált városról. Ezek után ki tudja, lehet mégis lesznek szépen beépült mega-városok procedurálisan generálva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Fred23
nagyúr
"Ha összejön egy i5 6500, Asrock Z170 E4, 16Gb 3000mhz, és egy m.2 256gb SSD-ben éled újjá a gépem. Mire megjelenik az SC már ez is elavult lesz."
Én egy ilyen alaplapot vehetek kézbe szerdán, nem bírtam várni. Szerintem nem lehet baj, jövőálló a cucc! Mikorra várható a Star Citizen? 2018? Egy 1151-es lap i7 7700k-val a fedélzetén akkor még nem lesz szerintem vállalhatatlan. Te is simán meglépheted, hogy kezdetben i5 6500, aztán upgrade i7 7700k-ra!
Elkezdem megint nézni a hajókat... -most, hogy eldöntöttem a játékba való beszállást, elfogott a hajóláz. Az Anvil Terrapin nagyon bejön, de tetszik a Cutlass Black is. Előbbiről szerintem sokat fogok olvasgatni.
bladex73
aktív tag
Nagyon köszi. Jó volt végre úgy megnézni egy bemutatót, hogy értettem is miről van szó. Bárcsak Minden műsornak lenne felirata. Tudom, hogy ez lehetetlen, csak álmodik a nyomor.
PhilBrick
őstag
A Cig nehany kiemelt videohoz maga csinal feliratot. Az alapjan nem olyan gaz forditani.
De a tobbihez az idozites kinszenvedes lenne.
Sokimm
senior tag
Érdeklődnék, hogy az RSI oldalán Liberum Arbitrium-hoz csatlakoztam, de nem látok semmi előrelépést az ügyben. Látnom kéne valamit, ha a csatlakozási kérelmem elfogadja valaki majd? (meg mi értelme az ilyen csoportoknak?)
(a játékos nevem Cleric sokimm)
Malibutomi
nagyúr
Most elfogadtam.
Fred23
nagyúr
Asszem, átolvasom, vagy inkább rákeresek a topikban sok szóra, mert ezernyi kérdésem lenne. A Terrapin kilőve, nem tudom, miért nem lehet frissíteni a hajók infóit rendszeresen, alig találtam meg, hogy 5-ös helyett 2-es szintű fegyót lehet csak rátenni. Ez az amúgy szép hajó egy cargo nélküli boxzsák lesz vacak manőverezéssel; lelőni lesz inkább élvezet, nem hajózni! Ha közel tudok hozzá kerülni, ha nem vesz észre előbb, ha nem pucol el, körbe lehet táncolni, és addig lőni, amíg csak mozog!
Ebből (is) adódik a kérdés, vajon lehet -e a SC világában változatos életmódot folytatni, vagy rá leszek kényszerítve egy szűkebb, behatároltabb életmódra mindenképp? Lehetek egyszerre kalóz, bányász, felfedező, csempész / kereskedő, stb.? Ha lelövök valakit, de nem látja senki, akkor a rendszer nem könyvel el kalóznak? Vagy mégis? Ki kell találnom egy életmód típust, specializálódnom kell mindenképp, vagy ha van több hajóm, kialakíthatok egy nagyon gazdag, változatos életmódot is? Legjobban ez a kalóz - békés polgár dolog mozgat, hogy mikor, miktől könyvel el a rendszer kalóznak, meg lehet -e úszni egy fosztogatást, hajó-kilövést, ha nem látja senki?
Annyi kérdésem lenne, hogy inkább a keresőt használom, de azért ezt a kalózos kérdést valaki megválaszolhatná gyorsba, ha tudja a tutit. Jó lenne, ha lehetne kalózkodni úgy is, hogy nem vagyunk feltétlenül körözöttek, ha mellette kereskedhetnénk, felfedezhetnénk, bányászhatnánk is, ha ügyesek vagyunk!
[ Szerkesztve ]
vagabor
aktív tag
Ha UEE által ellenőrzött térben követsz el bűnt, csak akkor leszel törvényen kívüli. Ha senki nem lát és úgy kilősz egy szállítót akkor nem, viszont úgy tudom lehet majd vészjelet leadni, ha az a ueehez jut akkor megint csak kalózka leszel. Bár lehet majd csökkenteni is a körözési szintet, bár élesben nem hinném hogy a bűnt olyan egyszerűen meg lehet majd úszni hogy meghekkelsz egy terminált és kész. Lényeg hogy az egész úgy lesz megcsinálva hogy ne mindenhol kalóz pistikék rohangáljanak. (Remélem)
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Stilinski
aktív tag
Időzíteni nekem kellett itt is, mivel ők nem feliratot, hanem valami "jegyzetet" írtak, aminek teljesen már a formátuma. Vagy lehet, hogy felirat volt, de úgy nem lehetett letölteni. A lényeg, hogy a fordítás még így is nagyobb szopás, mint az időzítés
star-citizen.hu
Fred23
nagyúr
Köszi!
"lehet majd vészjelet leadni, ha az a ueehez jut akkor megint csak kalózka leszel"
Biztosan? Miképp ismer fel engem a megtámadott hajó pontosan a többi hozzám hasonló hajóból? Mi alapján azonosít, hogy az összes Cutlass Black-ből pont ez volt a hunyó?!
Ettől persze még úgy látom, kelleni fog valamilyen vészjel-zavaró, vagy úgy kell kezdeni az akciót, hogy az adóját lövöm ki egy raksival a célpontomnak, mert ha vészjelet ad le, nem biztos, hogy lesz időm kipakolni a hajójából a cuccokat, át az enyémbe. Vajon azonosítható a hajóknak az a része, ahol a jeladó van, és olyan helyen is van, hogy egyből támadható? Esetleg hajótól függ? Zavarót vajon csak úgy vehetek a piacon, vagy csak bizonyos helyeken? Vajon a SC botjai milyen AI-t kapnak?: inkább segítenek egy megtámadott hajónak, vagyis jönnek a vészjeleire, vagy csak x százalékban? Mert valami olyasmit olvastam még régen, hogy talán 1:10-hez lesz az arány a játékban az emberek és az npc-k között. Vagyis pl. a buta npc-ken akár meg is lehet gazdagodni. 10 hajóból 1 lesz csak ember-vezette! Azt hiszem, lesz még mit olvasgatnom.
[ Szerkesztve ]
vaakuum
addikt
Na gondoltam gyorsan kipróbálom az újdonságokat, amíg még lehet, lekértem hát a starfarert...
1) Kiírta, hogy valami c00 leszállóra kapom, fogalmam nem volt, merre keressem, kimentem hát az első kijáraton, és amikor a hud-on kijelölte hogy 256 méterre van tőlem, odarohantam/lebegtem a megfelelő platformra. (rohadtnagy dög, természetesen )
2) Vagy 5 percig rohangáltam körülötte, és bármily ciki, nem találtam meg, hol kell beszállni.
3) Windows kiírta, hogy zárjak be programot (csak az SC futott), mert adatvesztés lesz a vége. Azért se zártam be, mert most akartam kipróbálni.
4) lementem a platformról, és belebegtem a starfarer hátsója fölé, és ott ráestem a szervízjárdára. Innen lifttel bejutottam.
5) bóklásztam a belsejében, USE-al nyitogattam az ajtókat, mígnem egyszercsak beültem a lenti ágyúba.
6) gondoltam megnézem a billkiosztásoknál, mivel lehet kiszállni a székből.
7) épp az optionst néztem, mior az egész merevrefagyott. Alaplapi resettel újraindítottam, és megírtam eme tartalmas hsz-t.
Asszem megint nem próbálok ki semmit...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
macy
addikt
Nem akarok belevaúzni, igazából nem is nagyon ismerem az intel cuccokat, de nézz utána jó-e az a proci az alaplapba. A támogatási listában nincs benne, max. 91W-os TDP-jű procikat ír, az I7 7700k meg ha jól láttam 95W-os. Ezenkívül a lapnak 6 fázisú a tápellátása, ami szerintem tuningnál nem biztos, hogy elég. Az én "őskövület" lapom is már 8+2-es. De tényleg nem akarok beleugatni, csak jobb ha utánaérdeklődsz, ne vétel után kelljen vacakolni vele.
Malibutomi
nagyúr
Ott nalad van a baj.
Egyreszt mert a falon bazi tablak mutatjak melyik landing pad merre van.
Masreszt nekem is 8gb ram van a gepben es meg soha nem irt ki ilyet a win sem SC sem mas alatt.
[ Szerkesztve ]
Fred23
nagyúr
Pont ezen gondolkodtam én is, hogy 91W vs 95W, de hivatalosan minden Kaby Lake procit támogatni fog, szóval az a 4W talán nem oszt, nem szoroz. Tuningolni meg nem fogok, B150-es chipsetes úgyis. Elég lesz nekem végső megoldásként majd az i7 7700k a gyári órajelén is. A fázisok szerintem se sokak, de más B150-es lapok még ennyit se kaptak! Nagyon remélem, nem lesz semmi baj, sokan vették ezt a lapot, szóval nem csak én szívnék! Állítólag nagyon megbízható, stramm lapocska, és teljes a Kaby Lake supportja.
Lehetne 5+2 is, de az ASRock oldalán a CPU résznél valóban 6 fázist ír. Viszont jár egy a RAM-oknak is.
[ Szerkesztve ]
vaakuum
addikt
Nekem sem ír ki más alatt, egyedül az sc szokott kifagyni...korábban volt, hogy sikerült repülni 3 percet az aurorámmal, mielőtt csontra fagyott volna.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
macy
addikt
Ok, akkor rendben. De ne offoljunk tovább, mert a srácok kivágnak. Erre ott az Off topik
vagabor
aktív tag
Nem 100% ez sem de úgy tudom hogy minden hajónak lesz egy adója, ami sugározni fogja az adott hajó azonosítóját, olyasmi lesz ez mint a kocsiknál az alvázszám. Uee térben ez kötelező lesz. Kikapcsolt jeladóval alapból gyanús leszel, valamint lehetséges lesz hamisítani ezt a jelez de komplikált és költséges módon.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Stilinski
aktív tag
A vészhelyzeti jeladó viszont világgá kürtöli a helyed, szóval lehet, hogy vanduulok, vagy kalózok mennek "segíteni".
star-citizen.hu
Szőrös
veterán
" Mi alapján azonosít, hogy az összes Cutlass Black-ből pont ez volt a hunyó?!"
Minden hajónak egyedi azonosítója lesz, az alapján. Elvileg ezt majd lehet "hamisítani" vagy másik tiszta hajó azonosítójára lecserélni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
TESCO-Zsömle
félisten
Ugyanakkor a "criminal level" nem karakterhez, hanem acc-hoz fog tartozni, szóval ha a "kalóz" éned elpatkol és öröklés után új éned lesz, még ha gyakorlatilag tiszta lappal is kezdesz, ott lesz a "áh, ez XYZ fia, nagy gazember volt, jó lesz a poronttyal is vigyázni..." Szóval a bizalmi státuszod ugyanúgy mínuszba lesz és ha megint kalózkodni kezdesz, gyorsabban fogod elérni a régi szintedet, mint korábban. De fenntartják a lehetőségét, hogy "megtérsz" és amilyen kemény munkával első alkalommal leromboltad, olyan kemény munkával vissza is építheted a beléd vetett bizalmat.
Aztán persze ki tudja mi lesz ebből...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Szőrös
veterán
Így van, még vmi olyasmire is emlékszek, hogy ez a visszatérés "jófiúvá" egyszer lesz eljátszható. Aztán ha utána megint rosszalkodunk akkor örökös "badboy" státuszt kapunk.
Az megint jó kérdés, hogy ezzel az elképzeléssel mi van/lesz. Remélem nem vetik el.
Igazából jó lenne összegyűjteni az ilyen régi fícsöröket amikről mostaniság nincs szó és CR orra dörgölni, hogy ezekkel meg mi a stájsz?
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
PhilBrick
őstag
Hogy őszinte legyek én időnként fontolgatom egy kalóz account esetleges fenntartását. Just for fun.
vagabor
aktív tag
Ha egy bajba került hajó vészjelet fog csak küldeni az nem sokat fog számítani, mivel a kalózoknak érdekük hogy minnél gyorsabban lezavarják a dolgokat úgy lenne az ideális ha a gép rögzítené a támadók azonosítóit és ha egy bizonyos távon belül van adóállomás vagy ilyesmi akkor tudja majd továbbítani. Ilyenkor meg már bejátszik az hogy nem mindegy hogy kalózként hol támadsz ugye bár szerintem ezt csak én szeretném így
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Fred23
nagyúr
& torz on borz:
Remélem, kikapcsolható lesz a jeladó, nem csak hamisítható! Támadás előtt kikapcsolom, aztán meg vissza. Az UEE területén meg nem fogok kalózkodni. Ha valami olyasmit csinálnának, hogy minden egyes támadáshoz új hamisított jeladót kéne venni, az nagyon rontaná a játékélményem. Ha pedig mindenképp kell venni, akkor az a hamisított jeladó sok jelet tudjon imitálni, és sokszor használható legyen!
Kicsi mindenes hajóból nincs nagy választék, ahogy nézem: Freelancer vagy Cutlass. A Freelancer is nagyon szép, viszont youtube-videó alapján a kilátás pocsék. Ez esetleg még változhat? Ha nem változik, a Cutlass lesz a hajóm biztosan, más lehetőségem nincs is.
Stilinski
aktív tag
De egy meteornak is nekicsapódhatsz és küldhetsz vészjeleket, esetleg legyőzheted a másik hajót, de mozgásképtelen maradhatsz, stb
(#43440) Fred23: viszont ha kikapcsolt jeladóval közelítesz a Polarisom felé, akkor biztos, hogy az összes üteget és egy-két torpedót is rádállítok, ha meg közelebb jösz, akkor ki is lövöm őket
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
Malibutomi
nagyúr
Fura, en tobbnyire siman bent vagyok fel-egy orakat es nem fagy (csak kilepesnel)
Fred23
nagyúr
De miért? Fegyvertelenül integetnék az ablakból, hogy baj van a jeladómmal, gyere már át segíteni, mert még kalóznak néz valami hülye!
(#43444) GypsFulvus2 válasza Menthirist (#43413) üzenetére
GypsFulvus2
őstag
Ez érdekes és hasznos volt (meg huncut és csuvi hsz-ei is), köszönöm.
Amikor eltűnök egy hsz után, az nem azért van, mert nem érdekel tovább a téma, hanem mert mostanában irgalmatlan sok melóm van, és csak estenként tudok benézni kicsit, mielőtt beesek az ágyba.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Stilinski
aktív tag
Hát ez ilyen dolog Remélem megoldják, hogy úgy lehessen scannelni a hajót, hogy látjuk mi aktív, pl ha pajzs, fegyverzet nem aktív, akkor közel jöhetsz, nem lövök (bár biztos, hogy egy azonosítatlan hajóra pár üteget ráállítok), viszont ha bármilyen energianövekedést látok, azonnal lelövetem.
Na de egyáltalán nem biztos, hogy ennyire összetettre megcsinálják. Akkor csak simán lelövetlek, ha közeledsz
star-citizen.hu
Wanderer89
tag
Azt lehet tudni, hogy lesz-e elég nagy méretű hangár ahhoz, hogy beférjen a Polaris?
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
Fred23
nagyúr
Az is adhatna a játékélményhez, ha egy hajótól függő idő kéne mindig a pajzs és/vagy fegyverzet aktiválásához, illetve az aktiválatlan állapotnak is lennének előnyei (pl. takarékosság az üzemanyaggal, bármi). De persze lehetne tudni, hogy mondjuk egy Cutlass 6-tól 10mp időn belül aktivál, attól függ, hogyan tuningolták, milyen az állapota, stb. Ez az aktiválási időintervallum pedig ismert lenne, és számításba tudná venni mindenki a "gyakorlatban". Akkor lenne élvezetes nagyon, ha sokkal jobban megérné valami miatt, ha az ember nem tenné fel a pajzsot / fegyverzetet úgy általában.
[ Szerkesztve ]
Stilinski
aktív tag
Igen, ebben én is bízom, hogy alapvetően nem használunk pajzsot, majd jön a Star Trekes feeling, hogy "pajzsokat fel"
(#43446) Wanderer89: szerintem nem lesz akkora. Az már túl nagynak tűnne. De elképzelhető, hogy mégis megoldják valahogy, vagy pl. a hangárban lévő lifttel felliftezhetünk a Polarisba...
star-citizen.hu
Wanderer89
tag
Én remélem, hogy igen. Mondjuk akkor nem egy hajó járna úgy, hogy nem tudod megtekinteni a hangárban, a 890 Jump, a BMM, vagy épp a Carrack is közel korvett méretű hajók. Sőt, ha jól sejtem a Cat is hosszabb, mint 100 méter.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
huncut07
csendes tag
Pont ez a terv!
Egy-két év múlva egy ütősebb videó kártya, majd utána jöhet az i7700, vagy fordítva!
Gratula az új géphez!
Nagyon jó lenne a 2018, de reálisabb, hogy akkor lép betaba és inkább 2019, ha nincs szerencsénk 2020 is lehet.Én a 2019-t tartom reálisnak ha semmi komoly akadályba nem ütköznek.
A hajóknál meg ne feledd, hogy majd a játékban is megveheted, és ha most veszel egy drágább hajót, elesel attól a játékélménytől, hogy megszerzed magadnak kemény munkával (rablással, zsarolással, gyilkolással, meg minden egyéb finomsággal ami a kalózkodáshoz tartozik...)