Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43201) Stilinski válasza devast (#43199) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Pontosan! Az egész előbbi hozzászólásom erre vonatkozott, hogy nem értem a problémádat! :D Szóval nem kell kérdésként feltenned, valóban nem értem, épp ezért kértelek meg, hogy magyarázd el, hogy mi nem etikus azon, hogy megveheted eredeti pénzből is, vagy store creditből is!

Tényleg nem tudom. Ezért kérdezem. (Nehogy megint félreértés legyen)

star-citizen.hu

(#43202) Link Stuart válasza devast (#43199) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

De tényleg, itt 3-4 év után (amiből mondjuk reálisan fejlesztés volt talán másfél-két év), már illene valami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat.

De most nehogy úgy tegyünk, mintha kizárólag a prezentációkból élnénk. Idáig alapoztak, csinálták a játék szerkezetét, amiben engedik is, hogy játszhassunk, hiszen egyre másra gyártják szépen a hajókat is hozzá. Amik egyenként is olyan részletességűek, hogy hozzájuk hasonlót egy sci-fi játékban sem raktak össze. Ebben a játékban minden űrhajó egy külön játék alapja lehetne egy szerényebb sci-fi játékban. Ami hiányérzetet ad, hogy a játék lelkét még nem rakták bele, csak a vasakat. Addig is 2.6-ban jön a Star Marine, aztán az majd lenyugtatja a közönséget, mindenki fpslövöldézni fog. Ezzel szegény fejlesztők nyernek egy kis időt, amíg ismét nem kezdi el verni a tamtamot a közönség. :)

(#43203) Szőrös  válasza devast (#43199) üzenetére


Szőrös 
veterán

Kicsit irreális az elvárásod. Olyan extrém részletességű és minőségű környezetet mint amit linkeltél kis méretű térképen tudnak összehozni, kézzel, lásd pl Kingdom come deliverance.
Mondjuk nem véletlenül mutatták a Con végén az editort sem, azzal már a fontosabb helyszíneket fel lehet hozni ilyen szintre.
De planetáris szinten ezt elvárni túlzás.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#43204) Menthirist válasza devast (#43199) üzenetére


Menthirist
veterán

"crysis level fidelity on a planetary scale" akkor egyszer sem."
Akkor csak nyilván nehezedre esett értelmezni, hogy crysis szintű grafikáról van szó amellett hogy több százezer négyzetkilométeres gömb bolygókról és ezek tucatjairól van szó egyetlen "crysis pályán". Tehát hogy kontextusba helyezzük, erre az eredeti cryengine egy 8x8 kilométeres map-on volt képes, ez meg megcsinálja ennek a milliárdszorosán. És nem igazán van olyan játék jelenleg kint a piacon, ami képes lenne ilyenre ilyen minőségben odakint. Plusz teljesen skydome nélkül, ami ugye megint nem volt lehetséges azelőtt cryengine-ben. Meg sok más motorban.

Szerver oldalon jelenleg az új netkód az első körös prior, illetve hogy megfelelően legyenek managelve a mikroszerverek fel-lelövöldözései. Csak épp erről mit magyarázzanak. Párszor megtették már, illetve a fórumokon is szoktak irogatni a dev-jeik ezzel kapcsolatban. Ugye az egész szerverarchitektúrát egy dinamikusan változó ganuláltságú instance szerverekkel kívánják elérni, tehát megfelelő működés esetén ha egy ilyen szerver 32 játékost tud ellátni, akkor lehet hogy az a 32 játékos egy bolygóméretű instance-ban lesz, vagy épp egy város méretűben a bolygón belül. Vagy a körülötte lévő űrállomás kap addig egy saját instance-t, amíg kellő mennyiségű ember van rajta. Ha 32 helyett 64, akkor 64. Ezt nehéz promózni, hisz ehhez egyszerre kellene már működő netkódnak és több száz játékosnak egyszerre online lennie, és még akkor sem lenne látványos az eredmény, hisz egy állomáson a 32 ember egy részébe botlanál csak, beszállsz a hajódba, lemész a bolygóra, ott meg találkoznál még pár emberrel, holott azok már lehet más instance-ban voltak. Szóval ez majd nem annyira promós pillanat lesz szerintem, hanem csak simán több emberrel fogsz találkozni ingame, amikor játszol. És változókkal. De az npc-k többet fognak nyomni a latba, 10:1 arányban akarnak npc-ket játékba szórni a játékosokhoz képest.

Nyíltnak meg annyira nyílt, amennyire nyílt tud lenni. Értelemszerűen nem fognak mindenkinek JIRA hozzáférést biztosítani hogy ki hogy áll, mit csinál. Egyensúlyozniuk kell aközött hogy a lehető legnyíltabbak legyenek és aközött, hogy a lehető legkevesebb extra idejüket vigye el, hogy ilyen nyíltak. Mert minél nyíltabb a fejlesztés, minél több dologról jelentenek gyakrabban a fejlesztők a backereknek, annál lassabban haladnak a saját dolgaikkal.

"alami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat."
Hát ennyi idő alatt letettek az asztalra egy olyan tech-et, amivel egy igen nagy pályán lehet töltés nélkül hajókázni vagy ugrálgatni waypointok között, pár állomással. Ami techdemót láttál és nincs még benn a játékban, az jelenleg a bolygóra való leszállás, a többi techdemo rész már ingame. Az is az lesz a 3.0 körül. Ez sem kis teljesítmény. Ráadásul ezt csak a csapat fele csinálja, a másik fele totál Sq42, amiről érthető okokból nem igazán tudnak spoiler nélkül beszélni. De valamennyit szükséges lesz, szóval:
Jelenleg két dologról kell hamarosan szót ejteniük/promózniuk: a subsumption ai-ról és az sq42-ről valamilyen formában. Pl be kellene mutatniuk 1-2 hónapon belül azt a squadron42 előadást, ami most elmaradt. Legközelebb november második felében lesz egy SC esemény, az Anniversary.

Jah és amúgy mindenkinek:
Planetary V2 demo RAW 60 fps

torz on borz: nem feltétlen túlzás, itt is voltak mutatva olyan helyek ahol a fák egymás hegyén-hátán voltak, ehhez betenni még bokrokat valójában annyira nem nehéz, csak akkor esik még egy kicsit az fps. Szvsz megoldható. Nagyobb kérdés a model penetráció kérdése, hogy akkor most leszállhatunk-e oda ahol van fa, eltörik-e vagy a landoló automatika nem ajánlja hogy leszálljunk. De erre akkor kell választ adniuk, amikor már mindenki csára-búra leszállhat a bolygó tetszőleges pontján. Tehát a 3.0 körül.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43205) devast válasza Stilinski (#43201) üzenetére


devast
addikt

Mondjuk úgy, hogy rosszul jött ki nekik. Simán bele lehet látni, hogy:
- tudták, hogy nem tudják megcsinálni vasárnap azt a bemutatót amitől mindenki lef*sta volna a bokáját
- ezért 2 nappal előtte, a hype-ra építve kis kedvezménnyel csak kp-re elkezdték árulni
- ha belegondolsz, ha az event után kezdik árulni, nem lett volna belőle messze annyi pénz
- és ez nagyon nem hangzik jól, habár tökéletes profitmaximalizálás
Nem állítom, hogy így van, de vagy szerencsétlen véletlen, vagy direkt történtek így a dolgok.
Meg ha jól tudom van 14 napos refund is... mind1. Lényeg szerintem így átmegy mire gondoltam.

@Link Stuart:
Hajókat ne keverjük ide, assetek. Sok munka van velük, nagyon szépek meg jók, meg el lehet adni őket. De játék működése szempontjából a jelenlegi állapotban mindegy hogy 5 vagy 30 van belőle. Igazából nem nagyon van olyan dolog pu-ban jelenleg, ami nem valami placeholder, lenne. Ami nem is lenne baj, csak 2.0 óta nem nagyon történt semmi. Mint mondod, a játék lelkéből igazából még semmi nincs bent. Talán most 2.6-al valami elkezdődik végre, majd meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

(#43206) Menthirist válasza devast (#43205) üzenetére


Menthirist
veterán

azért nem teljesen mindegy hogy 5 vagy 30 van belőlük, mert egyrészt egyúttal a balance-t is próbálniuk kell alakítani, másrészt pedig a többszemélyes hajókban is a szerepeket megfelelően el kell tudni osztani. Ehhez pedig kellenek kis egszemélyes hajókból is jópár féle, és többszemélyesből is, 2, 4, 6, stb... Ráadásul a Herald flight ready állapotával (vagy egy release-el később) be kell tenni már az info runner feladatkört is. A 2.6 pedig leginkább az fps-ről szól. Azzal megint el lesz sok játékos heteket. A legfontosabb ebben a pillanatban szerintem a játék szempontjából hogy mihamarabb kikerüljön az új netkód, amivel sokkal több embernek lenne jól játszható a játék. Mert offline látható volt hogy nem olyan lassú az.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43207) _Gugu_


_Gugu_
tag

Nem akarom ragozni ami fent (vagy lent) elhangzott, de azért érdemes lenne abba is bele gondolni hogy kb 2 hónapja mindenki a lábuk előtt hevert a gamescom demó miatt, most mindenki morog hogy nem sikerül ugyan olyan durva és ütős cuccot össze hozni, lehet tényleg megérdemelnének kicsit nagyobb türelmet.

(#43208) Link Stuart válasza Szőrös  (#43203) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

Hát meg most nehogy már abból vonjunk le hosszútávú következtetést, hogy mutattak egy pampát amin ugyanolyan fák voltak leszórva a prezentáció kedvéért valamilyen sűrűségben. Abból az egészből inkább az a magas hegy volt a fontos szerintem, szóval hogy megmutatták, hogy nem olyan bolygók lesznek mint a No Man's Sky-ban, hogy kizárólag hepehupás dombos, hanem számíthatunk méretes hegyekre is.

(#43209) huncut07 válasza devast (#43199) üzenetére


huncut07
csendes tag

Van igazság abban amit mondasz, de talán nem kell ennyire borúlátónak lenni, hogy mikorra érik el a Crisis szintjét, mert a jelenlegi dev szint már meghaladja a V2-s verziót.
Az a baj ezekkel a prezentációkkal, hogy Chris túlságosan arról beszél, hogy mit szeretne, és az elmúlt 1,5 hónapban is ezzel volt tele minden cikk (amiben nyilatkozott), hogy milyen fasza dolgot csinálnak, ráadásul erre ráugrott szinte minden kontent gyártó is, és még fújta a hype lufit.
Most sok minden elmaradt amire számítottunk, és Chris valahol belátta, hogy most ő tolta túl ezt a kocsit, mert egy párszor elhangzott a szájából, hogy nem mondok időpontot, mert le fognak lőni a többiek.Ez a kollégáinak szólt, hogy "bocs srácok, ezt egy kicsit eltoltam, olyat ígértem amit nem volt biztos". Amit viszont a designerek mondtak az Atv-kben az viszont benne volt a bemutatóban. Tehát nekünk is meg kellene tanulni, nem mindent száz százaléknak venni amit Chris mond, hogy ez most itt lesz, meglesz, fasza lesz, hanem inkább a Sean Tracy, meg Bryan mondandóira adni.
Ami a minőséget illeti, a játék minden egyes eleme Crisis vagy jobb minőségű, kivéve a bolygókat (bár a toxikus bolygó azért eléggé jól nézett ki).Ráadásul a proceduláris technológiát, csak úgy mellékesen kezdték el fejleszteni egy évvel ezelőtt, erre már itt tartanak.A SQ42 befejeztével, ahogy felszabadul a közel 200 ember az angliai stúdióban, egyre több tartalmat tudnak majd gyártani, vagyis egyedibbé tudják tenni a bolygókat is.
A baj ott van, hogy az emberek azt várják - sajnos Chris nagy beleéléssel előadott beszédei alapján -, hogy ez a sok fasza dolog mindjárt itt van, de ekkora kiterjedésű játékot képtelenség néhány év alatt megcsinálni, főleg hogy 2 éve kb 100-n dolgoztak rajta, úgyhogy közbe a stúdiókat építették, meg költöztek, meg próbáltak rájönni, hogyan csinálják hatékonyan.
Másképp működik egy cég 30 fővel és másképp 150-nel, megint másképp 350-nel. Amíg az előbbi manufaktúra, a 300+ fővel már futószalagon gyártás, de a futószalagokat meg kell tervezni, letesztelni, újra tervezni, hatékonyabbá tenni.A CIG alig 1,5 éve érte el a 300 körüli alkalmazott főt, és addigra alakultak ki a fő futószalagok, effektíve 1,5 éve működik elfogatható hatékonysággal.Ellentétben mondjuk a Witcher készítőivel akik már kb 10 éve dolgoznak együtt, azóta bejáratott módszerekkel, eszközökkel, és kollégákkal, mégsem 2 év volt a Witcher 3.Pedig ott a motor alapjai és a hozzáértő emberek is kéznél voltak...
Ha szerencsénk lesz, és nem lesz valami nagyon-nagy technológiai akadály, és kijön év végére a 3.0, majd 3.1-3.3 a jövő év során, akkor 2017 év végére meglesz a 4.0.Talán ezután jön a béta, és leghamarabb 2019-re egy 30 rendszerből álló 1.0. Úgy gondolom ez egy óvatosan optimista becslés, ami a SQ42-től is függ, hogy milyen gyorsan sikerül bejezni.
Azt, hogy pénzért lehet venni hajót... és mindig van egy új... Nos, én airsoftoztam, 100-120e-ből megvolt a szükséges felszerelésem, a haverom 500e-nél tart, 120-ért vettem bringát, másik haverom 500-ért, akivel bringázik 800-ért, a másik az USA-ból hozatta a RC autóját 400 dollár+vámért. A saját pénzét mindenki arra költi amire akarja, és az embereknek hiába mondják, hogy a drágább nem biztos, hogy jobb, akinek van pénze megveszi.Mi már csak ilyenek vagyunk, nagy gyerekek! :) (mondom én akinek csak egy Aurorája van)
Még egy gondolat a végére, a Gamescon és a Citizen-con szerintem túl közel van egymáshoz, hogy nagyon-nagy fejlődést lehessen mutatni, tavaly is az egyik lapos volt a másik meg nagyot durrant (Morrow tour, 2.0...)... talán a novemberi livestream-re kellene tervezniük a másik nagyobb bemutatót.

(#43210) devast válasza Menthirist (#43206) üzenetére


devast
addikt

Balance-ról ne beszéljünk inkább :) Talán 2.6-ban valami lesz, de sose volt előtérben, hasamra csapok, és szerintem kb eddig senki nem foglalkozott szinte vele. Minek, úgyis minden változni fog.... meg egyébkéntis lesz 5000 féle különböző motyó a hajókra. Az, hogy valaki a gyári állapotában a gyári modulokkal használja, jelenleg ez van. De amint jönnek a modulok, mindenki célirányosan fogja fittelni az űrhajóját. Viccesnek tartom, hogy ebbe sokan nem gondolnak bele.
Szerepek a hajókban, megint semmi játéktechnikai infó nincs. Szkennelésről csináltak kis atv-t, kaptak is a nyakukba egyből :) Mint "veterán" "kiégett" mmo-s, sok olyan játéktechnikai dolog van amit képtelen vagyok egyszerűen elképzelni, hogyan lehetne úgy integrálni a játékba, hogy "fun" legyen. Multicrew megint egy olyan dolog, amivel kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok. Egy mmo-ba azt belehegeszteni nem olyan egyszerű mint ahogyan gondolják sokan (balance és "fun").
Meglátjuk majd mi lesz.
ps: " a többi techdemo rész már ingame":
hát ha a többi tech-ből az lenne a max ami most ingame van, akkor lehúzhatnák a rolót :) Szinte mindent lecserélnek kezdve az animációktól, unified rig, UI , mobiglass, stb holnap reggelig lehetne sorolni, hogy mi az amit már mutogattak.
Ami jelenleg ingame szerintem impresszív, az a 64bites map. Az újabb űrhajók minőségét, illetve a flight modelt is ide lehet sorolni, de kb tényleg ennyi.

(#43211) Menthirist válasza devast (#43210) üzenetére


Menthirist
veterán

a 2.6-ban komplett rebalance lesz. És biztosan nem lesz még jó, tehát alakítva lesz a jövőben is. Foglalkozva van vele, meg volt is, csak nem volt elsődleges prior, és mint említettem, sok dolgot akkor lehet kibalance-olni, ha már több hajó is van, illetve többszemélyesek. Kell a változatosság hogy legyen mi között balance-olni. Attól függetlenül pedig hogy később többféle módon lehet majd testre szabni és eltérni az "átlag" iránytól, még vonhatnak le hasznos következtetéseket arra vonatkozóan hogy mi mennyire befolyásolja az egyensúlyt, és mire kell figyelniük amikor a jövőben ilyen kiegészítőket készítenek. Vagy egyáltalán milyen eszközökkel lehet megfelelően kezelni ennyiféle dolgot (ezért is készítettek erre dedikált tool-t a designereknek) Ebbe is bele kell ám gondolni.

A multicrew hajók egy olyan dolog, ami miatt sokan befizettünk. Mert ilyen fajta játékban normálisan megoldva nem igazán volt még, és adni akartunk neki egy esélyt hogy legyen. Az hogy az első körös scannelés megosztotta a népet, teljesen rendben van, mivel a van lehetősége mindenkinek elmondani a véleményét, szemben egy normál fejlesztésű játékkal, ahol a végén szembesülnél csak azzal hogy szar.

Az hogy te mit vagy képes elképzelni vagy mit nem, teljesen lényegtelen. Nekik kell tudni elképzelni. Mi meg már elképzeltük hogy mit szeretnénk. Reméljük lesz egymáshoz köze. És nyugi, többen közülünk szintén lehúztak jó pár évet mmo-kban. Egyszerű? Persze hogy nem az, ezért nem nagyon próbálkoztak még vele. És? Ráadásul a multicrew nem arról szól hogy mindenki egymáshoz képest egyenrangú játékmechanikai elemet végez. Arról szól, hogy baráti társaságban üvöltötök egymással hogy valaki szaladjon le a gépterembe megjavítani az átkozott hajtóművet, miközben a többiek a toronyból próbálják visszaverni a támadást, és fenemód élvezitek. Arról szól hogy valaki segítséget kér a távoli világűrben, és ti odamentek haverokkal. A multicrew a közösségről szól. Arról a tartalomról amit a játékosok maguk visznek bele a játékba, nem az amit a játék tálcán kínál. A játék egy homokozó, csak az eszközt adja meg, amivel a játékosok élnek annyira amennyire tudnak és akarnak. Erre jó példa hogy már most, a játék jelenlegi állapotában is sok izgalmas és jó élményről lehet olvasni pl redditen. Vagy esett meg velünk is. Szóval nem feltétlen lesz olyan izgalmas játékmechanikailag a pajzsokat állítani mint toronyból lőni vagy repülni valami nagy hajóval. De az hogy ezt haverokkal csinálod egy vészhelyzet közepén, már izgalmassá teszi sokaknak majd az élményt.

"Szinte mindent lecserélnek kezdve az animációktól, unified rig, UI , mobiglass, stb holnap reggelig lehetne sorolni, hogy mi az amit már mutogattak."
A unified rig már ingame működik, ezért ingott a fejed eddig, ennek a csillapítására tették most bele az új "lengéscsillapító" rendszert. A UI-on és mobiglason persze hogy alakítanak a visszajelzések alapján. De az is éppúgy csúsztatás hogy minden animációt megint le akarnának cserélni. Javítanak ott ahol kell, sok más helyen meg már most is elég jó, vagy javítanak amikor idejük és szükségük lesz rá. Mert foglalkozni, javítgatni akarják a játékot, nem kidobni egy állapotban, adni hozzá 3 patchet és készíthetik a következőt. Ezt kellene már észrevenni, hogy ez egy olyan játék, aminek egyrészt a fejlesztésében már az elejétől fogva jelen vagy, tehát tapasztalod, milyen változásokon megy át természetszerűen minden játék, csak más játék esetében te már csak az utolsó 20%-ra ha belecsöppenhetsz. Másrészt pedig mivel már korai fázisból van beleszólási lehetősége sokaknak, alakítható a rendszer, ami megintcsak változtatásokat indukál. De most komolyan az a szar hogy figyelembeveszik a játékosok tapasztalatait?

Az meg hogy bugos most, bugos volt és bugos is lesz, na bumm. Kijött a Mafia 3, és első nap 7 perces videót vágtak össze a durvábbnál durvább bugokról, mást sem hallani hogy 30 fps lock, itt szar, ott szar, stb. Pedig az egy kiadott és papíron végigtesztelt játék, faék egyszerűségű mechanikával. Itt is óhatatlanul vannak és lesznek bugok, mert sokkalta összetettebb minden rendszer, és az egymással való együttműködésük, de amikor normál játékok képtelenek a földön tartani sima npc-ket, meg vizen kezdenek járni, ahhoz képest az hogy itt fizikai gridek közti átmenetkor is relatíve egyben van az anim (nekem legalábbis még nem voltak olyan összenyomódós bugjaim mint amit páran szoktak linkelni redditen), az azért nem kis dolog. Szóval ha valamit nem lehet tőlük elvitatni, hogy ahhoz képest hogy milyen piszok bonyolult rendszerbe foglalják össze a játékot, úgy hogy minimális a csalás (ami a játékfejlesztés megkerülhetetlen része), ahhoz képest azért még mindig haladnak. És fejlődnek. És oldottak meg olyan dolgokat, amiket programozóként lehetetlennek tartottam még 2-3 éve. Még mindig van 1-2 ilyen dolog (pl a már említett szerver architektúra), de amilyen őrültek, még azt a lehetetlent is behúzzák.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43212) Menthirist


Menthirist
veterán

ha nem is free week, de minden backer repülhet minden repülhető hajóval okt 17-ig

Megyek majd starfarerezni :D Mint kb mindenki :P

+1 infó: a bemutatott bolygófelszíni offline demo egy GTX 1080-on futott így (75+, de leginkább 90-110 fps). 3.3-as 5820K i7 volt mellette 64 giga ddr4-el. De a cikk ír még optimalizálásról, stb. gamersnexus szint, szóval jóféle :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43213) Bibgr0


Bibgr0
aktív tag

Szerk: Sapkás már megírta, csak még reggel van.

[ Szerkesztve ]

(#43214) Malibutomi válasza _Gugu_ (#43207) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

En igazabol ugy alltam hozza mar elotte is a Citizenconhoz hogy a gamescom utan olyan nagyot nem tudom tudnak-e durrantani.
A V2 jo volt, az ratett egy lapattal.

(#43215) Coyote05 válasza Malibutomi (#43214) üzenetére


Coyote05
tag

Kezdtem azt hinni senki másnak nem tetszett a v2-es videó rajtam kívül. A homokvihar kicsit Mad Max-es nosztalgia volt. Persze nem ütött akkorát mint a GamesCom, de ez se volt rossz (Sandy és Disco azért némiképp csökkentette az élményt). Ahogy néztem a tervezett frissítések tartalmát, én a 3.0-val elleszek, ha belerakják a szállítást. Ha meguntam az űrkamionozást, már jön is a bányászat és a Prospectorom. Persze majd jövő őszre szerintem. :D
A további frissítések meg olyan távoli jövő, hogy abba inkább bele se gondolok. :O

[ Szerkesztve ]

Star Citizen: CoyoteHUN

(#43216) Menthirist válasza Coyote05 (#43215) üzenetére


Menthirist
veterán

egyáltalán nem erről van szó. Sokaknak tetszett a v2, nekem is. Csak ugye láttuk a v1-et nemrég, és most sok másra is vártunk, nem csak egy sima v2-re. Ami megint hangsúlyozom, jól nézett ki, és alig várom hogy ugyanígy 100 fps-sel tolhassam a saját gépemen :) Szóval nem a mutatott dolgokkal volt a gond, hanem a nem mutatottakkal.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43217) Coyote05 válasza Menthirist (#43216) üzenetére


Coyote05
tag

Ez így sikerült. Reméljük lesz a közeljövőben (egy hónap múlva?) egy videó, mit akartak bemutatni.

Azon csodálkoztam, hogy nem sorolták fel a felfedezésnél a DUR-t, a szállításnál pedig a MAX-t, mint megjelenő hajók. Remélem azért, mert ez evidens számukra, hogy addigra felvarrják a ráncaikat.

Star Citizen: CoyoteHUN

(#43218) PhilBrick válasza Coyote05 (#43217) üzenetére


PhilBrick
őstag

Nem, egyáltalán nem evidens. Minden új funkcióhoz kiválasztottak egy-egy hajót és nem ezeket. :N

(#43219) Coyote05 válasza PhilBrick (#43218) üzenetére


Coyote05
tag

Francba... :W

Star Citizen: CoyoteHUN

(#43220) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Citizencon Sean Tracy interju by Gamersnexus: [link]

Reszletes cikk: [link]

(#43221) macy válasza Menthirist (#43212) üzenetére


macy
addikt

Akkor azt hiszem megvan az esti programom :D

(#43222) PhilBrick válasza Drenadar (#43132) üzenetére


PhilBrick
őstag

Ha lehívtam egy Conniet mivel a héten megtehetem:
Szóval tornyonként 2db S2 CF-117 Badger van rajta. Tehát 4db S2.

[ Szerkesztve ]

(#43223) devast válasza Menthirist (#43211) üzenetére


devast
addikt

De hosszú lett, nem gond, végigolvastam.
Én óvatos optimizmussal állok a projekthez, te az olvasottak alapján nem.
Nem kell nekem "bemutatni" meg "mesélni", hogy mi történik, követem elég régóta napi szinten a dolgok alakulását, mert engem is érdekel, és én is azt szeretném, hogy a végén jó legyen. Azt mondod kb, amit cr mond, de én eredetiben jobban szeretem nézni :)

(#43224) Menthirist válasza devast (#43223) üzenetére


Menthirist
veterán

Akkor olvasd el még egyszer, ha szerinted bennem nincs óvatosság vagy optimizmus. És én azt mondom hogy ÉN mit várok a játéktól. És hogy mit NEM kell tőle várni. Én annyira agyatlan vak hurráoptimista vagyok, hogy még SOHA nem beszéltem rá senkit hogy fizessen be, sőt legtöbbször mindenkit önmérsékletre intek és javaslom hogy várjon, gondolja át 10x, és egy hónap után nézze meg hogy még érdekli-e. És hogy szembe tud-e nézni azzal, hogy a pénzéért nem feltétlen kap majd a végén kész játékot.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43225) devast válasza Menthirist (#43224) üzenetére


devast
addikt

OK :) Játék már valami biztos lesz, én azt szoktam mondani, hogy akit érdekel a dolog az nyugodtan támogassa őket egy alap csomaggal.

(#43226) pgabor26


pgabor26
tag

Leszámolás #10
Bocs, hogy ilyen későn, de hosszú volt a nap.

(#43227) Stilinski válasza devast (#43205) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Na, erre mondjuk így pont nem gondoltam, értem, hogy mire gondolsz és van benne valami, de ha a nagy képet nézzük és végül egy szuper játék lesz, akkor nem éri hátrány azokat sem, akik most vásároltak :)

star-citizen.hu

(#43228) Link Stuart válasza pgabor26 (#43226) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

Köszi szépen, olvasom is.

(#43229) pgabor26 válasza Link Stuart (#43228) üzenetére


pgabor26
tag

Nincs mit.

Egyéb: nem tudom volt e már:
De ez elég fasza:
Click

[ Szerkesztve ]

(#43230) Link Stuart válasza pgabor26 (#43229) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

:D Pont én említettem meg, számomra ez volt a prezentáció egyetlen súlyos pillanata, és remélem ezt csak az alfában lehet meglépni és a látvány kedvéért rakták bele.

Szóval légkörből ne lehessen már kvantumba kapcsolni, és átröppenni egy másik bolygó légkörébe. Egyrészt azért ne, mert bár nem vagyok tisztában a kvantumugrás fizikájával, de tudtommal nem hajlítjuk meg a teret közben, szóval nem valami másik dimenzióban utazunk olyankor, tehát a légellenállás bejátszik, és az szét kellene tépje a gépjárművet, de ha még ezt meg is magyarázzák, hogy mégis valamiféle dimenzióugrás ez vagy mi, akkor sem szerencsés, ha ennyire leegyszerűsítik a játékot. Így nincs tétje egy bolygó légkörébe való belépésnek, nincs tétje a bolygó légkörének elhagyásának, illetve így aztán végképp nem tudom hogy hogyan fog kialakulni légiharc, ha az egyik fél a menekülésben érdekelt.

(#43231) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

CIG felrakott egy ujrajatszott komment nelkuli jo minosegu demot a YT csatornara. [link]

[ Szerkesztve ]

(#43232) Link Stuart válasza Malibutomi (#43231) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

Iszonyatosan szép ez az új connie. Top5 legszebb hajóba ez benne van szerintem most. És mivel a terepjárót a hasában viszi, megvan az a kompaktság érzete, amit én szeretek. Minden tér ki van töltve hasznos tartalommal, nincsenek fölösleges folyosólabirintusok meg alibitermek.

(#43233) Stilinski válasza Malibutomi (#43231) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Másodszorra még sokkal jobban tetszik! :D

star-citizen.hu

(#43234) pgabor26 válasza Link Stuart (#43230) üzenetére


pgabor26
tag

Mondjuk tényleg van abban valami, amit mondasz.

(#43235) Szőrös  válasza Malibutomi (#43231) üzenetére


Szőrös 
veterán

Azért az jópofa ahogy 2:20-nál elmegy a kamera a hegytető mellett és az ott álló karakter integet meg beköszön a Con-ra. :)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#43236) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Erin interju : [link]

Sok dolgot nem mond, de a lenyeg a mostani demoban latott bolygok csak suroljak a felszint, 5-6 ember munkaja. Ha bekerul a bolygogyartas a pipelineba, akkor sokkal reszletesebbek lesznek.

(#43237) vagabor válasza Link Stuart (#43230) üzenetére


vagabor
aktív tag

Ez a ficsör csak a demo kedvéért volt így szerintem, ennek is ki lesz dolgozva a mechanikája. Ha csak légkörön kívülről lehetne ugrani az talán a bolygó méretei miatt sokáig tartana, mivel ki kellene lépned a légkörből, aztán ugrani. Vagy légkörből való ugrás esetén több üzemanyagot használnál stb. Valószínű lehet majd ugrani de a mérleg másik oldalára is raknak majd valamit, hogy ne ugráljanak össze-vissza a népek.A légkörös harc témához meg annyit,hogy szerintem az lenne a legésszerűbb ha raknának egy időzítést a kvantumugrásra mint pl a freelancerben is volt, bár most is van de az nem elég hogy meg lehessen szakítani. Szóval ne aggódd túl a dolgot megoldják ezt is. A másik meg, szerintem azzal az atmospheric conditions dologgal annyit akarnak elérni hogy ne röppenj egyből a célhoz az aquiláddal hanem muszáj legyen leszállnod a bázison aztán a roverrel kelljen barangolni.

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

(#43238) Link Stuart válasza vagabor (#43237) üzenetére


Link Stuart
csendes újonc

Korábban agyaltunk azon, hogy hogyan lesz ebből űrcsata, és azt sütöttük ki, hogy esetleg úgy oldják meg, hogy bolygó bizonyos távolságától lehet csak elugrani, tehát hogy mindig lesz egy olyan övezet, amin mindenképpen át kell haladnia normál sebességgel a hajóknak, és ott lehet megtámadni a kereskedelmi hajót is például. Illetve a légkör is ilyen zónának minősül. Erre meglátok egy olyan videót, amiben légkörből ugrik légkörbe. Kicsit detronizáló volt. :D De nem agyalom túl, ezt a részét nagyon össze kell rakniuk, a játék alapjai közé tartozik, szal ezen biztos sokat gondolkodnak, és meg lesz ez csinálva.

Ja, meg ugye az emlékezetes 1-el korábbi bemutató videóban meg volt ez csinálva, hogy a bolygótól távol eső űrállomásról ugrott a freelancer a bolygóhoz közeli, de légkörén kívül eső beléptetőkapus űrállomáshoz, és onnan a felszínre már a pilóta vitte le. Na az nekem nagyon tetszett. Most azt a videót írta felül ez a kvantumos dolog, szerintem a fejlesztő nem gondolta át, hogy milyen bizonytalanságba taszítja az ilyen dolgokon agyalgató gamereket. :D

[ Szerkesztve ]

(#43239) TESCO-Zsömle válasza pgabor26 (#43229) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

És itt a vas, amin a demó futott.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#43240) Menthirist válasza TESCO-Zsömle (#43239) üzenetére


Menthirist
veterán

már linkeltem fent tegnap reggel :) 43212

Amúgy az a bolygórész amit bejártak a live demo során a v2-ben, kb 8km-es volt, ami akkora mint a skyrim térképe
De ez alapján tényleg.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43241) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Gondoltam a héten kipróbálok néhány ritkábban látott hajót:
- Scythe-al most először repültem PU-ban, kellemes élmény volt! A kalózok gyorsan pukkantak, aztán nekimentem néhány játékosnak is. Hornetet még tudtam követni, Sabret már nehezen. A penge használata viszont még nem tiszta, simán felrobbantam egy rammingnél. Mondjuk ennyi pénzért még mindig nem kéne, de a feléért bevállalnám. A Glave viszont annyira nem adta.
- A verseny nem az én világom, viszont a 350r a PU-ban szintén jól használható. ICC missziók villámgyorsan megvannak vele! :K 2 Tarantula + 1 11-s Broadsword fegyverzettel elég hatékonyan pusztít. De papírból van, ha befognak, véged! A 2.6 változások után szerintem sokkal népszerűbb lesz.

(#43238) Link Stuart
Azért azt is figyelted, hogy az editorban volt? Minek nehezítse kötöttségekkel a saját munkáját? :U

[ Szerkesztve ]

(#43242) Volfram42 válasza Link Stuart (#43238) üzenetére


Volfram42
senior tag

Azt is figyelembe kell venni, hogy a bolygó holdjára ugrott. Nálam már ez is lécrezegtető, de még elfogadom.
Nagyobb távban viszont nem.
Olyan kérdés merül fel benne, hogy a számítógép honnan tudja hol a talaj ekkora távból? Az a néhány km légkör nem valami vaskos két égitest távolságát figyelembe véve. Szóval ha csak nem magyaráznak bele a lore-ba valamit akkor nem hinném, hogy beleillene a képbe. Egy kisebb számolási pontatlanság és már az égitestben landolunk ami mozog nem kevés sebességgel. Legalábbis remélem, hogy mozogni fognak.
Ezért gondolom azt, hogy ilyen távolságban ahol van vizuális kapcsolat is még elmegy, de fénypercekre egymástól elképzeletlen számomra, hogy ne tévedjen a számítógép annyit ami elég egy becsapódáshoz.
És akkor még nem is beszéltünk a légkör hatásairól. Már a V2 demóban is írta a Connie műszerfala, hogy mekkora a biztonságos sebesség. Akkor az ugrás biztosan jót tenne neki.

Na, de majd meglátjuk mit hoznak ki. Én remélem, hogy nem lehet légkörbe ugrálni vagy csak nagy számolgatással közelről és nem a naprendszer széléről. (BSG számomra egyik legkedveltebb jelenete amikor légkörbe ugrottak, de ott se volt sétagalopp és közelről történt.)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#43243) mettek


mettek
addikt

a jelenlegi build még mindig katasztrófális minőségben fut? gondolok itt az alacsony fps-re, bugokra...

PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

(#43244) PhilBrick válasza mettek (#43243) üzenetére


PhilBrick
őstag

A jelenlegi build augusztusi. Nem katasztrófális, de nem is jó. A katasztrófális a tavaly októberi volt szerintem. ;]

(#43245) Malibutomi válasza mettek (#43243) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

A sebesseg tovabbra is a netkod miatt limitalt, 3.0-ban jon elvileg uj.
Attol eltekintve szerintem nem fut rosszul, 390-el 30 fps korul van 3200x1800-ban is (igaz 1080p-ben is a netkod miatt).
Bugokkal en ritkan talalkozom.

(#43246) mettek válasza Malibutomi (#43245) üzenetére


mettek
addikt

köszi, akkor még hanyagolom mert csak felidegesít.

PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

(#43247) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

(#43248) PodMAN válasza Malibutomi (#43247) üzenetére


PodMAN
senior tag

:C

(#43249) SkyS1gn válasza Malibutomi (#43247) üzenetére


SkyS1gn
félisten

:DDD

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#43250) Archius


Archius
újonc

TokraFan belinkelte az SC citconos videót az SG fórum ED topikjában :Y A jelenség olyan volt, mintha az új fekete barátnődet mutattad volna be egy kuklux összejövetelen :K

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.