Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43801) GypsFulvus2 válasza ttamashu (#43800) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Akkor kinyírhatták volna őket, és a holttesteket viszik el; sokkal egyszerűbb, nem kell felügyelni őket, kisebb a helyfoglalás is. De a jelentés csak egy vérnyomot említ, az sem származott halálos sérülésből. Nem, valami rejtély van itt.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#43802) vaakuum válasza _Gugu_ (#43798) üzenetére


vaakuum
addikt

Ez igaz, viszont a korábbiaknak ez ellentmond. Merthogy pont arról van szó, hogy a vaandul nem válogat, meg nem logisztikázik, hanem szisztamatikusan mindent le/elrabol. Ha meg nincs szállítókapacitása, mert annyi mindent begyűjtött, akkor szerintem nem megy fosztogatni, hanem növeli a hajóját, hogy az nagyobb/erősebb legyen.

Szerintem valami ilyesmi, ami a korábbi logikának jobban megfelelne. Tipikusan a sztoriban mielőtt levonták volna a vanduul támadás konklúziót, azon agyaltam, hogy ezeket az embereket valamiért elvitték. Vagy mert láttak/hallottak valamit amit nem kellett volna, és most ki akarják deríteni hogy mit, vagy mert fel akarják őket használni valaminek (emberkereskedők árunak, vagy szervkereskedők pl. önkéntes donornak :Y ) Erre utalna a kevés vér is, mert ugye a vanduul előszeretettel használja a karpengéit is.

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#43803) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Azért kellet így megírni, hogy az olvasónak is egyértelmű legyen, ami Marinának: nem a 'nduul volt.
pgabor, az impact az itt inkább ütés mint becsapódás.

(#43804) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Sziasztok!

Felkeltette az érdeklődésem ez a játék. Ennek apropóján lenne egy-két kérdésem.

1. Kb hány százalékos állapotban van a készültsége? Van elég tartalom? Érdemes megvenni?
2. Ahogy néztem hajócsomagokat lehet venni 57 dollárért legolcsóbban. Ez "örökös tagságot" biztosít? Nincs havi díj? Elég egyszer megvenni a játékot?
3. A kezdő hajó és pakk jelent bármiféle hátrányt a komolyabb, 200 dolláros pakkokkal szemben? Nyilván nagyobb a hajó stb, de maga a játékmenet, bejárható bolygók ugyanazok?

Hirtelen ennyi, köszönöm! :R

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#43805) vaakuum válasza KubanitoS (#43804) üzenetére


vaakuum
addikt

Hagy ne másoljuk be a FAQ tartalmát, pls ...
1) senki nem tudja neked megmondani a százalékot, még sok mindent kell elkészíteni, mire egyben lesz a rendszer, de a hosszú távú terv, hogy komplett fps játékból, űrszimulátorból, kereskedős-logisztikai részből és űrhajós versenyzős részekből fog állni. Az FPS debütálását nemsokárra várjuk, a kereskedelem meg majd csak az UNIVERSE-ben lesz (utolsó lépcső), de gyakorlatilag mindegyik olyan szintre van tervezve, hogy önálló játékoknak is elmennének. Játszogatni már most is lehet, ha bejön az fps, szerintem én is többet fogom nyúzni.
2) örökös, részletek a FAQ-ban...
3) semmit, ingame minden kifarmolható, és később is megvehető, ha hirtelen érzed majd szükségét. Akkor vegyél alapnál nagyobbat, ha támogatni akarod őket, mert megengedheted magadnak.
Nekem is csak alapcsomagom van, viszont az már vagy 2-3 éve... Lassan be is érik :)
(Mamma Miiiia, ilyen régóta benne vagyok? :Y )

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#43806) pgabor26 válasza vaakuum (#43796) üzenetére


pgabor26
tag

Bocs, de már nem emlékszem annyira erre a fordításra, csak nagy vonalakban, és biztos nem is szeretném egyhamar visszaolvasni, mert időm sincs az újakkal haladni. Mire ti elolvassátok, én már 10-20-on túl vagyok. :))

(#43807) vaakuum válasza pgabor26 (#43806) üzenetére


vaakuum
addikt

Igazából nem is feltétlenül neked szólt a monológom, csak mivel te linkelted, arra válaszoltam. Egy kis filozofálgatást akartam kezdeményezni, ami magát a történetet érinti. :R

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#43808) KubanitoS válasza vaakuum (#43805) üzenetére


KubanitoS
veterán

:R

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#43809) pgabor26 válasza vaakuum (#43807) üzenetére


pgabor26
tag

Persze, értem, csak mivel én voltam belinkelve, gondoltam válaszolok, mert úgy illik. :DDD

(#43810) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Az is kérdés, hogy egy egy nnyire agresszív, nomád faj miként maradhat egyáltalán életben, hovatovább miként érhet el ilyen technikai fejlettséget? Mert az ilyen kifinomult tudományok nem barátai a folyamatos vándorlásoknak, kellenek a laborok, a kutatások, ami alapjában véve idegennek hat a fajtól. Ugyanígy nehéz elképzelni a Vanduul dokkmunkást, aki a rám mányt kezeli, a szerelőket, a mérnököket, a teljes kiszolgáló személyzetet, ami egy ekkora vándorló flottát életben tart.

Ha lehet a játékban igazi immersion-breaker, az ez. Jön majd a nagy ellenség, aminek semmi valóságalapja nincs...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#43811) Jack@l válasza KubanitoS (#43804) üzenetére


Jack@l
veterán

1% lesz kb, talán, majd ha a 3.0 kijön. De egyelőre még a 2.6-ot se akarják kiadni. Tartalom=0 az űrben repkedésen kívül, ami van az is szarul fut.
Akkor vedd meg a játékod ha van feles 1x ezred kidobnivaló(befektetés egy kétes kimenetelű igéretbe), eszed ágába se jusson többet kiadni érte az alap csomagnál.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#43812) KubanitoS válasza Jack@l (#43811) üzenetére


KubanitoS
veterán

Azért ennyire csak nem rossz a helyzet. Nem túlzol egy kicsit negatív tapasztalataid alapján?

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#43813) Malibutomi válasza KubanitoS (#43812) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

De tuloz. :)

Azt kell tudni, hogy a jatek meg alfa, gyakorlatilag a tamogatok tesztelhetik az eddigieket.
Lehet repulni, allomasokon maszkalni, fps lovoldozni, hajobol kiszallva lebegni az urben, tobbszemelyes hajokon legenysegeskedni.
Par honap mulva a 3.0 hozza elvben az alap foglalkozasokat (kereskedelem, fejvadaszat, stb)+ tobb kuldit es a bolygoraszallast.

Eleg a kiscsomag, nem lesz kesobb elofizetes, de mivel ket jatek keszul a Squadron42 es Star Citizen, ugy kell vasarolni hogy mindkettot megkapd ha mindketto erdekel.

A kis csomaggal is ugyanazt a tartalmat fogod kapni mibt a nagyobbakkal, es majd a jatekban is meg tudod venni a jobb hajokat.

De a jatek meg tenyleg keszulesben van ugy kell hozzaallni.

(#43814) TESCO-Zsömle válasza KubanitoS (#43812) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Egyrészt túloz, másrészt nincsenek negatív tapasztalatok. Semmilyen tapasztalat nincsen, mert játék sincsen. Fejlesztés van, amit lehet anyagilag támogatni és fejlesztői verziók, melyeket ki lehet próbálni és visszajelzésekkel segíteni a fejlesztést.

Abból a szempontból igaz az 1%, hogy az ígért 100 bolygóból 1-et se tudsz bejárni, ugyanakkor a 100 bolygó meg minden egyéb csak része a játéknak. Egy játék fejlesztési idejének a zömét az alapozás teszi ki. A motor. Nagy kiadók ezért ölnek dollár százmilliókat a motorok fejlesztésébe, hogy ezt az időt a későbbiekben megspórolják 1-1 cím készítésénél, és ne a motort kelljen a cím alá fejleszteni, hanem fordítva. Teszik mindezt úgy, hogy előre tudják mekkora költségvetésből mit akarnak csinálni. SC-nél a legnagyobb gondot a bizonytalan, folyton változó költségvetés és célok jelentették. Sok dolgot részben vagy egészében ki kellett vágni az ablakon menet közben és újra kellett csinálni. Voltak, amiket többször is. Az egész fejlesztőkörnyezetet maguknak kellett az addig példa nélküli igényekhez fejleszteniük, jó pár "lehetetlen"-t elérve a cél érdekében. 4 évnyi fejlesztés után most értek el oda, hogy maga a fejlesztőkörnyezet közel kész, lehet ráállni a tartalomkészítésre, az univerzum feltöltésére.

Jelenleg a netcode miatt fut szarul mindenkinek, de hogy mennyire nem lehet semmit csinálni, arra elég bizonyíték a rengeteg YT videó.

Félre ne érts, nem állítom, hogy ez most egy könnyen élvezhető, jól futtatható valami, mert nem az. Nem is akar az lenni. Még nem. De úton vannak. Sokunk szerint a projekt már túl van azon a ponton, ahol kételkedni lehet az elkészültében, mert már annyi pénz és technológia van benne, hogy innen "már csak idő kérdése" az egész. Ha el is kezdene bedőlni, kapkodnának utána a kiadók, hogy felsegítsék, mert még kész sincs a játék, máris több, mint 1,5 milliós támogatóbázisa van, akik fejenként átlagosan közel 100$-t invesztáltak bele.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#43819) pgabor26


pgabor26
tag

Új Egyesült Hírközlő #15

Bár nem pont az Új Egyesült Hírközlő kategóriába tartozik, de mivel csak emiatt nem szerettem volna újat nyitni (aminek az Új Egyesült név hülyén hangzana), ezért beraktam ebbe, a szerző amúgy is ott dolgozik. :D

(#43820) Menthirist


Menthirist
veterán

Btw jó elképzelés (és szokás szerint star citizen szintű túlkombinálás) volt a tegnapi AtV-ben látott atmoszféra-kiegyenlítgetősdi, de innen is látszik hogy mennyi van még hátra a fejlesztésből, ha még most írják át és meg ezt a rendszert is, meg az interakció/vezérlő/linkelő rendszert, ami pl az ajtókat vezérelte a videóban.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43821) myckey válasza Menthirist (#43820) üzenetére


myckey
veterán

Nem semmi a részletesség, ahogyan kidolgozzák a lényt a videó végén. :Y :C

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#43822) PhilBrick válasza Menthirist (#43820) üzenetére


PhilBrick
őstag

Na igen, a szokás szerinti star citizen szintű túlkombinálás.... Mégis mi a rossebnek kell a belső atmoszférát is megvalósítani!? Simán lehetne pár szabálysorral emulálni helyette: ha nyitva van az zsilip, megfulladsz de nem égsz.
Gázkeveredés szimuláció is lesz? Az égő panel mellett az álló karakter kevesebb lát a füsttől, a fekvő viszont hamarabb fullad meg a CO-tól? :(((

Az ilyen AtV-k után, ahol negyed órában ecsetelik egyetlen! karakter elkészítését(szorította őket az idő, mert csak hetek voltak rá), komolyan fontolgatom hogy pár évre kiszállok a projektből. :(

(#43823) Szőrös  válasza PhilBrick (#43822) üzenetére


Szőrös 
veterán

Szerintem a karakteres példa lényege nem esett le Neked. Pont azt demózta az ürge, hogy milyen egyszerűen lehet a most meglévő eszközökkel egy karaktert módosítani. Legalább is a kinézetét.

Az atmoszféra...nos ez érdekes, szerintem ez a hajókra is simán alkalmazható és akkor már egyáltalán nem felesleges.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#43824) Menthirist válasza Szőrös  (#43823) üzenetére


Menthirist
veterán

Illetve ugye erre mondtam, hogy sandbox játékmenethez ez a legjobb. Nem ők adják szájba rágva az élményt, hogy mit tehetsz és mit nem, hanem a játékosra bízzák, a rendszer ott van hogy játsszanak vele. Ilyenekből alakulnak azok, hogy lehet hogy valaki ki fogja ventilláltatni a másikat a hajóból ha meg tudja tenni, vagy épp taktikát kell alakítani egy állomás védelmekor hogy a kulcsfontossátú helyeket (pl gravitációs generátor, létfentartó rendszer vezérlő, stb) védeni kell, őrség kell. Ezek remek dolgok, és ezek miatt nő a játék élvezeti faktora. Egyetlen bajom van ezzel, hogy baromi sok időbe kerül megvalósítani mindezt, és baromi sok bugra ad lehetőséget. Mert ahogy nő a komplexitás, úgy nő a bugok száma. Egy Tetris-ben nincs még sok hely bugnak, de egy mai AAA szintű játékban millió dolog elromolhat, és el is romlik.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43825) PhilBrick válasza Szőrös  (#43823) üzenetére


PhilBrick
őstag

Tudtam, hogy kellett volna még egy mondatot írnom hozzá. :B Igen, rengetegszer emlegették a mostanra már felépített caracter pipelinet, de ezzel is hetekig tartott a nomad.

És persze biztosan tök jó dolgokat lehet majd csinálni a hajók légkörével, de mennyi erőforrást visz és mennyi hibalehetőséget hoz?

[ Szerkesztve ]

(#43826) Szőrös  válasza PhilBrick (#43825) üzenetére


Szőrös 
veterán

No de itt, ahogy én értettem, pont az a lényeg, hogy már nagyon kevés időráfordítással tudnak többféle nomád "klónt" létrehozni amik között azért látható eltérés van (nem csak szín hanem anyag ahogy mutatták).

Az atmoszféránál nekem is a szerver oldali erőforrás kérdés jutott eszembe, passz majd kiderül, hogy ezt használják e vagy sem és ha igen mire.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#43827) vaakuum válasza PhilBrick (#43825) üzenetére


vaakuum
addikt

Feltételezem, hogy korábban még senki nem csinált ilyet, ezért nem is tudják pontosan egyik kérdésre sem a választ.
Ezért valszeg azt a módszert követik, hogy az ötlet megvan, nem tűnik lehetetlennek a megvalósítás, ezért nekifognak, és vagy megcsinálják, aztán beemelik, vagy eldobják abban a fázisban amikor majd értelmetlennek tűnik. :F

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#43828) PhilBrick válasza vaakuum (#43827) üzenetére


PhilBrick
őstag

Es ha sok ilyen lesz, akkor tenyleg nyugodtan kiszallhatok par evre. ;)

(#43829) Jack@l válasza KubanitoS (#43812) üzenetére


Jack@l
veterán

Nem, egyáltalán nem túlzok. 100 rendszert igértek, még egy felet se láttunk eddig, 4-5 év alatt... (de még egy gagyi fps modult se, amit egy ovodás összebarkácsol cryengine alatt)
Foltozgatják a budit meg kantint az egy szem urallomason, illetve felszűllóhelyen, azt kb kimerul ennyiben az előrehaladás. A net kód azóta egy hulladék mióta kijött az első multiban is használható modul, azóta nem képesek rendberakni, ez elég sokat elárul a "fejlesztésről".

@ttamashu: Aki legyökerezett, remélem még sok-sok havi fizut beletol, megérdemelné a magasról pofára esést.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#43830) Stilinski válasza KubanitoS (#43812) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Szóval ja, Jackal ilyen, olvasd el, amit ír, de azért ne fogadj el mindent, mert szereti szidni a projektet.

A fejlesztés egész máshol áll, mint amit láttunk és ott sincs igaza, hogy nem készülnek a dolgok, mert sok cuccnak az alapját meg kell építeni, mielőtt a tényleges tartalmat látnánk. Szóval jóval több, mint 1% van kész. :) De ha gyakra njársz ide, úgyis rá fogsz jönni, hogy kire érdemes hallgatni :D

[ Szerkesztve ]

star-citizen.hu

(#43831) Malibutomi válasza Jack@l (#43829) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Csak epp az assetek folyamatosan keszulnek amig a motor es mechanikak veglegesednek, aztan csak be kell pakolni oket. Gondolom a tobbi alfa allapotu jatek amivel jatszottal is kozel vegleges keszultsegi allapotban volt :)
Gagyi FPS modul pedig teljesen eltero a cryengine-tol mivel ugye kozos 1st es 3rd person nezetet hasznalnak, ugyhogy eleg sokmindent mashogy kell csinalni, nem csak osszedobalni mint mas cryengines cuccot. Plusz ugye a sulytalanseg meg a kulon fizikai gridek, amit szinten meg kellett csinalni.

A netkod a cryengine sajatja, es a 3.0-ban lesz lecserelve, teszteleshez meg eleg volt az is, amig a mechanikakat es a lefagyos bugogat javitottak ertheto hogy nem az volt a prioritas.

De majd ha te jatekot csinalsz, akkor gyartsd le a 100 rendszert, aztan kezdd el a motort irni ala, biztos jol fog sikerulni :)

(#43837) Drenadar


Drenadar
Topikgazda

Kéretik mindenkitől, hogy ne offoljátok szét a topicot, és ne menjetek el ebbe az irányba...

köszönöm.

(#43844) pgabor26


pgabor26
tag

(#43845) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Esperia Prowler 425 dollár. Most már tényleg kezdenek elszállni az árakkal. :(((

(#43846) Drenadar válasza PhilBrick (#43845) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Azt se tudjuk milyen hajó lesz. Amúgy se muszáj megvenni.

AZ esperia hajók eléggé drágák lehet hogy sok véletlenül se legyen

(#43847) Stilinski válasza Drenadar (#43846) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Na meg "külföldi" hajók, tehát különlegesek, ezért ezt is megfizettetik.
Pbrick: Amúgy meg ha van, aki ennyiért megveszi a hajót, akkor csinálják, nekünk is az az érdekünk, hogy minél több pénz kerüljön a projektbe, meg nekik is. Akinek meg már túl drága de kell, az megszerzi a játékban. Milliószor lerágott csont :)))

star-citizen.hu

(#43848) PhilBrick


PhilBrick
őstag

AtV 3.13 magyarul az sc.hu-n

A Prowler árával pedig annyi a bajom, hogy szép lassan a többit is feljebb kell vinni, hogy nagyjából maradjon az egyensúly közöttük. Tudom, a már elkészült hajók árán csak nem változtatnak, de az ilyen bevezető árak alapján az eddig csak sc-n szereplők végleges árában lesznek még komoly ugrások.

(#43849) Drenadar válasza PhilBrick (#43848) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Hadd hívjam fel a figyelmed arra, hogy te "egyensúlyra" építesz, ők meg nem biztos, lehet teljesen más logika mentén árazzák be a gépeket.

ha valamit nagyon tesztelni kell, akkor úgyis oda adják mindenkinek, és még ha csak kevesen próbálják ki, akkor is dől hozzájuk az adat :)

szvsz nem kell félni!

(#43850) PhilBrick válasza Drenadar (#43849) üzenetére


PhilBrick
őstag

Nem az az egyensúly, az árak, méret, funkció közötti. Ami miatt a StarG 240-ről 340 lett.
Eddig Redeemer 250 volt, kiváncsi leszek az árára a Prowler és a rework után.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.