Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-06-15 12:29:40

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56601) balpeter04 válasza Joshi (#56600) üzenetére


balpeter04
aktív tag

Egy 2016-ban vásárolt és eddig megelégedéssel használt Samsung UE32K5502 alsó kategóriás készülékről váltottunk most, szóval a kettőt összehasonlítva az 55XH90 egy OLED nekünk - tudom, tudom FALD LED LCD a szegény ember OLED-je, de 245k-nál többet nem ér meg nekünk egy TV készülék jelenleg, bőséggel ki fogja szolgálni az igényeinket ez a SONY.

A probléma "csak" az, hogy a szegény ember OLED-je jelenleg ezt tudja produkálni a Dolby Atmos videóval:
[kép]
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#56602) Technoman válasza balpeter04 (#56598) üzenetére


Technoman
őstag

Én -mint hitetlenpál- azért kérnék e-mailben egy megerősítést/visszaigazolást a mai hibabejelentésről és hogy uazon az áron kapok egy új, nem javított készüléket. Ill, hogy addig a készüléket -mivel cserekészüléket nem tudtak adni- jogomban áll használni és így visszaveszik tőlem.

(#56603) Joshi válasza balpeter04 (#56601) üzenetére


Joshi
titán

"A probléma "csak" az, hogy a szegény ember OLED-je jelenleg ezt tudja produkálni a Dolby Atmos videóval:"
Dolby Atmos videó? :F :DD Dolbyéknál az Atmos az hang, a Vision pedig kép. Akkor tegyük össze még1x. Ha Dolby hangról beszélünk, akkor Dolby Atmos, ha pedig képről akkor Dolby Vision. De ez egyértelmű, mert a Vision nem nagyon lehet hang. ;]

Ez a kép valami förmedvény. Esetleg nyomtál egy gyári visszaállítást a Tévé menüjében? :F

(#56604) balpeter04 válasza Joshi (#56603) üzenetére


balpeter04
aktív tag

Tudom mi a különbség a Dolby Atmos és Dolby Vision között, az Atmos promóciós videóban van egy kvázi parasztvakítós "amit feketének hittél, valójában nem az" rész ahol arról beszél a videó, hogy Dolby Atmos + Dolby Vision és többet moziba be nem teszed a lábad, na a fotó erről a "real black" részről van.

Egyébként elég mókás, hogy direkt beraktak egy elszürkített "fekete" képet majd utána hatásvadász módon jön az igazi fekete. Na most már, ez a különbség egy 5000 Ft-os 7"-os kínai tableten/digitális fotókereten is kijön, de amikor családtag XH90-én megmutattam ezt a videót a családnak, húzták az állat a padlón - mosolyogtam.

A kép azért ilyen, mert egy krumpli a telefonom, a TV meg valószínűleg gyártási hibás, vagy megsérülhetett szállítás közben. Csekkold a [#56583] hsz-t itt korábban a topikban.

[ Szerkesztve ]

(#56605) Joshi válasza balpeter04 (#56604) üzenetére


Joshi
titán

Ez egy sérült kijelző, vissza kell küldeni de azonnal. Netről rendelted? Ha igen, akkor azonnal állj el a vásárlástól és kérd vissza a lóvét.

ui.: csak ha jót akarsz magadnak. ;)

[ Szerkesztve ]

(#56606) balpeter04 válasza Joshi (#56605) üzenetére


balpeter04
aktív tag

Már ügyintézés alatt, részletek: [#56598] és környező hozzászólások.

Nem olyan egyszerű ez a vásárlástól elállás dolog, ha lehet akkor nem buknék 50-60k-t (a jelenlegi listaár és az akciós ár különbsége és ugye az elállással bontom a szerződést, ergo csinálok a pénzemmel amit akarok és vehetek drágábban ugyanolyan TV-t), szóval próbálom velük kialkudni, hogy küldjenek egy új csereterméket, ők meg bokszolják le a háttérben a SONY-val, fuvarozó céggel vagy akivel akarják a dolgot ahogy akarják, minden bizonnyal megvannak erre az üzleti folyamataik.

[ Szerkesztve ]

(#56607) Celtis válasza balpeter04 (#56598) üzenetére


Celtis
veterán

Tehát ha jól értem, ugyanúgy a 30 napos elállás keretében és határidejével "cserélik" a TV-t. Előbb elviszik, aztán a vételár visszatérítés helyett küldenek egy újat a régi árában?

(#56608) karmaresz válasza Technoman (#56602) üzenetére


karmaresz
senior tag

Ugyanígy járnék el én is, illetve írnék egy levelet, behivatkozva a beszélgetés azonosítóját, kivonatba leírva annak lényegét és becsatolva a fotókat.

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56609) Technoman válasza balpeter04 (#56604) üzenetére


Technoman
őstag

Egyetértek Joshival. Vissza a feladónak.
Viszont -és tényleg nem kötözködésképpen- mi volt a célod a soraiddal? Már csak azért kérdezem, mert láthatóan tudod mi a különbség a Vision és az Atmos között és elismered, hogy nem egy top telóval csináltad a képeket. Így egy "kicsit" félrevezető az írásod , főleg annak aki "outsiderként" idetéved, Sony TV-t akar venni és meglátja a fotóidat.

(#56610) Melorin válasza Melorin (#56582) üzenetére


Melorin
addikt

A toldó kábel volt a ludas, azt kiiktatva már az általad küldött kép szerint működik.

(#56611) Joshi válasza balpeter04 (#56604) üzenetére


Joshi
titán

"Tudom mi a különbség a Dolby Atmos és Dolby Vision között, az Atmos promóciós videóban van egy kvázi parasztvakítós "amit feketének hittél, valójában nem az" rész ahol arról beszél a videó, hogy Dolby Atmos + Dolby Vision és többet moziba be nem teszed a lábad, na a fotó erről a "real black" részről van."

Pont ezért írtam hogy vegyél egy OLED tévét és soha többet nem lesz gondod a háttérvilágítással illetve a feketékkel. Azt nem mondom hogy az OLED hibátlan sőt.

(#56612) fojtviki válasza balpeter04 (#56606) üzenetére


fojtviki
senior tag

Hat, megmondom oszinten, hogy nem mernek en ezzel varni. Foleg ha tenyleg fizikalisan is serult. Hiaba mondanak barmit, ha most visszaveszik akkor kedvezmeny ide-oda kerd vissza a penzt. Mi lesz ha 2-3 het mulva egy masik ugyintezo meg mast mond? Vagy mondjuk kesobb meg bevizsgaljak, es radfogjak a serulest? Vagy akarmi :F Akkor nem a kedvezmeny arat fogod elbukni. Bar nekem teljesen mindegy, en 1 masodpercet se varnek a visszakuldessel az biztos. Lehet lesz meg Karacsony elott ilyen aron.

(#56613) VirDan


VirDan
aktív tag

Sziasztok!

A 3 hetes Sony 55XH9096-os tévém is produkál(t) fura dolgokat.
- Nem jegyezte meg a HDMI bemenetek beállításait.
- Bravia sync-en hozzápárosított PS4 indításakor, nem indította a TV-t automatikusan.
- Utána már egyáltalán be sem kapcsolt, nem reagált a bekapcsolásra, csak az alsó led villogott gombnyomásra. Csak úgy tudtam feléleszteni hogy tápcsatlakozót kihúztam és vissza.

Olvasgatva visszább, írtátok páran hogy a mostani frissítés gubancot okozhat. Okozott is, ezek szerint.
Csináltam egy teljes rendszer visszaállítást, és most már minden okés.

Viszont ami még hiba, hogy van egy Genius 5.1 hangrendszerem. Itt csak 3,5-ös jack-el tudok csatlakozni sajna. TV kikapcsolása után, kb 35 másodpercenként "pattan" egyet a hangfal..
Mikor kihúzom a jack dugót a TV-ből, megszűnik a jelenség. Ebből az jön le nekem , hogy nem a hangrendszerrel van a baj.. A hangrendszerre rá van kötve még a PC-m is.
Az előző 50-es Sony 828B-s tévémmel nem produkálta ezt, pedig minden ugyan így volt összekötve.

The Danee™ | PSN/Steam/Epic/Ubi : Nomad-HUN

(#56614) balpeter04 válasza fojtviki (#56612) üzenetére


balpeter04
aktív tag

Adok ennek a "készletről beérkezik és kapsz egy csereterméket" dolognak egy esélyt, ha pedig 2 héten belül nem lesz megoldás az ügyben, akkor pedig elállok a vásárlástól és pénz vissza.

(#56608) karmaresz:
Megtörtént a telefonos beszélgetés után rögtön, még semmi válasz - érthető módon, gondolom szana-széjjel vannak havazva munkával.

(#56609) Technoman:
Megpróbáltam elmagyarázni, hogy miért egy Dolby Atmos-os promóciós videóval reprezentáltam a kijelző sérülését és hibáit - dehát a dolby atmos az hang. Igen, tudjuk, de a videóban van egy rész ahol nagyon szépen látszik, hogy hol sérült a kijelző (erről csatoltam is két képet), ezért használtam azt a videót, nem azért, mert nem tudom mi a különbség atmos vs vision között.

Köszi mindenkinek a tippeket, majd esetleg megírom, hogy hogy végződött az ügy.

[ Szerkesztve ]

(#56615) Derron válasza Technoman (#56609) üzenetére


Derron
aktív tag

Szerintem semmi probléma nincs azzal hogy itt a fórumon elmondja, hogy hogy járt.
Ebből szerintem mindenki tud tanulni, persze ez most egy kirívóan súlyos eset, de a SONY-val is előfordulhatnak ilyen balesetek, erről egyébként nem is biztos, hogy a SONY tehet, lehet egy ügyes kezű futárnak sikerült ezt okoznia.

(#56616) Violka2016


Violka2016
tag

Én hülye lemaradtam a 65XH90 350.000-es áráról... Nem vagyok rutinos a TV vásárlásban, nem tudom mikor szoktak lenni akciók, január - február környékén várható ilyesmi?

(#56617) Derron válasza Violka2016 (#56616) üzenetére


Derron
aktív tag

Ha minden rendben lesz, akkor január elején CES, ott bemutatják az új tévéket, április május környékén szerintem már vissza fognak esni a 2020 as készülékek árai.

(#56618) Violka2016 válasza Derron (#56617) üzenetére


Violka2016
tag

Szuper, azt akkor megvárom hátha... :)

(#56619) salapp válasza Violka2016 (#56618) üzenetére


salapp
addikt

Meg januártól már három év kötelező gari lesz az ilyen drága termékekre. Az sem utolsó szempont a mai tömegtermelés mellé társuló általános minőség figyelembevételével.

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#56620) Violka2016 válasza salapp (#56619) üzenetére


Violka2016
tag

Igen, főleg ez volt az oka, hogy halasztottam a vásárlást. Pedig az az ár nagyon jó volt...

(#56621) mintech07 válasza modflow (#56578) üzenetére


mintech07
tag

Nekem egy Huawei P9-em van azzal nem működik a képernyő tükrözés, a Google Home appon én is csak a hangerőt tudom állítani, pedig Samsung tv-vel működik.
Viszont kipróbáltam egy Redmi Note 9 Pro-val, ott gond nélkül tudom tükrözni a telefont a Google Home app-ban.

(#56622) Technoman válasza balpeter04 (#56614) üzenetére


Technoman
őstag

+ #56615Derron

Nem értettétek a kérdésem lényegét.
Nem azt vitattam, hogy milyen anyagot tettél be és hogy érted-e a a két Dolby"közötti különbségeket" Nyilván érted, hisz leírtad.
Hanem az volt számomra a megtévesztő, hogy -lévén ez egy TV-s fórum- ahol 90%-ban a TV-k képeivel, s azok "jobbá tételével" (értsd finomhangolásával) foglalkozunk, erre te beteszel -már megbocsáss- ilyen képeket, hozzá a "szegény ember OLED-je" szlogent (még mielőtt túlreagálnád a dolgot, nem ledegradálásnak érzem) ezekkel a képekkel egy külsős (pld kazánkovácsot, nőgyógyászt), nem profi embert félretudsz vezetni.
Én a helyedben egy kérdőmondattal kezdtem volna: Ugye ez szerintetek is hiba, nem hogy ennyit tud a TV.
Ennyi, nem több.
Kívánom, hogy a TV-d mizériája minél előbb megoldódjon és te is azt a képet lásd, ami miatt én is beleszerettem ebbe a típusba (XH90906)

(#56623) Derron


Derron
aktív tag

Én arra leszek kíváncsi, hogy adott gyártók mivel próbálnak majd meggyőzni, hogy az ő tévéjükön nézzem a jövőre rendezendő EB-t és olimpiát.
Elvileg az idei készülékeknek kellet volna ezt kiszolgálni, de ugye az események halasztva lettek. A csomagolásokról meg még időben sikerült vissza venni az 5 karikát :) .

(#56624) modflow válasza mintech07 (#56621) üzenetére


modflow
veterán

Aztán sikerült végül.... nyomkodni kell vagy 3x ugyan azt, és akkor átteszi a képet.

(#56625) Wellin9


Wellin9
tag

Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy milyen széles a 55" x900h teljes csomagolásban ( doboza gyakorlatilag ) , a neten ~134 cm-t találtam, ami egy picit picinek tűnik, így elsőre.

(#56626) demike93


demike93
tag

Sziasztok!
Boldog tulaja lettem egy Sony Bravia KD-65XH9096B tévének.
Minden okés vele, nagyon tetszik mindenkinek (egy 32"-s GABA tévét váltott, szóval olyan, mintha minden nap moziban lennénk :D )
Szeretném felrakni falra. [Ezt] és [ezt] néztem ki, főleg a vásárlói vélemények alapján.
Tudnátok segíteni, hogy ezek jók lesznek-e vagy ha nem akkor melyik ajánlott hozzá?

Illetve még szeretnék hozzá venni külső HDD-t 4K filmekhez. Abból milyen márkát/típust/színűt/szagút érdemes venni ehhez a TV-hez?

Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

So Long, and Thanks for All the Fish

(#56627) mintech07 válasza modflow (#56624) üzenetére


mintech07
tag

Érdekes nekem nem küldi át, elsötétül a kép aztán nemel történik semmi.

(#56628) modflow válasza mintech07 (#56627) üzenetére


modflow
veterán

Amikor először indítod app-ot és látod a hangerőt, ott csinálj már egy képernyőképet.

Nekem ezt mutatja. Átküldés leállítása.
What? Nincs is átküldve....
Na rá kell nyomni, hogy leállítás, majd újra katt hogy átküldés. Ha nem megy, ismétlés és jó lesz!

[ Szerkesztve ]

(#56629) kolosszus87 válasza Derron (#56623) üzenetére


kolosszus87
senior tag

Amennyire tudom a Hisense márka volt az EB2020 hivatalos partnere, az ő tv-ik EB2020-as csomagolással vannak ellátva.

Panasonic TX-65LZ980E oled tv - Sony Playstation 5 - HyperX Cloud Alpha headset - Samsung HW-Q800C Soundbar - Dune HD Real Vision 4K media player

(#56630) karmaresz válasza salapp (#56619) üzenetére


karmaresz
senior tag

Nem akarok vészmadárkodni, de úgy gondolom, azt a plusz egy évet be fogják építeni az árakba. Most meg te eldöntheted a vásárlástól számított 360 napon belül, , hogy elég-e a két év, vagy megveszed a kiegészítő plusz három év gyári garit.
Nem rossz persze a jövő évi rendszer sem, csak szerintem nem az lesz, hogy ugyanennyiért fogunk majd 3 évet kapni.

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56631) salapp válasza karmaresz (#56630) üzenetére


salapp
addikt

Lehet, de akinek nem égető, érdemes várni, mert sok dolog más lesz, mint eddig.

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#56632) karmaresz válasza demike93 (#56626) üzenetére


karmaresz
senior tag

Gratulálok! Nekem is ez a modell van és szintén nagy az elégedettség egyelőre. :)

A második modellhez (drágábbhoz) hasonló a tartókonzolom. Az stabilan tartja.
Ami iszonyat fontos, az a konzol rögzítése, mert hiába a legjobb tartószerkezet, ha a falból kiszakad. Nálam 8 db csavar tartja. Saját testsúllyal (kb. 95 kg) teszteltem, mielőtt ráraktam a tévét. Nálam van egy külön megerősített gipszkarton elem és abban pedig egy 22mm-es OSB lap a felfogatáshoz, de ha tégla-, vagy betonfalra rakod, akkor mindenképp minőségi tipliket és csavarokat válassz.
A vízszintre nagyon figyelj, mert egy apró kimozdulás is centinél nagyobb eltérést eredményezhet a két sarok között, ami azért már jól látható..
Jól játszd le fejben, hogy hova teszed a tartókonzolt és úgy hova esik úgy a tévé. Én szeretem, ha kanapéról pont a függőleges sík közepére esik a tekintetem. A korábbi Samu plazmához képest ennek máshol voltak a felfogató pontjai, így a tévé a legalacsonyabb pozícióban is kb 10 centivel feljebb került. Emiatt aztán újra kellett fúrnom a konzoltartó helyét.
A külön zacskóban lévő 4 db gyári toldót mindenképp használd, mert a hátsó felfogató pontok nincsenek síkban a tévé hátlapjával.

[ Szerkesztve ]

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56633) karmaresz válasza salapp (#56631) üzenetére


karmaresz
senior tag

Mi lesz még más a plusz egy év garin kívül?
-leszámítva a forintunk hektikus ingadozásából adódó árváltozásokat-

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56634) mintech07 válasza modflow (#56628) üzenetére


mintech07
tag


Nálam is ugyan azt írja, de hiába állítom le majd küldöm újra többször is, csak elsötétül a kép és ki írja hogy az átküldés befejeződött. Szóval nálam valami nem jó.. :F Lehet hogy a telefonnal van a gond, de nem értem mert Samsung tv-n gond nélkül megy.

(#56635) modflow válasza mintech07 (#56634) üzenetére


modflow
veterán

Ó.... akkor sajnos nem tudom mi lehet a gond.
De az app se százas tuti.

(#56636) karmaresz válasza modflow (#56635) üzenetére


karmaresz
senior tag

Nálam LG V50-nel teszi a dolgát a Google Home a TV-vel. Nem kell többször kattintanom, csak egyszer és működik. Megszakításnál megáll.
Igaz, én még a gyári FW-vel nyomom és nem is tervezek frissíteni, amíg nincs egy egyértelműen stabilabb új verzió.

[ Szerkesztve ]

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56637) #16820480 válasza karmaresz (#56630) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ha már realitások, én úgy képzelném, hogy alapból 3 év lesz és lehet majd venni hozzá mostani áron +2 évet, nem hinném, hogy 5 év fölé mennének garanciával.

(#56638) demike93 válasza karmaresz (#56632) üzenetére


demike93
tag

Köszi a segítséget!
Szerencsére van olyan ismerősöm aki szakembernek mondható a tv falra rögzítésében, rá fogom hagyni a piszkos munkát majd :D
Le tudnád írni, hogy te pontosan milyen konzolra raktad fel?

So Long, and Thanks for All the Fish

(#56639) Palesztin994


Palesztin994
aktív tag

Sziasztok!
Hogy a bánatos ******ba lehet belepni az idei sonyk szerviz menujebe? Egy A8-as oledem van, de az istenért se lép be, se a display+5+volume up+ power, se ugyan ez volume downnal, se úgy, ha kihagyom a volume gombot... oled topicban nem erkezett valasz. Még 1 variációt láttam, a picture gombbal, de szerintem ezeken az új tavirsnyitokon nincsen... :@
Valaki pls segítsen! :W:DDD

(#56640) karmaresz válasza demike93 (#56638) üzenetére


karmaresz
senior tag

Mármint a TV-t, vagy milyen előfalat építettetem a kartonosokkal?
A tartókonzolt Jófogáson vettem vagy 5 éve. Sajnos nem tudom a márkáját, doboza sincs már meg, de a linkelt 20e Ft-oshoz nagyon hasonló, masszív szerkezet.
Az előtétfalmál meg erősített "C" bordából csinálták a keretet, keresztmerevítőkkel stabilizálták és középre került egy, a teljes keretet kitöltő OSB lap. Rá pedig két réteg gipszkarton jött.

[ Szerkesztve ]

Once, I thought I was wrong but I was mistaken

(#56641) mano42 válasza Palesztin994 (#56639) üzenetére


mano42
aktív tag

Display-mute-vol up-home- Én erre emlékeszem.

(#56642) mano42 válasza Palesztin994 (#56639) üzenetére


mano42
aktív tag

Bocsánat, ez a Pro Mód. Valszeg a te kombinációd jó , de talán kikapcsolt tévével kel csinálni.

(#56643) Palesztin994 válasza mano42 (#56641) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

nem megy, 5-os nem kell valahova? :W:)

(#56644) mano42 válasza Palesztin994 (#56643) üzenetére


mano42
aktív tag

(#56645) Peathee


Peathee
aktív tag

XG85-re is kijött az Új fimware :) Benne az általam nagyon várt Apple TV+ appal :D

(#56646) Palesztin994 válasza mano42 (#56642) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

persze, azzal csináltam, vagyis hát standby mód, mert ugye teljesen nem kapcsol ki, max ha kihúzom. :/
egyszerűen nem értem... nem tudom picture gomb van-e a TV-n, de már feladom. Azt akartam megnézni hány óra van benne, nem sóztak-e rám használtat, de másból is rájöttem, hogy zsír új. A TV-ben egyezik a sorozatszám a hátoldalán és a dobozán lévő számmal, a dobozon meg rajta van a boltba szállítás időpontja, ami 1 nappal korábbi a vásárlásomnál. A széria szám mellett pedig novemberi gyártást írtak. :DD :D

[ Szerkesztve ]

(#56647) mano42 válasza Palesztin994 (#56646) üzenetére


mano42
aktív tag

Ha használt az legalább le van tesztelve ;)

(#56648) Drakuf


Drakuf
tag

Na 3 hét után ide is megjött az xh900. Nem tudtam, hogy ilyen szinten szinten van már a 3D technológia. :Y Nagyon remélem, hogy a kövire nem kell ismét 3 hetet várni :W
[kép] [kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

(#56649) Palesztin994 válasza mano42 (#56647) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

nem hiszem, sony szalonban cseréltem be a korábban vett xh950-re (14 napos elállással). :Dannyi volt fura, hogy kevés matrica volt, illetve a képernyőt +-ban védő kartonlap nem volt, de láttam youtube unboxon, hogy nem mindenkinél voltak ezek. azért gondoltam még ,mert jóhogynem anyáztak, amiért elálltam a vásárlástól és otthagytam még náluk 270 ezret pluszban, így ezek miatt felmerült bennem a gyanú. :D ettől függetlenül akkor sem értem mi a rákért nem lehet belépni a service menübe... :U

[ Szerkesztve ]

(#56650) mano42 válasza Drakuf (#56648) üzenetére


mano42
aktív tag

Basszus!

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.