Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-06-15 12:29:40

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51001) ArthurShelby válasza ArthurShelby (#50996) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Közben megkerestem neked, erre gondoltam [link]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#51002) dabgergo válasza ArthurShelby (#51001) üzenetére


dabgergo
őstag

Köszi nagyon!
Ezt tervezem tenni ha nincs más megoldás, de csak annyi gond hogy kalibrálva van a kijelzője és az is elszállna így :( ha bárhogy eljutnék a menüjéig az szuper lenne, de ha nincs más akkor ez s factory reset lesz.
Azt már próbáltam hogy hosszabb időre kihúztam, meg h egy egész napig hagytam hadd próbálkozzon s frissítéssel, de semmi siker... :(

(#51003) Tegla80 válasza dabgergo (#51002) üzenetére


Tegla80
addikt

esetleg probald net nelkul,siman csak elinditani (kapcsold ki a router-t),h ugy mit csinal.
ha reset akkor a kalibralast(beallitott ertekeket) fenykepezd ki menubol reset elott es utana allitsd vissza es csatilistat is mentsd elotte!

Sony® & PlayStation®

(#51004) Peathee


Peathee
aktív tag

Sziasztok,

Vettem egy Sony KD-55XG8588 TV-t. Eddig elégedett vagyok. A Kalibrálás egész jól sikerült, de azért nem túl mélyek a feketék. Most küzdök az HBOGO-val, mert nincs rajta és letölteni sem engedi a Play store-ból. :(

(#51005) Ricsi_1


Ricsi_1
friss újonc

Sziasztok!

Segítsetek kérlek az alábbi döntéseben.
Két tv között próbálok dönteni:
Samsung UH65RU7452 (240 ezer)
Sony KD65 68577SAEP (330 ezer)

Eredetelig kb 200 ezret szántunk rá. Nem tudom megér-e ennyivel többet a Sony ha általában tv műsort nézek rajta illetve egyszer valami HD, 4K letöltött filmet.

Köszönöm segítségetek.

(#51006) LEON_01 válasza umfrider (#50993) üzenetére


LEON_01
tag

Hali!

Én 1,5 hete egy KD-43XG8396-os tv-t vettem, de nagyon megbántam. Egy 6 éves Samsungot váltott, ahhoz képest ezen filmet nézni valami borzalom pedig 100Hz-es. A képe nagyon szép, de filmezésre alkalmatlan. Legalább annyi jó van benne, hogy éppen akciós volt, 260-ról 194-re le volt értékelve a Sony-nál, ezért is vettem meg, de még ennyit sem ér. Vége ennek a szar járványnak a Samsung megy javításra és leváltja a Sony-t.

[ Szerkesztve ]

(#51007) Joshi válasza Ricsi_1 (#51005) üzenetére


Joshi
titán

Az a Samu VA paneles míg a Sony ami vélhetően 65XG8577 IPS de utóbbi legalább 120Hz-es. Teljesen más a kettő, de én IPS paneles tévét nem vennék ha fontos az esti mozizás. Ez nem azt jelenti hogy egyik jobb a másiknál, hanem ahogy már említettem teljesen más.

[ Szerkesztve ]

(#51008) Ricsi_1


Ricsi_1
friss újonc

Kedves Joshi!

Köszönöm a választ, esetleg ajánlani tudnál 200 ezer környékén 65-ös tv-t, ami jobb választás a Samsung 7452-nél?

(#51009) Joshi válasza Ricsi_1 (#51008) üzenetére


Joshi
titán

200k-ért nincs ajánlható 65"-os tévé. :(

Sonyból én egyértelműen a 65XF9005-öt venném, most 390k a Sony Központi Szalonban. Ha fontos a HDR akkor ez az alja. Volt ez ennél olcsóbb is ha jól emlékszem, de már nem lesz.

[ Szerkesztve ]

(#51010) icemad válasza Joshi (#51009) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

55-ös se nagyon... :(((

(#51011) Joshi válasza icemad (#51010) üzenetére


Joshi
titán

Ha én mindenáron LCD-t szeretnék, akkor most ezt venném (768 zónás FALD micro led) :Y . Persze nem ~900k-ért. ;] Akkorinkábbéggyenbeazoled :DDD .

[ Szerkesztve ]

(#51012) Ricsi_1


Ricsi_1
friss újonc

Köszönöm a segítséget! Új költségvetésre lesz szükség...

(#51013) Joshi válasza Ricsi_1 (#51012) üzenetére


Joshi
titán

Ahogy láthatod, kapsz 200K-ért is 65"-os tévét. Szóval ha nem akarsz jó minőséget csak egy nagy tévét, akkor nyugodtan vegyél annyiért. Egyszerűen én "nem adom" a nevem ilyen tévékhez. :B

[ Szerkesztve ]

(#51014) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Sziasztok. Már egy órája szívok a Google home-al... Próbálom összehozni az xf8096-al, a tévét felismeri azonnal, de semmit nem csinál.

Találtam egy ilyen leírást:

1.Unlink the TV from the Google Home AppGo to the TV settings -> App -> Google -> uninstall updates. I also cleared my data.
2.Go to the play store on the TV, search for Google App.Install the update for the Google App.
3.Invocate Google Assistant on the TV remote, agree to all the terms conditions as necessary
4.Add TV back to the home account.

Itt a 3. pontot nem igazán értem. Vagy tudtok más megoldást?

(#51015) Márky válasza dabgergo (#50994) üzenetére


Márky
tag

Nézted a Sonyt oldalát, hogy le lehet-e tölteni a frissítést? Pendrivera rarakod és úgy hátha frissül.

(#51016) Celtis válasza LEON_01 (#51006) üzenetére


Celtis
veterán

Miért alkalmatlan filmnézésre, ha egyébként szép a képe?

(#51017) dabgergo válasza Márky (#51015) üzenetére


dabgergo
őstag

Tegla80, Márky:

Nagyon köszi a segítséget! Sajnos még nem sikerült, próbáltam net nélkül (kikapcsolt router és úgy is h kábellel kötöttem össze a routerrel), de semmi, sőt a legfurcsább h mostmá csak felvillan elég random a képernyő, elkezd bejönni az androidos animáció és magától kikapcsol kb. annak a közepén, pár mp után. Semmire nem reagál normálisan, full nem értem. Esélytelen eljutni bármilyen belső menüig.

Sony-s frissítás és pendrive nagyon jó ötlet, holnap megnézem, de jó lenne ha menni, köszi!

(#51018) Celtis válasza dabgergo (#51017) üzenetére


Celtis
veterán

Ez nem szoftver hiba. Tudtommal gyakori alaplap hiba és szerintem itt is volt már róla szó. Keress rá: boot loop.
Ne legyen igazam.

(#51019) hjtz4t3wrseg válasza Ricsi_1 (#51005) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

Mindenképpen megéri a többletet.
Főleg itt a SONY topikban ! ;]

(#51020) hjtz4t3wrseg válasza LEON_01 (#51006) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

Azért mert a sz@r-t leakciózzák,attól még sz@r marad ! ;]

ui: amikor filmet nézel kacsold ki a képet.úgy legalább szép lesz a képe ! :F

[ Szerkesztve ]

(#51021) dabgergo válasza Celtis (#51018) üzenetére


dabgergo
őstag

Hmm igen, valami olyasmi lesz!
Akkor vagy factory reset ha jól olvasom, vagy Sony szerviz.

Szerviz szerintetek telefonon elérhető? Bármelyik márkaszervizt hívhatom?

(#51022) hjtz4t3wrseg válasza dabgergo (#51021) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

Ilyenkor már szerintem nem ! ;]

(#51023) walter70 válasza umfrider (#50993) üzenetére


walter70
tag

XF7596-unk van,mi elégedettek vagyunk vele.Nem tudom,mi a különbség,ez VA paneles,androidos,a képe,tudása nekünk megfelel.Hozzáteszem,nem hasonlítottuk semmihez (régebbi Lg van még kisebb méretben a lakásban) szóval az esetleges gyengeségeket én nem veszem észre a napi használat során.
Frissítéseket eddig rendesen megcsinálta,a lejátszója szinte mindent visz.Főleg mostanában elég sok filmet,sorozatot nézünk,de eddig talán kettő volt,aminek a hangját nem tudta lejátszani.
Szóval én csak ajánlani tudom a Sonyt ebben a kategóriában,főleg,hogy oledet 65'-ban nem kapsz 300 e alatt.

(#51024) AL válasza LEON_01 (#51006) üzenetére


AL
addikt

Szia! A Samsungod valószínűleg VA paneles volt, ez pedig IPS. Lehet, hogy ez a baj. Kisebb a kontraszt és gyengébb a fekete, de lehetséges, hogy egy kis állítgatással tudsz javítani rajta. Ha még nem tetted, akkor keress egy jó minőségű adást, vagy Blu rayt és egyenként ki be kapcsolgatva próbáljad a képbeállításokat változtatni. Az eredeti beállításoktól sokkal jobbat fogsz kapni. Ne törődjél a gúnyolódokkal! Jó TV az, de ha nem tudsz megbarátkozni vele és még lehet cserélni, akkor ennek a 49 es változata VA kijelzős. Remélem sikerrel jársz ! Üdv.

(#51025) Celtis válasza dabgergo (#51021) üzenetére


Celtis
veterán

Minenképpen próbáld meg a resetet. Ha nem segít, akkor alaplap gond lesz. Én mindenképpen utánanéznék a javításnak is, mert szerintem a Sonynál horror árú a lehet csere.
De hátha a reset segít.

(#51026) szaszapi


szaszapi
őstag

Ha ez ideér hozzánk, nem sok mindent javítanak :( [link]

(#51027) TCr válasza szaszapi (#51026) üzenetére


TCr
veterán

Mit kellene javítani?

IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)

(#51028) Celtis válasza szaszapi (#51026) üzenetére


Celtis
veterán

"Fixes an issue where the TV will not respond to the remote"
Ez épp elég is.

(#51029) szaszapi válasza TCr (#51027) üzenetére


szaszapi
őstag

Reménykedik mindig az ember, hátha... Anno én tettem közzé Android Pie nem lesz, de pl. az ARC továbbra is hülyén viselkedik, megtaláltam mások is írnak róla, nálam az erősítőt ki-be kapcsolgatja hiába van lelőve a Bravia Sync. Random csinálja, csak olvasom ki mit szeretne, de pl: Apple Tv app támogatás sincs és úgy néz ki egyelőre nem is lesz.

Én elégedett vagyok összességében az XF9005 tv-mel, egyedül az ARC idegesít, kicsit, de már kezdem teljesen megszokni. :)

(#51030) dabgergo válasza Celtis (#51025) üzenetére


dabgergo
őstag

Hát nagy a baj :(
Factory resetet sem akarja végigcsinálni :(
Felvillan a zöld led lent amikor bedugom miközben a - és a power nyomva van, de utána semmi...
Közben szervizzel is beszéltem de nem tudtak hasznosat mondani. Nyilván ki tudják vizsgálni de előzetesen semmit nem tudnak mondani, az árról sem.

Rohadt jó. Van valami szerelő aki ért ezekhez? Vagy mit tehetnék?

Ja igen és pendrive-ra se reagált semmit :(

Őszintén nem értem, nem is használjuk sokat és csak 3 éves, mi a fene lehet vele?

[ Szerkesztve ]

(#51031) dabgergo válasza dabgergo (#51030) üzenetére


dabgergo
őstag

Még annyi h azt tudja vki h mennyibe fájna ha alaplapcserére kerülne a sor?

(#51032) ArthurShelby válasza dabgergo (#51030) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ugyanilyen tv-nk van, ugyanígy keveset használjuk, szóval nem nyugattál meg. Annyi, hogy én maradtam android 6-on.
Kíváncsi vagyok mi lesz a kálváriád vége, segíteni sajnos nem tudok, ötletem nincs.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#51033) Celtis válasza dabgergo (#51030) üzenetére


Celtis
veterán

Jól értem, hogy jött a TV-re egy frissítése és közben következett be ez a hiba?
Mert ez azért más színben tünteti fel a dolgokat.

Ha így történt, akkor emailben keresd meg az ügyfélszolgálatot és írd le a problémát. Hangsúlyozd, hogy a hiba szerinted a frissítés miatt történt ezért bízol a segítőkész hozzállásukban annak ellenére, hogy a jótállás már lejárt.

[ Szerkesztve ]

(#51034) dabgergo válasza Celtis (#51033) üzenetére


dabgergo
őstag

Köszi, igen pontosan ezt tettem, írtam nekik emailt is ma délelőtt.
Írtam h szoftverfrissítés után lett ilyen, de valójában ezt nem tudom pontosan, mert automatán történika frissítés, de mitha előtte csinált volna update-et, de ki tudja már potnosan...

Az egyébként mire utalhat h eleinte a booting screenen ment akár 10-30mp-ig is mire újraindult, most meg már csak 1-2mp-ig villan fel az android logo és ki is kapcsol? Szóval romlik a helyzet, de h mitől...

(#51035) Celtis válasza dabgergo (#51034) üzenetére


Celtis
veterán

Továbbra is az a sejtésem, hogy az alaplapon döglött meg valami, de ha szerencséd van és a Sony valamiért elfogadja, hogy a frissítés miatt történt, akkor megjavítják. Őszintén szólva, csodálkoznék ha így történne, de mindenképpen meg kell kérdezni őket.
Mindenesetre ez egy érdekes probléma, hogy ki és milyen mértékben felelős a jótállási idő után a készülékre leküldött szoftverek következményei miatt.

(#51036) vlevi válasza dabgergo (#51030) üzenetére


vlevi
nagyúr

Én olyat láttam itt [link] , hogy power+hangerő le gombot kell egyszerre nyomni. Te is így próbáltad?

(#51037) dabgergo válasza vlevi (#51036) üzenetére


dabgergo
őstag

Igen, sajnos így próbáltam és nem ment :(

Celtis: ja, meglátjuk, kíváncsi vagyok mikor és mit válaszolnak az emailre.

[ Szerkesztve ]

(#51038) akisbandi válasza dabgergo (#51037) üzenetére


akisbandi
aktív tag

Szia,
esetleg próbáld meg úgy, hogy nincs a LAN kábel bedugva vagy leválasztod a wifiről.
Nekem is csinált ilyet, végül az AirPrint kellett törölnöm, miután sikerült hálózati kapcsolat nélkül elindulnia.
Ugyanez volt a hibajelenség, gyakorlatilag folyamatosan újraindult.

(#51039) blakey válasza dabgergo (#51034) üzenetére


blakey
titán

Ezt a 2015-ös modelleknél is "eljátszották" és szánalmasak a frissítéseik továbbra is. :( Szomorú egy ilyen gyártótól.

[ Szerkesztve ]

* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#51040) dabgergo válasza akisbandi (#51038) üzenetére


dabgergo
őstag

Hmm ez érdekes és egyben reményt is ad, mondjuk próbáltam net nélkül, de hogy törölted az AirPrintet ha be sem kapcsolt?

(#51041) akisbandi válasza dabgergo (#51040) üzenetére


akisbandi
aktív tag

Nem esküdnék meg rá, hogy az volt, de biztos, hogy AirPlay app volt.
2-3 alkalommal tudtam reprodukálni a hibát, mindig az lett a vége, hogy LAN ki, akkor elindult és töröltem az appot. Mondjuk most sincs rajta semmi, csak a gyáriak

Tessék, megtaláltam, bár az okának nincs nyoma [link]

[ Szerkesztve ]

(#51042) dabgergo válasza akisbandi (#51041) üzenetére


dabgergo
őstag

Kösz! Sajnos nem jutok el odáig h bármilyen menü előjöjjön, de holnap próbálkozom újra és újra...

(#51043) dabgergo válasza dabgergo (#51042) üzenetére


dabgergo
őstag

Válaszolt is a szerviz, de csak annyit h ha a resetet stb. már próbáltam és nem segített akkor csak a szerviz maradt és vigyem be :(

Válaszoltam nekik h megközelítóleg jó lenne tudni az árakat, h a kivizsgálásnak van-e külön díja stb.

Amúgy magánszerviz kapcsán van tipp, vagy mindképp a Sony márkaszervizbe érdemes vinni?

[ Szerkesztve ]

(#51044) sting2 válasza dabgergo (#51043) üzenetére


sting2
addikt

Olvasgatva a kálváriádat.
Talán itt a PH-n is "regnáló" szakinak/knak is megirnam ezt a jelenséget.
Tudomásom szerint vannak kifejezetten LCD szervizesek is, de neveket nem tudok sajnos.
Talán AXL az egyik..

Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation

(#51045) salapp válasza dabgergo (#51042) üzenetére


salapp
addikt

Öt próbáld esetleg. Anyukám javíthatatlan* nyolc éves Samsung tévéjét is ő javította meg, és nem volt egy vagyon.
Ja, és az is bootloop hibás volt, mint szerintem (is) a tied.

*by Samsung szakszerviz Oktogon

[ Szerkesztve ]

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#51046) Celtis válasza salapp (#51045) üzenetére


Celtis
veterán

Igen, őt szokták ajánlgatni.

(#51047) Piftuka válasza Joshi (#50918) üzenetére


Piftuka
veterán

Köszi az info-t! Örülök, hogy nálad bevált ez a tévé!

Való igaz, hogy manapság sajnos nem nagy a választék a 10 bites, 120 Hz-es készülékek között!
(Így kapásból csak az "LG SM9000" jut eszembe, viszont ott a legkisebb méret is 49 col.)

Ez a tulajdonság napjainkra szépen felkúszott a prémium LCD-k, és OLED-ek szintjére. Ráadásul én VA paneles megoldást preferálnék, ami az "impossible mission" kategória.. :(

"Aquila non captat muscas."

(#51048) Celtis válasza dabgergo (#51043) üzenetére


Celtis
veterán

Illetve azért feszegesd, hogy miért a frissítéstől ment tönkre a TV.

(#51049) Piftuka válasza salapp (#50920) üzenetére


Piftuka
veterán

Így igaz. :K A képminősége parádés, én is nagyon kedvelem. (Csak az a fránya Android ne volna...)

Csak akkor fogom lecserélni, ha egy min. 65 colos (de inkább 75 a cél), ennél fejlettebb, legalább ilyen képminőségű modellel tudom leváltani.

"Magasra tette a lécet" a SONY ezzel a készülékkel.

"Aquila non captat muscas."

(#51050) Piftuka válasza natë (#50972) üzenetére


Piftuka
veterán

Tudsz "olyan, amilyennek látom" képet is készíteni róla?

Annyira látszik a bevilágítás, mint az alsó fotón? Mert az szvsz elég jelentős. Persze ez ízlés, és tolerancia kérdése is.

Van olyan ismerősöm, akinek a tévéjén alul, szélesvásznú film esetén konkrétan egy jó 15 cm-es sávban szinte fehér volt a kép, annyira erős volt ott a bevilágítás, ám ő nem cseréltette, nem szervizeltette. Használta úgy.

Én a másik véglet vagyok. Ha egy egészen enyhe kis felhősödés is van a készüléken, akkor az már zavar. Nem tudom elfogadni.

"Aquila non captat muscas."

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.