Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17001) Laox


Laox
aktív tag

Sziasztok!

Tegnap vásároltam a Telekomnál egy Apple Watch 5 LTE-t. Az esim-et otthon aktiváltam, de nem talált hálózatot. Gondoltam kicsit várni kell. Ma reggel azt mondták a telefonban, hogy ők mindent rendben látnak, vissza kellene mennem az üzletbe, hátha az esim szarakodik. Csak vasárnap tudok visszamenni, a kérdésem,hogy valakivel fordult-e elő ilyen, mi lehet a megoldás, már ha egyáltalán van.... QR kóddal regisztráltam az esim-et, már többször újraindítottam mind a telefont, mind az órát, kikapcsoltam a mobilszolgáltatást, visszakapcsoltam, de semmi. Hátha valami fölött elsiklottam... :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.