- Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- R.I.P. Aláírások
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen mosógépet vegyek?
- Kínai erősítő vásárlási tippek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
dave0825 #74431 üzenetére
"….Lambdaszonda csatlakozóját kihúztam, nem változott semmi…. Légtömegmérőt lehúztam szintén, semmi…. "
Én is lehúztam a lambdaszonda csatiját,a lámpácska egyből pislogott.Egyből dobott 2 hibakódot: 0130,és 0135.
A légtömegmérő csatiját is lehúztam,0100 hibakódot dobott.A csatikat visszatéve,a hibajelzés is megszünt.A tárolt hibakódokat a mezei kivillogtatós módszerrel hoztam ki belőle,nem "okos" műszer árulta el."...ECU a tüzelőanyag befecskendező rendszer vezérlő központja. Állandóan figyeli a különböző érzékelők által szolgáltatott adatokat, és vezérli azokat a rendszereket, amelyek a jármű működését befolyásolják. A rendszer diagnosztikai funkciói is az ECU hatáskörébe tartoznak. Az ECU felismeri a működési rendellenességeket,figyelmezteti a vezetőt a hibajelző lámpa (MIL) segítségével, és olyan diagnosztikai hibakódokat tárol, amelyek megkönnyítik a javítást..."
A te ECU-d pedig így működik: "...Hibakód semmi nincs, se motorellenőrzés lámpa nem világít…"
Ha ez igaz akkor vagy a hibajelzőbe nincs izzó,vagy ki van égve,azért nem világít,vagy az ECU nem százas.
(csak azokra a tünetekre reagáltam amiket leírtál)[ Szerkesztve ]