- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Van itt bárki olyan aki tudta használni ezt a kütyüt C12NZ vagy C14NZ-s motorral ? [link]
Nekem nem akar összejönni. :/
Tudnak valaki segíteni nekem ebben ? -
#TOTTI
őstag
válasz
Luck Dragon #64680 üzenetére
Vezetőoldali ajtót be kell csukni és a jobb elsőt kinyitva kell lezárni a gombbal. Utána becsukni és le van zárva.
-
Willie
őstag
válasz
Luck Dragon #64680 üzenetére
Ha jól gondolom akkor Astra H-ról beszélünk. Minden ajtót bezársz, valamelyik hátsó ajtót kinyitod, behajolsz, aztán megnyomod a középkonzolon az ajtózáró gombot, kiszállsz, bezárod az ajtót és le van zárva minden ajtó.
-
válasz
mohabá 007 #64679 üzenetére
Távirányítóval"távolsági zárás" ott a négy ajtó, csomagtartó, tank sapkát zárja egyszerre.
Manuálisan a vezető oldali ajtóban a kulcsot elfordítva az összes feljebb leírtakat kizárja. Azt hiszem ha balra fordítással.
Jobbra fordítva csak a vezető oldali ajtót zárja be. A maradék három ajtót,csamagtartó és a tanksapkát már nem zárja. Ilyenkor a műszerfalon sem ég a piros ledecske. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
Luck Dragon #64678 üzenetére
Most a "gyógyítás" után is csak a a vezető oldali ajtót lehet nyitni,zárni? (vagy csak a Tiéd működik így?)Nekem mindet nyitja,zárja,mert van benne központi zár,ami az utastér 4 ajtóját érinti.(pedig ez nem mai gép
)
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Luck Dragon #64669 üzenetére
látom sikerült meggyógyítani,ezért töröltem utólag amit írtam.
-
-
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #64669 üzenetére
Rádiófrekvenciás távirányító szinkronizálása (manual szerint) (ez nálam működött)
Elemcsere után a kulcsot a vezetőoldali ajtó zárjába helyezve nyissa ki az ajtózárat.
A rádiófrekvenciás távirányító a gyújtás bekapcsolásakor szinkronizálódik.Ezt találtamn még
Tedd gyújtásra az Opel gyújtáskapcsolóját
Becsukott ajtókkal gyújtáson működtest a távirányítót.
Nyomd meg a zárás, majd a nyitás gombot, és ismét zárás és nyitás.
Vedd le a gyújtást és vedd ki a kulcsot az Opel gyújtáskapcsolóból.
Próbáld újra: zárás és nyitás a távirányítóddal.Zárás
llessze be a kulcsot vagy a vészkulcsot az ajtó belső felén, a zárszerkezet fölött lévő nyílásba, és
kattanásig benyomva hozza működésbe a zárat. Ezután csukja beaz ajtót.
Ismételje ezt meg minden ajtón. A vezetőoldali ajtó kívülről is zárható a kulccsal.
Az üzemanyag betöltő nyílást és a csomagtérfedelet nem lehet bezárni. -
Phausto
tag
Sziasztok!
Opel Astra G típusú autóm van, 2000-es évjárat X14XE motor. A minap szembesültem azzal a problémával, hogy a műszerfal háttérvilágítás, illetve a középkonzolon a fűtéskapcsolók háttérvilágítása nem működik. Biztosítékokat néztem, mindegyik jónak tűnik, csere sem segített. Azt tudni kell, hogy előző este volt autórádió csere és előtte még jó volt. Ez a hiba csak a csere után jelentkezett, de nem értem mi köze lenne a rádió csatiknak a műszerfal háttérvilágításhoz (gondolom semmi). Esetleg volt valakinek hasonló problémája? Minden tippet, segítséget megköszönök!
-
Declare
őstag
válasz
Luck Dragon #64669 üzenetére
Szerintem ez valami zár hiba lesz. Ha a kulcs nem lenne a megfelelö frekvenian, nem zarna az auton semmit. Illetve az hogy manualisan is csak a vezetöoldali ajtot zarja ez is annak a jele, hogy a központi zar hibasodott meg.
Sajna szvsz ezen csak szerviz segithet
-
odorgg
addikt
válasz
Luck Dragon #64669 üzenetére
G-nél gyújtás ráad, és 30 másodpercen belül meg kell nyomni a nyitást, vagy zárást a kulcson. Utána kivesz, és próba. Azt hogy H-nál is így van e, nem tudom.
-
Segítsetek kérlek kedves fórumlakók!
Hétvégén véletlenül kint hagytam az autó kocsikulcsát, és a hideg miatt"gondolom én" teljesen lemerült.
Ma kicseréltettem az elemet benne, de a hiba azóta is megvan.Maga a hiba hogy ha manuálisan szeretném bezárni akkor is csak a vezetőoldali ajtót zárja be, és a többit nem, ha távvezérléssel szeretném ugyan ezt ,akkor is a vezető oldali ajtót zárja be, ha csak eltávolodom a kulccsal az autótól akkor is.
Ilyenkor mi a teendő?
Rémlik régen valakinek hasonló baja volt itt a topicban, de nem lelem, valami olyasmi volt hogy újra kell tanítani a kulcsot. De hogyan? Így elmenni sem merek sehová, mert amekkora szerencsém van tuti feltúrják vagy elviszik.
Egyenlőre ott tartok hogy bújom a kézikönyvét.
-
mindthecrap
aktív tag
válasz
diablo1984 #64665 üzenetére
igen, ha gázzal megy az autó néha bedobja erős motorféknél, kiolvasva gyújtáskimaradás. de benzinnel minden szuper, meg lett nézetve a motor.
-
AMD Power
titán
válasz
mindthecrap #64663 üzenetére
Ugye milyen rohadt jó? Az rész valami brutális....
-
diablo1984
veterán
válasz
mindthecrap #64663 üzenetére
ott egy csek ein dzsin!
-
válasz
mindthecrap #64663 üzenetére
Ejha, szép
-
Petyyyyy
addikt
válasz
diablo1984 #64661 üzenetére
EGR-t mindenkinek!
-
diablo1984
veterán
válasz
zolikaDB #64658 üzenetére
nem is az a lényeg, hanem, hogy tudna takarékosabb lenni, de televeri a dpf-et, az meg ha regenerál duplázza a fogyasztást.
a dpf elve ami eleve hülyeség, felfogja a kormot, majd többlet üzemanyaggal elégeti(pocséklás!), így még apróbb részecskéket hoz létre, ami belélegzéssel egyenest a véráramba jut, nem a tüdőben rakódik le. ez aztán a találmány!
-
AMD Power
titán
válasz
mindthecrap #64652 üzenetére
Én is imádom Pilist. Már millió km mentem arra. Mondjuk élmény autózásról elég erős lenne beszélni!
Ha igazán durvát akarsz akkor egyszer itt menj egy karikát oda-vissza. Brutális volt.
Ehhez képest a Pilis egy M7 autópálya.
-
odorgg
addikt
Valaki leírná, hogy vezérléssel együtt mit kell, illetve érdemes még cserélni (Z14XE)?
Csak hogy tudjam mire számítsak anyagilag.
Termosztát, már rajt a listán -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #64657 üzenetére
Jajj. 4.5 helyett 5.5
Nekem sose az eletben nem evett ennyit az Astra
Telen 9-10
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #64656 üzenetére
mint írtam a németeknél nem láttam ilyet, az enyém is németből jött, 2004es volt és dpf-es euro4-es! ott boldog boldogtalan belerakja a szarokba, nekem is csak a gondot okozta, főúton 4,7literből is ki lehetett volna hozni, csak utána bekapcsolt a regenerálás és feltolta 5,5re a fogyit. hülyeség szerintem, főleg itt magyarban, mert nincs diffi adóban, semmiben egy euro2 és euro6 között, itt max a jóleső érzés, de abba meg sz@runk.....
én is eladtam, most egy euro2-es dízellel szaladgálok, ebbe 300ezerért mindent kicseréltem a motortérben.
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #64655 üzenetére
Ismerősömnek Astra van ugyanezzel a motorral és gyárilag dpf nélküli.Euro 4 ben nem mindegyikbe van dpf.
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #64653 üzenetére
Az19dth motor kijött gyárilag dpf nélkül is.Mivel maga a dpf egyben katalizátor is mivel elötte van ezért nem kerül teljes kiiktatásra csak ugymond "kiherélik" a dpf-et és utánna visszakeül akocsi alá.Műszakin átmegy mivel ha alánéznek ott van az,hogy nincs benne dpf az már más dolog.Sajnos maga dpf-et lehet takaritani különböző folyadékokkal,mindaddig még ki nem szakad a szűrő akkor már csere.Azért döntöttem a kiiktaás melett mert ugye ha regenál a dpf akkor higitja az olajat és úgy regerenál.Plusz gázolaj növekedés és az még egy folytás a kocsiban.Nem füstől jobban tőle mint egy 20 éves adagolós disel.Euro 5 töl már mindegyik diselben van dpf euro4 ben pedig gyárilag vannak dpf nélküliek.
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #64651 üzenetére
nekem ugyanez az autó volt, viszont szerintem az nem megoldás, ha euro4-es kocsiból csinálsz euro2 alattit, így a műszakit csak venni tudod rá, hivatalosan mindenütt megbukna!
ha jól megcsináljátok a szívósort, akkor jó darabig nem kormolódik le, ha pedig csak rövid távokra használjátok, akkor az a dpf-nek is rossz, akkor nem az a megoldás, hogy zombiromot csinálj a kocsiból, hanem rossz szerszámot vettél a célhoz!
nem okoskodni akarok, de én is azért adtam el az enyémet, mert a rövid távos használat miatt nem akartam majd a jövőben vagyonokat költeni rá!
-
mindthecrap
aktív tag
gyönyörű idő volt tegnap, végigjártuk az összes szerpentint a Pilisben
panoráma kanyar -
steve1021
csendes tag
Sziasztok!
Többen jeleztétek,hogy osszam meg veletek a javitás árakat ,tapasztalatokat,mi menyibe kerül.
Sajnos lett javitás nem is kicsi.
Szóval a kocsi egy Vectra C Caravan 1.9 z19dth:
Megtörtént a szívósor ledugozása mivel nekem széthullot a mozgató lapát.Ára 65 ezer
Nemsokkal ezelőtt pedig sajnos hengefejes lett az autó javitás még folyamatban,de a csere hengerfej ára 60 ezer.Szóval van mit csinálni a kocsin.Amit még szeretnék megcsináltatni Egr és dpf kiiktatás már az is meg lenne ha nem jött volna közbe a hengerfej csere.Ez van sajnos ez így jött ki.Közben vettem 4 db téligmit a kocsira:205/55/R16 Matador Mp54.Szóval egynenlőre csak viszi a pént a Veki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Black & Decker töltőt keresek
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 8GB I 480GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest