Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujó55
addikt
ebben igazad van, minden alkatrész drága. csak van kocsi, amelyik 5 év után nem úgy hullik szét, hogy képtelenség javítani. a népítéleten is mindenki az olajfogyasztást hozta fel. ez egyszerűen nem normális. használati utasítás szerint 1000km-enként ellenőrizni kell az olajszintet. apám azt se tudja mi van a Focus motorháza alatt, évente elviszi szervízbe és a 10 éves kocsival a közel 120000 km alatt csak annyi baja volt eddig, hogy hátulról belevágódtak. De semmi nem romlott el rajta, szerintem még a gyertyák is az eredetiek.
Visszatérek ide. Ez milyen konstrukciós hiba már! Ennek a kiszedhetetlen helyen lévő, jóformán javíthatatlan alkatrésznek ki kéne bírni a kocsi élete végéig, de legalább 300ekm-t. Vagy ha valami szándékosan gyenge akkor lehessen már könnyen cserélni, ne legyen már 40k a munkadíj.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Renault, Dacia topik
- Politika
- Csak aprópénzre büntetné az Apple-t és a Metát az EU
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest