Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz mephi666 #103153 üzenetére

    Egy szük réteg van persze, de pl. Angliában rendes fanatizmusa van a Kadett/Astra/Vectra ottani variánsainak.

    Maga a motorja maradt ugyanaz, amivel annó gyártották (C20NE), de a 2013-mas generál óta csak a motor "alja" (furat-löket) "széria", azon kívül minden módosítva van picit, szívó oldal (Lexmaul), hengerfej, vezérmütengely (CatCams), leömlö (Supersprint), teljes kipufogórendszer, és az egészhez lett optimalizálva a motorvezérlö is.

    Egyelöre itt tart motorikusan, de idöközben beszereztem pár dolgot, így ha elkészül a kasztni, akkor utána bekerül egy hengerenkénti pillangószelep (angolul ITB), illetve egy sperrdiffi is várja, hogy akcióba lendülhessen. :)

    Természetesen emellé a futómü is tovább lesz fejlesztve, a mostani Eibach-gyári gátló vonalról feljebb lépünk 1 polccal, fék Calibra Turbóról van, az egy darabig elég lesz, de oda is vannak ötletek már.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés