Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) istvan170


istvan170
aktív tag

Régóta szeretnék okosórát, de teljesen laikus vagyok a dologban.
Egyszerűen nem tudom, hogy mit tud egy ilyen kütyü.
Az új Pebble-t megvettem volna jövőre, de ugye ez már sajnos ugrott.
Főként arra kellene, hogy a telefon előrángatása nélkül tudjam, ki keres motorozás, síelés közben, autóban.
50-70e Ft-ot szánok rá. Olcsóbb lehet, de inkább valami ismert márka kellene.
Drágábban már Apple watch-ot vennék, de az 1-1.5 napos üzemidő megköthetetlen kompromisszum számomra.

Ami kell:
IOS 10 kompatibilitás
Hívás értesítés, bejövő hívás némítása funkció.
Üzenetek, mailek, messenger értesítés. (legalább, hogy kitől jött)
Időjárás állóság.
4-5 nap üzemidő.

Ami jó lenne, de nem feltétel:
Spotify kontrol. (léptetés, megállítás)
Telefonos navigáció mutatása valamilyen szinten.

Semmiféle sport, pulzus, szívritmus, hőmérséklet, magasság és ilyesmi megjelenítése nem érdekel.
Előre is köszönöm!

(#1352) zeon.hu válasza istvan170 (#1351) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Tkomnál a bőrszíjas Huawei watch 75K akcióban.
(Bár most épp nincs, de várható megint)
IOS 8.2-től kompatibilis, de abban nem vagyok biztos, az összes androidon elérhető funkció megy-e iphone-al.

#?*@&!

(#1353) istvan170 válasza zeon.hu (#1352) üzenetére


istvan170
aktív tag

Nagyon szép. Meg jó is biztosan. De ez sajnos az 1-2 napos kategória a tesztek szerint.
Arról pedig előbb leírtam, hogy számomra elfogadhatatlan. Azért köszönöm az ajánlást!

(#1354) zeon.hu válasza istvan170 (#1353) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nincs sok lehetőséged sajnos, ha a fentebb leírt funkciókat és az üzemidőt is elvárod, valószínűleg kompromisszumot kell kötni. De hátha mások javasolnak valamit.

#?*@&!

(#1355) istvan170 válasza zeon.hu (#1354) üzenetére


istvan170
aktív tag

Igen, ettől féltem. De az üzemidő sajnos elsődleges. R.I.P. Pebble :(

(#1356) consono válasza istvan170 (#1355) üzenetére


consono
nagyúr