Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75051) zzola válasza pjen (#75050) üzenetére


zzola
félisten

Ha semennyit nem használsz el, akkor nem lesz tovább görgetve. 21 GB nem lesz, mert csak az előző hónapban megmaradt adatkeretet lehet átvinni a következő hónapra.

(#75052) Lauda válasza pjen (#75050) üzenetére


Lauda
félisten

Szia!

Csak a következő hónapra viheted át a megmaradt adatkeretet, a görgetett adat annak a hónapnak a végén elveszik. Ebből kifolyólag, ha soha semennyi adatot nem használsz fel, elvileg 14gb adatkeretednek kell lenni minden hónapban.

Ha aktiváltad az emailben az opciót, akkor látszódnia kell az appban. Eddig az összes telefon appjában látszódott, amivel találkoztam.

[ Szerkesztve ]

(#75053) zzola válasza Lauda (#75052) üzenetére


zzola
félisten

Ha nem használ egy hónapban adatot, akkor csak 7GB lesz neki. A továbbgördítés feltétele, hogy legyen adathasználat az adott hónapban.

(#75054) Lauda válasza zzola (#75053) üzenetére


Lauda
félisten

Igaz. Úgy pontos, hogy legalább 1mb adatot el kell használnia belőle.

(#75055) zzola válasza Lauda (#75054) üzenetére


zzola
félisten

Nem nagy a valószínűsége ennek, de nem lehetetlen helyzet....

(#75056) pjen válasza Lauda (#75052) üzenetére


pjen
félisten

Már pedig nem látszik és a teló ki is írja, hogy aktiválva.

[ Szerkesztve ]

(#75057) mukibuci


mukibuci
MODERÁTOR

Egyébként ez nem csak az új csomagokra érvényes? :U

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#75058) pjen válasza mukibuci (#75057) üzenetére


pjen
félisten

Igazad van, mindegyikhez van egy + jel és picit drágábbak. :((

(#75059) zzola válasza mukibuci (#75057) üzenetére


zzola
félisten

De.

(#75060) Lauda válasza pjen (#75056) üzenetére


Lauda
félisten

Ilyen hulladék a vodafone rendszere.

(#75061) bollokcs80


bollokcs80
Korrektor

Sziasztok!

Egy frissen aktivált kártyám van Vodánál, egy olyan hibába futottam, hogy az app nem enged belépni az account-ommal, de weben meg simán működik. Hol rontom el? :F

[kép]

Net van a telefonon (próbáltam Wifi-n és mobilneten is, jelszót is cserétem, appot is újrahúztam...) :U

[ Szerkesztve ]

B.Cs.

(#75062) zzola válasza bollokcs80 (#75061) üzenetére


zzola
félisten

Ez ilyen. :DDD

(#75063) bollokcs80 válasza zzola (#75062) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Oké...szóval nem bug, feature?! :F

B.Cs.

(#75064) 4Grider válasza bollokcs80 (#75063) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem lehet, hogy szimplán türelmetlen vagy és holnap simán be fog engedni?

(#75065) zzola válasza bollokcs80 (#75063) üzenetére


zzola
félisten

A hagyjuk kategória, sajnos.

(#75066) zzola válasza 4Grider (#75064) üzenetére


zzola
félisten

Ugyanabból az adatbázisból dolgozik az app is. Szóval ha weben be tud lépni a fiókjába, akkor az appban is be kellene tudnia lépni...
Bár az app szinkron kicsit késésben van a rendszerhez képest.

[ Szerkesztve ]

(#75067) Lauda válasza bollokcs80 (#75061) üzenetére


Lauda
félisten

Egy hozzászólással alattad. :D

(#75068) zzola válasza bollokcs80 (#75061) üzenetére


zzola
félisten

Esetleg lehetne egy próbát tenni a MyVodafone azonosítóval, ezt ki tudod kérni 1270-en, 300-zal kezdődő azonosító. Ez lesz a felhasználónév, ezzel mindenki be tud lépni.

(#75069) bollokcs80 válasza 4Grider (#75064) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Már vagy két napja ez van (Az account létezett, csak most regeltem be alá egy új kártyát). Fura...

#75068zzola: Köszi, megpróbálom!

[ Szerkesztve ]

B.Cs.

(#75070) yanna


yanna
őstag

Hali!
Weben nem tudok belépni a myvodába... Sötét háttér... Mobilon működik. Velem cseszekedik, vagy mással is?

(#75071) yanna válasza yanna (#75070) üzenetére


yanna
őstag


Nem értem... :F

(#75072) zzola válasza yanna (#75071) üzenetére


zzola
félisten

Inkognito/privát módban is ez van?

(#75073) yanna válasza zzola (#75072) üzenetére


yanna
őstag

Kösziii!!! Ott működik. :R

(#75074) zzola válasza yanna (#75073) üzenetére


zzola
félisten

A böngésződben kukik törtése és/vagy ctrl + f5, talán jó lesz.

(#75075) yanna válasza zzola (#75074) üzenetére


yanna
őstag

Egyik se gyógyította meg.

(#75076) Dictator^


Dictator^
veterán

Üdv
Kiemelt Vodafone flottában, ha a SIM kártya beállításai között nem látom a VoLTE beállítás, akkor azt külön kérni kell az ügyfélszolgálattól? A telefon tudja, a yettelnél működik a dolog.

Huawei Mate 10 Pro

[ Szerkesztve ]

És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

(#75077) zzola válasza Dictator^ (#75076) üzenetére


zzola
félisten

Igen.

(#75078) kalasz


kalasz
tag

Bocsi a láma kérdésért. Kaptam egy vodás feltöltős kártyát és az érdekelne, hogy miként lehet az egyenleget lekérdezni? Válaszokat előre is köszönöm.

A tapasztalat jó iskola, csak a tandíj magas.

(#75079) Red product válasza kalasz (#75078) üzenetére


Red product
csendes tag

Én a voda applikációt használom ott mutatja.Ha okostelefonod van hamar megoldható a letöltés és a regisztráció.

(#75080) norbertoth


norbertoth
senior tag

1 hónapos csúszással megjött a Márciusi számla, de az áprilisi máris csúszik :D (számlazárás 13.)

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#75081) milenda


milenda
tag

Sziasztok! Hogy lehet megállapítani egy kártyáról, hogy 4G képes-e? Eddig csak egy ősi nyomógombos telefonban tartalékként szolgált, internet soha nem volt rajta. (Próbáltam a 1270-et hívni, de azonnal az adategyeztetős vonalra dobott, bár az csak júliusban esedékes.) Még egy kérdés: kell-e tennem valamit, hogy a kártya Törökországban is működjön, vagy ha itthon van net, kint is lesz?

(#75082) 4Grider válasza milenda (#75081) üzenetére


4Grider
nagyúr

4G képes telefonba teszed...
Megnézed, hogy a roaming be van-e kapcsolva rajta.

(#75083) zzola válasza milenda (#75081) üzenetére


zzola
félisten

Ha a SIM kártya számának 7. 8. karaktere 31 vagy magasabb számú, akkor 4G képes.
1270-et felhívod és megnézeted, hogy aktív-e a roaming, vagy appban is meg tudod nézni.

[ Szerkesztve ]

(#75084) Dictator^ válasza zzola (#75077) üzenetére


Dictator^
veterán

Ennek alapból van külön díja?

És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

(#75085) zzola válasza Dictator^ (#75084) üzenetére


zzola
félisten

Nincsen. Csak kérni kell, mert alapból nincsen bekapcsolva a régi díjcsomagoknál.

(#75086) milenda


milenda
tag

Köszönöm 4Grider és zzola gyors válaszát. Betettem a kártyát egy 4G képes telefonba és csak E volt az internet helyén. Ezután elvégeztem az amúgy júliusig ráérő adategyeztetést, erre már 4G-t jelzett. Kicsit meglepődtem. A SIM 7-8. számjegye 31. Az app még nincs fenn, a webes fiókban a roamingnál a „kikapcsolom“ gombot látom, remélem, ez azt jelenti, hogy be van kapcsolva.

(#75087) zzola válasza milenda (#75086) üzenetére


zzola
félisten

Igen, most van roaming.

(#75088) kalasz válasza Red product (#75079) üzenetére


kalasz
tag

Köszi a választ, megpróbálom. Olyan lehetőség nincs esetleg mint a tmobilnál a *102# hivás indításra kiírja az egyenleget?

A tapasztalat jó iskola, csak a tandíj magas.

(#75089) Lauda válasza kalasz (#75078) üzenetére


Lauda
félisten

(#75090) asdf_


asdf_
veterán

Leszedettem volna a volte tiltást a kártyámról, mert így, hogy lelőtték a 3G-t, nem az igazi, néha kéne net beszéd közben. Céges előfizető, tudom az ügyfélbiztonsági kódot, nem én vagyok a cég képviselője. Nem szedték le. Ez most komoly, hogy egy olyan módosítást, aminek pénzügyi vonzata nincs és nem is lehet, hiába van ügyfélbiztonsági kódom (ami szerintük személyre vonatkozik, nem a cégre) így nem csinálnak meg, vagy csak én fogtam ki egy élő fába is belekötő ügyintézőt?

(#75091) zzola válasza asdf_ (#75090) üzenetére


zzola
félisten

Csak a szerződő fél vagy meghatalmazott járhat el.

(#75092) Lauda válasza asdf_ (#75090) üzenetére


Lauda
félisten

Szerencsére így van, ahogy írod. Más ne is járjon el az előfizetéssel kapcsolatban, mint a szerződő, vagy annak meghatalmazottja.

(#75093) asdf_ válasza Lauda (#75092) üzenetére


asdf_
veterán

Szeretném még egyszer kiemelni, hogy olyan módosításról lett volna szó, amelynek pénzügyi és jogi következménye nincs valamint, hogy tudom az ügyféljeszót. Nem öt iphone-nal akartam kijönni, nem 8 év hűséget akartam kötni, nem felmondtam volna a szerződést, nem sim-et cseréltem volna, hanem egy k*rva VoLTE tiltást szedettem csak volna le (nem mellesleg amúgy arról a telefonszámról, amiről épp telefonáltam). De ezek szerint akkor én vagyok hülye, hogy nonszensznek gondolom ezt a dolgot. Felírom azon hülyeségek sorába, ahol pl. az szerepel, hogy a céges autót nem vihetem ám csak úgy el vizsgáztatni, ott az autó, a forgalmi, a pénz, ez mind kevés, aláírási címpéldány kell hozzá, és a cégvezetőtől meghatalmazás a vizsgahely számára. :W Hogy minek meg miért, azt élő ember el nem magyarázza nekem...

(#75094) zzola válasza asdf_ (#75093) üzenetére


zzola
félisten

Lényegtelen, hogy mit gondolsz. Szerencsére bárki nem férhet hozzá a fiókhoz illetéktelenül, vagy ha igen, ők is kis számban vannak...

(#75095) Lauda válasza asdf_ (#75093) üzenetére


Lauda
félisten

Teljesen mindegy mit szeretnél módosítani. Ez az intézkedés az előfizetőt védi. Kérsz meghatalmazást és már intézheted is.

[ Szerkesztve ]

(#75096) patex1983 válasza asdf_ (#75093) üzenetére


patex1983
őstag

Te nagyon el vagy tévedve.... Mintha nem is ezen a bolygón élnél....

X

(#75097) asdf_ válasza patex1983 (#75096) üzenetére


asdf_
veterán

Lehet, én eddig teljesen abban a hitben éltem, hogy az ügyféljelszó az az ügyfelet azonosítja, nem az ügyfelet képviselő személyt. Régebben még intéztem is ügyet ennek használatával, bármi egyéb meghatalmazás nélkül (sőt, munkámból adódóan ügyfelek helyett is szoktam néha ügyintézni telekom vonalon, és eddig ezen esetekben is jó voltam ügyféljelszóval) , ezért nem értem, hogy most miért koppantam a falon, lehet, hogy az új csodarendszer hozománya... Mindegy, intézek majd egy jollyjoker meghatalmazást (vagy legközelebb más néven mutatkozom be :D,
mert az előbbit gondolom fullos meghatalmazást személyesen lehet kizárólag).

[ Szerkesztve ]

(#75098) 4Grider válasza asdf_ (#75097) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vodánál az önálló aláírásra jogosult csak személyesen tehet meg állandó meghatalmazással valakit a vodás előfizetésekkel kapcsolatban eljárni. Ez sem régóta van így, korábban csak egyetlen alkalomra lehetett meghatalmazást adni...

(#75099) asdf_ válasza 4Grider (#75098) üzenetére


asdf_
veterán

Köszi, akkor legközelebb máshogy hívnak. 2-3 évente kell valami, azért senki nem fog a bemutatóteremben seggelni fél órát.
(A csak személyes amúgy lol, digitális aláírásról hallottak már?)

(#75100) cris78


cris78
őstag

Az normális, hogy 6-án csináltam egy szerződés hosszabbítást és telefont kértem részletre. 12-én jött egy sms, hogy nincs a telefon, válasszak mást. Na de ügye hűségem van és nem tudok választani másik készüléket. Ma megkaptam a számlám és rajta a telefon törlesztő részletével, amit soha nem fogok megkapni.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.