-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Led-es helyzetjelzőket beszereltem... írtó erős lett, nagyon tettszik. Sajnos a tompított helyére rendelt izzó elég k@ka lett, tehát oda még mást fogok kitalálni... Hamarosan pár képet is mutatok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huszi.gyb
senior tag
Igen... Ugye az alpári módon személyeskedésért kitiltás jár, pedig tényleg türelmes voltam... Innentől nem reagálok a dolgaira, ezek szerint olvasta, akkor nem kell screen shotot küldenem privátban.
Viszont a moderátorok a topic színvonalának romlását és a hangulatkeltést is jutalmazhatnák... Szóltunk már ezért finomabban, szóltunk keményebben, ehhez képest semmi nem változott... Persze, ha elgurul a gyógyszer, kitiltanak... Szerintem a kommunikációm megfelelő volt, ez egy hosszú folyamat befejeződése, és most (pia nélkül) is jogosnak tartom a hsz-em... Úgy érzem, hogy a megfelelő mennyiségű figyelmeztetés feljogosított erre. Moderátor nem így érezte, na bumm... 1 nap ph hsz nélkül? Nem haltam bele...
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #59291 üzenetére
Minek? Szedjem le megint?
Lauda: Én is bízom benne, hogy örömet fog okozni.
Ez a szegény meg dolgozott, de hát öreg már és látszik rajta az "élet". Az a fura, hogy érzésre fasza. Átforgatásra nem érzek kisebb ellenállást benne, mint eddig. A szikra szép tiszta. Lendkerék nem fordult el, nincs éktörés. Érthetetlen. Gyertya majdnem új. A pipa és a kábel még újabb. NGK gyertya és pipa.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz mumtaz #59288 üzenetére
Sok sikert, remelem megfelel majd az igenyeidnek az a moci.
A masiknal, mikor kezzel probalod atforgatni pl a variatornal a fotengelyt, ott is erzed, hogy nehez atforditani? Ha igen, es a bespriccelt benzinnel sem indul, akkor gyujtas gond lesz, gyertya, pipa, kabel, trafo, alaplap.
-
tigipuf
senior tag
válasz huszi.gyb #59270 üzenetére
Ugyan már emberek,egy hülye miatt lelépnétek-tetek a topikból?
A modiknak meg javasolnám mérlegre tenni ,ki a faszkalap (?)aki-(K) több éve működteti-k a topikot,alias egy hülye gyerek ?
nincs gondom ezzel a gyökérrel,csak fingja sincs a motorokhoz,jutyubról tanult na ..."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #59284 üzenetére
Pszt. Alapból anno már a babettánál megtanultuk 2 ütemnél, hogy az első a gyertya ellenőrzése. És mindig.
dzso22: Sajnos semmi. Ugyanaz a szitu. Rúgdosásnál egy enyhe gázadásnál olyan, mintha a hengerben gyújtana a cucc, de kajakra mintha csak az általam is bevitt erő tudná csak forgásban tartani. Tipikusan alacsony kompresszió tünet. Pedig nem szív falsot, gyűrűk jók, hónolás ott van, gyújtás jó.
Lauda:EZT hétvégén felhozzák Nekem Pestre, de az eladó csak akkor hozza fel, ha lemegyek Szombathelyre megnézni. Potyára nem hozza fel. Én lemegyek és, ha áll az alku, akkor felhoz vele együtt.
-
ludsimon
veterán
válasz mumtaz #59283 üzenetére
Próbáld ki Te is ami nálam is bevált!
2-3 hétig kerestük az okot, végül a túl távolra állított gyertya elektródája volt a gond és/vagy túl nagy hőértékű gyertya!!0,4mm meghozta az eredményt, azóta egyszer nem állt le csak mikor leállítom pedig most 1:32-t kap ami közel sem kevés.
undefined
-
mumtaz
senior tag
Ma meglestem a Speedfightomat. Nem értem a gondot, miért ment el az ereje és miért állt le erőtlenül és miért nem lehet azóta beindítani. Fogalmam sincs.
Lekaptam a hengert. Nem volt sem gyűrű, sem csapágy törés. Semmi.
A gyűrűket egyenként beletoltam a hengerbe és a végük majdnem osszeér. Talán tized milliméteres hézag, ha van közte hidegen. Ennek ellenére a folyamatos rúgdosás hatására csak annyi történik, hogy némi füst távozik a kipufogóból, illetve néha kifúj egy jó nagyot a kipufogón. Ezen kívül semmi életjel. Teljesen olyan, mint az előző szanaszét kopott hengerem. De bakker, ennél látszik a hónolás. Szikra van. Még a lendkereket is levettem megnézni, nem tört-e el az ék és esetleg elforgott, de semmi.
Beköpi a gyertyát és kész. -
forest_ns
tag
De van, akinek a fején kéne törni...
-
dzso22
senior tag
Nem akarok beleszólni de én szerintem senki felett nem törhetünk pálcát amíg személyesen is meg nem ismerjük.
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
ezen én is mosolyogtam.
nem mindenkinek jön be a Simon vicc, lazaság na, ezt el kell fogadni.
Van aki a kárörvendésben leli örömét.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59273 üzenetére
Mivel ez a prohardver topik, tehát számítástechnikával és hozzá kapcsolódó dolgokkal foglalkozik, ezért egyértelmű, hogy nem a fő topikok között lesz a robogós téma, és nem lesz szakmai topik. Ettől függetlenül, megjelenésed előtt érdekes módon senki nem linkelgetett hülyeségeket, fb-os p*csákat, hülye youtube-os gyorsulásos videókat, és ami a legfontosabb, nem volt személyeskedés.
Továbbá hasznos, szakmai topik szintű beszélgetések folytak, ahol megoszthattuk egymással a tapasztalatainkat normális emberi módon, olykor viccesen, lazán. (Nem, a te stílusod az nem laza, hanem valami egészen más)Érdekes módon a felbukkanásod előtt senki nem mondta, hogy itt hagyja a topikot, senki nem mondta, hogy elege van az itt folyó
baromságokbólvitákból. És itt nem a fórumos hsz-ek között kell keresned, én pl személyesen már 2 emberrel beszéltem, és mások is vannak a topikban, de ha csak őket és magamat számolom az már 3 ember...És igen, nem tartom magam a szavamhoz, mert még mindig itt vagyok, de csak azért, mert nem vagyok képes itt hagyni egy jó topikot, és egy remek társaságot egyetlen ember miatt.
Ezen kéne kicsit elgondolkozni.
...Szeretem leracsniztatni...
-
ludsimon
veterán
válasz Bambalazs #59274 üzenetére
Ha mindent halálosan komolyan vennék meghalnék 45 évesen rákban...
Kell a lazaság, a lételemem a lazaság.
Ahol nem tudok lazítani és 1 évet öregszem azok a vizsgák előtti napok meg a vizsganap.
Szóval én is öregszem azért, nyugi.
Ajánlom mindenkinek ezt az életstílust!Den:
Motor ügy: Ma meg holnap kijáratom az 1:32-es benzint mert holnap itt a kontrasztrugó a boltba és 1:50-re patentra kevert benzinnel fogom tudni beállítani jól az A/F arányt.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
őstag
Hali!
Egy hete írtam, menet közben erejét elvesztő AM6 blokkos supermoto.
Ma szétszedtem, levettem a hengerfejet, a dugón semmi extrát nem láttam. Gyertyán volt valami fura darab, talán valami koksz, letakarítottam. Ami érdekességet találtam, a hengerfejről le volt esve a termosztát, bele a henger vízterébe. Na ezt kivettem. Vissza sajnos nem tudtam rakni, mert a két tartó csavar a hengerfejen szétporladt. Karbit nagyjából megtakarítottam, légszűrőt szintén. Kipróbáltam, ment, de majd este megyek egy nagyobb kört vele.
-
Bambalazs
senior tag
válasz ludsimon #59273 üzenetére
Véletlenül se keverd össze ezt a topikot egy facebook csoporttal! Facebookon belefér az idiótaságok belinkelgetése, offtopik kérdések tömkelege, itt kevésbé. Ezt tartsd kérlek a szemeid előtt, mielőtt megint belinkelnél egy agyatlan Fluoros videoklippet párosítva azzal, hogy milyen robogód van a fórumtársunkéhoz képest. Az utóbbi időben eddig kétszer fajult el odáig a vita, hogy moderátoroknak kellett pár oldalnyi hozzászólást kitörölni, mert annyira elhúztad a többieket abba az irányba, hogy személyeskedéssé nőtte ki magát az amúgy is értelmetlen vita. Mutogathatsz a többiekre, hogy miket és milyen stílusban írtak neked, de előtte inkább gondold át mégegyszer, mi volt az, ami elindította az egész lavinát. Gyerekes viselkedésből nem kérünk.
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59270 üzenetére
A stílus maga az ember.
Ahogy mondtad az volt a gond de úgy látszik nem sikerült most se a lényeget megfogni.
Az meg hogy nem állandóan csak 99,9%-ban a szerelésekről szól egy fáradt gőzös robogós topic hát most Istenem..Den: Nem, az alpári módon való személyeskedéséért tiltották ki. [link]
[ Szerkesztve ]
undefined
-
titán
Ez melyik dio lehet? AF34? Ezekbol mind jo?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #59269 üzenetére
Már megtette... A napokban le is írtam erről a véleményemet, de a moderátorok 1 nap kitiltással jutalmazták.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
-
Telda
addikt
válasz -Mosquito- #59253 üzenetére
Megtaláltam a robogo adatbázisban, 75w 90 kell bele .
-
Bambalazs
senior tag
Jogon (SA24J - BJ YL50) ki szeretném cserélni a hátsó lengéscsillapítót, furattól furatig 245 mm-t mértem, viszont a gyári úgy néz ki, mint a 250 mm-es. Az lehet, hogy 5 mm-t engedett és 250 mm-es valójában? 245 mm-est vagy a 250 mm-est érdemes megvenni?
-
Norbika88
senior tag
Hát a Motowell ebben is eltér
Nekem Repsol 10W 40 transmission -t kell beleraknom. Nem tudom miért kell bele ilyen finom.[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Hali!
Végáttételhez milyen olajat kell rakni? 80w 90 vagy 75w 90 hajtóműolaj jó?
-
addikt
Találtam egy deklit, remélem megvan még... Azt még mindig nem értem, h gondoljátok a távtartást
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Ki merre lőtt ki a hétvégén?
Én csak egy gyors 10 percet voltam a géppel, amíg nincs patentra beállítva nem nagyon használom.undefined
-
ludsimon
veterán
Ha mindenkinek kész lesz a gépe nem megyünk valami közöset az estébe Budapest és környékiek?
Csapatáás.Semmi verseny meg felvágás meg szájkarate, csak egy közös csapatás.
Jó lenne a nyáron összehozni valamit havi szinten legalább.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dzso22
senior tag
válasz body007 #59238 üzenetére
Nincs megfelelő felszerelésem hogy ezt mind kivitelezhessem
maximum én is megcsináltatni tudnám de nem tudom mibe fájna.
A vágás és a menetmetszés a lényeg.
a többit már meg tudnám oldani de szerintem te is[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
addikt
válasz dzso22 #59236 üzenetére
Lehet veszek egy másik deklit és elküldöm neked... Mennyi lesz a munka?
A szivacsos dolog amúgy még plusz jó ötlet, ott levegőzhetne is...ludsimon: Azért mert neked nem tetszik? Zavarja a szemed? Az enyémet nem, ezért így marad és ha lesz másik megoldás na akkor fogom lecserélni...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz dzso22 #59229 üzenetére
Várom a javaslatokat Messziről és sötétben nem látszik amúgy
Simon: azt FBS-nek hívják és nem úgy ahogy te nevezed Az a tömítés "kiegészítése" mivel az eredetinek az a része elporladt / eltűnt és sajnos nem kapok sehol hozzá dekli tömítést.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Nem mondom, h szép... de legalább randa
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #59223 üzenetére
Nem szoktam nyélgázon indulni, tegnap viszont úgy indultam és akkor vettem észre a murvás köves úton végig kapart a kerék mert ott volt a nyoma mikor jöttem haza.
Azt is kipróbálom legközelebb, hogy a kormányra nehézkedek és akkor még gödröt is fog hagyni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
Den
veterán
válasz body007 #59202 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ha gyártanak olyan kuplungharangot, ami beleér a gyári deklibe, akkor ez a probléma másnál is felmerült, és mivel tömeggyártott cuccról van szó, valószínüleg valaki gyárt is alátétet a probléma megoldására.
Ezt találtam. Ez minatellihez van, mert nem emlékeztem a motorodra, és erre kerestem rá, de biztos van más blokkhoz is,[link]
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
Enyémben is ott a csapágy.
#59195:
Jóvanmá'!
Belülről nem akarod megnézni az előszobánkat?
Kivágtam a jelenetet és csak onnantól indul a videó mikor már bezártam a kaput...
Szokás szerint kitolom a kapun, ráadom a gyújtást, a rugót kinyitom és bezárom a kaput (2 lépésnyire a kapu) és jöhet a beindítás.Amúgy meg mikor nem tudtam mi a baja 2 hetet állt pontosan és ugyanígy egy rúgásra indult mikor be mertem indítani.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
titán
válasz body007 #59211 üzenetére
Jopofa kis motor, hasonlit a jogra.
ludsimon Ahogy nezem az o motorjanal semmi szerepe nincs a burkolatnak, ha a berugot nem hasznalja, bar nem tudom abba befolyasol-e ez valamit. A jognal nem tudnad ezt megtenni, mert a kuplung csapagyazasa a burkolatban van.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Honda dio af 27 kaszniba, af24 / 18 blokk. Kicsit keverék szegényke
mumtaz: Igen a merevítőkbe. Első felindulásból az volt a terv, h leveszik a bordákat. De ott a honda felírat (ami kintről be van nyomva a deklibe) itt fel van töltve anyaggal. Na azt is le kellene venni de félő, h akkor túl jó lenne a hűtése = kilyukadna a felíratnál Így marad az eltartás
Pete55555: Jónak néz ki. Ha még gyári a kuplungod (és nem mai darab a moci) mindenképp érdemes Nem kell új harang, jó a gyári is.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz mumtaz #59204 üzenetére
Aha, ez se rossz megoldás. Hasonló amit nekem kitaláltak: 5mm-s alu lemezből a dekli külső peremének a másolata ki lesz vágva. Bár a Te megoldásod pontosabb lenne. Na majd ha megvan ez alu "keret" és nem szuperál veszek egy másik deklit és szétvágatom
ludsimon: 107 mm-s a harang, ennyi, nincs ezen sok matek Csak (mint lentebb írtam) ezen vannak lamellák amik be vezetik a levegőt (meg körbe az egész erősített) így nem megy fel a dekli. Ez tunyingnál előfordul, ilyen játék ez Amúgy a harang éppen, h nehezebb nem könnyebb, a kuplung maga az tuti könnyebb
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #59202 üzenetére
No hát gondolom, hogy az egész dekni alá kell távtartó, nem csak a csavarok alá. Akkor egy ugyanolyan deknit el lehet baxni, hogy körbe levágod róla azt a részt, ahol a csavar lyukak vannak. így kapsz egy ugyanolyan formájú komplett távtartót, amire a dekni felfekszik. Szerintem kb. max 1 centis távtartót kaphatsz így.
ludsimon: Mit számít, hogy hány grammos a harang?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #59198 üzenetére
Jó cuccok!
De én se értem teljesen, hogy a dekni nem megy rá az új harang miatt.
Biztosan a motorodra valót rendeltél??
Szerintem kókányolás helyett inkább küldd vissza ha nem a motorodhoz valót rendeltél!
Úgyse használtad még, ingyen visszaveszik és kérsz a motorodhoz valót.Kíváncsi lennék a kuplung hány grammal könnyebb az előzőnél haranggal együtt.
Nincs véletlenül gramm pontos mérleged?[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
válasz korcsillio #59199 üzenetére
SPD-nél, 24 volt a kettő. (top racing kuplung, naraku harang). Nagyon pontosan indul (kapcsol), nagy jó
mumtaz: Kifele, nem körbe. Vannak rajta légterelő lamellák azok érnek a deklihez. Hogy érted a levágni a gyűrűt dolgot?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #59198 üzenetére
Miféle távtartót? Az egész dekniből? Nem lenne olcsóbb venni egy bontottat és abból levágni csak egy "gyűrűt"?
Fura, hogy nem fér el. Hogy lehet nagyobb a harang? Melyik irányban?korcsillio: Komám. SPD-nél attól függően, hogy miből rendeled olyan 15-20 környékén megáll a történet. De lehet jóval több is. Én pl ezt a kuplungot rendeltem meg (aztán mondtam vissza, mikor lerobbant a gép). De lett volna Malossi Fly is hasonló árban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- One mobilszolgáltatások
- Társasjáték topic
- LEGO klub
- Milyen processzort vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Okos Otthon / Smart Home
- Synology NAS
- További aktív témák...