- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #82424 üzenetére
Vagy 4 eve vettem a egy ilyen szettet [link], vesz esetere ha elkap az eso.
Rengetegszer hasznaltam mar, nem azott be sehol, nulla elhasznalodas latszik rajta, jo vastag anyagbol van. Relative kis meretre ossze lehet hajtogatni, szoval ha van csomagtartod, akkor akar allandora benne is lehet hagyni.
Lehet designosabbat venni csak kulon nadragot ugyanennyiert, a kerdes, hogy meger-e annyit. -
-
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74838 üzenetére
Igen, lehúzott kábellal a szívatóról, folyamatosan szívatóval megy a gép. Nekem az nem tetszik hogy hideg motornál "darál" a motorod, ahogy írod. Nem tudom milyen porlasztó van a motorodon, de érdemes lenne megnézni hogy mekkora fúvóka van a szívató körben, mert lehet hogy az túl nagy, én azt is megnézném hogy az automata szívatónál van-e lehetőség arra hogy előbb zárjon.
-
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74818 üzenetére
A fiam robogójában automata szívató volt, én is kíváncsi voltam a működésére, ezért kiszereltük. Egy melegítő patron volt benne, ami ha felmelegedett, lezárta a szívató fúvókáját. Ha elindítod a motort és vársz egy kicsit, akkor nem menet közben zár majd le, mert több ideje lesz a felmelegedésre. Vagy írtsd ki belőle, alakítsd át kézi szívatósra. Én a helyedben először rámérnék arra a vezetékre, ami a szívatóra megy, hogy meg van-e a 12V indításkor, mert ha nincs, vagy kevesebb, az is okozhatja az említett hibát.
-
válasz
Casoli #74453 üzenetére
Én egy szóval nem mondtam, hogy nem lehet összerakni 12-es karbival. És természetesen ne vedd magadra, de írtam is, hogy vannak akik megteszik.
Össze lehet rakni, de rakhatsz bele bármekkora fúvókát akkor sem fog soha olyan mennyiségű üzemanyagot kapni mint amit megkapna egy 17,5-től vagy 19-től. Meg a gyertyaképet is megnézném egy 12-es karburátorral. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74304 üzenetére
A feszultsegszabalyozonal a test es a BL-R(fekete/piros talan) csatlakozojan mennyit mertel?
Ugyanigy a test es a GL kozott is merj fel iletve lekapcsolt vilagitassal.
Merd meg a terhelo ellenallas erteket is lehuzott csatival. Igaz, az csak akkor lenyeges, ha a vilagitas le van kapcsolva, de kivancsi vagyok. -
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74290 üzenetére
Sajnos a távgyógyítás eléggé nehéz. Ha itt lenne a motorod egyszerű lenne a hibát megtalálni. Egyébként meg nem értem hogy mi a problémád? Azt írtad hogy az akkun mért feszültség 13-15V működő motornál. Annyinak is kell lenni. Vagy csak én nem értem, biztos bennem van a hiba.
-
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74284 üzenetére
" A fesszabályzó 12V DC kimenetén 0V-t mértem
- ezt nem vágom még hogy miért."
Ezek a fesszabályzók úgy működnek hogy a referencia feszültséget az akksitól kapják. Ha nincs rajtuk akksi, nem működik az elektronikájuk, ezért semmilyen feszültséget nem adnak ki, nehogy kárt okozzanak. Az általad leírt adatok szerint minden rendben van a motorodon. A dudán hátul találsz egy csavart, azt próbáld kifelé hajtani csavarhúzóval, az szokott segíteni hogy jól szóljon. Igaz, a Tiédet nem ismerem, de ez általában bejön. -
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74276 üzenetére
Alacsony töltőfesz nem létezik, azt fogyasztónak hívják. A töltőfesznek mindig magasabbnak kell lenni az akku feszültségénél. Rá kell mérni a fesszabályzóra hogy a + kimenetén mekkora a feszültség, ha nincs meg a 14,4V, akkor azt cserélni kell. De előtte meg kell mérni a fesszabályzóra menő váltó feszültséget is, aminek jóval magasabbnak kell lenni 12V-nál, mer ha az nincs meg, akkor a generátornál lehet a hiba.
-
válasz
Casoli #74276 üzenetére
Akksival együtt mértem töltőfeszültséget, 13-15V körül tudtam leolvasni. Akkor ezek szerint tölt
Én meg vettem vacsi új gyújtásalaplapot. Sebaj jó lesz a másik blokkhoz. Majd még a világítás oldalon megmérem mi a helyzet. A dudám pl. nem működik. Csak csippan egyet és ennyi.
-
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74269 üzenetére
Szia!
Természetesen akkuval kell mérni a töltőfeszt, még pedig az akku kapcsain. Mielőtt elindítod a motort, mérd meg úgy is, 12V fölött kell lenni jó akksi esetén. Elindítás után nőni kell a feszültségnek, a fordulat függvényében, akkor is, ha be van kapcsolva az összes fogyasztó. 14,4V fölé nem szabad menni a feszültségnek (1-2 tized Volt nem számít), jó szabályzó esetén. Ez minden 12V-os rendszer esetén igaz, mindegy hogy motor, vagy autó. -
KTMHobby3
tag
válasz
Casoli #74232 üzenetére
"Túlterheléstől nem lehet feszültség visszaesés?"
De! Ha egy 90W-os generátort nagyobb teljesítményű fogyasztóval terheled, természetesen esik rajta a feszültség, mert 90W-ra tervezték, nem nagyobbra. Fordítva is igaz, ha 45W-al terheled, sokkal magasabb feszültséget produkál. Tegyél rá 12V 90W-os izzót (több darabból is állhat), max fordulaton sem szabad kiégni az izzóknak. A fesszabályzók úgy működnek hogy a maximális terhelés fölötti energiát "elfűtik". Pl: egy 90W-os generátort ha 70W-al terhelsz (első lámpa, hátsó lámpa, visszajelzők, stb), a többi 20W-ot a szabályzó emészti el. Ha a gyári előírásokat betartod, amit a fogyasztókra írnak, működni kell a rendszernek. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74222 üzenetére
Ha ekkora zárlat lenne, akkor a biztositek mar boven ki kellett volna hogy egjen.
Valami remlik, mintha kuzdottel volna mar vele.
Kozvetlenul a generatortol mekkora feszultseg jon a kivezeteseken terheletlenul illetve terhelten?
Testelesi pontok rendben vannak-e?
Ha a fogyasztok fele lekotod a dolgokat, csak a gyujtas es a toltes marad rajta, akkor mennyi feszt mersz a feszultsegszabalyozo utan? -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74187 üzenetére
Normalis, mert azt jelenti, hogy a szivato meg nem zart vissza teljesen.
Automata szivatoja valogatja, melyik motornal hogy viselkedik. Volt olyan robogom, ami teljesen ugy viselkedett, mint amit leirtok, ha nem vartam 3-4 percet inditas utan. De volt olyan, aminek inditas utan fel perccel mert lehetett huzni, nem volt semmi baj.Mindig ugy csinalom, hogy amikor indulok, beinditom aztan addig jar amig elrakom a lakatot/lancot, felhuzom a kesztyut, bukot, elszoszmotolok. Amikor mar az alapjarat visszaalt normalisra, akkor nagyjabol mar el lehet indulni.
Amugy az, hogy az alapjarat visszaal normalisra meg nem jelenti azt, hogy a szivato teljesen visszament, ilyenkor meg az elso par nagyobb gazfroccsnel elofordulhat a daralas/fulladas, ami ennek a jele.
-
siti
őstag
válasz
Casoli #74059 üzenetére
50km/h is életveszély, amikor busszal 55-el előznek sávon belül és még szemből is jön egy ifa.
Bejáratáskor szerintem bőven elég a nyélgáz és dinamikus gyorsítás kerülése, de szükség van megfelelő kenésre, de honnan vetted ezt az 50km/h?
Pláne, hogy a robogón cvt van és nézzük csak ezt a cikket a cvt lelki világáról, főleg a görgő súly, fordulatszám és sebesség dyno diagramot:: [link]
7e-8e-10e fordulaton hajtod 50-nél? Te mekkora fordulat számon és teljesítményen gyilkolod bejáratás címszó alatt? Mikor éri el a cvt a legnagyobb áttételt, miután már csak a fordulat szám emelése fog gyorsítani? Ezt is tudjuk, vagy csak az 50km/h és táv van meg? Ha nincs, akkor csak dobáljuk a számokat az éterbe. -
válasz
Casoli #74059 üzenetére
Teljesen felesleges szerintem amit csinálsz. Bár vannak különböző blogok ahol hasonló dolgokat írnak le, de szerintem ez mind marhaság. Az előző, szocialista éra motorjaira ez igaz is volt, de a mostaniakra már nem (a kínai hengerszetteket most nem sorolom ide). Én mindig hasonlóan cselekedtem és cselekszem a mostani hengerek bejáratásásnál mint amit itt leírnak. Az összerakás utáni megszorulásnak szinte mindig a karburáció rossz hangolása az okozója, nem pedig a kevés kilométer.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Casoli #74068 üzenetére
Nekem 30 km egy irányba elég, a visszautat már nem várom olyankor.
A Nagytétényi út jó terep, este főleg.
De jó időszakban mehetsz dolgodat is intézni, tegnap például a XI-ből XIV kerbe mentem a Hungáriára 2 körül, engedett a forgalom szépen, 3 sávon pedig elférnek mellettem. Egyedül visszafelé a Népligetnél lévő sávelhúzás okozott torlódást, de a kocsik közt egyenletes lassú haladásra így is volt lehetőségem. A Rákóczi hídon mindig van busz, vagy kamion, ami mögé be lehet állni és egyenletesen haladni, nem kell kitaposni a belét.
A Szerémin 60 a megengedett, a gyakorlat közelebb van a 70-hez, a Budafokin nem jó az út minősége, 30-70 közt mindenféle tábla váltogatja egymást, átszoktam a Fehérvárira, kifelé már új az aszfalt, a frissen átadott belső részen jöttem. Tétényit megint szeretem, igaz, nem is ismerem.Ha pedig a hídon nem akarod feszegetni a gépet, kerékpárúton 20 km/h-val haladhatsz, az emelkedőn sem megterhelő a gépnek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Casoli #74064 üzenetére
Úgy jön ide, hogy egy 40 km/h-ra tervezett, gyártott géptől megkérdőjelezhető gyári elvárás, hogy 50 km/h-val kell bejáratni. Te meg akkor járasd csak be városi forgalomban, tuti meglesz az egyenletes, vagy a bejáratás szempontjából ideális sebesség, gyorsítás, a lámpák is nyilván ott vannak, ahol kell, akkor lesz zöld, amikor kell és a forgalom is a bejáratást fogja segíteni.
Anno 300 km-t szántam a bejáratásra, falun, alkalmanként 5-20 km-t mentem vele hétvégenként. -
válasz
Casoli #74048 üzenetére
Minek annak 1000 km? Én 2-3x bementem melóba / hazamentem óvatosan (~10-10 km, dimbes-dombos környék), aztán fokozatosan egyre jobban húztam a szarvát (ilyen meló-haza körönként mindig kicsit jobban). A suber tű teljest ki volt emelve plusz még kis olaj a benyába is, biztos ami biztos
-
suste
veterán
válasz
Casoli #74048 üzenetére
50-es kiskereküekkel már 20-25km is nagyon kényelmetlen a robogósnak. Ha ez városon kívül, vagy hosszú egyenes úton van, akkor már 15km sem esik jól, még a robogónak se....
Most nekem kis 125-össel ez kb 35km -ig kitolódik városban, de pl Gödöllőre (20km) már nem volt olyan idilli.... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74039 üzenetére
Ne viccelj, en ezert siman nem adnam el. (Mondjuk az teny, hogy altalaban emelle szoktak adni a kabelt is)
Vagy rendelnek melle ebayrol kabelt, vagy megneznem, hogy a sima banadugos merokabel jo-e hozza (4mm az erintkezo vastagsaga).Aztan pl a Hestore-bol vennek vagy ket banandugos merozsinort [link], vagy egy ilyen univerzalis szerelheto kabelszettet (ra kell kerdezni hogy a csatlakozo jo-e) [link]
Ezek minosegben ahhoz amilyen mereseket akarsz csinalni, boven jok.
Bocsi, csak most volt idom rendesen utananezni, mennyiert is lehetne megoldani
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74034 üzenetére
A legolcsobb ebay. Hirtelen en most nem talaltam relative olcsot, mert ahol arulnak, ott minosegi van csak, darabja 1800-2000ft korul.
Ami viszont most szembejott, az egy komplett keszlet a Conrad-nal, ami ismerten nem az olcsosagarol hires, megis a minosegehez kepest nem sok erte [link]
Lehet megeri igy kit-ben nezni egyet, vagy vateran/jofogason szoktak kinabol berendelt olcso kabeleket arulni. -
siti
őstag
válasz
Casoli #73691 üzenetére
ezt mondjuk pont írta
"Óra szerint 95 GPS szerint 77 km/h."
az enyém 4T-50, multivar és kész, GPS szerint 62 volt a vége. Keveslem a 77-et nálad, pláne hogy idén megint nekiugrok a karbi állításnak (hehe, tavaly se volt rá időm, örültem hogy megy)
(66kg vagyok, de viszek magam alatt 100Kg vespát) -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #73643 üzenetére
A dugattyu tetejen szokott lenni egy nyil, aminek a kipufogo nyilas fele kell neznie osszerakasnal.
Elmeletileg ugy van kialakitva a gyuruhorony, hogy ha igy rakod bele, akkor pont egyik nyilashoz se esik a gyuruk illesztese.Igazabol lehet, hogy pont szerencsetlen veletlen. A hiba az is, hogy megragadt dugo+gyuru parossal raktad vissza. A tugorgo ha mar szetesofelben volt, akkor nem pont ugy mozgott sikban a dugo( billeghetett minimalisat), ami okozhatta a megragadast is. Valamint ha most uj gorgovel raktad ossze, akkor az a normal "feszes" mozgasi palyajara kenyszeritette a dugot.
Ki tudja hogyan kopott a henger illetve a gyuru/dugo paros a regi tugorgovel, viszont az ujjal mar nem volt a "megszokott" mozgasa.
Ezt csak akkor lehetne megmondani, ha a hengeren lenne egy hordossag merve, de igy utolag nem is lenyeg -
perge666
veterán
válasz
Casoli #73554 üzenetére
Az én motorom szalonból kihozva 47-48-at ment,természetesen 1000km-es kötelező szervíznél a kipufogó “ módosítva “ lett,és így már jóval több lett a végsebesség.
De lényeg a lényeg,hogyha új smkp-t vesz bárki,mindenkinek le lesz fojtva 50 alatt mert ez a törvény,csak így árulhatják. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #73521 üzenetére
En legtobbet ezt a fajtat hasznaltam Quick piercing test needle.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #73510 üzenetére
Kis darab vezeték+egy nagyon kis méretű biztostű ha nincs más
Egyebkent legolcsobban eBay/aliexpress, de az enyemet kb 7-8 eve elhagytam es ha szukseg van ra, akkor a fenti modszerrel merek. Nem milivoltokat kell rendszerint olyankor kergetni, ugyhogy annyi pontatlansag belefer.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #73485 üzenetére
Igen, koszi, ezt tegnap este megtalaltam a manualban.
A fordulatszamot a lendkereknel levo pickup-tol kapja(ami a CDI-re megy, valoszinuleg a rajzon VR-Zold szinu vezetekrol).Amiket leirtal, a generatorrol jovo 50-60V koruli feszultseg jonak tunik. A kerdes, hogy nem-e az van, hogy terhelve esik be a feszultseg, mert akkor valamelyik tekercse menetzarlatos a generatornak.
Azert kellene megmerni szimplan csak a fesszabalyzot rakotve annak uresen mindket agat megmerni (vilagitas/toltes), majd terhelve. Pl eloszor akksit kotni csak ra toltesre, majd kulon csak a vilagitast.
Ugy terheles alatt is merni rajta feszultseget.Szerk:
A terhelo tekercsen (ellenallason) is merhetsz egy ellenallast, igazabol annak csak lekapcsolt vilagitasnal van szerepe.
Szoval ha terheletlenul jaratod vilagitas nelkul(a toltest probalva), akkor legyen az ellenallas azert a fesszab vilagitas kimenetere kotve.
Amikor a vilagitast probalod, akkor meg le kell kotni rola. -
-
-
KisTé
tag
válasz
Casoli #65196 üzenetére
Nekem gyári Yamaha Jog ZR Evolution van és 85öt is mentem már vele és nem lejtőn bármikor simán hozza megy mint a golyó és 2literrel elvan szóval olasz robogó kanyarba nincsen hiába szép, persze a Runner-eket elismerem meg az SR Apriliákat is mert gyönyörűek és mennek is rendesen csak injektorosat ne vegyen senki mert ahhoz nagyon érteni kell, nagyon fasza csak írta mindenki ha baj van akkor kuka !
-
válasz
Casoli #65196 üzenetére
Az, hogy nem mennek többet 50-nél az ebben a formában nem igaz, a megbízhatóbb szót meg nyugodtan kiveheted az idézőjelből mert valóban azok.
Hogy nem mennek végsebességre annyit mint az olasz robogók az betudható a kisebb keréknek és a gyárilag jóval rövidebb végáttétnek. Viszont nem pörögnek kevesebbet végsebességnél mint egy olaszok. -
-
-
rtitusz
őstag
válasz
Casoli #64873 üzenetére
Félre értesz, vagy én fogalmaztam gyengén. A száguldást arra értettem, hogy nem kell nekem 50 köbcentinél nagyobb, és az 50-ből se kell a sportváltozat. A supermoto ha van dobozod nem rossz, de szerintem egy jó robogóhoz képest sose lesz olyan kényelmes. Öcsémnek van rendes motoros jogsija, volt pár supermotoja, ültem tehát páron, az ülés egyiken se volt kifejezettebben kényelmes és pakolni is csak a dobozba lehet. Ebből az tudásból mondom, hogy szerintem egy robogó praktikusabb városban. De mint fentebb írtam, nem értek a motorokhoz. A kerékméret összehasonlítás irreleváns, mert robogóból is van 17-es.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Casoli #64597 üzenetére
Nem kötelező... Nem büntethet ha nincs... DE HA azért nem tudsz elsősegélyt nyújtani mert nincs csomagod, azért már nagyon megmérnek, mivel nem szabálysértés kategóriába esik hanem bűncselekmény.
[link] Nem szeretem a Sportmotor.hu-t de szépen leírták.
A kymcoba érdekes lett volna beleszuszakolni...
Idomba?!
-
-
gabe_
őstag
válasz
Casoli #64588 üzenetére
A fals levegőt néztem, szerintem nem kap sehol plusz levegőt.
Valami kis apróságot kell még állítani, hogy hidegen könnyen induljon.
Még az jutott eszembe, hogy esetleg az automata szivató tűjét lehet-e állítani, hogy mikor nyitva van, több benzint kapjon. Csak akkor meg elzár-e rendesen majd pár perc után? -
Pete55555
addikt
válasz
Casoli #64420 üzenetére
Ezt akartam írni én is...
(#64415) csabi94
"én azt hiszem, hogy amíg nem kell minden kismotorra műszaki, itt vidéken biztonságban vagyok a rendőröket tekintve. Egyszer igazoltattak az F12-vel, de a motorra rá sem néztek. Nyilván 100-al nem fogok előzgetni vele.
Köszönöm a segítségeteket előre is!"
Ja, csak ha véletlen lekoccolsz valakit akkor mi van?
Vagy elhúzol ha tudsz, ami egy utolsó rohadék dolog (de hát mit csináljon az ember, ha nincs a robogón biztosítás ugye?...) ha nem tudsz akkor meg jöhet minden bünti, plusz az okozott kárt fizesd zsebből. -
-
válasz
Casoli #64268 üzenetére
Ezt én sem értem.
Ahogy már valaki írta korábban nem belső hibáról van szó. Arról meg, hogy pont tulajváltáskor lyukadt ki az cső meg tök véletlen, senki sem tehet róla.
Egyébként ezt bárki meg tudja csinálni aki tud hegeszteni. Én elvinném egy kasznishoz, kb fél perc alatt megcsinálná. -
kokov
tag
válasz
Casoli #64074 üzenetére
Egy 400%-os díjtételnek semmi köze nincs bármilyen tisztességes üzleti gyakorlathoz. Ez egy pofátlan lehúzás, ami az idős (nem netező) emberek és az elfoglalt szülők kirablására megy rá. Ezek tisztességtelen szemétládák.
Kiépítettek egy rendszert, amiben minden következmény nélkül bepróbálkozhatnak egy 400%-os díjtétellel, aztán ha nem jön be, akkor még én vagyok köteles spórolni nekik azzal, hogy nyilatkozom feléjük a felmondásról, nehogy ki kelljen küldeniük feleslegesen pár levelet. Mindez azért, mert ők kiszámolták, hogy így kevesebb biztosítottal (kisebb kockázatvállalás) nagyobbat kaszálnak. Lopják a pénzünket a semmiért.
Radikális ON
A probléma csak az, hogy én magyar vagyok és egyelőre ez még az én országom és én vagyok itthon nem az Allianz, meg az elvtelen megalkuvó, sima beszédű fa..opó bürokraták, akiket megkenve összehozták ezt a rendszert. Aztán ha spontán öngyulladás miatt leég egy pár Allianz iroda, akkor majd el lehet kezdeni aggódni a terroristák meg a terrorizmus miatt.
Radikális OFF -
-
siti
őstag
válasz
Casoli #64000 üzenetére
mert ezzel akarja kikerülni a 150/50-es bírságot
motor csere elméletileg engedély köteles, de mivel a 150-esnek sem volt engedélye és most 50-es lesz, amire kamuzhatod, hogy így vetted, akkor már csak amiatt meszelhetnek el, hogy nem tartottad be a sebességkorlátozást. -
rolcsi099
csendes tag
válasz
Casoli #63993 üzenetére
az van hogy még nem érzem magam jó motorosnak és még jogsim sincs rá
előbb legyen tapasztalatom és utána veszek egy nagyobb gépet
Majd ha pénztárcám engedi veszek egy 21 es karbit de addig kibírom
Lenne itt még egy fontos kérdés.
Nézegetem kilométer spirált de egy weboldalon se találtam a Rieju Mrx 50 hez. valaki tud nekem linket küldeni vagy esetleg van olyan kismotor aminek a kilométer spirál megegyezik a mrx-el? Gondoltam az rieju rr re vagy a derbiValaki?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A Fehér Házban marad a Starlink Trump és Musk rossz kapcsolata ellenére
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Honor Magic V2 - origami
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009 ÁRCSÖKKENÉS, amíg a kiszemelt megvan
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Vásárolj okosan, fizess kényelmesen!
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Gold Edition! Olvass!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest